• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
         | scorpions.cz | cheater.cz | gta.cz | mafia | gothic | nfs | tgames | doom3 | worms | webtech | ...
 
Datastors ModPack: Clear Sky Datastors ModPack: Shadow of Chernobyl Nebuďte lamy!
Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia Feb 26, 2021 4:24 pm



Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 12 ] 
 Build 1935 [18.10.2004] 
Autor Správa
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9112
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Build 1935 [18.10.2004]
Odkaz ke stažení: gameru.net (1,7 GB), hrej.cz
Materiály: shadowofstalker.com

Finální patch [xKovekx]: ulož.to

Po rozbalení a nakopírování na disk je potřeba skočit do složky, kam jste ukázku nainstalovali a smazat složku savedgames. Pak už stačí hru spustit pomocí run_alife_all.bat, případně run_alife_s.bat. Build je však nestabilní, proto se nedivte, když se dočkáte častých pádů a tuny chybových hlášek.

Několik dalších informací:

1/ Build spadne u přestupu do Armádních skladišť:
DOWNLOAD - Rozbalit, nakopírovat do gamedata složky.

2/ Pád hry při přestupu do Temného údolí?

DOWNLOAD - Rozbalit, nakopírovat do gamedata složky a spustit bat soubor.

3/ Jak nastartovat auto? Projel jsem celou klávesnici a stejně nic!
Levým tlačítkem myši.

4/ Potíže s texturami v elektrárně?
DOWNLOAD - Rozbalit, nakopírovat do gamedata složky.

5/ Poručme větru, dešti! Dá se ve hře nějak zrychlit čas?
Postačí klávesy * a / na numerické klávesnici.

6/ Jak zapnout průletovou kameru?
Stiskněte vlnovku (pod klávesou Escape) a napište do ní příkaz demo_record 1. Klávesa ESC vás vrátí do normálu, po stlačení enteru se objevíte na místě, kam jste se s kamerou posunuli.

7/ Jak se přesunout do dalších levelů? Kordon je sice fajn, ale chce to změnu.
Do konzole zadejte základní příkaz jump_to_level [název levelu ze seznamu], takže například jump_to_level l02_garbage. Samozřejmě bez závorek.

l01_escape
l02_garbage
l03_agroprom
l04_darkdolina
l04u_darklab
l05_bar_rostok
l06_yantar
l07_military
l08_deadcity
l09_swamp
l10_radar
l10u_radar_bunker
l10u_secret_lab
l12_stancia
l12u_sarcofag
l13u_warlab
l13_generators


8/ Ty pády nejsou normální, vždyť nemůžu v kuse hrát ani pět minut. To jsem ty skoro dvě giga stahoval jenom pro minutovou zkoušku?
Vůbec ne, stačí si stáhnout následující archiv, rozbalit ho a obsah nakopírovat do složky gamedata. Teď do ní skočte a otevřete si soubor system.ltx. Najděte v něm sekci [alife] a původní řádky překopírujte následujícími:

Kód:
schedule_min = 0
schedule_max = 0
process_time = 0
update_monster_factor = 0
time_factor = 0; 0;
normal_time_factor = 0; 0;
preknown_artefacts = af_medusa
max_combat_iteration_count = 0 ;0
switch_distance = 0 ;0 ;0
switch_factor = 0
start_time = 16:30:00
start_date = 01.08.2015
surge_interval = 0 ;0 ;0


Uložte změny, zapněte build a hrajte!


9/ Je to rusky... jenže rusky nedovedu ani nadávat, natožtak něco hrát. Neobjevil se někde překlad do angličtiny?
Ale objevil. Je přímo tady.

10/ Je tam nějak málo zbraní a vůbec všeho. Určitě je někde nějaká modifikace, vždyť modding scéna by tenhle build jenom tak nenechala ležet ladem.
Samozřejmě že nenechala, a jedna modifikace k mání je. Jedná se o doplnění nepřístupných zbraní, zlepšené stability hry, nových textur trávy, přidání automobilů a dalších předmětů a hromady ostatních potěšitelných věcí. Stačí stáhnout a složku gamedata včetně ostatních souborů mimo složku nakopírovat do adresáře s buildem. Hru pak ale nespouštějte klasickými bat soubory, ale novými - .NEW GAME xrCore xKouweKx.bat, jak už název napovídá, slouží k rozehrání hry od začátku, .CONTINUE GAME pak k pokračování v rozehrané pozici. Tu můžete uložit prostým spuštěním konzole (vlnovka hned pod klávesou Escape) a dopsáním parametru save název. Název musí obsahovat jen anglické znaky, tudíž bez diakritiky (kupříkladu save kordon).


Další povídání v angličtině najdete TADY.

_________________
Obrázok


Uto Mar 03, 2009 3:59 am
Profil WWW
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9112
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: STALKER build 1935
Provedená aktualizace [22.7.2009]

_________________
Obrázok


Str Júl 22, 2009 11:07 am
Profil WWW
Expert
Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Mar 04, 2008 7:58 am
Príspevky: 749
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Build 1935 [18.10.2004]
Zkoušel někdo procházet levely bez použití konzole? Z Kordonu se dá přejít na Skládku, z ní do Baru a pak do Divokýho Teritoria, ale už ne do Jantaru a kromě toho tam členové Svobody hulákají na neexistující vědce, aspoň jsem je tam nikde nenašel.Neexistuje na to oprava?


Pia Júl 30, 2010 11:22 am
Profil
Veterán
Veterán
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Mar 30, 2010 3:38 pm
Príspevky: 1064
Bydlisko: Zóna, tam kde človek môže uvažovať sám, bez ostatných.
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Build 1935 [18.10.2004]
To isté sa stalo aj mne.do jantáru sa ísť nedá.A z army warehouses sa do červeného les ísť nedá.Ked som skúsil konzolu tak mi vypíše,že som to le zadal alebo ,ž level neexistuje.Ked som išiel do červeného lesa tak sa mi zjavila iba nahrávacia obrazovka a fluslo ma do vzduchoprázdna :roll: .


Pia Júl 30, 2010 3:10 pm
Profil
Expert
Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Mar 04, 2008 7:58 am
Príspevky: 749
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Build 1935 [18.10.2004]
Jo, opravdu tam není, stejně jako level warlab a možná i další..


Pia Júl 30, 2010 4:24 pm
Profil
Veterán
Veterán
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Mar 30, 2010 3:38 pm
Príspevky: 1064
Bydlisko: Zóna, tam kde človek môže uvažovať sám, bez ostatných.
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Build 1935 [18.10.2004]
Ale ako to?Ved som videl screeny kde sa prechádzali po elektrárni a aj videá. :roll: .A tak som sa na elektráren tešil :evil:


Pia Júl 30, 2010 5:48 pm
Profil
Expert
Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Mar 04, 2008 7:58 am
Príspevky: 749
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Build 1935 [18.10.2004]
Asi to byl jinej build..


Ned Aug 01, 2010 10:47 am
Profil
Veterán
Veterán
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Mar 30, 2010 3:38 pm
Príspevky: 1064
Bydlisko: Zóna, tam kde človek môže uvažovať sám, bez ostatných.
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Build 1935 [18.10.2004]
Nejde mi to do hlavy.Ved je tu tri krát ten istý build :roll: .A tie videá hovorili o builde 1935.A do red forest sa mi pomocou konzole,akurát ma šmarilo na základnu monolitu a po chvíli hra spadla,vraj chýba neaký model. :roll: http://www.youtube.com/watch?v=vSIkw9xr23U&NR=1 tu je dôkaz ,že je tam aj prypiať :wink:


Ned Aug 01, 2010 11:54 am
Profil
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2417
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Build 1935 [18.10.2004]
Ve videu není Pripjať, ale Mrtvé Město (Dead City) ;)

Elektrárna v tomhle buildu je.


Ned Aug 01, 2010 12:31 pm
Profil
Veterán
Veterán
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Mar 30, 2010 3:38 pm
Príspevky: 1064
Bydlisko: Zóna, tam kde človek môže uvažovať sám, bez ostatných.
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Build 1935 [18.10.2004]
Jáj. :mrgreen: A ako sa dostanem do elektrárne?Čo mám urobiť.Prosím pomoc :(


Ned Aug 01, 2010 3:11 pm
Profil
Veterán
Veterán
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Mar 30, 2010 3:38 pm
Príspevky: 1064
Bydlisko: Zóna, tam kde človek môže uvažovať sám, bez ostatných.
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Build 1935 [18.10.2004]
To neuveríte čo sa mi stalo.Dá sa mi dostať do menu,v kordone je tá dedinka plná stalkerov a ani 1 zombie a v Red forest mi hra spadne lobo mi chýba dačo k exoskeletonu. :roll: :roll: Ale za to mi ten build ani veľmi nepadá. 8) Zatial.


Štv Aug 12, 2010 10:52 pm
Profil
Zelenáč

Registrovaný: Uto Jún 19, 2012 7:33 pm
Príspevky: 1
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Build 1935 [18.10.2004]
Hele.Neví někdo,jak se v buildě načítá quicksave :?:


Str Jún 20, 2012 6:27 pm
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 12 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron