Datastor Modpack: Project 7
Autor |
Správa |
Malcolm
Zelenáč
Registrovaný: Uto Aug 26, 2008 6:36 pm Príspevky: 108
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
Není zač  Mimochodem, chtěl jsem se zeptat: 1. Kdy přesně mi Sidorovič má nabídnout odkup těch vojenských nášivek? Jak vidíš jsem už v značně pokročilé části hry a stále mi úkol nenabízí ... 2. Získal jsem nějakou plynovou masku od Lebky, a nějaké rádio už nevím od koho, jaké mají tyhle věci využití? Zbytečně mi totiž žerou místo v batohu, nejdou prodat, a jako úkol to po mě taky nikdo nechce 3. Neexistuje nějaký Storage Mod? Myslím tím nějaké bedna, třeba v Baru, kde by hráč mohl uložit své věci pro pozdější využití. Protože tahat sebou Bulldoga skoro půlku hry, než ho po mě Voronin bude chtít, je mírně nepříjemné Předem díky za odpovědi EDIT: A sakra  Po vyskoušení patche č.2 mi to prozměnu v té samé situaci hodí tohle: Kód: [error]Expression : fatal error [error]Function : CRender::texture_load [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender\Texture.cpp [error]Line : 295 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't find texture 'act\act_svobod1'
|
Ned Máj 03, 2009 10:22 pm |
|
 |
Šílená Šiftýna
Shifty první Telecí
Registrovaný: Pia Apr 06, 2007 12:52 am Príspevky: 3130 Bydlisko: Praha 6
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
Tak si nekde najdi bednu, kde si vsechny veci nechas. Muze to byt kdekoliv. At u Sida, nebo nekde jinde. Staci tam jen nacpat veci a bude to. Nidko ti to nevezme a zustane to tam, dokud to nebudes potrebovat.
_________________
 Na LARPu jsem byl znám jako Vasil "Krtek" Sudajev. A zase budu...
|
Ned Máj 03, 2009 10:28 pm |
|
 |
datastor
Technická podpora
Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm Príspevky: 9112 Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
Sidorovič by tu nášivku měl chtít buďto po přinešení pistole Walther a nebo přímo hned na začátku (záleží, jak si hra vezme nastavení priorit těch hledacích úkolů). Pokud jsi Sidovi už Walthera donesl, měl by ti právě tenhle úkol nabídnout. Plynovou masku chce jako další postranní úkol Lovec v baru, rádio by měl chtít Plešoun (taky v baru). Jinak věci si můžeš odkládat do beden, třeba u Sidoroviče je jedna, v baru taky, u Arnieho v aréně další a takhle bych mohl pokračovat dál. Jde využít i nějaká skrýš, kam si taky spoustu věcí můžeš naštosovat. EDIT: Tak, Šiftýna byla rychlejší  .
_________________
|
Ned Máj 03, 2009 10:29 pm |
|
 |
Malcolm
Zelenáč
Registrovaný: Uto Aug 26, 2008 6:36 pm Príspevky: 108
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
Mno Plešoun ani Lovec po mě nic nechcou, a to už mám u nich splněné všechny standartní úkoly, zajímavé ... A mrkni se prosímtě ještě na ten bug co sem připsal o post výše, předem dík 
|
Ned Máj 03, 2009 10:34 pm |
|
 |
datastor
Technická podpora
Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm Príspevky: 9112 Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
Tak ještě update, co se dá dělat  . Zas mrkni do prvního příspěvku - jenom doufám, že ty úkoly se nezobrazí proto, že hra nebere ty předměty jako klasickou věc k nalezení. Na to se budu muset ještě podívat, případně to pak překopu. EDIT: V gamedata/config/text/cze si ještě překopíruj soubor storyline_info_taskmanager.xml do gamedata/config/gameplay, to jsem omylem špatně umístil.
_________________
|
Ned Máj 03, 2009 10:47 pm |
|
 |
Malcolm
Zelenáč
Registrovaný: Uto Aug 26, 2008 6:36 pm Príspevky: 108
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
Mno i potom co jsem to xml přemístil mi to hází po nahrátí jakéhokoli save tohle: Kód: FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp [error]Line : 73 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : LUA error: ...ow of chernobyl\gamedata\scripts\task_manager.script:207: attempt to index field '?' (a nil value)
|
Ned Máj 03, 2009 10:59 pm |
|
 |
datastor
Technická podpora
Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm Príspevky: 9112 Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
Zkus ještě tohle (verze z 0:36). Zdá se, že hra skutečně nebere ty moje věci jako úkoly a proto se ani nezobrazí v nabídce. V archivu jsem je proto vyškrtal a doufám, že se aspoň takhle už ani neobjeví ta stupidní chyba v task_manager.scriptu. Dej mi ještě vědět, jestli se alespoň hra nahrála - plus by ti z inventáře ty věci navíc (maska, rádio a nášivky) měly zmizet.
_________________
|
Ned Máj 03, 2009 11:18 pm |
|
 |
spandau
Mírně zkušený
Registrovaný: Ned Júl 01, 2007 10:12 pm Príspevky: 272
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
Ta chyba zrejme nejak suvisi s generovanim nahodnych uloh. Pozeral som zbezne konfigy a vyzeraju byt v poriadku, zrejme sa to bije s nejakym modom. Mozno by pomohlo odstranit ten subor - task_manager.script
_________________

stalker.wikia.com
|
Ned Máj 03, 2009 11:48 pm |
|
 |
Malcolm
Zelenáč
Registrovaný: Uto Aug 26, 2008 6:36 pm Príspevky: 108
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
datastor píše: ... Dej mi ještě vědět, jestli se alespoň hra nahrála - plus by ti z inventáře ty věci navíc (maska, rádio a nášivky) měly zmizet. Hra se úspěšně nahrála, i Stopař funguje dobře, ale masku, rádio i nášivky mám pořád v batohu 
|
Ned Máj 03, 2009 11:52 pm |
|
 |
Vlastik
Mírně zkušený
Registrovaný: Str Mar 19, 2008 6:02 pm Príspevky: 250 Bydlisko: Skrýš Střelce v podzemí Agropromu...
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
> Daty: Musím ještě jednou pochválit optimalizaci modpacku "Projekt7", myslel jsem že je hra náročná s DMP7 a už jsem chtěl nadávat a soptit, ale nakonec se ukázalo že je to jen chyba ovladačů u mě a hra nyní létá jak po másle (nebo spíš asi jede, létat se po másle asi moc nedá...) Takže ještě jednou díky, Daty, opravdu dobrá práce, ale už letím do Zóny, je třeba si Projekt7 vychutnat... 
|
Pon Máj 04, 2009 9:23 am |
|
 |
datastor
Technická podpora
Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm Príspevky: 9112 Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
Díky. V úterý dopoledne reuploadnu znovu komplet balík, ale včetně patchů - nebude proto potřeba stahovat separátně modpack a pak ještě opravy.
_________________
|
Pon Máj 04, 2009 7:27 pm |
|
 |
Malcolm
Zelenáč
Registrovaný: Uto Aug 26, 2008 6:36 pm Príspevky: 108
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
Daty, nechtěl bys ještě zrevidovat ceny obleků a zbraní? Protože mám pocit že některé zbraně jsou strašně předražené, třeba takové staré MG42 za 660000RU je trochu přehnané, hlavně když se pak podívám na moderní XM8  Jde mi o to že při těhle cenách si pořádně nic nekoupím (za celou hru nasbírám stěží 200000RU a to nic nekupuji, jen prodávám) A tak je mi tam ta hromada nových obleků a zbraní skoro k ničemu ...
|
Pon Máj 04, 2009 8:15 pm |
|
 |
datastor
Technická podpora
Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm Príspevky: 9112 Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
Tak dobře, můžu se na to ještě podívat - ale horentní slevy nečekej  .
_________________
|
Pon Máj 04, 2009 8:17 pm |
|
 |
xxviktor
Součást Zóny
Registrovaný: Štv Apr 02, 2009 5:25 pm Príspevky: 1968
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
Pokud plníš vedlejšáky, hledáš artefakty a vybíráš skrýše (s artefaktama:), tak není problém vydělat hodně moc peněz. Ve stalkerovi stejně nejsou k ničemu dobré, všechno najdeš, kupovat nemusíš prakticky nic. Jen ať je tam draho, alespoň bude mít člověk motivaci. BTW je v SoCh změněný respawn jak v CS? Tam mě u tvého modpacku (pro CS) celkem štvalo, že jak jsem vyčistil lokaci, tak už většinou zůstala vyčištěná (snad kromě Červeného lesa), to pak poflakování po Zóně brzo omrzí. Nemyslím tím základny nepřátel, ale třeba monstra apod.
|
Pon Máj 04, 2009 8:50 pm |
|
 |
datastor
Technická podpora
Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm Príspevky: 9112 Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
V modpacku pro Stín respawny jsou, do CS je stejně budu muset vrátit, protože díky tomu, že CSko je jedna velká hromada skriptů, se pak nešlo posunout dál v "příběhu".
_________________
|
Pon Máj 04, 2009 9:06 pm |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 3 hostia |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|