• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
         | scorpions.cz | cheater.cz | gta.cz | mafia | gothic | nfs | tgames | doom3 | worms | webtech | ...
 
Datastors ModPack: Clear Sky Datastors ModPack: Shadow of Chernobyl Nebuďte lamy!
Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Uto Sep 17, 2019 9:56 am



Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 37 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší
 Questy do S.T.A.L.K.E.R. 2 
Autor Správa
Veterán
Veterán
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon Sep 20, 2010 7:33 pm
Príspevky: 1040
Bydlisko: Rudý les, před tunelem doprava, potom podle krvavých stop
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Questy do S.T.A.L.K.E.R. 2
no tak tenhle ukol ti vezmou na 200%,lepe receno takovych ukolu tak nejspis budou desitky :|
no snad si nechaji poradit od nekoho jako ty s bujnou fantazii a logickym zakoncenim :wink:

_________________
Obrázok


Ned Nov 14, 2010 11:55 am
Profil
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned Apr 20, 2008 3:49 pm
Príspevky: 80
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Questy do S.T.A.L.K.E.R. 2
No já se jen modlím aby místo blbostí jako grafika vymakali zónu. Mutanty, anomálky a postavy. A teda hlavně ty questy no.

_________________
Obrázok


Ned Nov 14, 2010 12:06 pm
Profil
Součást Zóny
Součást Zóny

Registrovaný: Štv Apr 02, 2009 5:25 pm
Príspevky: 1968
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Questy do S.T.A.L.K.E.R. 2
To už máš v CoP:)


Ned Nov 14, 2010 12:22 pm
Profil
Veterán
Veterán
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon Sep 20, 2010 7:33 pm
Príspevky: 1040
Bydlisko: Rudý les, před tunelem doprava, potom podle krvavých stop
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Questy do S.T.A.L.K.E.R. 2
no to jiste,hlavne questy,chtelo by to super pribehovou linii + propracovane a hlavne trochu delsi (jako treba v CoP bylo hledani Straky nebo upiri v Zatonu atd.) vedlejsi ukoly a taky by to chtelo - jestli bude freeplay - nejake ukoly nechat napotom,aby nebyla nuda
ale ohledne grafiky - ja ani moje sestava se nebranime krasne grafice,dulezite je aby to nebylo na ukor obsahu :twisted:

_________________
Obrázok


Ned Nov 14, 2010 12:23 pm
Profil
Zkušený
Zkušený
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str Sep 03, 2008 4:00 pm
Príspevky: 590
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Questy do S.T.A.L.K.E.R. 2
MichyX : To není nic nového. Každodení "realita" dosavadních questů :)

_________________
Ono to funguje !


Ned Nov 14, 2010 12:33 pm
Profil
Mírně zkušený
Mírně zkušený
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Dec 30, 2008 11:44 pm
Príspevky: 207
Bydlisko: Prakticky zvelebený, grafický, vkusně vymalovaný brloh
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Questy do S.T.A.L.K.E.R. 2
Pomsti matku - což může klidně následovat za Mickeyho questem "Pomsti otce"

Strelokovi se ve snu zjeví duch jeho matky, od kterého se dovídá, jak byla zneuctěna, když byla propuštěna z pozice uklízečky v komplexu tajných armádních laboratoří BFLM-PSVZ. S touhou po odplatě Strelok od Barmana získává kontakt na člověka, který má na starosti personalistiku v armádních laboratořích. Střelec se tedy musí přesně ve stanovený čas 23:30 setkat s tímto člověkem na blíže nespecifikovaném místě u hraničního plotu obehnávajícího oblast Kordonu, což může být trochu problém, neboť tento plot má délku 20 Km a pozice kontaktu se při každém loadu mapy mění.

Po předání úplatku společně s vyplněným dotazníkem a podespaným životopisem je však Strelok i jeho kontakt v předem naskriptované události vyrušen blížící se skupinou snorků, o které se Strelok po rádiu od Sidoroviče dovídá, že jsou hladoví. V zápase o holý život musí Strelok zahodit všechnu výstroj i batoh a vyšplhat před rozběsněnou smečkou snorků na první strom až do nejvyšších pater, kam se snorkové nedostanou a zde přečkat noc.

Poté je již cesta do armádních laboratoří volná a Strelok v novém přestrojení zaujímá předstíranou pozici lehce mentálně indisponovaného uklízeče, aby se mohl dostat k malému nukleárnímu reaktoru pohánějícího celou tajnou laboratoř a vyhodit ho do povětří a s ním i celý výzkumný komplex. Během prvního dne si hráč musí získat důvěru personálu a ostrahy plněním miniher typu: "Zjisti, co ucpalo odtok záchodu", "Vykydej hnůj v pseudoobřím výběhu", nebo "Zahraj ukrajinskou hymnu na heligonku" (pro konzolové verze hry pouze na foukací harmoniku, pro verzi hry na konzoli Wii ještě zatančit kozáčka při současném hraní na heligonku a foukací harmoniku). Pro ulehčení postupu a dalšímu získání důvěry může hráč další den splnit vedlejší quest pro vojenskou posádku na základně "Sežeň nám chlast" následovaný questem "Ukliď nám před dopolední kontrolou poblité ubikace".) Třetí den si musí Strelok promluvit s místním kuchařem a za úplatu ho přesvědčit, aby do jídla přimíchal projímadlo, čehož Strelok později využije k průniku do kontrolní místnosti a spuštění evakuačního poplachu. Kuchař souhlasí, nicméně v jedné z pozdějších cut-scén ho pro tento čin velitel základny vyhodí a poté i zastřelí. Tomuto veliteli základny se ovšem dostane do rukou i Strelokův životopis, ve kterém pozná nezaměnitelnou dědičnou podobu Streloka a jeho matky a díky tomu pojme podezření.

Strelokovi dochází čas. Musí co nejdříve spustit evakuační poplach a dostat se k reaktoru. Velitel však prokoukl Strelokovu lest a v nastálém zmatku zastavuje několik vojáků, kteří evakuují a pošle je Streloka zneškodnit. Ten se musí dostat do reaktorové místnosti a dveře zevnitř zablokovat koštětem, aby získal čas k přípravě chemické výbušniny, kterou vyrobí smícháním prostředků na uklízení (minihra). Poté musí uniknout ventilační šachtou do prostorů garáží a ukrást velitelovo rychlé auto, aby stihl ujet výbuchu. Jakmile však vyjíždí ze základny, začne být za oslňujících výbuchů sledován vojenskou posádkou základny a velitelem, který mezitím nastoupil do helikoptéry. Strelok nyní musí projevit veškerý svůj řidičský talent a odolávat nájezdům vojáků v džípech a střelbě očividně podnapilého kulometčíka na palubě vrtulníku. Hráč může také získávat bounty body za to, když zneškodní dotírající vojenské vozy jejich natlačením do anomálií při cestě a také za to, když bude zcela hrubě demolovat velitelovo auto, což bude vést velitele k ještě větší zuřivosti a posíláním stále většího počtu vojenských džípů. Bounty body však mohou být násobeny multiplikátorem, který může hráč navyšovat nepřerušovanou jízdou smykem.

Strelok se musí dostat do bezpečí armádních skladů, kde helikoptéru i s velitelem sundají stalkeři s raketomety. Strelok poté donese Barmanovi paměťový modul z helikoptéry se záznamem honičky, za které podle získaného počtu bounty bodů získá od Barmana peněžitou prémii.

-Snad tam není moc chyb, už jsem to neměl sílu po sobě kontrolovat. Ale lidem z GSC by se to mohlo zamlouvat, co myslíte? :D

edit: V týhle zemi už nikdo fakt nemá smysl pro humor :)

_________________
Obrázok


Naposledy upravil TorchManTM dňa Pon Nov 15, 2010 5:27 pm, celkovo upravené 1



Ned Nov 14, 2010 10:32 pm
Profil
Veterán
Veterán
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon Sep 20, 2010 7:33 pm
Príspevky: 1040
Bydlisko: Rudý les, před tunelem doprava, potom podle krvavých stop
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Questy do S.T.A.L.K.E.R. 2
promin,nechci te urazit,ale tohle se mi nelibi

STALKER neni to co jsi popsal,prvni to byla uplne presne popsana adventura,az vylezl me to okamzite pripomelo CoD,konkretne honicku na konci ctverky a konec uz bylo Need for Speed....stalker tohle vsechno neni a doufam ze ani 2 jim nebude...no nic,zkus to kdyztak znova...

_________________
Obrázok


Pon Nov 15, 2010 5:38 am
Profil
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str Jún 23, 2010 10:30 am
Príspevky: 175
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Questy do S.T.A.L.K.E.R. 2
Myslim, ze ten quest nebol mysleny vazne, ale pobavil som sa na nom teda dobre :D.


Pon Nov 15, 2010 7:23 am
Profil
Veterán
Veterán
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon Sep 20, 2010 7:33 pm
Príspevky: 1040
Bydlisko: Rudý les, před tunelem doprava, potom podle krvavých stop
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Questy do S.T.A.L.K.E.R. 2
aha,tak jestli to myslel ze srandy tak to nevim,ale do STALKERA se to naprosto totalne nehodi a presne takovych ukolu se bojim :lol:

_________________
Obrázok


Pon Nov 15, 2010 2:59 pm
Profil
Shifty první Telecí
Shifty první Telecí
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia Apr 06, 2007 12:52 am
Príspevky: 3130
Bydlisko: Praha 6
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Questy do S.T.A.L.K.E.R. 2
Pane bože... Jistě, že to myslel ze srandy. Navazoval na Mickeyho, který přepsal Hamleta, aby sedl na Stalkera (dnešní generace už nečte klasiku?).

Navíc, další pomůcka, jak zjistit jak to myslel, je délka samotná. Vše se má vejít na půlku A4.

_________________
Obrázok
Na LARPu jsem byl znám jako Vasil "Krtek" Sudajev. A zase budu...


Uto Nov 16, 2010 1:13 am
Profil ICQ WWW
Doživotní ředitel zeměkoule
Doživotní ředitel zeměkoule
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Máj 03, 2007 3:21 am
Príspevky: 1005
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Questy do S.T.A.L.K.E.R. 2
Bravo Shifty, jeden (bezvýznamný) bod pro tebe (to víš, že nikdo nečte klasiku, proč se ptáš). Jinak jsem překlad poslal milému GSC a slibuju, jestli to v tom novém Stalkerovi nebude, tak si ho ani nestáhnu.

_________________
As the sun set over the last of the hills, one of the Goo Balls seemed to say that life sure looked like a giant physics simulation! But as he felt to the spikey death pit below, he knew, it probably didn’t matter…

Obrázok


Uto Nov 16, 2010 3:00 am
Profil
Součást Zóny
Součást Zóny
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon Dec 17, 2007 8:36 pm
Príspevky: 2151
Bydlisko: Po dlouhých pěti letech konečně opět uklizený pokojík
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Questy do S.T.A.L.K.E.R. 2
Jak nečte??
Já byl na Romeovi a Julii i v Národním.

_________________
Balada pro hospodského rváče:
Všichni chlapi v hospodě měli krví potřísněné ruce.
Jenom já hubu ...

Sergeant Of The Master Sergeants Most Important Person Of Extreme Sergeants TO THE MAX!


Uto Nov 16, 2010 3:09 pm
Profil
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned Apr 20, 2008 3:49 pm
Príspevky: 80
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Questy do S.T.A.L.K.E.R. 2
Mise 4

Dostal jsem za úkol prozkoumat školku ve staré vesnici. „XY“ říkal že slyšel zvěsti o tom jak tam straší. Chce vědět co je na tom pravdy. Ve staré vesnici se to hemžilo bandity. Musel jsem je vystřílet. Školka měla zapečetěný vchod, musel jsem vejít oknem. Uvnitř bylo vše strašidelně zachované. Obrázky na zdech. Kresby na lavicích. Dostal jsem divný pocit. Skoro jako by mě někdo sledoval. A ono ano. Za pár chvilek kolem mě začaly lítat věci. „Poltergeist!“ Netrefoval se a já měl příležitost utéct ale předemnou se objevila ohromná ohnivá stěna a znemožnila ústup. Nezbývalo než se vrátit. Obdařil jsem poltergeista pár ranami z brokovnice ale vyletěla mi z ruky a začala mě šíleně bolet hlava. Předměty létaly všude kolem a hromadily se u severní zdi. Šel jsem k brokovnici ale rozpadla se mi v ruce. Byl jsem vydán napospas. A přesto mě poltergeist stále nechával na pokoji. Předměty jen létaly kolem a začaly nesnesitelně rachotit. Upřel jsem zrak ke zdi a všiml si praskliny. Poltrgeist najednou zmizel a obrovská masa předmětů se sesypala na zem. Byl jsem neozbrojen ale něco mě táhlo k prasklině.
Jedním kopem jsem prokopl stěnu. Zbytek se sesypal stářím sám a já mohl projít do tajné místnosti. Všude byly podivné spisy. V deskách označenými jako „nepovedený“ . U každého byla fotka dítěte a jeho anamnéza. Zbytek byl však nečitelný až na jednu složku. Ta byla za prosklenou skříní. S nápisem „subjekt 1“. Opět fotka dítěte a jeho anamnéza.Ničemu jinému jsem nerozuměl. Byly zde útržky jako. Asi ho už odeslali. Jen poznámka v rohu „s tímhle by to mohlo vyjít“. Vzal jsem spis a vracel jsem se zpátky když v tom vrzly dveře. Ano byly zde dveře a poltergeist mě na ně navedl. Uvnitř byl operační stůl. Nějaký přístroj. Obří vana a hromada drátů. Jako nějaké hnusné pokusy na vězních za 2 světové války. A to vše ve školce. Skryto před zraky dětí. Co se tu proboha stalo ? Vzal jsem spisy a utíkal pryč. Poltergeist o sobě dal ještě jednou vědět a stěna předemno praskla. Ale podivně- praskla do nápisu. Na zdi se objevilo „Jizva“. Neváhal jsem ani chvíli a utíkal jsem až do kordonu, kde jsem vše vylíčil „XY“. Ukázal jsem mu i složku se jménem „XZ“. „Zvláštní ale.. znám toho muže, tedy znal jsem. Na konci svého života si říkal Jizva."

(nápad je takový, konečně nějak vysvětlit Jizvovu imunitu na blowouty, a vědeckýma pokusama se řeší mnoho věcí, a to jestli byl poltergeist jizvův duch bude na hráči a jeho představivosti)

_________________
Obrázok


Str Nov 17, 2010 4:43 pm
Profil
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob Aug 07, 2010 2:13 pm
Príspevky: 134
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Questy do S.T.A.L.K.E.R. 2
Tak tento posledny quest je najlepší.Mal by si im naozaj niečo poslať MichyX

_________________
Keď poznáš hranice svojich možností, môžeš ich začať prekračovať.
ALBERT EINSTEIN


Štv Nov 18, 2010 8:16 pm
Profil
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned Apr 20, 2008 3:49 pm
Príspevky: 80
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Questy do S.T.A.L.K.E.R. 2
Díky.. mě se osobně nejvíc libí můj první.. obchod s mutanty na pokusy..

Tak ještě přijde jeden.. pak je všechny vyladím a přeložím (nebo dám někomu přeložit) a pošlu..

_________________
Obrázok


Štv Nov 18, 2010 9:00 pm
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 37 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron