• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
         | scorpions.cz | cheater.cz | gta.cz | mafia | gothic | nfs | tgames | doom3 | worms | webtech | ...
 
Datastors ModPack: Clear Sky Datastors ModPack: Shadow of Chernobyl Nebuďte lamy!
Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Ned Sep 22, 2019 11:51 pm



Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 124 ]  Choď na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Ďalší
 KREB´s Zone - Clear sky 
Autor Správa
Expert
Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob Nov 15, 2008 2:42 pm
Príspevky: 862
Bydlisko: Někde v Zóně
Odpoveď s citáciou
Poslať KREB´s Zone - Clear sky
Milé děti,
Jak všechna zajista dobře víte, hra Stalker: Clear sky nenabízí mnoho prostoru modifikacím, přesto se jí již několik let věnuji. Nyní Vám přináším modifikaci, která, jak doufám, Vám herní zážitek obrátí k lepšímu.

Cílem modu je především zpříjemění herního zážitku(ať už díky opravám chyb nebo přidávání nových situací, do kterých se hráč dostane, předmětů a podobně), oživení gameplay, ztížení hry a, pokud možno, udělat z Clear sky něco více, než "akční FPS s prvky RPG". Neorientuji se na skvělé textury ve vysokém rozlišení, které zde musely dát přednost zátěži ze strany prvků, ovlivňujících hratelnost či samotnou dějovou linii.
Nejedná se o mod, který by byl určen lidem, které baví po Zóně pobíhat s batohem, naloženým tisícovkami kusů munice a hromadou lékárniček - naleznete zde pouze minimum, nutné k přežití. A vydělat si na něco víc peníze? Těžko... Zóna se stane nebezpečnější, než kdy předtím... A rozhodně to nebude pouze nedostatkem financí či nedostupností předmětů...

Mod doporučuji hrát na silnějších sestavách a s co možná největšími rezervami výkonu. Sic jsem se snažil o normální chod, vždy se jako takový nejeví.

Jedná se zde pořád o Clear sky, nejzprasenějšího Stalkera všech dob, nečekejte tedy hru, která by se obešla bez nedostatků či drobných chyb, které ale naštěstí postup v linii(tedy až na pár napravitelných případů), nijak neovlivní.


=========================================

Hlavní charakter modu:
-Není již tak důležité se soustředit na dohrání hry, ale na to dozvědět se co nejvíc, pátrat a hledat. Prozkoumat každý kout a dávat pozor na každé šustnutí, na každou větu, kterou uslyšíte či si přečtete. Vypátrat o Zóně, příběhu záhadného žoldáka Šráma, či čemkoliv jiném tolik, kolik jen budete schopni...
-Většinu faktů, které nyní platí, můžete objevit přes dialogy, PDA a různé dokumenty. Probíhání hrou s prstem na spoušti stylem zběsilosti hodným moderních stříleček skrze herní oblast vám nic nezjistí a nejspíš skončí vaši hru neplánovanou návštěvou radiačního pole či anomálie.
-Hledejte PDA, dokumenty, informace v rozhovorech po celé Zóně a objevte tak fakta, která obklopují Váš příběh. Po celé Zóně se nyní nalézají skrýše či postranní dějové linky. Zjistit a najít se však dá i lecos nového k dějové linii hlavní.
-Užijte si gameplay v drsných podmínkách Zóny, která byla ponechána bez velkých počtů munice, zbraní i osob.
-Přežijte ve zmatku mezi jevy jako noví mutanti, rozšířené anomálie a radiace, které Vás nenechají chvíli v klidu.

- PDA, dokumenty a podobné záležitosti skutečně čtěte, pomohou Vám pochopit herní mechanismy a důležité změny, které hru postihly

-Podmínky(obtížnost hry i podnebí) stíženy na úměr tomu, kde se skutečně nalézáte - tedy kde nemůže být jen tak něco stejné nebo alespoň podobné, jako v reálném světě
- Kdykoliv se může stát, že se objeví anomálie - celá Zóně se v mžiku propadne do temnoty. Může se stát kdykoliv a kdekoliv. Nejedná se o bug v počasí.
-Nové ozvučení Zóny
-Oprava většiny bugů, zlepšení chodu hry oproti předchozím verzím
-Nové zbraně, většina zbraní má nové animace sprintu*
-Nové předměty, úkoly a leckteré důležité herní postavy, k hledáním jichž vás hra přímo nemusí vést
-Freeplay po dokončení hlavní dějové linie*
-Spacák*
-Dynamický HUD u obleků s plynovými maskami*
-Otevřené skrýše stylu CoP po bažinách, kordonu, Vojenských skladech a Temném údolí, takto možno najít i leckteré důležité postavy/mrtvoly, které mohou mít lecjaké informace
-Zóna je díky propojení většiny smart_terrainů více dynamická, nemělo by docházet k zasekávání skupin stalkerů na jednom místě



Download bude orientačně k dispozici na přelomu června/července


KREBův úsporný balíček zde. Nakopírujte složky configs, levels a textures do složky gamedata ve Vašem kořenovém adresáři hry a vše přepište. Výsledkem by mělo být zlepšení plynulosti hry, zvýšení fps, ale musíte počítat s tím, že textury a počasí(vzdálenost dohledu) již nebudou vypadat tak, jak vypadaly.


Je zakázáno mód rozšiřovat v jiné, než této podobě a bez autorova souhlasu.
Pokud si mód sami upravíte, nenesu žádnou zodpovědnost nad jakýmikoliv důsledky.


Ukázky

Obrázok Obrázok Obrázok Obrázok
Obrázok Obrázok Obrázok Obrázok

Příjemnou zábavu pod jasně zataženou oblohou!

_________________
Obrázok
Obrázok
Obrázok
That is not traditional fire.


Naposledy upravil KREB dňa Uto Apr 09, 2013 8:09 pm, celkovo upravené 20



Str Apr 27, 2011 10:07 pm
Profil ICQ
Veterán
Veterán
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Mar 30, 2010 3:38 pm
Príspevky: 1064
Bydlisko: Zóna, tam kde človek môže uvažovať sám, bez ostatných.
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: KREB´s Zone - Clear sky
Zaujímave :) Že by som si predsalen kúpil CS ? :lol: Držím palce nech to klapne. :wink:


Štv Apr 28, 2011 9:43 pm
Profil
Expert
Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob Nov 15, 2008 2:42 pm
Príspevky: 862
Bydlisko: Někde v Zóně
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: KREB´s Zone - Clear sky
První verze modu vydána!
Berte jí, prosím s menší rezervou, jelikož jsem jediný tester, který se ale snažil postihnout celou hru a vše proběhlo úspěšně. Ale u Clear sky si nikdo nemůže být nikdy jist...(proto je to hra tak napínavá).
Doplňky(Věci jako lepší textury pro silnější sestavy, ztížení hry, a něco málo pro horší sestavy) budou vydány v nejbližších dnech.
Příjemnou zábavu, co nejméně bugů a pro teď snad i dobrou noc.

_________________
Obrázok
Obrázok
Obrázok
That is not traditional fire.


Štv Apr 28, 2011 10:44 pm
Profil ICQ
Mírně zkušený
Mírně zkušený
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob Jún 21, 2008 8:51 am
Príspevky: 492
Bydlisko: CV
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: KREB´s Zone - Clear sky
tak jsem to chtěl zkusit , ale mám tohle:FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_string
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 453
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't find variable gl_hud_offset_pos_16x9 in [wpn_tt33_sk1_hud]

stack trace:
přepl jsem to na 4:3 a šlo to

za další , nějak mi chybí složka Doplňky , prostě tam po rozbalení chybí
a další věc , jak odstranit to rozkývání obrazu při chůzi(na můj vkuz je to až moc)


Ned Máj 08, 2011 8:10 pm
Profil
Expert
Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob Nov 15, 2008 2:42 pm
Príspevky: 862
Bydlisko: Někde v Zóně
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: KREB´s Zone - Clear sky
Na vadě je absence pozice granátometu u TT-33(z GSC by jeden zvracel) v rozlišení 16:9. Chybu opravim a jelikož jsem přišel i na pár dalších, proběhne zejtra reupload i s pár dalšíma přídavkama a drobnejma kosmetickejma úpravama.
Doplňky uploadnu jak to jen půjde, ale momentálně jsem celkem časově vytíženej.
Rozkývání obrazu je v souboru effectors.ltx(gamedata/misc) a rozkývání obrazu se změní těmahle hodnotama:

run_amplitude
walk_amplitude
limp_amplitude

Trochu to sniž nebo dej na nulu, čímž to vypneš. Do doplňků umístim i menší rozkejvání obrazovky, pár lidem, co pro mě testovali, se z toho taky zvedal kufr.

_________________
Obrázok
Obrázok
Obrázok
That is not traditional fire.


Ned Máj 08, 2011 8:37 pm
Profil ICQ
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: KREB´s Zone - Clear sky
Pokud by se někomu nechtělo laborovat, tak optimální hodnoty jsou (alespoň podle mě) tyhle:

run_amplitude = 0.0035
walk_amplitude = 0.008
limp_amplitude = 0.008

_________________
Obrázok


Ned Máj 08, 2011 9:14 pm
Profil WWW
Expert
Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob Nov 15, 2008 2:42 pm
Príspevky: 862
Bydlisko: Někde v Zóně
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: KREB´s Zone - Clear sky
Doplňky k mání v prvním postu. Zítra(vlastně už asi 16 minut dneska) dojde k reuploadu modu.

_________________
Obrázok
Obrázok
Obrázok
That is not traditional fire.


Ned Máj 08, 2011 11:16 pm
Profil ICQ
Mírně zkušený
Mírně zkušený
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob Jún 21, 2008 8:51 am
Príspevky: 492
Bydlisko: CV
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: KREB´s Zone - Clear sky
mám dva dotazy: existuje mod na zvýšený počet artef. na opasku(nějak jsem ho nenašel) a za druhé , kde najdu soubor určující počáteční vybavení hráče ?

edit: tak tu výbavu jsem už našel a nemůžeš někde lupnout tu opravu na 16:9 , to budu muset zase stahovat celéj mod znovu???


Pon Máj 09, 2011 8:13 am
Profil
Veterán
Veterán
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon Sep 20, 2010 7:33 pm
Príspevky: 1040
Bydlisko: Rudý les, před tunelem doprava, potom podle krvavých stop
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: KREB´s Zone - Clear sky
zvětšení počtu artefaktů na opasku je celkem snadné, stačí upravit pár souborů
Citácia:
Nastavenie počtu slotov na artefakty na opasku z 5 na 10
V súbore gamedataconfigsystem.ltx
max_belt = 10 //16 ; pôvodne 5 //16
V súbore gamedataconfiguiinventory_new.xml
Zmeniť:
dragdrop_belt x="645" y="136" width="410" height="60" cell_width = "60" cell_height="60" rows_num="1" cols_num="5"/
na
dragdrop_belt x="700" y="117" width="260" height="104" cell_width = "52" cell_height="52" rows_num="2" cols_num="5"/

je to ze stalker.scorpions.cz

_________________
Obrázok


Pon Máj 09, 2011 2:19 pm
Profil
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2416
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: KREB´s Zone - Clear sky
Tahle úprava funguje akorát u Stínu. V CS a CoP si musíš sloty na opasku odemknout u techniků a záleží taky, jak dobře umí vylepšovat a co máš zrovna za oblek.


Pon Máj 09, 2011 2:23 pm
Profil
Veterán
Veterán
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon Sep 20, 2010 7:33 pm
Príspevky: 1040
Bydlisko: Rudý les, před tunelem doprava, potom podle krvavých stop
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: KREB´s Zone - Clear sky
joj, promiň, já zapomněl, že tohle je mód do CS :oops:
tak v tom případě možná jedině přes configy si nastavit těch 5 na svoji stávající vestu, ale víc jak 5 artefaktů tam asi fakt nedostaneš

_________________
Obrázok


Pon Máj 09, 2011 2:47 pm
Profil
Expert
Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob Nov 15, 2008 2:42 pm
Príspevky: 862
Bydlisko: Někde v Zóně
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: KREB´s Zone - Clear sky
Dobře, k mání bude patch pro ty, co mod již mají a pro ty, kteří se jej teprve chystají stáhnout, udělám novej balík. K mání v prvním postu. Reupload celého modu by měl být hotový k večeru.

A jen tak mimochodem, rád bych, kdyby se dotazy mimo mod(viz. artefakty na opasku) směřovaly do příslušných topiků. Díky.

Patch opět rozbalit z .7zip archivu a složku gamedata nakopírovat do kořenového adresáře hry. Vše přepsat, či, lépe, soubory, určené k přepsání, dříve vymažte.
Patch k mání v prvním postu.

_________________
Obrázok
Obrázok
Obrázok
That is not traditional fire.


Naposledy upravil KREB dňa Pon Máj 09, 2011 10:27 pm, celkovo upravené 1



Pon Máj 09, 2011 3:04 pm
Profil ICQ
Mírně zkušený
Mírně zkušený
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob Jún 21, 2008 8:51 am
Príspevky: 492
Bydlisko: CV
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: KREB´s Zone - Clear sky
Já se omlouvám , ale jen jsem chtěl vědět jest-li taková úprava existuje a zároven jest-li by byla kompaktibilní s tvým modem a tudíž jsem nechtěl zakládat nové téma.....Ale ted k modu , ta unavovost postavy je tedy masakr a splnění prvního úkolu to taky , u té věžě bylo tak 10 mutantů , takže asi na šestej pokus jsem na ní konečně vylezl.
Škoda , že není v doplncích komplet staréj hud + minimapa


Pon Máj 09, 2011 3:57 pm
Profil
Expert
Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob Nov 15, 2008 2:42 pm
Príspevky: 862
Bydlisko: Někde v Zóně
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: KREB´s Zone - Clear sky
Nesmíš taky všude naběhnout urá PMC stylem, chce to přemejšlet, než někam vlítneš. Vyběhnout si na kámen, rozhlídnout a posoudit situaci. A nevim, ale když už tak řvali o pomoc, tak to nebude jen kvůli dvoum kancům. A mutanti se zpočátku soustředěj na bojovníky dole, takže máš celkem dost času vylízt tak vysoko, aby na tebe nedosáhli. A taky pomáhá na ten žebřík vyskočit, dostaneš se rychle vejš.
Únavu postavy sem se snažil přizpůsobit osobním zkušenostem s realitou a věř mi nebo ne, u Clear sky to tak blblo, že sem rád za tohle..s tim, co máš u sebe by ale sprint měl vydržet minimálně dvojnásobek trasy od poslední amomálie k věži...
HUD: v doplňcích je návod, jak to vrátit...Já se snažil hud co nejvíc omezit, jelikož mapu máš v PDA a co potřebuješ(a můžeš znát), to vidíš.

_________________
Obrázok
Obrázok
Obrázok
That is not traditional fire.


Pon Máj 09, 2011 4:15 pm
Profil ICQ
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned Máj 04, 2008 11:44 pm
Príspevky: 168
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: KREB´s Zone - Clear sky
Vypadá to velmi dobře... ale ještě jsem jej nezkusil.Teď mne napadá: budeš svůj modpack upravovat pomocí patchů nebo v delších časových intervalech přijdeš s celým upraveným ,,balíčkem,,?

_________________
S některými lidmi je to jako s motocykly....čím mají menší výkon, tím více jsou slyšet.


Pon Máj 09, 2011 5:15 pm
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 124 ]  Choď na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron