Autor |
Správa |
datastor
Technická podpora
Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm Príspevky: 9112 Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
Tak skladiště naprosto bez potíží, ale všiml jsem si, že v baru jsem u Práskače prohodil dva texty k úkolům - v prvním příspěvku je proto další patch (je v něm i ta oprava textu k armádní nášivce). Za tyhle potíže se omlouvám, holt mi to uniklo.
_________________
|
Sob Máj 02, 2009 9:18 pm |
|
 |
mates1985
Zelenáč
Registrovaný: Sob Jún 14, 2008 2:49 pm Príspevky: 75 Bydlisko: Agroprom
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
otazka, jak tu tak citam prispevky...., zvladne tento modpack vlastne moj notebook ?, ram 2GB, ati 256 tusim, 2 jadr. procak 2 GHz, ci to ma vobec cenu stahovat
|
Sob Máj 02, 2009 10:15 pm |
|
 |
datastor
Technická podpora
Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm Príspevky: 9112 Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
Pokud jsi na něm Stalkera rozjel normálně, nebude v tom snad problém. Možná budeš jenom muset trochu snížit nastavení grafiky.
_________________
|
Sob Máj 02, 2009 10:35 pm |
|
 |
wiloni
Součást Zóny
Registrovaný: Pon Dec 17, 2007 8:36 pm Príspevky: 2152 Bydlisko: Po dlouhých pěti letech konečně opět uklizený pokojík
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
Nejde o velikost paměti ale o rozlišení textury. To jestli máš SLI nebo ne není určující. Hra prostě generuje texturu o vyšším rozlišení než dokáže tvoje GK zpracovat. Pomůže jedině snížení kvality textur. Daty chtěl jsem se zeptat. Jde mi o počasí - respektive déšť. Kdykoliv přejdu během deště z jedné mapy na druhou tak dojde k tomu že se nenačte zvuk deště a i když kolem mě viditelně prší tak déšť neslyším.
_________________ Balada pro hospodského rváče: Všichni chlapi v hospodě měli krví potřísněné ruce. Jenom já hubu ...
Sergeant Of The Master Sergeants Most Important Person Of Extreme Sergeants TO THE MAX!
|
Ned Máj 03, 2009 1:10 am |
|
 |
bigfutus
Součást Zóny
Registrovaný: Str Máj 07, 2008 10:04 am Príspevky: 2159
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
Da sa nejak vratit k rozmazanemu pozadiu? Predpokladam ze to mala na starosti zlozka r2, ale co som si pozrel stare verzie tak je tam toho mrte a neviem co ma na starosti rozmazane pozadie.
_________________ Galbadia hotel soundtrack page
|
Ned Máj 03, 2009 9:36 am |
|
 |
datastor
Technická podpora
Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm Príspevky: 9112 Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
Bigfutus: Na rozmáznutí pozadí stačí do konzole dopsat r2_aa on (klasika antialiasing), případně r2_aa_break 0.000000,1.000000,0.000000.
Wiloni: To nepřehrátí zvuků po přestupu do lokace bude mít zjevně na svědomí nějaká věc ve WO3, to ale bohužel nesvedu změnit (a nemám jistotu, jestli se to neprojevovalo i dřív). Zkus uložit a nahrát hru.
_________________
|
Ned Máj 03, 2009 10:50 am |
|
 |
wiloni
Součást Zóny
Registrovaný: Pon Dec 17, 2007 8:36 pm Príspevky: 2152 Bydlisko: Po dlouhých pěti letech konečně opět uklizený pokojík
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
Ano - jde o WO3. Předpokládal jsem ž i ty vycházíš z WO tak ses s tím mohl setkat. Načíst nepomůže - jedině restartovat (hru).
_________________ Balada pro hospodského rváče: Všichni chlapi v hospodě měli krví potřísněné ruce. Jenom já hubu ...
Sergeant Of The Master Sergeants Most Important Person Of Extreme Sergeants TO THE MAX!
|
Ned Máj 03, 2009 10:58 am |
|
 |
Vlastik
Mírně zkušený
Registrovaný: Str Mar 19, 2008 6:02 pm Príspevky: 250 Bydlisko: Skrýš Střelce v podzemí Agropromu...
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
Opět velmi dobrá práce Daty, chválím a děkuji. (1.7GB dat navíc jsem nečekal, je to milé překvapení) Jen mi přijde ta záře slunce trochu moc silná, ale asi to je jen dojem... Snad se neobjeví nějaké velké bugy během hraní, ale věřím že je hra odladěná a otestovaná a budou to max jen drobnosti. Jinak je opravdu lehce náročnější na hw než minulé DMP, ale jak jsi sám uvedl- je to za daných okolností pochopitelné. Příloha: lehce vyšší záře slunce
|
Ned Máj 03, 2009 6:04 pm |
|
 |
Rsa Viper
Zástupce technické podpory
Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm Príspevky: 2417
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
Vlastik: Nechci tě nějak navádět, ale skus se v reálu podívat do slunce a taky tě to trochu oslepí  Podobně by to mělo dělat i tohle slunce v DMP7... (Snad, pokud se Daty pletu, tak mě popř. oprav)
|
Ned Máj 03, 2009 6:13 pm |
|
 |
datastor
Technická podpora
Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm Príspevky: 9112 Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
Nepleteš, navíc záleží na denní době a taky na umístění slunce. Proto třeba střelba na nepřátele přímo proti směru paprsků bude obtížnější, přesně jako tomu je za normálních podmínek.
_________________
|
Ned Máj 03, 2009 6:21 pm |
|
 |
Vlastik
Mírně zkušený
Registrovaný: Str Mar 19, 2008 6:02 pm Príspevky: 250 Bydlisko: Skrýš Střelce v podzemí Agropromu...
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
Dobře, děkuji za vysvětlení. 
|
Ned Máj 03, 2009 6:41 pm |
|
 |
Malcolm
Zelenáč
Registrovaný: Uto Aug 26, 2008 6:36 pm Príspevky: 108
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
Daty, když se při misi "Setkej se se Stopařem" k němu přiblížím asi na 100 metrů hodí mi to: Kód: FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CRender::texture_load [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender\Texture.cpp [error]Line : 295 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't find texture 'act\act_sold_guides_head_1'
|
Ned Máj 03, 2009 9:52 pm |
|
 |
ShadowOfPushkin
Zelenáč
Registrovaný: Štv Apr 30, 2009 9:44 am Príspevky: 10
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
Super modpack, je tam kopa zaujímavých vylepšení ! Nieje to moc podstatné ale chyba to je, v Kordone je nesmrteľný traktor !!  Pri prasačej farme červený, prišiel som na to keď som náhodné objekty obstreloval mojou cheaterskou pištolou 1000 nábojov/ 1 výstrel (nič proti nesmrteľným traktorom  ) EDIT for Shifty: Nie ten traktor je plne ovládateľný
_________________ Prečo nemôžem trafiť žiadnu vranu a kde nájdem toho Streloka?, už by som ho chcel zabiť.
NAJRADŠEJ ZABIJAM NOVAČIKOV V KORDONE
Naposledy upravil ShadowOfPushkin dňa Ned Máj 03, 2009 10:20 pm, celkovo upravené 1
|
Ned Máj 03, 2009 9:54 pm |
|
 |
Šílená Šiftýna
Shifty první Telecí
Registrovaný: Pia Apr 06, 2007 12:52 am Príspevky: 3130 Bydlisko: Praha 6
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
Ten traktor je tusim jen soucast textur ne? neni to primo herni objekt, nebo ano?
_________________
 Na LARPu jsem byl znám jako Vasil "Krtek" Sudajev. A zase budu...
|
Ned Máj 03, 2009 10:11 pm |
|
 |
datastor
Technická podpora
Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm Príspevky: 9112 Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
Malcolm: Chyběla tam textura, kterou si vyžadoval model pro Stopaře - díky němu se z něj stala nesmrtelná postava (začlenil jsem to kvůli tomu, že občas umíral a nešlo pak získat informace o skrýši v Agropromu). Patch je jako vždycky v prvním příspěvku. Díky moc za upozornění.
_________________
|
Ned Máj 03, 2009 10:12 pm |
|
 |
|