• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
         | scorpions.cz | cheater.cz | gta.cz | mafia | gothic | nfs | tgames | doom3 | worms | webtech | ...
 
Datastors ModPack: Clear Sky Datastors ModPack: Shadow of Chernobyl Nebuďte lamy!
Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob Nov 28, 2020 8:17 pm



Odpovedať na tému  [ Príspevok: 1 ] 
 OGSR engine 
Autor Správa
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon Apr 04, 2011 6:24 pm
Príspevky: 189
Bydlisko: Pripyat
Odpoveď s citáciou
Poslať OGSR engine
Zdravíčko,
jistě jste mnozí slyšeli o tom, že existují upravené engine pro shoc,CS a COP, které opravují různé problémy, odstraňují nepotřebné věci, mají podporu x64 apod. Jeden z nich bych Vám rád představil a to OGSR engine pro SHOC.

Tento engine přináší obrovské množství nových věcí a oprav, je neustále vylepšován a opravován, takže s každou novou verzí je engine lepší a lepší

Pokusím se shrnout nějaké ty nové věci pro každou sekci zvlášť

Hlavní změny:

X64 plně funkční
Updatován LuaJIT na poslední verzi 2.1
Updatován Luabind
grafické možnosti z COP ( renderováni DX10 a DX11)
nový sound engine (lepší řehrávání zvuků + hra nespadne když některý zvuk chybí)
Vylepšní dialogů
Dialogy jde odklikat na klávesnici stejně jako v COP
Nové nastavení a možnosti artefaktů
Vrácení možnosti vzniku artefaktů po aktivování anomálie
Engine podporuje modely z SDK 0,7
Opravena možnost použití pohledu z třetí osoby
Po načtení save hra ihned nenaběhne, ale stejně jako v COP budete muset zmáčknout jakoukoliv klávesu
Přidány nové příkazy do konzole, například Jump_to_level jméno lokace
možnost zapnutí žízně
možnost po pravení engine používat počasí z COP

Zbraňová sekce:

přidány PIP optiky
podpora animací pro chůzi s prázdný zásobníkem
animace pro nůž, šroub a dalekohled ( stejně jako u zbraní tak se bude zbraň "houpat" při chůzi
podpora více druhů optik
přibližování u optik
zbraně budou reagovat na objekty tím že po přiblížení např ke zdi se zbraň přiblíží k hráči
opraveny problémy s občas neodhoditelnými granáty apod

Natočil jsem malé ukázkové video ukazující zbraňové možnosti s tímto engine co mám v modifikaci
https://www.youtube.com/watch?v=v0bUapobv88&t=53s

Renderování:
Podpora COP renderování
při dešti budou kapky vody na obrazovce stékat
při dešti budou věci dešti vystavené mít mokrý vzhled
přidán FXAA anti-aliasing
HQ geometrie byla opravena
overflow problémy byly opraveny
Postava hráče vrhá stín
hodnota pro r__geometry_lod byla navýšena na 3
přidána tvorba kaluží + odrážení okolí od vodní plochy

ukázka některých dalších možností engine https://www.youtube.com/watch?v=pruyBEhQDcw&t=135s

Instalace
Doporučuji si stáhnout ruskou verzi hry, kde stačí stáhnout archív, vložit do hry ( jsou to složky bin_x64 a gamedata) a můžete následně hru zapnout přes xrEngine nacházející se v bin_x64, je přítomen anglický překlad

pro steam/gog apod je potřeba si udělat zástupce souboru xrEngine a dát parametr
-steam stejně jako se dává třeba -noprefetch apod

Odkaz na stažení:
https://github.com/OGSR/OGSR-Engine/releases doporučuji průběžně kontrolovat, zda nevyšla nová

zde je odkaz na jejich WIKI, kde jsou vypsány veškeré změny i jak různo možnosti aktivovat
https://github.com/OGSR/OGSR-Engine/wiki

Na případné dotazy rád odpovím ( pokud budu vědět odpověď)


Pon Okt 19, 2020 9:53 am
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevok: 1 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 0 hostia


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron