• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
         | scorpions.cz | cheater.cz | gta.cz | mafia | gothic | nfs | tgames | doom3 | worms | webtech | ...
 
Datastors ModPack: Clear Sky Datastors ModPack: Shadow of Chernobyl Nebuďte lamy!
Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv Dec 02, 2021 2:35 pm



Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 25 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 Drobné úpravy CZ verze Stalkera 
Autor Správa
Zelenáč

Registrovaný: Pon Máj 05, 2008 7:04 pm
Príspevky: 95
Odpoveď s citáciou
Poslať Drobné úpravy CZ verze Stalkera
Zdravím, mám origo cz verzi s patchem 1.0004 a chtěl bych vrátit zpět původní dabing - ruský a zobrazovat české titulky. Dále bych chtěl mít zvuky při používání různých věcí jako např. jídlo, pití atd.

Pak jsem ještě koukal v ostatních modech co zkoušim, že se na začátku hry zobrazí rozhovor vojáků v helikoptéře. Jde nějak docílit, aby se mi zobrazovaly rozhovory z vysílaček a dále popisky činností, které zrovna udělám?

A úplně ze všeho největší mazec je v AMK modu posílání novinek, které se v zoně stanou, jako např. že někdo vidí přestřelku, mrtvolu, mutanta atd.

Prosím poraďte jak to tam dostat, díky MOC ! ! !


Sob Júl 24, 2010 2:47 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9114
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Drobné úpravy CZ verze Stalkera
Šlo by to, ale titulky tam dostaneš trochu komplikovanější cestou. Předně dabing - stačí přejmenovat archiv gamedata.dbp (viz FAQ). Pak teda ty titulky... na ně potřebuješ tuhle modifikaci. Ta ti ale samozřejmě češtinu nepřidá, takže použij soubory z DMP (rozbal archiv a složku text nakopíruj do gamedata/config adresáře).

Titulky se na pár místech špatně zobrazí (Vasilijevův audiozáznam a podobně nebude mít Grafitti font, ale obyčejnou Lettericu, která je použitá třeba na texty v popiscích dialogů nebo výbavy) - na to jsem udělal opravu (nakopíruj do gamedata/config/ui). Jediná obtíž tak zůstává při poslechu Duchova záznamu, kdy se věty zacyklí a holt si titulky přečteš kvůli chybě v načasování dvakrát. Jakmile Duch přestane mluvit, vrátí se všechno do normálu.

Snad jsem na nic nezapomněl. Na zvuky jídla a pití bys musel zasáhnout přímo do bind_stalker skriptu. AMK novinky jsem onehdy zkoušel, ale už si nepamatuju, co k tomu všechno bylo potřeba.

_________________
Obrázok


Sob Júl 24, 2010 4:24 pm
Profil WWW
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2417
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Drobné úpravy CZ verze Stalkera
Z AMK módu některé funkce není možné vyřezat, proto když už, tak je používán jako hlavní struktura jejich módů - To právě platí i u novinkového systému.
Existuje akorát alternativa, ale zobrazuje jenom informace pokud někdo zemřel a navíc je ta funkce částečně zabugovaná.

Co se týká zvuků co se přehrají po použití předmětů, tak hledej u mě v módu sekce use v bind_stalker skriptu. Jestliže budeš chtít použít zvuky ode mě z módu, tak měj na vědomí že zvuky jsem vlastnoručně editoval, takže pokud máš v plánu tvojí kompilaci vydat přidej mě do credits ;)


Sob Júl 24, 2010 4:30 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9114
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Drobné úpravy CZ verze Stalkera
Konkrétně jde o tohle:

Kód:
function actor_binder:use_inventory_item(obj)
   if obj:section()=="medkit" or obj:section()=="medkit_army" or obj:section()=="medkit_scientic" then
local snd_obj = sound_object("Interface\\Use\\inv_medkit")
   snd_obj:play_no_feedback(db.actor, sound_object.s2d, 0, vector(), 1.0)
end
   if obj:section()=="bandage" then
local snd_obj = sound_object("Interface\\Use\\inv_bandage")
   snd_obj:play_no_feedback(db.actor, sound_object.s2d, 0, vector(), 1.0)
end
   if obj:section()=="energy_drink" or obj:section()=="beer_drink" then
local snd_obj = sound_object("Interface\\Use\\inv_softdrink")
   snd_obj:play_no_feedback(db.actor, sound_object.s2d, 0, vector(), 1.0)
end
   if obj:section()=="bread" or obj:section()=="kolbasa" or obj:section()=="conserva" or obj:section()=="bread_a" or obj:section()=="kolbasa_a" or obj:section()=="food_umaibo" then
local snd_obj = sound_object("Interface\\Use\\inv_food")
   snd_obj:play_no_feedback(db.actor, sound_object.s2d, 0, vector(), 1.0)
end
   if obj:section()=="vodka" or obj:section()=="mineral_water" or obj:section()=="vodka_a" then
local snd_obj = sound_object("Interface\\Use\\inv_vodka")
   snd_obj:play_no_feedback(db.actor, sound_object.s2d, 0, vector(), 1.0)
end
   if obj:section()=="antirad" or obj:section()=="medkit_adrenaline" then
local snd_obj = sound_object("Interface\\Use\\inv_pills")
   snd_obj:play_no_feedback(db.actor, sound_object.s2d, 0, vector(), 1.0)
end


Cramer: Nezapomeň na to, že pokud si do modifikace přidáš i vlastní jídlo, musíš ho do skriptu taky dopsat (to je důvod, proč v tomhle příkladu najdeš třeba food_umaibo, adrenalin a ostatní věci navíc - kopíroval jsem to z DMPčka). Každá věc ještě musí mít svoji kategorii - tam už se stačí řídit jenom podle if obj:section().

_________________
Obrázok


Sob Júl 24, 2010 5:17 pm
Profil WWW
Zelenáč

Registrovaný: Pon Máj 05, 2008 7:04 pm
Príspevky: 95
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Drobné úpravy CZ verze Stalkera
Klucí, díky moc, už na tom dělám. Dělám taky zároveň trošku na úpravě ekonomiky resp. trošku upravit ceny, když něco prodávám a kupuju od jednotlivejch stalkerů.
Pak ještě upravuju vybavení u překupníků, vzpomínám si, že v origo hře bez modů bylo možno koupit u Sida Grozu OC 14 na rozšířenější střelivo a vůbec, proč by nemohl mít více věcí dostupnejch??

Jinak ještě nechápu ten smysl když je tam třikrát například

medkit_adrenaline = 0.1 0.2

v trader generic buy, generic sell a supplies.

Něco upravuje cenu a něco dostupnost - vysvětlíte mi to někdo podrobně prosím?

Jinak ještě jednou děkuju za odpovědi a rady, vážim si toho, že máte trpělivost na takovýho šťourala :D


Sob Júl 24, 2010 6:47 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9114
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Drobné úpravy CZ verze Stalkera
Groza u Sidoroviče je taková nelogická. V DMPčku jsem razil metodu, že lepší zbraně se budou moct získat až postupem ve hře a od toho pak taky byla odvíjená nabídka obchodníků. Při standardních hodnotách v trade souborech a množství výbavy si na tu pušku mohl našetřit kdekdo už poměrně brzo a hra s takovou zbraní pak ztrácela význam. Na druhou stranu můžeš využít barmana - pokud ho budeš brát za centrální postavu, kam chodí většina postav (jak by to asi bylo i v reále), tak mu můžeš přidat nějakou zajímavější věc.

Úprava trader souborů je snadná, jenom je to hrozná pakárna. Pro příklad vezmu soubor od barmana, kde to jde vidět názorně:

[barman_generic_buy] označuje poměr výkupních cen a platí pro všechny případy nezávisle na tom, jakou dílčí misi splníš. Osvědčilo se mi nastavení zhruba na pět až deset procent. Sice se to může zdát málo, ale s ohledem na množství nepřátel a jejich výbavu je to tak akorát. Rozhodně si hned během průchodu trojicí lokací nenašetříš na exoskeleton a raketomet.

[supplies_start] koriguje výbavu na začátku, kdy ještě nemáš splněnou žádnou příběhovou misi.
[supplies_after_darkvalley] udává množství výbavy po návratu z údolí a přinešení dokumentů z laboratoře.
[supplies_after_brain] je ta samá položka, co obě předchozí, až na to, že s ní nastavíš výbavu po vypnutí Vypalovače mozků.

Tady platí, že první hodnota udává počet výbavy a druhá hodnota zase procento pravděpodobnosti výskytu. Pokud třeba u obvazů máš 10, 0.5, tak to znamená že s padesátiprocentní pravděpodobností bude k prodeji desítka bandáží. Dej si pozor u zbraní, protože pokud někde definuješ například šest kusů, tak se ti ta samá zbraň rozhodí třeba do tří slotů po dvou, třech a jednom kuse. Zbytečně to pak otravuje, zvlášť když toho postava nabízí víc.

Teď máme poslední tři položky, co budou určovat prodejní ceny:

[barman_start_sell] k cenám na začátku hry
[barman_after_darkvalley_sell] k cenám po návratu z údolí
[barman_after_brain_sell] k cenám po vypnutí Vypalovače

Hodnoty pak budeš definovat následovně: Pokud někde napíšeš dejmetomu 1, 1, bude to znamenat, že obchodník danou věc prodá bez přirážky přesne za tu samou cenu, co je uvedená v inventáři. Navýšení na 1, 2 už postavu donutí prodávat výbavu se stoprocentní přirážkou (hodí se hlavně na začátku hry a pak po plnění dílčích úkolů cenu trochu srážet), parametr ;NOTRADE pak zamezí buďto prodeji a nebo výkupu - záleží na sekci, kam ho připíšeš. Pak to samozřejmě chce sjednotit i cenu výbavy a hodnotu odměn, aby prodeje vůbec měly smysl a nemít brokovnici třeba za tři stovky.

_________________
Obrázok


Sob Júl 24, 2010 7:35 pm
Profil WWW
Zelenáč

Registrovaný: Pon Máj 05, 2008 7:04 pm
Príspevky: 95
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Drobné úpravy CZ verze Stalkera
Ahoj, tak teďka už to chápu docela dokonale. Problém je ten, že mám vycucnutou kombinaci modifikací od Vipera i AMK modu 1.4 a ty trader soubory a pak ještě death soubory v config\mics mají každej něco jinýho a já nevim co tam dát. Jinak mi přijde logický, aby třeba Sidorovič na začátku prodával zbraně jako AK74 nezkrácenou a munici nebo třeba Bizona. Barman by pak mohl mít tu Grozu normální i upravenou a další lepší zbraně. No a co se týče Povinnosti, Svobody a Vědátora tak tam už je to asi fuk, to sou takový blázni, že v reálu by měli mít asi všecno.

Zkoušel jsem hrát AMK mod a ten se mi líbil úplně všim co šlo, jenom nebyl v češtině, což je veliká škoda, protože čeština asi neni a nebude. Tam to měli všechno udělaný opravdu reálně a optimálně.

Jinak ještě dotaz co je to script "actor_need_help" a mercenaries mod ??


Sob Júl 24, 2010 8:58 pm
Profil
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2417
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Drobné úpravy CZ verze Stalkera
actor_need_help je kooperace s NPCčky, přidáš si je do party a můžete blbnout v Zóně společně. Akorát tedy jsou NPC omezovaný space restriktory, kdy třeba nepřejdou přes bránu do Baru a zasekne se tam a musíš partu rozpustit.
Když se ale budeš vracet tak s NPCčkem tu partu zase můžeš nabrat, pokud ho najdeš.


Ned Júl 25, 2010 10:05 am
Profil
Zelenáč

Registrovaný: Pon Máj 05, 2008 7:04 pm
Príspevky: 95
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Drobné úpravy CZ verze Stalkera
To je ale musim mít jako přátele že jo?

Jinak k tý tvý kompilaci ze včera :D - netroufám si vydat nějakej svůj mod, aspoň zatim...


Ned Júl 25, 2010 12:41 pm
Profil
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2417
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Drobné úpravy CZ verze Stalkera
V původním Coop módu, co jsem měl v ranných verzích módu (Gamedata mód) bylo možné nabírat do party i neutrály. Až po menší úpravě lze nabírat jenom přátele, protože si jich pak člověk víc váží - Aneb přátelé nerostou na stromech.


Ned Júl 25, 2010 1:23 pm
Profil
Zelenáč

Registrovaný: Pon Máj 05, 2008 7:04 pm
Príspevky: 95
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Drobné úpravy CZ verze Stalkera
Zdravím, tak ty úpravy bych celkem už chápal a už vim co je co.
Jenom by mě zajímalo u těch trader souborů, když je u energy drinku třeba toto :

energy_drink 0.2 0.1 a vim že stojí 80RU.

kdyby tam bylo 1 0.1 tak by ho měl koupit za 10% z původní ceny, ale ty dvě desetinný místa......to nerozluštim


Pon Júl 26, 2010 4:55 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9114
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Drobné úpravy CZ verze Stalkera
Mám dojem, že tohle by byla akorát blbost (zkus si přímo ve hře, kolik za takovou hodnotu dostaneš a pak si to jenom porovnej s udanou cenou v konfigu). Lepší ale bude si všechny hodnoty nějak logicky přepsat, ať se v tom pak neztratíš.

_________________
Obrázok


Pon Júl 26, 2010 6:13 pm
Profil WWW
Zelenáč

Registrovaný: Pon Máj 05, 2008 7:04 pm
Príspevky: 95
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Drobné úpravy CZ verze Stalkera
Dak další malinkej detail, jelikož používám realism mod, aby mi nezoomovaly zbraně, tak jsem si všimnul, že když mám dlouhou verzi ak74, tak mi při výstřelu přes fixní hledí problikne textura dovnitř, že vidím náboj v zásobníku, což bych vidět neměl.

nějaké řešení?


Uto Júl 27, 2010 3:08 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9114
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Drobné úpravy CZ verze Stalkera
Samozřejmě na to řešení je (a samozřejmě je to pořádná pakárna, kterou budeš muset krok po kroku testovat ve hře). Postup je následující:

V konfizích zbraní, kde ti kamera proskakuje do modelu, si najdi řádky
Kód:
zoom_offset      = -0.15,0.06,-0.05
zoom_rotate_x      = 0
zoom_rotate_y      = 0


U zoom_offsetu jsou tři hodnoty. První je hodnota pro osu X (horizontální směr), druhá pro Y (vertikální) a třetí pro Z (hloubka/oddálení). Jak už asi tušíš, dojde na úpravu poslední souřadnice, a to následovně:

Hodnotou víc do mínusu zajistíš, aby se zbraň přisunula blíž k okraji monitoru a tudíž k tobě (pokud si to dobře pamatuju). Přepisem čísla víc do plusu zbraň oddálíš, takže uvidíš větší kus pažby a povětšinou i zamezíš právě tomu průniku pohledu do vnitřku. Ale pozor! Hodnoty měň po kouscích, originály si vždycky někam zapisuj a v případě potřeby se vrať k předchozímu nastavení.

Kdyby ani po spoustě laborování zbraň neseděla (což by ale někdy měla), tak budeš chtě nechtě muset přiblížení při zamíření nechat - samozřejmě jenom trochu. Výchozí hodnota je 50, upravená hodnota je 90 (tudíž bez přiblížení). Tobě by tudíž stačilo přepsat devadesátku třeba na 80 a pak zas zkusit přímo ve hře.

_________________
Obrázok


Uto Júl 27, 2010 3:30 pm
Profil WWW
Zelenáč

Registrovaný: Pon Máj 05, 2008 7:04 pm
Príspevky: 95
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Drobné úpravy CZ verze Stalkera
Zdravím, díky za radu, du se v tom hrabat. Jinak jsem pochopil přesně ty trader soubory.

Funguje to tak, že hodnoty u předmětu se sečtou, vydělí dvěmi a to celé se vynásobí cenou předmětu a pak se to vynásobí kondicí - stavem předmětu.
Čili antirady kupříkladu stojí 300,-, Sidorovič má nastavení třeba takhle :
antirad 1, 3 ------- [(1+3):2]*kondice = 600,-

Jinak nevím jakým způsobem používat integrovaný granátomet ve zbraních i když mám v inventáři potřebný dobíjecí granát. To se musí nějak nabindovat?


Pon Aug 02, 2010 6:27 pm
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 25 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 4 hostia


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron