Shadow Of Chernobyl versus Clear Sky
Autor |
Správa |
datastor
Technická podpora
Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm Príspevky: 9112 Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
|
 Shadow Of Chernobyl versus Clear Sky
Tak, když už jsem sepsal onen článek s utajenými a vyškrtanými částmi ve hře ( http://stalker.scorpions.cz/shadowofche ... podobe-hry ), nebylo by na škodu stvořit i téma pro diskuzi (avšak pouze týkající se tématu). V případě dalších nových odhalení mohu článek kdykoliv doplnit. Takže pokud chcete, neváhejte a vyjadřujte se 
_________________
|
Pia Jan 18, 2008 12:34 am |
|
 |
Šílená Šiftýna
Shifty první Telecí
Registrovaný: Pia Apr 06, 2007 12:52 am Príspevky: 3130 Bydlisko: Praha 6
|
Já si osobně myslim, že to byl i záměr autorů, tam takový věci nechat už jen z důvodu toho, aby jednak, měli na čem stavět pokračování a mohli nechat modderům volnou ruku. Navíc, další možnost je ta, že počítali s věcma, jako je Priboi Story, nebo obyšejné modpacky. Jasný je už jen to, že tyto scenérie byly vyškrtnuty kvůli dodělávací lhůtě, ale autoři je tam nechali. Co kdyby, nějaký šikovný modder dokázal obnovit ony lokace?? V případě, že by se to povedlo, a GSC se to dozvěděli, myslím si že by o onoho člověka dostali zájem. Je víceméně jisté že se mýlím, ale je to muj názor, že se jednalo o něco jkao vztupní test pro externí spolupráci.
_________________
 Na LARPu jsem byl znám jako Vasil "Krtek" Sudajev. A zase budu...
|
Pia Jan 18, 2008 12:48 am |
|
 |
datastor
Technická podpora
Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm Príspevky: 9112 Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
|
Podle mě to ani tak vstupní test nebyl. GSC dlouho dodělávalo do hry další a další věci, a kompletní odstranění souborů už nestihli. Vyškrtnuté úrovně mají tu nevýhodu, že v archivech k nim nejsou další soubory (nebo jsem je alespoň nenašel). Hlavně jsem spíš narážel na ty dialogy - třeba v části, kde jsou texty k Baru, je popisek obleku ze Svobody, stejně jako v dalším souboru, týkajícího se něčeho úplně jiného, je název útočné verze brokovnice Winchester (Chaser). Možná je to maličkost, ale mě to prostě nedalo 
_________________
|
Pia Jan 18, 2008 12:53 am |
|
 |
McKracken
Zelenáč
Registrovaný: Uto Máj 29, 2007 1:36 pm Príspevky: 185 Bydlisko: JE Mochovce
|
Shifty.... keby to tak bolo , tak gsc prispieva aj neakou podporou. Osobne si skor myslim ze modingu skor brania.
A vobec , teraz som spokojny 
|
Pia Jan 18, 2008 12:59 am |
|
 |
Šílená Šiftýna
Shifty první Telecí
Registrovaný: Pia Apr 06, 2007 12:52 am Príspevky: 3130 Bydlisko: Praha 6
|
Hm, máte pravdu pánové, byla to je n moje doměnka. Navíc uznávám, že když jste mi to teď vykecalim zjistil jsem, že máte pravdu. 
_________________
 Na LARPu jsem byl znám jako Vasil "Krtek" Sudajev. A zase budu...
|
Pia Jan 18, 2008 4:41 am |
|
 |
slauch
Nechutně mladý senilní stařešina
Registrovaný: Str Máj 16, 2007 9:06 am Príspevky: 2368 Bydlisko: Dark Valley
|

Ještě k článku:
Další asi utajená lokace podle mapy vypadá, že by mohla bejt v Kordonu vlevo od železničního mostu, tam jsou taky nějaký chalupy. Tu lokaci nad Jantarem jsem zkoušel, tam jsem se prvně propadnul do matrixu, zřejmě to tam špatně ukončili. Ta je tutová, podle mapy tam i zapadá. Průchod jak z Jantaru, tak z Divokýho území (to se mělo společně s Barem přece jmenovat Rostok) a ze Ztracený vesnice v Armádních skladištích ( z toho outpostu, jak jsou ti žoldáci). Třeba se jedna z nich měla jmenovat DeadCity:
Kód: (string id="Deadcity") (text)Vymazáno(/text) (/string)
2Datastor: drobná nepřesnost. V českým vydání Příručky pro přežití nejsou žádný další anomálie (alespoň já ve svý jsem je nenašel). Ty dvě, o kterejch jsem psal v seznamu, jsou vytažený ze zdrojáků hry, stejně jako jsi to odtamtud tahal ty.
Ale je vidět, že ta příručka je staršího data, protože vlastnosti některejch artefaktů jsou tam úplně jiný, než jsou nakonec ve hře. Nestačlili to už opravit. A na straně 24 u anomálie Gravikoncentrát (Vortex) je skica toho tunelu z CS.
|
Pia Jan 18, 2008 8:56 am |
|
 |
binariz3
Mistr palety a štětce
Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 11:39 am Príspevky: 844 Bydlisko: Šlapanice u Brna
|
je zajímavé že některé mapy co se v sngleplayeru neobjevily se nachází v multiplayeru. Třeba onen zmiňovaný Rostok (dle mého názoru nejhezčí tovární komplexve hře, fakt mě mrzelo že v sp není  ),pak taky Opuštěná vesnice nebo jak se to jmenuje (ta prý měla být mezi Kordonem a Temným údolím ale je to jen nepotvrzená doměnka)...
No, jinak jsem neviděl jinou hru která by vám na HDD nainstalovala tolik nepoužitého materiálu uzamčeného v archivech. Mě to popravdě nijak nevadí a mám radost když můžu znovu objevovat nepoužitý materiál odemčený nějakou tou modifikací
_________________
|
Pia Jan 18, 2008 9:10 am |
|
 |
slauch
Nechutně mladý senilní stařešina
Registrovaný: Str Máj 16, 2007 9:06 am Príspevky: 2368 Bydlisko: Dark Valley
|
Nevím, jestli jsem se nepřehlíd (ale neuvědomuju si to ze hry), ale je tam taky možnost kupování informací:
Víš o Krysolapovi? Informace tě budou stát 30. Nemám dost peněz. Na, vezmi si ty prachy. A teď mi řekni, kde ho najdu. Jo, je tady pár místeček, ale budeš se muset podělit o svý bohatství, kámo. Třicet, dohodnuto? Dohodnuto. Nemám zájem.
Jsou to jen hlášky vytažený ze souboru a z kontextu.
Je to debata z Agropromu o chlápkovi jménem Krysolap, kterej tam někde v kolektorech pěstuje krysy.
Zajímavá je taky tahle:
Oh... chápu... no, já jsem z jinýho příběhu. Ha-ha-ha...
Že by další vtípek jako PDA Freemana Gordona?
|
Pia Jan 18, 2008 9:21 am |
|
 |
McKracken
Zelenáč
Registrovaný: Uto Máj 29, 2007 1:36 pm Príspevky: 185 Bydlisko: JE Mochovce
|
Slauch , ono je tam dokonca aj hlaska o "Valka frakcii je temer u konce...."  Skoda ze ju teraz nemozem najst 
|
Pia Jan 18, 2008 9:30 am |
|
 |
McKracken
Zelenáč
Registrovaný: Uto Máj 29, 2007 1:36 pm Príspevky: 185 Bydlisko: JE Mochovce
|
Kedze som nevedel kam to dat ako novinku, tak to davam sem , aj ked je to mimo temu, dufam ze to za mna niekto napravi
http://www.gamersgate.com/index.php?pag ... &Itemid=14
|
Pia Jan 18, 2008 10:31 am |
|
 |
slauch
Nechutně mladý senilní stařešina
Registrovaný: Str Máj 16, 2007 9:06 am Príspevky: 2368 Bydlisko: Dark Valley
|

Další informace o Mrtvým městě (Dead City):
Žoldáci jsou tak trochu jako Svoboda, ale horší. Svoboda má aspoň nějaký ideály, ale ti psi udělají za prachy cokoli. Bylo by fakt dobrý, kdyby je někdo postřílel, než ze Zóny vytáhnou něco moc nebezpečnýho. Maj základnu v Mrtvým městě a v každým vyšším baráku se schovává odstřelovač, jasný? Nemaj rádi cizince.
A doporučuju k pročtení celej soubor config\text\cze\stable_dialogs_deadcity.xml. Tam se dočtete věci. Se nedivím, že to pak vymázli, protože to zamotává celej příběh. Mrtvý město je opravdu základna Žoldáků. Vy jako Střelec se tam dostanete, Žoldáci vás lapnou a zavřou do basy a tam se dokonce setkáte s Doktorem:
- Střelče! Kde jsi sakra byl??? Od posledního nájezdu jsem nikoho z vás neviděl! Měl jsem o vás strach! Tak co, už se cítíš líp? Už ti to myslí jasně? - Střelče??? - Jo, jsi Střelec, kdo jinej? Jsem Doktor, copak mě nepoznáváš? Co se ti stalo, kamaráde? Nevypadáš dobře. Dva roky jsme spolu chodili do Zóny. Ty si mě opravdu nepamatuješ? - Ne. - Fakt ne??? Střelče, co to sakra? Nezačal jsi fetovat, že ne? Sakra, a co naši chlapi? Tesák, Duch? Pamatuješ si je, ne? - Tesáka si nepamatuju a Duch je mrtvej - našel jsem jeho tělo v Jantaru. - Duch!!?!?! Mrtvej??!!! Sakra, jak se to mohlo stát?! Oni... byli nejlepší. Co se stalo tobě? - Já nevím, co se stalo. Nic si nepamatuju. - Počkej, musím se uklidnit. To jsou ale pěkně mizerný zprávy. Určitě to má něco společného s tvou poslední výpravou do Zóny. Tenkrát jsme se viděli naposledy. Nechal jsi mi klíček od skrýše v Pripjati a mapu jak ji najít. Podařilo se mi je schovat před Žoldákama. Na, vem si to a dobře do schovej. Možná tam najdeš něco, co ti poradí. Tvrdil jsi něco o tom, že Monolit je nějaký trik. Nemám tušení, co to mělo znamenat. A tys to tenkrát taky nevěděls. - Aha. Kde jsme? Nepamatuju si, jak jsem se sem dostal. - Jsme v Mrtvým městě! V táboru Žoldáků. - Potřebuju odpovědi na pár otázek. - Jen se ptej, zkusím ti pomoct. - Kdo nás zajal? - Držej nás tady Žoldáci. Nikdo doopravdy neví, co jsou zač, ale povídá se, že pracujou pro nějakou cizí tajnou službu. Umístění týhle základny je přísně tajný - nikdo neví, jak se do Mrtvýho města dostat. O tuhle informaci má zájem spousta lidí, především Svoboda a Povinnost. Pokud se ti podaří sehnat mapu Mrtvýho města, bylo by možný na ně zaútočit. Žoldáci nebo banditi nejspíš nějakou mají. Zkus ji sehnat. - Co víš o tomhle místě? - Město je rozdělený na dvě části. My jsme v Žoldácký. Na jihu, za náměstím, je území banditů. Zahrabali se v budově školy jihozápadně od města. Mezi základnama je zničená pětipatrová budova a pár ještě stojících domů. Pokud se něco posere, můžeš se tam schovat a počkat, až se to přežene. U banditů je taky pár pětipatrovejch budov a několik menších baráků. Budova dřívějšího národního výboru je na druhý straně náměstí. - Kdo tomu tady šéfuje? - Pěknej hnusák jménem Dušman. Několikrát jsem ho viděl, jak se hrabe ve složce s nějakejma papírama. Určitě je tam něco zajímavýho. - Kde jsou moje věci? - Šéf si zabavený věci většinou nechává. Má pokoj v horním patře. Když mě chytili, tak tam odnesli moje věci. - Jak se odsud dostanu? - Když mě sem vedli, všiml jsem si pod schodama v přízemí kanálový mříže... Kdyby se ti podařilo otevřít celu, mohli bychom se kanálem dostat pryč... Nejlíp bude jít na západ a pak se můžeš tunelem dostat ke Svobodě.
A pak je další pohovor s nějakým týpkem asi přímo ve městě:
- Mimochodem, mám nějaký informace o Žoldácích. Máš zájem? - Záleží na tom, jaký informace. - Mám mapu, na které je jejich základna, pozice strážných, označená cesta, jak se dostat nepozorovaně dovnitř, a další zajímavosti.
Tam to mohlo bejt dost zajímavý, škoda že to vypadlo
|
Pia Jan 18, 2008 10:36 am |
|
 |
datastor
Technická podpora
Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm Príspevky: 9112 Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
|
4 Slauch: Máš pravdu, článek jsem už poupravil. Jinak jsem rád, že se ozvali i další... Mimochodem, tomu, že bar měl být jedinou celistvou lokací nasvědčuje i to, že mapa Baru a Divoké oblasti je jednotná. A ta lokace napravo od Kordonu měla podle mě být buďto nějaká dlouhá silnice s pár domky (čemuž by hodně nasvědčovaly videa z alfy), a nebo by se klidně mohlo jednat i o část toho skalnatého tunelu, co jsem v článku zmiňoval.
EDIT: Tak toho dialogu s Doktorem jsem si nevšiml  Okamžite to jdu do článku dopsat.
_________________
|
Pia Jan 18, 2008 10:40 am |
|
 |
Grey_Fox
Poloupírský pravopisný recidivista
Registrovaný: Ned Jún 10, 2007 10:18 am Príspevky: 1769
|
uz davnejsie sme sa s nemenovanou osobou (nosi pruhovanu koselu a extremne ostre zihadlo) bavili o tom ze povodny stalker bol o nieco lepsi, ale menim nazor, nie o nieco lepsi ale o 100% lepsi!!!
napr. vzdy som rozmyslal kde je Vlkodav, s ktorzm som sa chcel stretnut od prveho prejdenia
EDIT: a mozno sa v clear sky stretneme nappr. s takym Doktorom ci Vlkodavom 
_________________ "krční páteř křupne, když se na ni dupne."
|
Pia Jan 18, 2008 11:26 am |
|
 |
slauch
Nechutně mladý senilní stařešina
Registrovaný: Str Máj 16, 2007 9:06 am Príspevky: 2368 Bydlisko: Dark Valley
|
Tak jsem se zase trochu vrtal v Stalkerovi - tam jsou ale věci - a Mrtvé město (Dead City) potvrzeno. Je to ta oblast napravo od Armádních skladišť, tam jak je ten outpost se Žoldákama. Tam měl bej průchod do týhle lokace. Tenhle rozhovor s Maxem (Svoboďák u brány jejich základny) jsem našel v souboru stable_dialogs_military.xml:
- Máš nějaký otázky? - Ano. Lukáš mi řekl, že mám odchytit kurýra Povinnosti na cestě z Rudýho lesa do Mrtvého města. Můžeš mi říct, kde by mohlo být tak nejlepší místo? - Hmm. Nejlíp by asi bylo chytnout ho, než se dostane k farmě poblíž cesty do Mrtvýho města. Určitě tam na něj čekají posily, takže bys měl pěknej problém, musel by ses postarat o všechny. Navíc tak bys musel projít vesnicí a to je blbý. Radši jdi na východ od vesnice a to tak, že rychle.
Tu lokaci vyhodili asi těsně před dokončením, že toho tam zůstalo po ní tolik.
|
Pia Jan 18, 2008 12:40 pm |
|
 |
Grey_Fox
Poloupírský pravopisný recidivista
Registrovaný: Ned Jún 10, 2007 10:18 am Príspevky: 1769
|
mam otazku, je mozne tieto dialogi do hry nejak pridat? pamatam si ze bolo mozne do hry pridat prisahu povinnosti, je to tak aj s tymito? rad mi som si totiz pokecal s Vlkodavom.
_________________ "krční páteř křupne, když se na ni dupne."
|
Pia Jan 18, 2008 12:49 pm |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 0 hostia |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|