• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
         | scorpions.cz | cheater.cz | gta.cz | mafia | gothic | nfs | tgames | doom3 | worms | webtech | ...
 
Datastors ModPack: Clear Sky Datastors ModPack: Shadow of Chernobyl Nebuďte lamy!
Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Ned Okt 20, 2019 6:01 pm



Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 58 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4  Ďalší
 Úpravy stávajících zbraní 
Autor Správa
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Mar 24, 2011 8:59 am
Príspevky: 30
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Úpravy stávajících zbraní
Pokrocil si v hledani pravdy ??


Štv Mar 31, 2011 8:54 am
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Úpravy stávajících zbraní
Pokud se mi povede něco zjistit, dám vědět. V tuhle chvíli žádná změna.

_________________
Obrázok


Štv Mar 31, 2011 11:57 am
Profil WWW
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Mar 24, 2011 8:59 am
Príspevky: 30
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Úpravy stávajících zbraní
mk12 spr (nalezena u anten v tunelu )je v puvodni hre ?? v gamedata ji nemuzu najit ...jedna se mi o to ,ze je velmi podobna m4 a HLAVNE u ni funguje m209


Pia Apr 01, 2011 6:01 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Úpravy stávajících zbraní
Jde o novou zbraň, granátomet u ní sice funguje, ale nejde o M4.

_________________
Obrázok


Pia Apr 01, 2011 6:06 pm
Profil WWW
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Mar 24, 2011 8:59 am
Príspevky: 30
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Úpravy stávajících zbraní
toznamena ??? ( v gamedata ??) dotaz: je v dmp uzito stejne pocasi jako u rsa vipers real zone....u nej se mi to zda takovy hezci ..


Pia Apr 01, 2011 6:30 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Úpravy stávajících zbraní
To znamená, že z toho M4 neuděláš (musel bys upravit texturu a stejně by model neodpovídal normální M4). Konfig najdeš pod názvem w_lr302.ltx.

Jinak otázky čistě k DMP směřuj do DMp sekce, tady jsou navíc. Počasí bude v další verzi kombinací Panoramicu a Dynamicu, viz blog.

_________________
Obrázok


Pia Apr 01, 2011 6:46 pm
Profil WWW
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned Dec 12, 2010 6:42 pm
Príspevky: 166
Bydlisko: Mielenkiintoinenkaupunki
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Úpravy stávajících zbraní
zdravím,abych si otestoval,co všechno se dá dělat v unique_items.ltx,vložil jsem si do hry automatickou pušku Gauss. Po načtení však hra spadla a chybové hlášení hlásí toto:

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_string
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 352
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't find variable launch_speed in [wpn_gauss_m1]

něco sem udělal špatně?

_________________
Obrázok
Monet stalkers, yksi Vyöhyke...monet ihmiset, yksi tarina...Advancer, suomen stalker.
Advancer's modpack - Seznam změn a download
Onnea, stalkers!


Pon Apr 18, 2011 3:20 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Úpravy stávajících zbraní
Ten log ti to sám hlásí - hra nemůže najít proměnnou "launch_speed", takže ji stačí do toho konfigu dopsat (i s navolenou hodnotou). Možná se ale ještě několika pádů dočkáš.

_________________
Obrázok


Pon Apr 18, 2011 3:28 pm
Profil WWW
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned Dec 12, 2010 6:42 pm
Príspevky: 166
Bydlisko: Mielenkiintoinenkaupunki
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Úpravy stávajících zbraní
Aha,no jo nevšiml jsem si toho.Aby to střílelo automaticky,musel jsem změnit třídu na WP_AK74,což je útočná puška,které launch speed mají nastavenou....a co to vůbec je? třeba právě AK to má nastavené na 0...

A takhle to stačí udělat vždy,pokud my to napíše,že chybí nějaký parametr? prostě si ho vyhledám v odpovídající třídě zbraní a podle toho nastavím? (jsem v modování začátečník a nechtěl bych zas něco podělat,už jsem musel 2x přeinstalovávat celou hru :( )

_________________
Obrázok
Monet stalkers, yksi Vyöhyke...monet ihmiset, yksi tarina...Advancer, suomen stalker.
Advancer's modpack - Seznam změn a download
Onnea, stalkers!


Naposledy upravil Advancer dňa Pon Apr 18, 2011 4:06 pm, celkovo upravené 1



Pon Apr 18, 2011 4:01 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Úpravy stávajících zbraní
Mělo by to souviset s rychlostí výstřelu (nebo možná výbuchu) granátu, ale nijak podrobně jsem to nezkoumal.

Pokud BugTrap vypíše chybějící proměnnou, tak ji vždycky stačí dopsat (to i v případě, kdy třeba uděláš zbraň s fixní optikou, ale nenadefinuješ texturu, co se má použít jako okruží). Pokud se ale objeví chyba třeba v modelu nebo chybějící animaci, tak to přes konfig neopravíš.

_________________
Obrázok


Pon Apr 18, 2011 4:04 pm
Profil WWW
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned Dec 12, 2010 6:42 pm
Príspevky: 166
Bydlisko: Mielenkiintoinenkaupunki
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Úpravy stávajících zbraní
Hmmm...AR mají o tolik víc vlastností než sniperky,že bych tam toho musel dopisovat fakt hodně. To už bude lepší udělat novou útočnou pušku,která bude mít vzhled a textury,zvuky a animace stejné jako gauss ale zbytek bude třeba od AK. (ne jako unikátní zbraň ale jako normální.)

Zkusil bych něco jiného,třeba SPAS,která způsobuje chemické popáleniny. Ale kde seženu názvy různých typů poranění? (jako jsou fire_wound a tak) napadlo mě se podívat do obleků,protože tam je nastavena odolnost proti všem typům poranění,ale jaksi nemůžu najít,kde jsou vlastnosti obleků uloženy. Proto bych potřeboval zkratky pro popáleniny (to bude asi burn,nebo fire,nebo flames,ne?) chemické popáleniny (to je tuším chemical_burn,je to tak?) a pro tržná poranění.

Další otázka: pokud chci brokovnici s výbušnými náboji,budu to asi muset udělat jako s tou gaussinou,ne? Udělat SPAS s třídou heavy_weapon,dopsat parametry této třídy....

Ještě (jo já vím,otravuju,ale radši se ujistím,metoda pokus-omyl u mě nedopadá dobře :) ) bych se zeptal: jak nastavím,aby nepřítel po zásahu tou unikátní spasinou začal hořet? (tím typem ohně,kterým například hoří mrtvola hozená do ohně...)

_________________
Obrázok
Monet stalkers, yksi Vyöhyke...monet ihmiset, yksi tarina...Advancer, suomen stalker.
Advancer's modpack - Seznam změn a download
Onnea, stalkers!


Pon Apr 18, 2011 4:38 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Úpravy stávajících zbraní
To už sice do hry absolutně nesedí, ale budiž. Dělat zbraně s jinou variantou poškození sice asi půjde, ale těžko říct, jak se pak ve hře budou chovat - mělo by platit následující:

Elektr. šok - shock
Telepatie - telepatic
Popálení - burn
Chem. popáleniny - chemical_burn
Náraz - strike
Exploze - explosion
Trž. poranění - wound

Výbušnou munici bych osobně řešil snáz - unikátní SPASku s jedinou použitelnou municí (tu si pak doděláš). Hlavní je nastavit pro ty novější náboje parametr explosive = on (stejně tak se řešila munice, co po tobě střílí vrtulník před elektrárnou). Hoření postavy asi (spíš teda určitě) nastavit nepůjde.

_________________
Obrázok


Pon Apr 18, 2011 5:11 pm
Profil WWW
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned Dec 12, 2010 6:42 pm
Príspevky: 166
Bydlisko: Mielenkiintoinenkaupunki
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Úpravy stávajících zbraní
Ok,SPAS s výbušnou municí funguje,aspon něco...

A to hoření mě napadlo díky Call of Duty BO,v jedné misi byla právě spasina,která měla zápalné náboje.Bylo mi jasné,že to asi nepůjde.

Děkuji ti za čas,který jsi mi věnoval.

_________________
Obrázok
Monet stalkers, yksi Vyöhyke...monet ihmiset, yksi tarina...Advancer, suomen stalker.
Advancer's modpack - Seznam změn a download
Onnea, stalkers!


Pon Apr 18, 2011 6:13 pm
Profil
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned Dec 12, 2010 6:42 pm
Príspevky: 166
Bydlisko: Mielenkiintoinenkaupunki
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Úpravy stávajících zbraní
No,tak jsem si vytvořil dalších pár druhů munice,a zkusil jsem je přidat ke stalkerům .Pokud se však pokusím prohledat mrtvolu,která má tu munici mít nebo někoho takového zastřelím,hra spadne s hlášením:

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line : 73
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ...w of chernobyl\gamedata\scripts\death_manager.script:139: attempt to index field '?' (a nil value)

vypadá to,že jsem něco udělal špatně,ale nevím co...v čem je problém?

_________________
Obrázok
Monet stalkers, yksi Vyöhyke...monet ihmiset, yksi tarina...Advancer, suomen stalker.
Advancer's modpack - Seznam změn a download
Onnea, stalkers!


Štv Apr 21, 2011 6:20 pm
Profil
Zelenáč

Registrovaný: Pia Jan 21, 2011 3:49 pm
Príspevky: 12
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Úpravy stávajících zbraní
Ahoj Datastore,
mám takový malý problém:

Edituji MP5ku a v tom HEX Editoru nemůžu nalézt ten druhý řádek, který jsi přepisoval u wpn_grozc.ogf, to samé s hudem.

A když spustím hru, tak mi to spadne s logem:

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::Load
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 236
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Duplicate section 'wpn_mp5_hud' found.

Bylo by super, kdyby jsi mi pomohl, předem díky.


Štv Jún 30, 2011 8:41 am
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 58 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron