• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
         | scorpions.cz | cheater.cz | gta.cz | mafia | gothic | nfs | tgames | doom3 | worms | webtech | ...
 
Datastors ModPack: Clear Sky Datastors ModPack: Shadow of Chernobyl Nebuďte lamy!
Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Ned Dec 15, 2019 6:43 pm



Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 255 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Ďalší
 Rsa Viper's Real Zone Mod (Echo-1) 
Autor Správa
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2416
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 6
Čtvrtý patch je k dispozici.
- Oprava několika chyb
* Některé texty
* Nesprávné odměny za některé úkoly
* Nezobrazování odměny před přijmutím úkolu

Aktualizace: Patch se z neznámého důvodu špatně nahrál na Google Drive. Opravená verze je již k dispozici.


Pia Sep 02, 2016 7:06 pm
Profil
Expert
Expert

Registrovaný: Ned Dec 14, 2008 2:02 pm
Príspevky: 770
Bydlisko: Zbrojnice, Armádní sklady.
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 6
Mně se to líbí. Ačkoliv ten rozdíl proti předchozím verzím se nějak markantně nepocítil. Snad jen, že už se nevyplácí sbírat výbavu, kterou chci prodat a pár detailů, rozebraných dále.

Jinak stačí najít první AK (AK 74 se jevil lepší, neb jsem do něj nacházel více střeliva), to si opravit a můžete s ním projít do konce hry, neb rozdíly zbraní jsou malé (zejména montáž příslušenství, možná přesnost), což je naprosto OK.

Vintorez a AS VAL konečně doznal rozdílu, že dokonce mají i rozptyl a tudíž trefit něco se subsonickou knedlou 9x39 SP5 na 300 m dá docela fušku (né, že by ve hře ta vzdálenost byla důležitá a reálná). Ale jde o to, že v minulých verzích i ve Vanilce byly tyhle zbraně v podstatě stejně dobré jako SVD. Teď jsou z nich spíše zbraně vhodné jen pro některé situace. Takže jsem VAL při normálním boji zas vyměnil zpět za AK.

SVD má divný zvuk, zní jako granátomet.

Pseudoobr vydrží rohlík z AK do ksichtu, ale složím ho dvouma slugama z tozky. Nejsem si jist, jestli to tak má být.

Celá Svoboda mi chcípla v jednom masomlejnku. :lol:

Nemůžu najít vocasa s mapou z Mrtvýho města. Hra říká, že šel do Rudýho lesa, ale tam průchod nevede, jen do Jantaru (a Arm. skladů) a tam mě po spawnu rozseká pseudoobr. Navíc, v Mrtvým městě po úniku z vězení se mi po vyzvednutí věcí začalo do baráku slízat osazenstvo celé mapy. Všichni banditi i žoldaci na jednom místě. úplně jako v OGSM, kde jste v tom samým baráku zachycen časoprostorovou anomálií a chodí k vám zombíci.

Neberte si G36, než ji vytáhnete, budete mrtví. Zvlášť, když se mi po uložení/načtení hry naspawnoval bandita přímo za záda a já měl tenhle krám. Musel jsem načíst o save zpět, prostě ta animace rozložení je dlouhá a dle mého zbytečná.

To, že nemá smysl prodávat výbavu, která pak leží na zemi, mi způsobuje dost velký lagy, neb v mé Zóně leží asi tak 100 kvérů/km2. Třeba OGSM to vyřešil tak, že volně ložené itemy po nějakém čase odstraní, tak jak to funguje u mrtvol.

83% procent skrýší obsahuje obvaz, minerálku, žrádlo, nebo kombinace tohoto. Zbytek je něco jinýho. :D

JInak je to fajn, ani to nepadá.


Pia Sep 02, 2016 7:07 pm
Profil
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia Feb 13, 2009 8:41 pm
Príspevky: 106
Bydlisko: Pustá Kamenice
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 6
Rozdíl oproti starším verzím je minimální, protože základ má Viper nehybnej a sladěnej.

Rozdíl mezi AK a AS se projeví především proti exoskeletonům.

V Rudým lese ten vocas je. Hledej. Ale on tu mapu nemá, ani ti nikdo nic podobnýho neříkal (pokud to Viper neměnil).

Žoldáky postřílej venku, než do toho baráku dojdeš.

G36 je v pořádku, jen musíš zvolit správnej moment, kdy ji můžeš použít. Nicméně souhlasím, že pro hru podobnýho ražení není příliš využitelná.

Zaplať pán bůh, že v každý skrýši není exoskeleton monstrum.


Pia Sep 02, 2016 7:23 pm
Profil
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2416
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 6
Brokovnice možná v dalším patchi o něco zeslabím.

Vzhledem k programování hry se, narozdíl od mutantů, nedá vhodně aktivovat obcházení anomálií. Proto se tomu třeba v CoP vyhli vytvořením anomálních polí a jinak v cestách stalkerů nebyly.

Mapu města nikdo nemá. Válí se na stole v jedné budově.

AI je blbá, co si budeme povídat.

Povedenější model G36 nebyl a vždycky to jde nějak vhodně naplánovat, že ta animace tě přímo omezovat nebude. Kdybych uměl upravovat animace, klidně jí nahradím :).

Výbavu třeba schovávej do mrtvol. Zmizí poté i s nima. Můžeš AI pomáhat s vylepšováním vybavení za symbolickou odměnu. Je to na tobě, jak se zařídíš. Do enginu ale kvůli tomu hrabat nebudu, už teď to drží silou narušené vůle a nechci se pouštět do ničeho dalšího.

Jaký ti hra naservíruje obsah skrýší, to už záleží jenom na ní. Tabulka s variantama je dost velká pro každou lokaci.


Pia Sep 02, 2016 7:48 pm
Profil
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2416
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 6
Vydána druhá aktualizace čtvrtého patche.
- Opravena nemožnost dokončit úkoly s odměnou.
- Snížení účinku brokovnic.


Sob Sep 03, 2016 9:11 am
Profil
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2416
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 6
Pátý patch je k dispozici.
- Snížena odolnost kance vůči střelným poraněním.
- Snížen respawn většího počtu některých mutantů najednou. (již naspawnovaní nezmizí, má vliv pouze na nový spawn).
- Opraveny některé texty.
- Zablokovány některé gravitační anomálie v armádních skladech, kvůli možnému úmrtí cestujících postav.
- Několik dalších drobných úprav.


Uto Sep 06, 2016 10:39 am
Profil
Zelenáč

Registrovaný: Str Sep 03, 2014 6:07 pm
Príspevky: 38
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 6
Este som neaplikoval patch...ale v Pripjati ma zablokovali dvaja Kontrolery ( to by nemal byt problem ) asi 15 monolitakov ( tiez navadi ) ale 10 pseudopsov ja strasna nakladacka ...monolitaci su uz pri svojom kameniku , kontrolerov musim najako vystopovat , teda jedneho uz mam , ale druhy unika ...ale pseudopsy ..kua odolavaju aj Saige , granatom...nevadi , pokusim prejst bez pachtu...uz su len dva druhy brokov ??? Zelene nemame ??? Ten secret lab je len na prechadzku ?? Pocas celej hry som nasiel len jednu jedinu Nocnu hviezdu pri Tesakovom hrobe....no a tam je aj to komando pseudopsov a Kontroler...pri tomto tempe patchov sa dostaneme na verziu 7 raz-dva :P


Uto Sep 06, 2016 3:56 pm
Profil
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2416
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 6
Když je střelíš do boku nebo do hlavy, neměl by to být zas takový problém. Rozptilovat tě mohou akorát svými iluzemi. Každopádně Pripjať je divoká už od základní hry. To, že jsou spolu ve smečce někteří, tak to je přirozené. Laboratoř je jakoby staré opuštěné překladiště, nic víc tam čekat nemusíš. Já nočních hvězd měl několik :). Patche doplňují verzi 6.3, k žádnému povýšení verze nedojde. Až budu mít pocit, že už nemá smysl dál pokračovat s opravováním, tak vydám celou kompilaci bez nutnosti stahovat aktualizace a stane se to pro mně uzavřená kapitola.


Uto Sep 06, 2016 4:15 pm
Profil
Zelenáč

Registrovaný: Pia Sep 03, 2010 2:33 pm
Príspevky: 8
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 6
Tomhest píše:
Krcato-pokud sis upravoval složku gamesdata, tak sis změnil leda prdík. Nejde o to, že se vyznáš ve zbraních, ale že jsi zamindrákovanej hnidopich. Pokud si chceš změnit 1 na 1,0001, tak si to změň a neotravuj s tím. Nikoho to nezajímá.

