• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
         | scorpions.cz | cheater.cz | gta.cz | mafia | gothic | nfs | tgames | doom3 | worms | webtech | ...
 
Datastors ModPack: Clear Sky Datastors ModPack: Shadow of Chernobyl Nebuďte lamy!
Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Uto Sep 17, 2019 9:53 am



Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 2 ] 
 Překlad původního návrhu hlavních a vedlejších misí 
Autor Správa
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Překlad původního návrhu hlavních a vedlejších misí
Už před nějakou tou dobou na internet prosákl nástřel úkolů z plánovaného pokračování S.T.A.L.K.E.R.a, takže jsem se vrhnul na překlad a po několika finálních revizích konečně došlo na uveřejnění. Nutno podotknout, že jde skutečně jen o koncept, takže jestli se nějaká ta mise ve finální hře skutečně objeví, v tuhle chvíli nikdo neví. V příběhu mělo hrát poměrně velkou roli budování a spravování vlastní základny (mise 046), na což několik úkolů přímo navazuje. Většina úkolů dává smysl, některé z nich ale působí, jako kdyby je někdo napsal během obědové pauzy (například číslo 056). Ještě na závěr dodám, že úkolů mělo být 157. Jste-li tedy zvědaví, co se ve hře mohlo vyskytnout, či se třeba možná dokonce ještě vyskytne, neváhejte a pusťte se do čtení.

Zdroj:
https://www.reddit.com/r/stalker/commen ... ts_part_i/
https://www.reddit.com/r/stalker/commen ... s_part_ii/
https://www.reddit.com/r/stalker/commen ... _part_iii/

Plánovaná mapa nové Zóny (pouze koncept):
https://www.reddit.com/r/stalker/commen ... ranslated/

==============================================


001: Stanoviště Povinnosti
Jakmile hráč poprvé projde kontrolním stanovištěm, zkontroluje ho běžná hlídka Povinnosti. Při druhém průchodu se vygenerovaná jednotka Povinnosti změní na skriptvanou, což jsou ale ve skutečnosti převlečení banditi, kteří hráče okradou o všechny peníze a artefakty. Pokud se k nim hráč potichu připlíží, může slyšet, jak se spolu u ohniště baví v banditském slangu a hovor prokládají mnoha nadávkami. V křoví kousek od stanoviště je pak k nalezení několik těl neutrálů a členů Povinnosti. To, že jde o bandity, během rozhovoru poznat nešlo. Výběrem vhodných dialogových možností na to však hráč byl schopen přijít sám. Pokud hráč už v minulosti banditům pomohl, tak ho stávající skupina neokrade.

002: Čarovná lampa
Stalker v táboře dá hráči nabídku. Zavede ho k velmi nebezpečnému anomálnímu poli, ze kterého chce vynést artefakt – a právě o přinešení arefaktu se má hráč postarat. Hráči je slíbená odměna, přičemž její polovinu, helmu s noktovizorem, hráč dostane hned na začátku úkolu. Artefakt se má nacházet v podzemním tunelu. Vchod do něj je ukrytý v hustém křové a zakrytý kovovým plátem. Stalker plech odsune, aby hráč mohl projít dál. Tunel se dělí na čtyři části - v té první, takřka kompletně zničené, si udělali hnízdo tarbíci. Druhá část je zachovalejší, ale jsou v ní anomálie a Snorci. Třetí část tvoří místnost s oním hledaným artefaktem a skrytým Snorkem. Čtvrtou částí se dá dostat do ventilační šachty, která vede zpátky na povrch. Hned vedle artefaktu leží tělo mrtvého stalkera. Jakmile se hráč vydá z tunelu ven, stalker po něm ještě před vylezením nejprve chce onen nalezený artefakt. Ať už se ale hráč rozhodne jakkoliv, stalker nakonec vstup znovu zakryje a hráči tak znemožní se dostat ven. S pomocí noktovizoru v helmě je však hráč schopen najít šachtu, o které byla řeč před chvílí a skrz ní vylézt na povrch. V tuto chvíli mohou nastat tři scénáře. V tom prvním hráč z tunelu vyleze větrací šachtou ještě před zatarasením vstupní cesty a odměnu od stalkera získá, ovšem s velkou neochotou. Ve druhém případě, kdy hráč nejprve dojde ke vstupu, který pak bude zatarasen, na něj stalker začne střílet. Ve třetím případě, kdy hráč odmítne stalkerovi artefakt předat, po něm rovněž začne střílet, a to hned, jakmile se k němu hráč otočí zády. Stalker bude na místě čekat dvě hodiny a pokud přežije, půjde se s ním setkat na základně banditů, kde bude o hráči šířit nelichotivé poznámky.

003: Král je mrtev, ať žije král!
Na základně banditů jsou dva vlivní muži – Nepr a Princ. Nepr se chce zbavit Prince, jenže zároveň touží i po tom, zbavit se velitele skupiny a převzít tak jeho místo. Hráč má Neprovi pomoci následovně: Od technika je nutno si vyzvednout unikátní zbraň, kterou si k němu Princ donesl (mělo jít o revolver Colt Anaconda). K revolveru se mělo jít dostat hned několika způsoby. První, ten nejjednodušší, spočíval v tom, že hráč technikovi donesl lahev vodky. Rovněž se hráč mohl pokusit zbraň ukrást, případně mohl technika přesvědčit, aby mu revolver vydal (v tom měla zřejmě dopomoci i hráčova aktuálně zvolená zbraň, které se technik měl zaleknout). Nebo si mělo jít revolver normálně koupit. Zbraň pak měla být nějakým způsobem utlumena. Následně se hráč měl dostat do velitelova pokoje a nenápadně ho zastřelit. Zbraň pak měl hráč nechat v Princově pokoji jako důkazní materiál. Po pár hodinách ostatní banditi velitelovo tělo našli, do jeho pokoje se seběhli i Nepr s Princem, přičemž Nepr začal tělo (teď již bývalého) velitele ohledávat. Následně měl podle rány zjistit, že rána vyšla právě z Princova revolveru. Ostatní banditi na Prince namířili zbraň a zastřelili ho – to však jen v případě, kdy hráč nechal revolver v Princově pokoji. V opačném případě byla vina hozena na technika. Hráč pak ale ještě mohl o Neprově plánu povědět veliteli a ten pak uspořádal souboj mezi Neprem a Princem (což možná vedlo k dalšímu úkolu, ale nic bližšího nebylo uvedeno). Pověděl-li by hráč o Neprových plánech Princovi, vydal by se společně se svými společníky do Neprova pokoje. Ten by se samozřejmě slovně bránil a snažil by se vymluvit na to, že hráč lže. Pak by se ale strhla přestřelka, v níž by ale pokaždé zvítězil Princ – pokud by nezasáhl přímo hráč. Přestřelku by pak přerušil velitel a chtěl by vysvětlení. Nakonec by hráč dostal od Prince odměnu a spolu s ní i jeho revolver.

004: Velký hon
Hráč se má setkat s Lovcem sídlícím na základně Svobody. Ten potřebuje ulovit několik mutantů, jako například Chiméru a Pseudoobra, ovšem potřebuje je živé (důvod se v anglickém překladu nepodařilo autorovi vysvětlit). Pro tyto účely dostal hráč omračující pušku (možná kuši). Jakmile byl pak mutant střelen do odpovídající části těla (krk, tlama, oči), padl omráčen k zemi. Hned nato Lovec hráče zkontaktoval a řekl mu, že se během chvíle objeví. V tu ránu byl ale hráč napadel dalšimi mutanty, jejichž útok musel odrazit do doby, dokud na místo nepřijel v autě Lovec (možná i s několika dalšími členy Svobody). Lovec pak měl zajistit těla a hráč ho během toho ještě dál musel krýt před dalšími útoky. Následoval návrat na základnu a opakování celé toto procedury i u dalších mutantů.

005: Tichá vesnice
Skupina žoldáků požádala hráče o pomoc s nálezem další skupiny, která se nevrátila z vesnice v Armádních skladech. Úkol měl proběhnout v noci. Vesnice byla naprosto tichá, ale žoldáci si všimli nově prostřílených zdí některých domků. Nikde ale nebylo ani jedno tělo. Hned poté, co se hráč v doprovodu žoldáků dostal k vodárenské věži, ozval se z okolí mohutný řev a skupina byla napadena hejnem Upírů. Skupina se stáhla do středu vesnice a tam se schovala v jednom z domů. Po zlikvidování 80% Upírů se ostatní rozutekli. Těla předchozí skupiny pak byla nalezena v jednom z přilehlých domů.

006: Perimetr
Na hranici území Povinnosti zachytil hráč vysílačkou prosbu o pomoc. Jedno z kontrolních stanovišť bylo napadeno skupinou rozličných mutantů. Jakmile se hráč k napadenému stanovišti přiblížil, započala emise. Následně došlo k uzavření brány, kterou ale vzápětí prorazil náhle se zjevivší Pseudoobr. Hráč pak měl během cesty do úkrytu všechny členy Povinnosti krýt. Pokud jich přežila víc než polovina, dostal odměnou přístup do jejich zbrojnice.

007: Hlasy zesnulých
V okolí se měla nacházet vesnice plná zombifikovaných stalkerů (v podstatě obdoba Kopači z Call of Pripyat), kterou si chtěla osvojit skupina stalkerů a zbudovat si v ní základnu. Hráč se měl do vesnice dostat a zjistit, kde se zombie pohybují. Volby pak měly být následující: říct stalkerům, kde se zombie nachází a pak celou vesnici s jejich pomocí obsadit, případně ji zabrat bez jejich pomoci. Kromě toho mělo být možné do zombií lehce zatlačit a přimět je tak k odchodu bez jediného výstřelu.

008: Cesta ke hvězdám
Strider/Chodec/Tulák/Gauner – v závislosti na překladu Call of Pripyat (pro budoucí účely je jeho jméno ponecháno v originálním znění) spolu se svojí skupinou nazvanou Vykoupení, má v plánu vyhodit do povětří vysílač ovládající myšlení jednotek Monolitu (ten samý vysílač se objevil už v posledním díle, kde jej našel a prozkoumal major Děgťarjev). Striderovi se podařilo zjistit, že jedna ze skupin vojáků Monolitu se má přesunout na konkrétní místo a tam si poslechnout kazatelův proslov – přesněji řečeno se měli dostat do kina Prométeus. Hráč se i se skupinou dostane ke kinu také, ovšem v přestrojení za další vojáky Monolitu. Skupinu mohla v určitých případech zastavit hlídka Monolitu, ale při zvolení správných odpovědí je měla nechat jít dál. Hlídky se šlo i potichu zbavit, ale Strider by to pak hráči vyčítal. Jakmile kazatel zahájil řeč, nechal na stole ležet svoje PDA, které šlo nenápadně ukrást. Po zjištění pozice vysílače měla skupina Vykoupení umístit nálože a ty poté odpálit.

009: Nehoda
Hráč měl pomoci skupině žoldáků dostat se do jedné z tajných laboratoří. Žoldáci se skládali ze dvou střelců, pyrotechnika, hackera a odborníka na těžké zbraně. Hráč měl přebrat zodpovědnost za vstup do laboratoře, ovšem cestou k laboratoři skrz hustý les skupina nechtěně najela přímo do anomálie, která zabila řidiče. Zbytek posádky z auta vyletěl. Přeživší se teď museli skrýt mezi stromy před hlídkující helikoptérou. Po chvíli narazili na bandity, ale hráč měl být schopen žoldáky přesvědčit, aby na bandity nezaútočili. Následně skupina došla až k uskupení anomálií, skrz něž hráč našel cestu. V závěru úkolu se žoldáci k laboratoři přece jen dostali.

010: Průnik
Skupina žoldáků (viz mise 009: Nehoda) odpálila dveře jednoho ze skladišť, kde našli mrtvá těla členů Svobody. V jejich PDA byl zaznamenán jediný úkol, a to zkopírovat data z centrálního počítače. Laboratoř byla zaplavena Snorky, Upíry, tarbíky a zombifikovanými stalkery. Čím blíže se skupina blížila k centru laboratoře, tím hůře se cítili. Na vině byl silný zářič. Jakmile se skupina dostala do určitého bodu, odmítli její členové jít dál, dokud hráč onen zářič nevypne. Ten byl ale chráněn několika Poltergeisty. Zničením nebo vypnutím zářiče došlo k otevření dveří vedoucích do hlavní laboratoře. Hacker zkopíroval data z centrálního počítače a tím zároveň zjistil souřadnice dalších laboratoří zabývajících se výzkumem lidské mysli.

011: Zrada a spása
Hráčova skupina se měla setkat se zbytkem žoldáků. Hráč se pak měl dostat do slovní potyčky s velitelem (možná kvůli rozhodnutí, jak s nalezenými údaji v laboratoři dál naložit), ovšem během konfrontace někdo začal střílet. Hráče někdo praštil do hlavy a ten upadl do bezvědomí. Nakonec ho probudil Strejda Jar, co se podle vlastních slov "přišel podívat, co tady ztropilo tolik hluku". Jar následně hráči poví, že jeho skupina byla zajatá a že je držená kousek odtud. Kromě toho taky řekne, že není třeba děkovat a že kdyby bylo třeba, má na něj v PDA kontakt. Vězněnou skupinu pak mělo být možné osvobodit, a to buďto potichu, nebo za použití hrubé síly.

012: Součástky k džípu
Ašot s Kardanem po hráči chtěli najít a doručit pár součástek ke stavbě jejich vozidla. Hráč mohl buďto vyzvednout díly od Novikova, vzít jeden díl z vraku auta, ve kterém jeli žoldáci, ale uvízli v anomálii (mise 009: Nehoda), nebo požadovanou součástku získat od technika banditů výměnou za "pořádnou bouchačku" nebo prostou koupí za plnou cenu. Jednoou z možností bylo rovněž navštívit obchod v Pripjati a součástku najít tam – nejdřív se ale bylo potřeba zbavit Trpaslíka.

013: Noční host
Stalkerům se v noci ztrácí výbava. Z rozhovorů s ostatními stalkery vyjde najevo, že ochranka občas slyší podivné zvuky, ale vždycky, když se pokusí vysledovat jejich původce, tak vyjdou s nepořízenou. Pokud se hráč během noci proplíží k místu, kde stalkeři věci schovávají, narazí tam na Trpaslíka. Toho pak sleduje až do jeho doupěte, které si zřídil v požárním průchodu. Hráč se pak může rozhodnout, jestli nakradené věci vrátit původním majitelům, nebo si všechno nechat k vlastnímu užitku.

014: Soukromé vyšetřování
Jeden stalker zabil v táboře dalšího stalkera. Oběť a vrah společně našli velmi vzácný artefakt. Oběť se ale s vrahem nechtěla podělit o zisk, ale zároveň nevěděla, že vrah má za hranicemi Zóny problém, kterým je buďto nemocná dcera, vězněná manželka nebo z trestného činu neprávem nařčený příbuzný. Stalkeři se pustili do potyčky, která vyústila v úmrtí jednoho z nich. Poté bylo potřeba zjistit všechny podrobnosti, od kterých by se dalo nějakým způsobem odrazit:
1) Od barmana se hráč mohl dozvědět, že vrah měl za hranicemi Zóny potíže.
2) Od velitele tábora šlo zjistit, že vrah a oběť pracovali společně.
3) Od Sidoroviče šlo zjistit, že od vraha artefakt odkoupil.
Hráč se pak mohl rozhodnout, zda vraha ohlásí vůdci tábora nebo vůdce přemluví, aby vraha nechal být.

015: Past
Jeden ze stalkerů se hráči nabídne, že ho zavede na místo, kde se dá najít spousta artefaktů. Hráč měl pak stalkerovi cestou zpátky za tuto informaci zaplatit. Jakmile se ale s hráčem vzdálili od tábora, objevila se před nimi skupina banditů s cílem hráče okrást. Po jejich zabití se stalker, který s hráčem šel, vzdal a prosil o slitování. Pokud hráč stalkera nechal žít, dostal od něj na oplátku souřadnice skrýše, kterou si banditi zřídili.

016: Přepadení
Po získání artefaktu z anomálního pole se u hráče objevilo několik banditů, kteří chtěli nalezený artefakt vydat.

017: Přepadení na cestě
Mělo jít o náhodně spustitelný úkol v případě, kdy se střetla menší skupina stalkerů a větší skupina banditů, kteří pak stalkery okradli. Pokud se hráč v dialogovém okně přiklonil na stranu stalkerů, banditi by ho okradli taky. Pokud by hráč bandity postřílel, stalkeři by se s ním podělili o část svojí výbavy.

018: Povinnost volá
Jakmile se hráč přiblíží k jednomu opuštěnému domu, zaslechne z vysílačky nouzovou zprávu od Povinnosti, v níž žádají o pomoc. Když se ale hráč do budovy dostane, zjistí, že Povinnost žádnou pomoc nepotřebuje a že všichni členové v klidu stojí na místě. Jakmile se k nim však hráč přiblíží, začnou po něm střílet a pokřikovat na něj, že je to anarchista. Hráč se tak k domu musí dostat zezadu a zneškodnit Kontroléra, který se uvnitř ukrývá.

019: Armádní vůz
Auto se čtveřicí vojáků srazí slepého psa a náraz je vymrští přímo do centra anomálního pole. Pokud se hráč rozhodně vojákům pomoci a zůstane u nich do doby, dokud k nim nedorazí záchranná skupina, nebude pak na hráče útočit žádná z armádních hlídek, která se v dané oblasti nachází.

020: Pohřešovaný
Jeden ze stalkerů v táboře hráče požádá, jestli by s ním nezašel k anomálnímu poli, kam se vydal jeho společník, ale ještě se nevrátil. Jakmile hráč k anomálnímu poli dorazí, nenajde tělo, ale jen pohozený batoh s PDA a s údaji odkazujícími na nedaleké doupě mutantů. Hráč se do zmíněného doupěte může vydat okamžitě a mít tak možnost stalkera zachránit. Pokud si dá načas, najde v doupěti už jenom mrtvé tělo.

==============================================

021: Nepohodlná osoba
Hráč je osloven žoldákem s prosbou, jestli by pro jeho družinu nezajistil likvidaci nepohodlné osoby. Ona osoba by totiž mohla být agentem z řad jejich západních nepřátel. Hráč má zastat roli odstřelovače, zadavatel úkolu pak bude jeho návodčím. Cílem se nakonec ukáže být Strejda Jar. Hráč v tomto okamžiku může úmyslně minout, žoldáka zastřelit, nebo mu opatrně vysvětlit, proč by měli cíl ušetřit. Při zvolení vhodných odpovědí se žoldák vysílačkou spojí s velitelstvím a ohlásí, že cíl byl ztracen.

022: Následování krvavých stop
Náhončí v táboře (možná Gonta nebo Lovec) se hráče zeptá, jestli by se nezbavil nebezpečného mutanta (pravděpodobně Upíra nebo Chiméry), který je zodpovědný za úmrtí mnoha stalkerů. Nikdy ale neútočí po skupinách, jenom po jednotlivcích, a vždy na jiném místě. Po přijetí úkolu se zpřístupní dodatečné dialogové možnosti, které mu ve stopování mutanta mají dopomoci. Ukáže se, že mutant se má vyskytovat poblíž jednoho z táborů. Pokud ho hráč nezabije ještě téže noci, bude v táboře nalezeno mrtvé tělo a mutant se přesune do dalšího tábora.

023: Jednotka Povinnosti
Je-li hráč přítelem Povinnosti, nabídnou mu možnost připojit se ke skupině mající za cíl zlikvidovat hnízdo Snorků. Jednotka je složena z velitele (a zároveň zdravotníka), odborníka na těžké zbraně a demoličního experta. Cílem mise je proniknout do hnízda, umístit nálože na určená místa a po úniku ven doupě odpálit. Mezi mrtvými těly se podaří najít i jednoho doposud žijícího stalkera, ale s odervanou částí obličeje. Ten pak hráče požádá o ránu z milosti.

024: Podzemní laboratoř
V dřívější fázi hry se hráč dostane k souřadnicím podzemní laboratoře, které u sebe měl jeden z žoldáků. V laboratoři je větší množství masivních dveří, přičemž některé z nich jsou zamčeny. Vyjma nich se tu nachází ještě chirurgický úsek a kapsle s pokusnými vzorky. Hráč po příchodu nahodí elektřinu v hlavní hale pomocí záložního zdroje, ale zároveň tím uzavře všechny dveře v laboratoři. Aby vůbec bylo možné objekt opustit, je nutné restartovat přívod elektřiny v celém systému. Po restartování se všechny dveře otevřou, pokusné vzorky (Upíři a Kontrolér) prorazí stěny kapslí a zaútočí na hráče. V laboratoři jde rovněž najít dokumentaci, která objasňuje vznik těchto mutantů. Kontroléři měly být jakýmsi vedlejším produktem pokusu vytvořit univerzálního supervojáka, kdežto Upíři jsou zase výsledkem snahy o vylepšení maskovacích schopností člověka.

025: Noční světla
Stalkeři hráče informují o tom, že v noci se nad bažinou zjevují záhadná světla. Zároveň se domnívají, že by mohlo jít o artefakty. Nakonec se ale ukáže, že jde o Poltergeisty vábící k sobě případnou kořist.

026: Špeh
Členové Povinnosti mají obavu, že mezi sebou mají zvěda, který vynáší informace Svobodě. Jeden z důstojníků si všiml, že každou nocí mizí mapy anomálií, ale než se rozední, jsou zase zpátky na svém místě. Hráč tak v noci bude muset stopovat NPC postavu a přistihnout ji při otevírání trezoru generála Voronina a následného odeslání nalezených informací rádiem. Hráč může zvěda zabít, popřípadě s ním uzavřít dohodu. Tím pádem by se nikdo nemusel nic dozvědět.

027: Noční akce
Hráči si může všimnout Upíra, jak v pařátech nese cosi lesklého. Upír na hráče nezaútočí, ale místo toho se dá na útěk. Bude-li jej hráč následovat, ale nezabije ho, mutant předmět (artefakt) odhodí do anomálie se silným gravitačním polem. Artefakt po chvíli vyskočí z anomálie ven a tím zároveň získá nové vlastnosti.

028: Čarodějný doktor
V Rudém lese hráč potká osobu beze zbraně a beze zboje. Postava hráče informuje o nedaleko sídlící skupině banditů, kteří si myslí, že dotyčná postava u sebe má velké množství artefaktů a tuto domněnku si nenechají nijak vymluvit. Hráč může postavě pomoci. V noci se banditi přiblíží k domu, kde postava žije a obklíčí jej ze všech stran. Rozhovor s bandity k ničemu nevede, nemá-li hráč velmi dobrou vestu, pořádnou zbraň a zároveň není mezi bandity respektován. Pokud nejsou výše uvedené podmínky splněny, z lesa neočekávaně vyběhne skupina slepých psů, kteří na bandity zaútočí. Po smrti banditů postava (Doktor) hráči poví, že krmí a léčí mutovanou zvěř (ne uměle vytvořené mutanty, jako třeba Upíry) a že Zóna neútočí po těch, kteří neútočí po ní.

029: Léčivá mast
Jeden ze stalkerů spadl do anomálie a ta mu vážně poranila obě nohy. Místní zdravotník proto hráče požádá o cestu k Doktorovi a přinesení hojivé masti. Doktor k jejímu namíchání ale bude potřebovat Upíří chapadla a rostlinu, která kvete v anomálním poli. Po donesení obou přísad Doktor mast skutečně připraví.

030: Skupiny žoldáků
Jak hráč postupuje příběhem, potká několik žoldáckých skupin a získá i PDA jejich velitele. To obsahuje údaje týkající se příkazů, které jednotlivé skupiny obdržely, a zároveň záznamy o všech klientech. Hráč se tak například může dozvědět, že většina žoldáků nebyla povolána k plnění soukromých zakázek, nýbrž k získání informací o tajných laboratořích rozesetých po Zóně. Jedno z PDA navíc obsahovalo zmínku o tom, že se žoldáky spolupracovala jedna ze skupin frakce Svoboda. Ta pro ně měla obstarávat nejvzácnější artefakty určené k exportu mimo Zónu. Toto PDA mělo jít odevzdat velitelům Svobody nebo Povinnosti (finanční a materiální odměna, případně jejich kombinace), nebo konkrétní jednotce Svobody, kde pak měly být odměnou artefakty (vyjma toho byla nejspíš v plánu i nějaká neutrální možnost).

031: Obrana tábora
Hráč měl z jedné z vědeckých laboratoří vynést jistý předmět, připomínající válec naplněný nejrůznější elektronikou. Technik (možná Ašot) se měl do předmětu dostat a zjistit, že se v něm ukrývá vysílač. Hned poté, co došlo k aktivaci vysílače, byl tábor napaden hejnem mutantů. Hráč měl pak ve spolupráci s ostatními stalkery za úkol bránit tábor do doby, dokud se technikovi nepodaří vysílač vypnout. Později velitele tábora napadlo, že by vysílač mohl být umístěn v základně banditů.

032: Bratr
Člen Svobody hráče požádal o to, aby našel jeho bratra, kterého s velkou pravděpodobností chtějí vystopovat žoldáci. Jakmile hráč hledaného bratra našel, zjistil, že stojí na padlém stromu a snaží se odrazit útočící smečku Pseudopsů. Po zlikvidování mutantů se hráč od stalkera dozvěděl, že má obavy vrátit se zpátky na základnu a že raději zůstane tady. Hráč pak o nalezeném stalkerovi mohl informovat prvního bratra, který se spolu se skupinou svých kolegů a v doprovodu hráče vydal za ním. Na místě pak došlo ke zjištění, že se nejedná o zadavatelova bratra. Doprovodná skupina však zaútočila jak na zadavatele úkolu, tak i na hráče. Po zlikvidování skupiny a prohledání těl hráč našel PDA, z nějž vyšlo najevo, že to nebyli členové Svobody, ale žoldáci v přestrojení. Jejich cílem byl zadavatel úkolu a jeho skutečný bratr. Pokud však první bratr, tedy zadavatel úkolu přežil, vysvětlil hráči, že byl povinován vedlejším úkolem neorganizovaným Svobodou. Měl sledovat všechny probíhající změny v Zóně a pak o nich průběžně podávat hlášení svému zaměstnavateli.

033: Vězeň
Člen Svobody po hráči chtěl osvobodit vězněného bratra, kterého drží pod zámkem žoldáci. Jejich tábor je dobře opevněn a obehnán zdí s odstřelovači. Úkol musel být splněn potichu a bez odhalení, jinak by vězně zabili. Pokud by byl vězeň zabit, měl svému bratrovi vzkázat, že "ve Svobodě už není bezpečno".

034: Poslední výměna názorů mezi králi
Princ se chce zbavit Nepra, čehož chce docílit tím, že by Nepr dostal falešný dopis podepsaný velitelem. V dopise mělo být uvedeno, že se s velitelem má setkat na konkrétním místě – a ať dorazí sám. Pokud by hráč souhlasil a dorazil na místo setkání, neměl být schopen ve skupině ostatních banditů Nepra poznat, protože by všichni na hlavě měli masku (což nedává smysl -- poznámka původního autora anglického překladu). Jakmile by hráč rozpoutal palbu, Nepr by se dal na útěk a zbytek jeho společníků začal po hráči střílet. Nepr by se pomalu blížil k únikovému bodu – pokud by stihl utéct, Princ by předstíral, že hráče nezná, aby se neprozradil. Pokud by se ale hráči povedlo Nepra zneškodnit, obdržel by odměnou Princovu zbraň a finanční odměnu.

035: Setkání se Striderem
Mělo jít o animaci, ve které hráče zajala jednotka Monolitu a eskortovala ho přes Pripjať. Tam mělo dojít k setkání s další jednotkou Monolitu. Obě skupiny se daly do řeči, ale po pár úvodních větách první skupina zjistila, že nemluví se svými kolegy, nýbrž s někým, kdo se za ně jen vydává. Druhá skupina vzápětí skutečné přívržence Monolitu zlikvidovala a zároveň osvobodila i hráče, kterému poté vysvětlila svoje důvody. Jedná se o skupinu Vykoupení (mise 008: Cesta ke hvězdám). Cílem družiny je vymanit stávající členy Monolitu z dosahu těch, kteří je na dálku ovládají a proto se také snaží vyhnout se zabíjení fanatiků. Hráč jim v tomto počínání má pomoci.

036: Nepřítel před branami
Jednoho večera se odstřelovač z řad Svobody proplíží na základnu Povinnosti a jednoho po druhém likviduje. Povinnost po hráči zákonitě chce, aby se odstřelovače zbavil. Jakmile tak hráč učiní, dozví se z nalezeného PDA, že šlo o sebevražednou misi ve snaze pomstít smrt jeho přátel, kteří byli zabiti Povinností během frakčních válek.

037: Lovci lidí
Hráč narazí na skupinu dobře vyzbrojených lovců lidí v doprovodu skupiny žoldáků, kterak postávají u auta. Má-li hráč u sebe horší výbavu, skupina po něm okamžitě začne střílet. Pokud ale bude mít oblečenou pokročilejší vestu, lovci se ho zeptají, jestli neviděl dva uprchlíky v kabátech. S těmi se mělo jít setkat porůznu během hry, celkem ale měli být čtyři. Žoldáci by postupem času uprchlíky dostihli, dva z nich by zastřelili, dva by beze zbraně utekli. Hráč mohl žoldákům uprchlíky nahlásit (ale nedostal by žádnou odměnu), nebo uprchlíkům pomoci (pak by dostal odměnou souřadnice ke skrýši).

038: Obchodní cesty
Stalker jménem Lucky (Klikař/Šťastlivec) měl od žoldáků koupit zbraně ze západní produkce. Hráče se zeptal, jestli by ho doprovodil na místo setkání, protože žoldákům nedůvěřuje. Jak se později potvrdí, žoldáci zahájí palbu jak po stalkerovi, tak i po hráči.

039: Donášková služba
Pokud se hráči povede Klikaře zachránit (mise 038), obdrží další úkol. Tentokrát je třeba vyzvednout kufr ze skrýše v opuštěné továrně, kde je spousta anomálií a zároveň tam mají hnízdo mutanti.

040: Bum-prásk!
Jakmile Klikař dostane zpátky svůj kufr (mise 039), ozve se po určité době hráči a pak mu nalezený kufr předá. V kufru je ale výbušnina. Hráč se od stalkera dozví, že kufr může nechat u svých nepřátel, což je ale lest. Pokud tedy hráč onen kufr nechá kupříkladu na základně banditů, výbuch nastane na základně stalkerů. Pokud hráč bude spřízněn s Povinností, dojde k výbuchu na jejich základně (to samé platí i pro ostatní případy a frakce). Pokud hráč o bombě někomu řekne, Klikař kufr odpálí. Správným rozhodnutím je kufr někde zahodit a Klikaře pak nahlásit stalkerům. Pokud bude hráčova reputace u stalkerů dostatečně vysoká, tak mu uvěří. Tak jako tak ale Klikař ještě před hráčovým návratem zmizí.

============================================

041: Mírotvůrce
Nejlepším způsobem, jak srovnat vztahy mezi dvěma nepřáteli, je najít jim nového společného protivníka. V zájmu urovnání sporů mezi Povinností a Svobodou v Pripjati musí hráč nashromáždit větší množství informací ze žoldáckých PDA a ty pak zanést ukázat buďto Zulovi nebo vůdci Svobody v Pripjati. Jakmile vyjde najevo, že žoldáci mají v plánu se obou frakcí zbavit, Svoboda s Povinností se mezi sebou dohodnou a zavedou dočasné příměří. Pak se společnými silami pokusí dostat žoldáky z Pripjati pryč.

042: Loupež
Pokud hráč nechá zaparkované auto (zřejmě svoje vlastní?) na základně banditů, bude mu ukradeno. Pak se bude muset poptat po okolí a pokusit se zjistit, co se s ním stalo. Vozidlo ukradli banditi spadající pod místního šéfa, samozvanou autoritu. Jakmile hráč zloděje dopadne, budou si nárokovat poplatek za "parkování". Jeden z banditů začne hráči otevřeně vyhrožovat a urážet ho. Hráč se pak může rozhodnout, jestli zaplatí, nebo zda v rychlosti střelí vrchního provokatéra přímo mezi oči. Ve druhém případě se ostatní banditi zaleknou a hráče nechají, aby si vzal auto zpátky.

043: Umění ninjutsu
Hráč dostane zakázku od stalkerů. Má se potichu proplížit do armádního stanoviště a zjistit rádiovou frekvenci. V okolí je spousta předmětů, které lze využít k nepozorovanému vniknutí a vhodně se za nimi skrýt. Během vniknutí nesmí být zabit ani jeden voják, jinak mise skončí neúspěchem. Během postupu vpřed bude hráč schopen vyslechnout si množství rozhovorů.

044: Obsazení základny
Hráč má za úkol obsadit základnu banditů a z ní pak udělat svou vlastní (což je zvláštní, protože už dřív bylo jasně řečeno, že hráč bude mít svoji základnu v žoldáckém úkrytu). Tábor je chráněn velkou bránou. Hráč se do areálu může dostat následujícími způsoby: proplížit se skrz kanály a bránu otevřít zevnitř, načež se do oblasti bude moci dostat celá skupina stalkerů, případně bránu rozrazit dostatečně velkým autem. Chvíli po útoku se na scéně objeví další skupina banditů, která hráči nabídne, že od něj nově obsazenou základnu odkoupí. V případě, že hráč odmítne, dojde v budoucnu k několika dalším pokusům, během kterých se banditi budou snažit získat základnu zpátky.

045: Mohyla
Hráč dostane za úkol najít na smetišti kopáče, co u sebe má důležitý předmět (součástky do Ašotova a Kardanova auta, součást vysílače atd.). V táboře kopáčů se hráč dozví, že nejspíš jde o samotáře, který se u nich objevuje jen zřídka – ale že sídlí v díře schované za vrakem autobusu (stejná lokace se měla objevit už v první verzi Clear Sky, kam se ale nakonec nedostala). Po vstupu dovnitř dojde k přepadení bandity. Jeden z nich se začne před hráčem schovávat. Pokud se ho hráči nepodaří včas zlikvidovat, zalarmuje další bandity. Pokud ho ale hráč stihne zneškodnit, bude si potom moci vyslechnout rozhovor další skupiny, která se o hledaném kopáči baví. Bude-li hráč mít mezi bandity dobrou reputaci, tak po něm po vstupu do díry nezaútočí a navíc mu řeknou, že ho hledají taky. Má u nich totiž mít dluh. Pak se může rozhodnout, jestli kopáče bude hledat i bandity, nebo jestli zalže a řekne, že se ho už zbavil. Později hráč najde PDA, ze kterého zjistí, žjak se dostat do tajné místnosti. V ní zároveň najde i ukrytého kopáče.

046: Král potřebuje stoupence
Aby mohl hráč svoji základnu využívat naplno, potřebuje k tomu technika, barmana, obchodníka, zdravotníka a správce. K naverbování někoho z nich musí být splněny určité podmínky:
- Technik potřebuje nástroje, aby mohl vylepšovat zbraně a obleky.
- Barman potřebuje prostor a peníze (načež se pak s hráčem dělí o zisky a tím se zároveň zvyšuje množství stalkerů, kteří se k frakci mohou připojit).
- Zdravotník potřebuje pokoj, kde by mohl provádět lékařské zákroky a chirurgické nástroje, což zajistí nižší pořizovací ceny zdravotního materiálu.
- Obchodník potřebuje pracovní prostor a skladiště, načež pak bude schopen poskytnout materiální zázemí pro všechny členy hráčovy frakce a také nabídne slevu k nákupu vybavení.
- Správce bude vykonávat hráčovy pokyny a příkazy v době, kdy bude mimo základnu.
Hráč bude schopen jejich zdroje a efektivitu podpořit finančním vkladem a poskytnutím/nalezením nezbytných předmětů. V závislosti na množství frakčních členů a jejich spokojenosti s hráčovou správou vzroste nebo naopak klesne jejich efektivita. Pokud tedy budou spokojeni, vzroste kupříkladu počet nalézaných artefaktů. Hráč navíc může ovlivnit a rozdělit výbavu, kterou frakční členové používají, změnit vzhled a vybavení základny, a i lokaci, kterou se frakce má pokusit zabrat. Peníze, které následně frakce utrží, se uloží do pokladny, ze které hráč nemůže čerpat – slouží výhradně k financování chodu základny.

047: Nové frakční války
Jako doplňující možnost k tomu, kde si hráč zřídí svoji základu, mělo být k dispozici i množství táborů spadajících pod další frakce (proč ale hráč nemohl pomáhat již existující a upřednostňované frakci, ke které by se později připojil, a místo toho si musel vytvořit vlastní, není známo). Hráč přirozeně bude s určitými frakcemi ve válce (žoldáci, Monolit), takže musí mít k dispozici určitou formu správy. Hráč bude schopen rozdávat příkazy všem svým jednotkám buďto pomocí nabídky v PDA, nebo pak přes určitou postavu. Je nutno rozlišit typy smart-terrainů podle jejich důležitosti (základny, kontrolní stanoviště, důležitá místa a oblasti s průměrnou důležitostí). Kromě toho je důležité, aby všechny frakční základny (Bar, Armádní skladiště, Skadovsk, Smetiště) měly vstupní bránu nebo dveře, aby je hráč nemohl dobýt, obdobně jako v Clear Sky (těžko říct, proč vyjmenované frakční základny nebyly vyznačeny na celkové mapě).

048: Uprchlík
Na území hráčovy základny přijde postava s prosbou o ochranu před svou vlastní frakcí. Její členové jsou totiž přesvědčeni o tom, že zkopíroval celou jejich informační databázi. Po určité době se u hráče objeví posel ze zmíněné frakce a bude se dožadovat uprchlíkova vydání. Pokud hráč odmítne, utrpí jeho reputace s danou frakcí značnou újmu. Hráč může později uprchlíka požádat, zda by se s ním o zkopírovaná data nepodělil. Z nich se dozví o prodeji artefaktů do okolního světa a o klientech, kteří o ně mají zájem.

049: Aréna
Aréna by byla pořád součástí lokace Bar. Bojovalo by se ovšem výhradně s použitím nesmrtící munice. Kromě běžných soubojů by se pravidelně pořádaly i turnaje s žebříčky, kde by byli vedeni všichni účastníci. Na základně Svobody by bylo možné přijmout soutěž v odstřelování a na základně Povinnosti by byla k dispozici cvičná střelnice.

050: Poslední stopy Jasné oblohy
V bažinách by hráč našel opuštěnou základnu. Mohl by být k dispozici i úkol s nalezením Lebeděvova PDA. V okolí černobylské elektrárny by se pak vyskytovali zombifikovaní členové tehdejší Jasné oblohy.

051: Ovládnutí Zóny
V PDA jednoho z velitelů žoldáků se nachází informace o "Pozorovateli", který zastupuje klienta, co si žoldáky najal. Pokud hráč zmíněné PDA ukáže některému z frakčních velitelů, dojde k závěru, že průzkumníka je potřeba zajmout. Ten by se měl nacházet v ukrytém bunkru pod hlavní základnou žoldáků. Poté, co se hráč do bunkru dostane, ozve se z interkomu klidný hlas vyzývající hráče k tomu, aby odložil všechny zbraně. Pokračovat půjde jen po uposlechnutí žádosti. V další místnosti se nachází velitelská místnost plná monitory a počítači. Uprostřed velína se nachází skleněná zvukotěsná komora a v ní sedí Pozorovatel. Pokud se ho hráč zeptá na to, kdo za tím vším stojí, odpoví mu, že jde o společenství těch nejvlivnějších a nejmocnějších lidí celého světa. Ani on ale neví, o koho přesně jde, neboť jeho úkolem je koordinace žoldáků. Když se hráč Pozorovatele zeptá na jejich cíle, odpoví mu, že je to jednoduché – průzkum skončil. Teď shromažďují ty nejlepší a nejfunkčnější ochranné obleky, které jsou schopné redukovat účinky radioaktivního záření a emisí. Nadešel čas Zónu plně ovládnout. Pokud hráč Pozorovateli řekne, že se je v tomto počínání pokusí zastavit, Pozorovatel se jen pousměje a dodá, že až skončí všechno papírování okolo, do Zóny tak jako tak vstoupí jeho muži. Vědci, stavitelé, soukromé armádní jednotky, ti všichni proniknou do jejího nitra a kousek po kousku ji začnou využívat k vlastním účelům. Všechno to, co odteď stalkeři najdou a kvůli čemu budou riskovat svoje vlastní životy, bude jenom další položkou v obchodech. A udělají všechno pro to, aby nově vzniklý řád trval po mnoho generací.

052: Laboratoř X-?
Mělo se jednat o poslední misi ve Striderově úkolové linii. Laboratoř se nachází někde na území mezi černobylskou elektrárnou a Pripjatí. V laboratoři se nachází místnost z finální sekvence z Clear Sky, kde dochází k zombifikaci stalkerů nebo jejich přeměně na příslušníky Monolitu. Zároveň to byli hlavní nepřátelé, se kterými se hráč v laboratoři setkal. Cílem mise bylo vypnutí hlavního počítače, jenž řídil celý proces neuroprogramování. Po vyřazení počítače z provozu se většina lidí v místnosti s monitory probudila a v hlavní hale už na hráče čekaly elitní jednotky Monolitu – skupina Krystal a Striderova družina. Velitel jednotky Krystal odhalí, že Strider je ve skutečnosti Cháron (velitel jednotky Monolitu v Pripjati ze Stínu Černobylu – což je poměrně zvláštní a nelogický dějový zvrat - poznámka původního autora anglického překladu). Velitel se pak začne podivovat nad tím, jak Strider mohl ztratit svoji víru, a zvlášť poté, co sám slyšel hlas Monolitu. Následně vypukne přestřelka, po jejímž konci hráč může Striderovi buďto říct, že nezáleží na tom, kým byl tehdy, ale důležité je, kým je teď (načež Strider začne zachraňovat ovládané členy Monolitu), nebo že na tom, co se stalo, nese Strider vinu (v takovém případě začne vojáky Monolitu zabíjet).

053: Prosba Strejdy Jara
Jar hráče požádá o pomoc s nalezením cesty k elektrárně, protože se doslechl, že se nedaleko ní objevili žoldáci – a od těch těžko čekat něco dobrého. Hráč měl najít schůdnou cestu do stanice. Po příjezdu/příchodu k elektrárně objeví opevněný tábor žoldáků. Skrz ně se musí proplížit a dostat se do Sarkofágu. V něm se žoldáci snaží o získání informací z pozůstatků projektu Uvědomění. V jednom z počítačů jsou i záznamy o Střelci, ke kterým se hráč dostane za pomoci přístupových kódů z PDA jednoho z mrtvých žoldáků. Následně aktivuje nálože, co už před ním nastražili žoldáci. Při zpáteční cestě ho u dveří zastaví Pozorovatel (mise 051: Ovládnutí Zóny) a naštvaně poví, že měli v plánu odpálit nálože až po stažení všech dat. Hráč byl následně omráčen výbuchem a probudil se až s pomocí Strejdy Jara. Ten hráči řekl, že cítí vinu za to, že ho do elektrárny poslal.

054: Mezi nemrtvými
Sacharov chce po hráči, aby zajistil dokumentaci z továrny v Jantaru. Už tam poslal jinou skupinu, ale už se nikdy nevrátili zpátky (jak se dalo očekávat), protože areál je plný zombifikovaných stalkerů. Úkol probíhal obdobně jako ten z Call of Pripyat, v němž hráč hledal dokumenty v továrně Jupiter.

055: Stopování
Hráč dostane za úkol stopovat stalkera podezřelého z prodávání informací banditům. Stalker ale často běhá a ohlíží se za sebe, což znesnadňuje sledování. Nakonec ale hráče zavede na místo, kde se setkává s bandity a skutečně jim prodává informace – konkrétně seznam míst, kam se stalkeři vydávají hledat artefakty (úkol se zdá být velmi podobný tomu ze Stínu Černobylu, kdy měl hráč vystopovat a zneškodnit práskače ze Svobody).

056: Římská staletí
Žoldáci sice nemají stálého vůdce, ale hodně dají na jistého muže jménem Хлыст (v překladu "Bič" – údajně jde o hádajícího se žoldáka z mise 011: Zrada a spása). Ten na sobě má speciální vyztužený exoskeleton a v rukou třímá rotační kulomet. Někdo ze Svobody bude chtít, aby se ho hráč zbavil a donesl zpátky jeho PDA. Хлыст je k zastižení v táboře žoldáků nedaleko elektrárny (mise 053: Prosba Strejdy Jara) a v plné zbroji. Hráč mu musí za záda hodit granát nebo ho střelit do končetin. Při dostatečném zranění se u něj přehraje animace poranění a v té chvíli hráč musí zasáhnout jeho slabé místo (to je na zádech). Žoldákovo PDA pak obsahuje informace ohledně velké zásilky zbraní.

057: Plukovník Děgťarjev
Při opouštění podzemních laboratoří bude hráč několikrát napaden armádními jednotkami. Mělo být evidentní, že i armádě jde o informace, které se v laboratořích nachází a že provádí svůj vlastní výzkum (což je vlastně přímá kopie průběhu ze Stínu Černobylu). Po několika takových událostech se hráč na jedné frakční základně (stalkerů nebo Povinnosti) setká s neznámou postavou, která ho pozve na setkání mezi čtyřma očima. Jakmile hráč na místo setkání přijde, neznámý muž řekne, že jeho jméno je Děgťarjev. Poté se hráče zeptá, zda by mu ukázal jeden z nalezených laboratorních dokumentů, aby si ověřil, zda je to skutečně on. Pokud hráč plukovníkovi požadované dokumenty ukáže, v rychlosti si je přečte a následně přijde s nabídkou spolupráce. Hráč informuje pracovníky SBU o aktivitách největších frakcí v Zóně a zároveň jim pošle kopii laboratorní dokumentace. Děgťarjev se na oplátku s hráčem podělí o svoje informace a kromě toho mu zajistí imunitu u armády. Po souhlasu hráč vzápětí získá frekvenci k armádní vysílačce a jeho základna se od této chvíle bude těšit pravidelným dodávkám speciální armádní výbavy.

058: Tajná zpráva
Dodá-li hráč Děgťarjevovi dostatek informací o aktivitách žoldáků, bude požádán o předání zprávy jeho starému příteli Zulovi. Hráč navíc bude upozorněn, že ho někdo sleduje, takže si bude muset dát pozor. Kousek od svého cíle bude hráč zastaven skupinou stalkerů, kteří po něm budou chtít jeho PDA. Mírová cesta z této situace nepovede. V těle jednoho ze stalkerů se pak nachází PDA s příkazem hráče zabít (ten bude v textu figurovat jako "stalker, co pracuje pro SBU").

059: - Nepojmenovaný úkol -
V okamžiku, kdy hráč poskytne plukovníku Děgťarjevovi dostatečné množství informací o nepřátelských agentech, kterým se povedlo infiltrovat frakci Svoboda, bude požádán o předání zašifrovaného PDA Lokimu, veliteli frakce. Po rozhovoru s Lokim hráči však řekne, že je mu to líto, ale danému požadavku nemůže vyhovět, protože by tím riskoval svůj život. Poté Děgťarjev hráče požádá o to, aby PDA zanesl jinému důvěryhodnému vůdci Svobody. Pokud ho hráč donese tomu správnému, tak mu za dodané informace poděkuje a slíbí, že požadavku vyhoví.

060: Zrada
Členové hráčovy skupiny mu oznámí, že frakční proviantmistr začal potají obchodovat se svěřenou výbavou. Úkol půjde spustit výhradně přes běžnou dialogovou nabídku. Naštvaný bude i místní obchodník, protože se ho to taky dotýká. Hráč se může rozhodnout, jestli proviantmistra napřímo konfrontuje (ten se pak omluví a slíbí, že prodeje výbavy zanechá), nebo ho z frakce vyloučí (a v tom případě pak společně se svými kumpány hráče ze msty přepadne).

_________________
Obrázok


Štv Aug 01, 2019 3:30 pm
Profil WWW
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia Aug 26, 2016 11:51 am
Príspevky: 41
Bydlisko: Vesnice Zelenáčů v Kordonu
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Překlad původního návrhu hlavních a vedlejších misí
Musím říct že ta mapa by byla boží a budování vlastní základny? Sem s tím! Doufám že aspoň mapu a budování základny zachovají do nadcházející S2. Nebo, alespoň tu mapu by mohly v nějáký podobě do hry zakomponovat a né udělat 16 lokací, samozřejmě bych proti tomu nic neměl, ale ve zrušený S2 byla slibována jedna velká mapa jestli si dobře pamatuji :?:

_________________
Pokud postavíš elektrárnu nestav jí na Ukrajině může to totiž dopadnout jako v roce 1986.....
Katastrofou a šílenstvým


Ned Aug 04, 2019 7:28 pm
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 2 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 0 hostia


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron