Autor |
Správa |
KREB
Expert
Registrovaný: Sob Nov 15, 2008 2:42 pm Príspevky: 862 Bydlisko: Někde v Zóně
|
 KREB´s Zone - Clear sky
Milé děti, Jak všechna zajista dobře víte, hra Stalker: Clear sky nenabízí mnoho prostoru modifikacím, přesto se jí již několik let věnuji. Nyní Vám přináším modifikaci, která, jak doufám, Vám herní zážitek obrátí k lepšímu. Cílem modu je především zpříjemění herního zážitku(ať už díky opravám chyb nebo přidávání nových situací, do kterých se hráč dostane, předmětů a podobně), oživení gameplay, ztížení hry a, pokud možno, udělat z Clear sky něco více, než "akční FPS s prvky RPG". Neorientuji se na skvělé textury ve vysokém rozlišení, které zde musely dát přednost zátěži ze strany prvků, ovlivňujících hratelnost či samotnou dějovou linii. Nejedná se o mod, který by byl určen lidem, které baví po Zóně pobíhat s batohem, naloženým tisícovkami kusů munice a hromadou lékárniček - naleznete zde pouze minimum, nutné k přežití. A vydělat si na něco víc peníze? Těžko... Zóna se stane nebezpečnější, než kdy předtím... A rozhodně to nebude pouze nedostatkem financí či nedostupností předmětů... Mod doporučuji hrát na silnějších sestavách a s co možná největšími rezervami výkonu. Sic jsem se snažil o normální chod, vždy se jako takový nejeví. Jedná se zde pořád o Clear sky, nejzprasenějšího Stalkera všech dob, nečekejte tedy hru, která by se obešla bez nedostatků či drobných chyb, které ale naštěstí postup v linii(tedy až na pár napravitelných případů), nijak neovlivní. ========================================= Hlavní charakter modu: -Není již tak důležité se soustředit na dohrání hry, ale na to dozvědět se co nejvíc, pátrat a hledat. Prozkoumat každý kout a dávat pozor na každé šustnutí, na každou větu, kterou uslyšíte či si přečtete. Vypátrat o Zóně, příběhu záhadného žoldáka Šráma, či čemkoliv jiném tolik, kolik jen budete schopni... -Většinu faktů, které nyní platí, můžete objevit přes dialogy, PDA a různé dokumenty. Probíhání hrou s prstem na spoušti stylem zběsilosti hodným moderních stříleček skrze herní oblast vám nic nezjistí a nejspíš skončí vaši hru neplánovanou návštěvou radiačního pole či anomálie. -Hledejte PDA, dokumenty, informace v rozhovorech po celé Zóně a objevte tak fakta, která obklopují Váš příběh. Po celé Zóně se nyní nalézají skrýše či postranní dějové linky. Zjistit a najít se však dá i lecos nového k dějové linii hlavní. -Užijte si gameplay v drsných podmínkách Zóny, která byla ponechána bez velkých počtů munice, zbraní i osob. -Přežijte ve zmatku mezi jevy jako noví mutanti, rozšířené anomálie a radiace, které Vás nenechají chvíli v klidu. - PDA, dokumenty a podobné záležitosti skutečně čtěte, pomohou Vám pochopit herní mechanismy a důležité změny, které hru postihly -Podmínky(obtížnost hry i podnebí) stíženy na úměr tomu, kde se skutečně nalézáte - tedy kde nemůže být jen tak něco stejné nebo alespoň podobné, jako v reálném světě - Kdykoliv se může stát, že se objeví anomálie - celá Zóně se v mžiku propadne do temnoty. Může se stát kdykoliv a kdekoliv. Nejedná se o bug v počasí. -Nové ozvučení Zóny -Oprava většiny bugů, zlepšení chodu hry oproti předchozím verzím -Nové zbraně, většina zbraní má nové animace sprintu* -Nové předměty, úkoly a leckteré důležité herní postavy, k hledáním jichž vás hra přímo nemusí vést -Freeplay po dokončení hlavní dějové linie* -Spacák* -Dynamický HUD u obleků s plynovými maskami* -Otevřené skrýše stylu CoP po bažinách, kordonu, Vojenských skladech a Temném údolí, takto možno najít i leckteré důležité postavy/mrtvoly, které mohou mít lecjaké informace -Zóna je díky propojení většiny smart_terrainů více dynamická, nemělo by docházet k zasekávání skupin stalkerů na jednom místě Download bude orientačně k dispozici na přelomu června/července KREBův úsporný balíček zde. Nakopírujte složky configs, levels a textures do složky gamedata ve Vašem kořenovém adresáři hry a vše přepište. Výsledkem by mělo být zlepšení plynulosti hry, zvýšení fps, ale musíte počítat s tím, že textury a počasí(vzdálenost dohledu) již nebudou vypadat tak, jak vypadaly. Je zakázáno mód rozšiřovat v jiné, než této podobě a bez autorova souhlasu. Pokud si mód sami upravíte, nenesu žádnou zodpovědnost nad jakýmikoliv důsledky. Ukázky   Příjemnou zábavu pod jasně zataženou oblohou!
_________________


 That is not traditional fire.
Naposledy upravil KREB dňa Uto Apr 09, 2013 8:09 pm, celkovo upravené 20
|
Str Apr 27, 2011 10:07 pm |
|
 |
Tonco247
Veterán
Registrovaný: Uto Mar 30, 2010 3:38 pm Príspevky: 1064 Bydlisko: Zóna, tam kde človek môže uvažovať sám, bez ostatných.
|
 Re: KREB´s Zone - Clear sky
Zaujímave  Že by som si predsalen kúpil CS ?  Držím palce nech to klapne. 
|
Štv Apr 28, 2011 9:43 pm |
|
 |
KREB
Expert
Registrovaný: Sob Nov 15, 2008 2:42 pm Príspevky: 862 Bydlisko: Někde v Zóně
|
 Re: KREB´s Zone - Clear sky
První verze modu vydána! Berte jí, prosím s menší rezervou, jelikož jsem jediný tester, který se ale snažil postihnout celou hru a vše proběhlo úspěšně. Ale u Clear sky si nikdo nemůže být nikdy jist...(proto je to hra tak napínavá). Doplňky(Věci jako lepší textury pro silnější sestavy, ztížení hry, a něco málo pro horší sestavy) budou vydány v nejbližších dnech. Příjemnou zábavu, co nejméně bugů a pro teď snad i dobrou noc.
_________________


 That is not traditional fire.
|
Štv Apr 28, 2011 10:44 pm |
|
 |
paus
Mírně zkušený
Registrovaný: Sob Jún 21, 2008 8:51 am Príspevky: 492 Bydlisko: CV
|
 Re: KREB´s Zone - Clear sky
tak jsem to chtěl zkusit , ale mám tohle:FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CInifile::r_string [error]File : E:\priquel\sources\engine\xrCore\Xr_ini.cpp [error]Line : 453 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't find variable gl_hud_offset_pos_16x9 in [wpn_tt33_sk1_hud] stack trace: přepl jsem to na 4:3 a šlo to
za další , nějak mi chybí složka Doplňky , prostě tam po rozbalení chybí a další věc , jak odstranit to rozkývání obrazu při chůzi(na můj vkuz je to až moc)
|
Ned Máj 08, 2011 8:10 pm |
|
 |
KREB
Expert
Registrovaný: Sob Nov 15, 2008 2:42 pm Príspevky: 862 Bydlisko: Někde v Zóně
|
 Re: KREB´s Zone - Clear sky
Na vadě je absence pozice granátometu u TT-33(z GSC by jeden zvracel) v rozlišení 16:9. Chybu opravim a jelikož jsem přišel i na pár dalších, proběhne zejtra reupload i s pár dalšíma přídavkama a drobnejma kosmetickejma úpravama. Doplňky uploadnu jak to jen půjde, ale momentálně jsem celkem časově vytíženej. Rozkývání obrazu je v souboru effectors.ltx(gamedata/misc) a rozkývání obrazu se změní těmahle hodnotama:
run_amplitude walk_amplitude limp_amplitude
Trochu to sniž nebo dej na nulu, čímž to vypneš. Do doplňků umístim i menší rozkejvání obrazovky, pár lidem, co pro mě testovali, se z toho taky zvedal kufr.
_________________


 That is not traditional fire.
|
Ned Máj 08, 2011 8:37 pm |
|
 |
datastor
Technická podpora
Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm Príspevky: 9112 Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
|
 Re: KREB´s Zone - Clear sky
Pokud by se někomu nechtělo laborovat, tak optimální hodnoty jsou (alespoň podle mě) tyhle:
run_amplitude = 0.0035 walk_amplitude = 0.008 limp_amplitude = 0.008
_________________
|
Ned Máj 08, 2011 9:14 pm |
|
 |
KREB
Expert
Registrovaný: Sob Nov 15, 2008 2:42 pm Príspevky: 862 Bydlisko: Někde v Zóně
|
 Re: KREB´s Zone - Clear sky
Doplňky k mání v prvním postu. Zítra(vlastně už asi 16 minut dneska) dojde k reuploadu modu.
_________________


 That is not traditional fire.
|
Ned Máj 08, 2011 11:16 pm |
|
 |
paus
Mírně zkušený
Registrovaný: Sob Jún 21, 2008 8:51 am Príspevky: 492 Bydlisko: CV
|
 Re: KREB´s Zone - Clear sky
mám dva dotazy: existuje mod na zvýšený počet artef. na opasku(nějak jsem ho nenašel) a za druhé , kde najdu soubor určující počáteční vybavení hráče ?
edit: tak tu výbavu jsem už našel a nemůžeš někde lupnout tu opravu na 16:9 , to budu muset zase stahovat celéj mod znovu???
|
Pon Máj 09, 2011 8:13 am |
|
 |
Pseudodog
Veterán
Registrovaný: Pon Sep 20, 2010 7:33 pm Príspevky: 1040 Bydlisko: Rudý les, před tunelem doprava, potom podle krvavých stop
|
 Re: KREB´s Zone - Clear sky
zvětšení počtu artefaktů na opasku je celkem snadné, stačí upravit pár souborů Citácia: Nastavenie počtu slotov na artefakty na opasku z 5 na 10 V súbore gamedataconfigsystem.ltx max_belt = 10 //16 ; pôvodne 5 //16 V súbore gamedataconfiguiinventory_new.xml Zmeniť: dragdrop_belt x="645" y="136" width="410" height="60" cell_width = "60" cell_height="60" rows_num="1" cols_num="5"/ na dragdrop_belt x="700" y="117" width="260" height="104" cell_width = "52" cell_height="52" rows_num="2" cols_num="5"/ je to ze stalker.scorpions.cz
_________________
|
Pon Máj 09, 2011 2:19 pm |
|
 |
Rsa Viper
Zástupce technické podpory
Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm Príspevky: 2417
|
 Re: KREB´s Zone - Clear sky
Tahle úprava funguje akorát u Stínu. V CS a CoP si musíš sloty na opasku odemknout u techniků a záleží taky, jak dobře umí vylepšovat a co máš zrovna za oblek.
|
Pon Máj 09, 2011 2:23 pm |
|
 |
Pseudodog
Veterán
Registrovaný: Pon Sep 20, 2010 7:33 pm Príspevky: 1040 Bydlisko: Rudý les, před tunelem doprava, potom podle krvavých stop
|
 Re: KREB´s Zone - Clear sky
joj, promiň, já zapomněl, že tohle je mód do CS tak v tom případě možná jedině přes configy si nastavit těch 5 na svoji stávající vestu, ale víc jak 5 artefaktů tam asi fakt nedostaneš
_________________
|
Pon Máj 09, 2011 2:47 pm |
|
 |
KREB
Expert
Registrovaný: Sob Nov 15, 2008 2:42 pm Príspevky: 862 Bydlisko: Někde v Zóně
|
 Re: KREB´s Zone - Clear sky
Dobře, k mání bude patch pro ty, co mod již mají a pro ty, kteří se jej teprve chystají stáhnout, udělám novej balík. K mání v prvním postu. Reupload celého modu by měl být hotový k večeru.
A jen tak mimochodem, rád bych, kdyby se dotazy mimo mod(viz. artefakty na opasku) směřovaly do příslušných topiků. Díky.
Patch opět rozbalit z .7zip archivu a složku gamedata nakopírovat do kořenového adresáře hry. Vše přepsat, či, lépe, soubory, určené k přepsání, dříve vymažte. Patch k mání v prvním postu.
_________________


 That is not traditional fire.
Naposledy upravil KREB dňa Pon Máj 09, 2011 10:27 pm, celkovo upravené 1
|
Pon Máj 09, 2011 3:04 pm |
|
 |
paus
Mírně zkušený
Registrovaný: Sob Jún 21, 2008 8:51 am Príspevky: 492 Bydlisko: CV
|
 Re: KREB´s Zone - Clear sky
Já se omlouvám , ale jen jsem chtěl vědět jest-li taková úprava existuje a zároven jest-li by byla kompaktibilní s tvým modem a tudíž jsem nechtěl zakládat nové téma.....Ale ted k modu , ta unavovost postavy je tedy masakr a splnění prvního úkolu to taky , u té věžě bylo tak 10 mutantů , takže asi na šestej pokus jsem na ní konečně vylezl. Škoda , že není v doplncích komplet staréj hud + minimapa
|
Pon Máj 09, 2011 3:57 pm |
|
 |
KREB
Expert
Registrovaný: Sob Nov 15, 2008 2:42 pm Príspevky: 862 Bydlisko: Někde v Zóně
|
 Re: KREB´s Zone - Clear sky
Nesmíš taky všude naběhnout urá PMC stylem, chce to přemejšlet, než někam vlítneš. Vyběhnout si na kámen, rozhlídnout a posoudit situaci. A nevim, ale když už tak řvali o pomoc, tak to nebude jen kvůli dvoum kancům. A mutanti se zpočátku soustředěj na bojovníky dole, takže máš celkem dost času vylízt tak vysoko, aby na tebe nedosáhli. A taky pomáhá na ten žebřík vyskočit, dostaneš se rychle vejš. Únavu postavy sem se snažil přizpůsobit osobním zkušenostem s realitou a věř mi nebo ne, u Clear sky to tak blblo, že sem rád za tohle..s tim, co máš u sebe by ale sprint měl vydržet minimálně dvojnásobek trasy od poslední amomálie k věži... HUD: v doplňcích je návod, jak to vrátit...Já se snažil hud co nejvíc omezit, jelikož mapu máš v PDA a co potřebuješ(a můžeš znát), to vidíš.
_________________


 That is not traditional fire.
|
Pon Máj 09, 2011 4:15 pm |
|
 |
Genesis
Zelenáč
Registrovaný: Ned Máj 04, 2008 11:44 pm Príspevky: 168
|
 Re: KREB´s Zone - Clear sky
Vypadá to velmi dobře... ale ještě jsem jej nezkusil.Teď mne napadá: budeš svůj modpack upravovat pomocí patchů nebo v delších časových intervalech přijdeš s celým upraveným ,,balíčkem,,?
_________________ S některými lidmi je to jako s motocykly....čím mají menší výkon, tím více jsou slyšet.
|
Pon Máj 09, 2011 5:15 pm |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|