Jen jsem se ptal, zda-li existuje možnost hru editovat tak, jako u 99% ostatních módů. A hned mě tu každý mentálně náctiletý drzoun napadá, že budu podvádět a nebo že jsem jen zamindrákovaný hnidopich. Boha... Pokaždý propluje tvůrcovi něco mezi prsty a může to piloval klidně i roky. Vždy jsem byl víceméně schopný to tou špatnou, nedostatečnou, hambatou složkou "gamesdata", kde vlastně nic není, vyřešit. Ono je toho i v configu dost...

Takto se bude muset i čekat na nějaký hotfix na cokoliv, co by šlo třeba fixnout hned.
gz


Uto Sep 06, 2016 5:06 pm
Profil
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia Feb 13, 2009 8:41 pm
Príspevky: 106
Bydlisko: Pustá Kamenice
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 6
Krcato- Žádná složka gamesdata v žádným modu neexistuje. A pokud si chceš něco upravit, vytvoř si složku gamedata a v ní patřičný configy. Pokud to upravuješ v každým modu, jistě víš jak na to. S úctou Tvůj Mentálně Náctiletý Drzoun


Uto Sep 06, 2016 7:10 pm
Profil
Zelenáč

Registrovaný: Pia Sep 03, 2010 2:33 pm
Príspevky: 8
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 6
Tomhest píše:
Krcato- Žádná složka gamesdata v žádným modu neexistuje. A pokud si chceš něco upravit, vytvoř si složku gamedata a v ní patřičný configy. Pokud to upravuješ v každým modu, jistě víš jak na to. S úctou Tvůj Mentálně Náctiletý Drzoun

však ano. Bohužel, extrahovat soubory hry na gamedata nebo je vytvořit je pro kompatibilitu s modem naprd. Na druhou stranu, pokud má ten mod složku, kde se nachází mod, jde díky tomu dost věcí obecně o dost lepší. Může se někdy stát problém, který díky tomu můžeš vyřešit. Sám.


Uto Sep 06, 2016 8:13 pm
Profil
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia Feb 13, 2009 8:41 pm
Príspevky: 106
Bydlisko: Pustá Kamenice
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 6
Vytvořit složku gamedata si můžeš taky sám. Existuje na to super program, říká se mu průzkumník. Já do vytváření složek dělám trochu víc, tak už mám speciální program - Total Commander. Extrahuj si hru S.T.A.K.E.R. - Shadow of Chernobyl a tam najdeš configy, které potřebuješ.


Uto Sep 06, 2016 8:47 pm
Profil
Zelenáč

Registrovaný: Str Sep 03, 2014 6:07 pm
Príspevky: 38
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 6
Ten pan co stratil svoje PDA v Oparinove a pisal v nom , ze ide do Cerveneho lesika....dorazil tam ??? Pretoze som to cele presiel aspon 20 krat a chlopa nikde...zato nezberal som 10 morskych jezkov , 2 koblizky , 5 krystalovych pazurikov....a kopu dalsich artefaktov , vyhlusil vsetko co tam pobehuje ....oziareny ako fakla som to riskol aj tam kde radiacia lame rekordy a on nikde...do Pripjati sa nemozem dostat , pretoze sa tam hlusi Freedom a Dolg a hra cyklicky pada dookola kvoli respawnu cohosi kamsi...LUA daco...


Štv Sep 08, 2016 1:00 pm
Profil
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2416
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 6
Není přímo v lese, ale v jedné z těch laboratoří.

Pošli mi do soukromé zprávy log, protože bez něj nevím ani přibližný důvod pádu. Já od armádních skladů s módem žádné problémy neměl.


Štv Sep 08, 2016 1:09 pm
Profil
Zelenáč

Registrovaný: Str Sep 03, 2014 6:07 pm
Príspevky: 38
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 6
No veduci ujo sa stratil , prekukal som vsetko , nieto muzika...a tu je log s pred minuty , stale to iste...

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line : 73
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ... shadow of chernobyl\gamedata\scripts\xr_kamp.script:457: attempt to index local 'camp_npc' (a nil value)


...


Sob Sep 10, 2016 12:14 pm
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 255 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: