• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
         | scorpions.cz | cheater.cz | gta.cz | mafia | gothic | nfs | tgames | doom3 | worms | webtech | ...
 
Datastors ModPack: Clear Sky Datastors ModPack: Shadow of Chernobyl Nebuďte lamy!
Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Uto Aug 20, 2019 2:37 am



Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 115 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Ďalší
 Tipy pro začínající stalkery 
Autor Správa
Zelenáč

Registrovaný: Str Máj 30, 2007 9:25 am
Príspevky: 129
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Nazdar....jnom tak na rychlo, pro ty co by podle popisu ještě nevěděli kde najít SEVA suit malé videjko :lol:
http://stalker.heroesradio.com/ViewVideo.php?Video=Resources/Video/Wild_Territory_House.wmv&Width=640&Height=545&Title=House%20with%20stash%20in%20Wild%20Territory

BTW...doporučuji celkové studium těchto stránek - nejen proto, že tam jsou videa různých užitečných skrýší, ale třeba i srovnání oblečkůa zbraní 8)


Pon Jún 04, 2007 12:54 pm
Profil
Veterán
Veterán
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon Apr 09, 2007 1:42 am
Príspevky: 1105
Bydlisko: Pripjat'
Odpoveď s citáciou
Poslať 
micky a ty mas original ?

_________________
Obrázok
Zemřel novinář pan Robiněnko. Čest jeho památce.
A o mrtvých jen v dobrém. - Stalker Larp Zřídla 2012


Pon Jún 04, 2007 3:09 pm
Profil ICQ
Shifty první Telecí
Shifty první Telecí
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia Apr 06, 2007 12:52 am
Príspevky: 3130
Bydlisko: Praha 6
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Strec píše:
v lokaci bar je u vstupu k základně Duty (tam jak vás nechtějí ze začátku pustit) tak když se díváte směrem na ty vojáky, nalevo vylezte na žebřík a skočte na střechu skladiště a dírou ve stropu dolů. V severovýchodním rohu jsou pojstky (je to skrýš). A ven to může být pro někoho problém, ale stačí jen odsunout ty bedny nebo co to je a otevřít si dveře :wink:
Uplne staci kdyz k nim prides zmacken F pak se rozbehnes a nabehnes do tech dveri... zkus to nekolikrat a pak uz to pude dvere se otevrou atada si vevnitr

_________________
Obrázok
Na LARPu jsem byl znám jako Vasil "Krtek" Sudajev. A zase budu...


Pon Jún 04, 2007 3:42 pm
Profil ICQ WWW
Doživotní ředitel zeměkoule
Doživotní ředitel zeměkoule
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Máj 03, 2007 3:21 am
Príspevky: 1005
Odpoveď s citáciou
Poslať Pár dalších tipů
Něco z toho, o čem píšu, se tady na fóru probíralo, ale už nemam sílu to hledat. Tak to máte třeba podruhé, ale aspoň v jednom threadu.


Fialové kroužky na mapě označující poklad by měli po prohledání skrýše zmizet. Občas se tak nestane, a vy se potom ke stejnému místu vracíte …a vracíte …a vracíte …no často i dvakrát, a když najdete houby, tak si nadáváte, že jste vážili tu štreku. Je to všechno proto, že jste prošacovali dva nebo více nebožtíků se stejnou lokací pokladu v PDA. Pomoc je jednoduchá – pokud zjistíte, že kroužek zůstává na mapě, otevřete znovu skrýš, hoďte tam cokoliv z vašeho inventáře a hned si to vezměte zpátky. Tam, zpátky, tam, zpátky, tolikrát, dokud se nezbavíte té fialovosti.

Když pro vás bude nějaký artefakt špatně dostupný, zkuste ho z nebezpečného místa doslova odstřílet. Nebojte se, že ho tím rozbijete, artefakty jsou ruské, tedy zásadně neprůstřelné. Pokud byste si tím moc nepomohli, máte ještě poněkud delikátnější možnost hodit těsně za něj granát (přes pravou myšku). V optimálním případě vám přistane rovnou na klíně. Před akcí vřele doporučuji quicksave, to abyste neskončili bez výbušnin.

Když už jsme u granátů; občas se stává, že je nelze navolit ani přes myší kolečko, ani přes klávesnici, hra se chová, jako byste je vůbec neměli. Tehdy stačí jeden vyhodit z inventáře na zem, sebrat a problém je vyřešen. Mimochodem, víte, že s granáty si můžete užít spoustu legrace? Najděte nějakou hustě zalidněnou oblast, třeba vesnici stalkerů nebo základnu Freedom, prostě místo, kde vás vidí spousta lidí. Hoďte jeden na zem a rychle ho seberte, než vybuchne. Uvidíte ten šrumec, z poklidně konverzujících a flegmaticky postávajících stalkerů se stanou šampióni v běhu na deset metrů. Nepovažují vás při tom za nepřítele, protože se vlastně nikomu nic nestalo. Trik s granátem se dá využít i jinak, stačí trocha fantazie.

Každý stalker je potenciálním opravářem vaší zbraně, stačí mu jí hodit k nohám. Když usoudí, že jste mu předhodili něco lepšího než nosí momentálně na zádech, tak to sebere nebo spíš řekněme, že zbraň zmizí bez animace v jeho inventáři. Když se po následné divoké přestřelce s nepřítelem odebere do věčných lovišť, najdete u něj svou zbraň skoro jako novou. Je tedy nutné s rozvahou vybrat člověka, který je umělou inteligencí určený na odpis (napadá mě třeba trojice stalkerů na kopci u automobilové dílny v Cordonu nebo některý z obránců tovární haly v oblasti Garbage). Jestli se vám to zdá složité, tak můžete použít některý z triků na beztrestnou vraždu osamělého stalkera, ať už nožem, výbušným barelem nebo ze zálohy.

Všimli jste si, že obtížnost je volitelná i v průběhu hry? To znamená, že si to střílení můžete někde ulehčit. Začněte jako geroj, a když to pro vás bude moc o ústa, tak holt ty nepřátele podrobíte mírné lobotomii přes hlavní menu.

Při změnách nastavení grafiky, ať už v hlavním menu nebo přes příkazový řádek přímo ve hře, vám doporučuji restartovat hru (z pohádky do oken a zase zpátky). Jinak má Stalker tendenci hýbat s vaším pracným nastavením všemi směry dle svého vlastního, zmutovaného rozumu.

Pokud si chcete trochu polepšit co se týče nahrávací doby a občasných zastavení hry kvůli zaplněné paměti, zkuste ve vlastnostech ikony na vaší ploše připsat „ –noprefetch“. Stalker se zdá být až příliš nenažraný při výběru toho, co si nahrabe do našeho hardwaru. Celá řádka bude potom vypadat nějak takhle: …\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\XR_3DA.exe" –nopreftech (nezapomeňte na mezeru před –nopreftech). Zkracuje to hlavně nahrávací doby, pro plynulost hraní je jistější dokoupit paměť. Podobně příkaz „ –nointro“ odstraní otravná loga při spuštění hry a dostane vás rovnou do menu.


Naposledy upravil MickeyMutant dňa Uto Jún 05, 2007 2:02 am, celkovo upravené 1



Pon Jún 04, 2007 5:58 pm
Profil
Veterán
Veterán
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon Apr 09, 2007 1:42 am
Príspevky: 1105
Bydlisko: Pripjat'
Odpoveď s citáciou
Poslať 
v tabore povinnosti je kousek od baru ukryt a v nem je ocharny oblek pro vedce... jenze je ve skrysi a normalne si ho muzete vzit :)
Obrázok

_________________
Obrázok
Zemřel novinář pan Robiněnko. Čest jeho památce.
A o mrtvých jen v dobrém. - Stalker Larp Zřídla 2012


Pon Jún 04, 2007 11:31 pm
Profil ICQ
Zelenáč

Registrovaný: Ned Apr 22, 2007 2:13 am
Príspevky: 21
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Prosimvás, vy co hrajete za Freedom, jak to děláte s Barem? Udělal sem pár úkolů pro Freedom, zabil pár členů Duty a teď po mě její členové střílí pokaždé, když mě uvidí. :oops: Pls pomoc.


Uto Jún 05, 2007 1:04 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Budeš se jim holt muset ubránit, jiná cesta neexistuje. A právě v tom je výhoda být Samotář.

_________________
Obrázok


Uto Jún 05, 2007 1:07 pm
Profil WWW
Veterán
Veterán
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon Apr 09, 2007 1:42 am
Príspevky: 1105
Bydlisko: Pripjat'
Odpoveď s citáciou
Poslať 
chtel jsem se zeptat zdali pak nevis jak je to s PDA kdyz cches nekomu volat? Prekupnik na zacatku rika ze tam je v tom masinka ktera vydi 4Om daleko .a on ma 3OKM.. nevis?
a jeste . prekupnik rikal ze bile tecky znamenaji PDA mrtvejch stalkeru. kdyz se ale podivam co meli zadny pda v invetari nevidim. nevis jak a jestli vubec to jde si to pda vzit ?

_________________
Obrázok
Zemřel novinář pan Robiněnko. Čest jeho památce.
A o mrtvých jen v dobrém. - Stalker Larp Zřídla 2012


Uto Jún 05, 2007 9:12 pm
Profil ICQ
Mírně zkušený
Mírně zkušený
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia Máj 11, 2007 9:29 pm
Príspevky: 417
Bydlisko: Momentálně Zóna
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ty bíle tečky jsou mrtví stalkeři a když je prošacuješ, tak někdy najdeš nové informace (z jejich PDA).

_________________
Svět je takovej jako si ho samy zařídíme
Obrázok


Naposledy upravil Strec dňa Uto Jún 05, 2007 11:41 pm, celkovo upravené 1



Uto Jún 05, 2007 9:59 pm
Profil
Doživotní ředitel zeměkoule
Doživotní ředitel zeměkoule
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Máj 03, 2007 3:21 am
Príspevky: 1005
Odpoveď s citáciou
Poslať 
robkill píše:
chtel jsem se zeptat zdali pak nevis jak je to s PDA kdyz cches nekomu volat? Prekupnik na zacatku rika ze tam je v tom masinka ktera vydi 4Om daleko .a on ma 3OKM.. nevis?
a jeste . prekupnik rikal ze bile tecky znamenaji PDA mrtvejch stalkeru. kdyz se ale podivam co meli zadny pda v invetari nevidim. nevis jak a jestli vubec to jde si to pda vzit ?

Že by se z PDA ve Stalkerovi dalo někomu volat jsem ještě neslyšel. Je v něm zabudovaný detektor všech PDA v Zóně, který v okruhu 50ti metrů zobrazí ostatní stalkery na minimapě, kterou vidíš vlevo nahoře. Jako šedivé tečky zobrazí i PDA mrtvých stalkerů, které pak ve vysoké trávě lépe najdeš (jak píše Strec). V jejich inventáři nic nehledej, zprávy se ti automaticky nahrají do tvé mašinky v podobě informací o skrýších nebo o dalších questech v případě důležitých NPC. Sidorovičův 30ti kilometrový dosah je jen berlička pro tvůrce hry, která jim pomáhá zdůvodnit jeho okamžité reakce na stalkerův postup dějem (mimochodem, dík za otázku).


Uto Jún 05, 2007 10:52 pm
Profil
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Máj 29, 2007 9:54 pm
Príspevky: 148
Bydlisko: Praha 5
Odpoveď s citáciou
Poslať 
:idea: keby mal niekto zaujem o tlmic... tak jeden sa nachadza hned v Cordone. Este pred kolajnicami je tak skupina budov. nieco ako fabrika... tam si najdete nakladak, na neho vyskocite z neho na znizenu striesku na lavo, potom sa otocite do prava, prebehnete zopar krokov a je tam plechova buksna. rozsvacnete ju a obsah sa prepadne cez textury, takze staci uz len zoskocit dolu, vbehnut dnu trochu pohladat(inac vchod do budovy je hned vedla tej znizenej striesky, zatocite hned vlavo a rovno par metrov pred vami to lezi)... je tam tlmic, vraj sa da nasadit na cokolvek(a aj dat dole), a naboje do hned toho prveho samopalu(su nim vyzbrojeny vojaci co strazia cestu pod zelznicnim mostom)

_________________
Pozri sa okolo, tak toto vsetko nie je realne...
Len slepe oci vidia pravdu.
Preto netreba si spalit zrak, len sa nim nepozerat na svet.


Str Jún 06, 2007 9:45 pm
Profil
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned Máj 13, 2007 1:51 pm
Príspevky: 200
Odpoveď s citáciou
Poslať 
2 Alexej: radsi si stahni Realism mod, a muzes si tlumic, scope, nebo granatomat primontovat takrka kamkoli... :wink:
btw, kdyz uz jsme u toho: AKcko s tlumicem ma i ten "velitel" na smetisti-nebo aspon mel, kdyz ho zabili...

_________________
Jediný nepřítel je uvnitř nás samých.
Obrázok


Štv Jún 07, 2007 10:43 am
Profil
Doživotní ředitel zeměkoule
Doživotní ředitel zeměkoule
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Máj 03, 2007 3:21 am
Príspevky: 1005
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Prohlédl jsem staré zálohované savy a našel jsem mezi nimi jeden z oblasti Wild Territory. Dostal jsem tak možnost definitivně vyřešit subquest „Safe in the House“. Tááákže… chcete mít slušivý SEVA suit dříve než ostatní? Chcete mít dva? Anebo sedm abyste je mohli střídat každý den v týdnu? Nebo jich chcete mít tolik, že budete jako majitel krejčovského salónu zásobovat celou Zónu SEVA módou? No to jistě ne – majitel krejčovského salónu, to musí být pěkná nuda (až na ty odhalující se zákaznice). To spíš jako každý kluk letec, popelář nebo prezident. Ale zpátky k věci; ať už chcete rychle zbohatnout či se jen teple obléct, stačí na konci oblasti Wild Territory směrem na Yantar postřílet všechny zombie vyskytující se mezi tunelem a exitem z lokace. Po prošacování se vám objeví fialový kroužek u místního nádraží označený „Safe in the House“. Nevracejte se ještě, běžte do Yantaru, který je co by kamenem dohodil, a hned zase zpět. U jedné zpacifikované zombie, nemusí to být nutně stejná jako před chvílí, vám PDA zapípá nález stejného pokladu. Asi tušíte, jak to bude pokračovat – po každém dalším loadingu do a z Yantaru vám v nádražním úkrytu přibude jeden SEVA skafandr. Můžete jich mít tolik, kolik unesete, váží devět kilo, a prodat je za ca 20 000 rublů. Tenhle subquest vůbec nesouvisí s úkolem „Find the Family Rifle“, jak se řada z nás domnívala. Při něm dostanete pouze vágní informaci o domu plném anomálií u nádraží, o vygenerování obleků rozhoduje jen a pouze obrání jedné zombie mrtvolky.

Kdo se chce podívat do zadních místností baru, má kromě vystřílení celé lokace ještě jinou možnost. Stačí vylézt zpátky na světlo boží a zahnout doleva za roh. Měli by tam stát dvě dřevěné krabice, pokud jste si je při předchozím průzkumu nerozstříleli. Jednu z nich je třeba skutálet ze schodů až před hlídače blokujícího dveře. Pozor, na cestě se bedna lehce vzpříčí v některém rohu, pomůže všemocný Save-Load. Zakuklenci z ní pak vyskočte na rameno, skrčte se a přesuňte se za něj. Cesta zpět vede přímo přes barový pult, i když hlídač vám většinou sám uhne z cesty, jakmile se dostanete za něj. Můžete tím vyřešit i občas se vyskytující problém s netečným barmanem tupě zírajícím na nekonečný seriál „Ostře sledovaný vlak“ (jednodušší řešení nabízí Semtex_01, a to v actor.ltx změnit hodnotu pickup_info_radius na 8-10).


Pia Jún 08, 2007 12:11 am
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Mickey, ty jsi bůh! Hlavně ten trik se SEVA obleky :shock:

_________________
Obrázok


Pia Jún 08, 2007 12:16 am
Profil WWW
Mírně zkušený
Mírně zkušený

Registrovaný: Sob Máj 05, 2007 7:11 pm
Príspevky: 378
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Mickey - ak si na to došiel Ty sám, tak sa klaniam.
Tiež mi síce trochu vŕtalo hlavou, prečo som z trezoru vytiahol obleky tri, keď všetci hovoria o dvoch , ale poznámok o zamorenom dome na stanici som mal viac...
Že je to takýto bug, to ma nenapadlo....

Mimochodom, napadlo ma - čo ak to funguje vo viacerích prípadoch, alebo dokonca "univerzálne"... Stojí to za vyskúšanie.


Pia Jún 08, 2007 7:35 am
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 115 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 0 hostia


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron