S.T.A.L.K.E.R. - Komunita na scorpions.cz
http://forum.stalker.scorpions.cz/

S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace
http://forum.stalker.scorpions.cz/viewtopic.php?f=92&t=3921
Stránka 1 z 28

Autor:  datastor [ Štv Okt 21, 2010 1:39 am ]
Predmet príspevku:  S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace

Ještě teplá novinka od Poláků, kde na světlo světa prosáklo pár zajímavějších novinek. První dvě mi osobně nahnaly husí kůži. Proč? Dozvíte se taky...

Odkaz

Rád bych tohle téma nechal na očích, protože rozhodně nepůjde o první a ani poslední informace.

Autor:  beestar [ Štv Okt 21, 2010 9:19 am ]
Predmet príspevku:  Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace

no hlavne tie poz. preklad stoja za to :D

mno, myslím, že v najbližšom čase sa môžeme tešiť na viacero takýchto drobných a v konečnom dôsledku ničnehovoriacich správ a správičiek... Zdá sa, že GSC začína pomaly rozbiehať PR kampaň (zaraďuje jednotku - poz. prispiev.) :)

a ak to ešte náhodou neviete - GSC založilo svoj vlastný kanál na Jútubý - http://www.youtube.com/GSCSTALKEROFFICIAL - kam sa môžte pridať, aby vám nič neuniklo. Od budúceho týždňa majú začať pridávať videá.
Snáď sa tam nedostane nejaké video z nejakého vodk(ehm) pracovného stretnutia...

Autor:  MickeyMutant [ Štv Okt 21, 2010 1:08 pm ]
Predmet príspevku:  Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace

Skeptikův průvodce rozhovorem Saši Nikolského s Copytcem:

Copytco: V jednom z rozhovorů na internetu jste tvrdili, že hra bude naprogramována ve zbrusu novém enginu. Bude se pořád jednat o X-Ray a nebo o něco úplně jiného?
Saša Nikolskij: Je to zcela nový engine (až několik desítek nových textur).

Copytco: Stalker 2 má být multiplatformní hra. Plánujete souběžně vytvářet jak verzi pro počítače, tak i pro konzole, abyste se vyhnuli omezením a limitům mezi jednotlivými platformami? (Jestli bude druhý Stalker úplně dementní, bude tomu díky portům na konzole?)
Saša Nikolskij: Nejdřív si vezmeme na paškál počítačovou verzi a teprv pak (až si to všichni stáhnou) proběhne port na konzole. (Tu si koupí zbylých pár Američanů a tři Japonci s bizarní zálibou v evropských hrách.) Stolní počítače preferujeme (protože na konzole neumíme programovat).

Copytco: A co moddingová scéna? Budete moddery nějak podporovat, ať už vydáním editoru nebo dalších nástrojů? (Nebo snad dokonce snížením chaosu v samotném programu?) Budou v takovém případě úpravy snadnější než v předchozích dílech? Přece jenom modifikace spoustě hrám dodaly novou sílu, stačí si vzpomenout na Gothic nebo Half-Life 2...
Saša Nikolskij: Moddingovou komunitu máme rádi (jako osinu v pr…), naše hra má talentované a zanícené moddery (kteří nás prudí a prudí). Je pro nás hodně důležité, aby tahle komunita měla z druhého Stalkera radost (= reklama zdarma).

Copytco: Plánujete nějak vylepšit hru pro více hráčů, aby konečně využila všechen potenciál hry? (Budete se mazat s multiplayerem, nebo se na to vykváknete jako posledně?)
Saša Nikolskij: Naším cílem je vylepšit každičký aspekt předchozích dílů, ať už to bude hra pro jednoho nebo pro víc hráčů. Prostě všechno. (Vrtáme se ve všem. Uvidíme, co z toho bude.) Hlavní důraz ale pořád klademe na singleplayerovou kampaň a to i přesto, že z multiplayeru chceme udělat mnohem důležitější součást celé hry, než tomu bylo doposud. (Bude to stejné jako to bylo, ale kdyby se pro změnu někomu líbil náš multiplayer, tak to by bylo prima, že jo?) Ve hře budou klasické režimy typu Death Match, Artifact Hunt a podobně. (Death Hunt, Artifact Match) A možná i něco navíc. (Capture Monolith and Run Away)

Copytco: Je nějaká šance, že se druhý Stalker přesune víc do RPG roviny? Nemyslím tím přímo herní mechanikou, ale spíš způsobem vyprávění, nelineárním dějem plným morálních voleb? (Bude koridor s příběhem nebo sandbox bez příběhu?)
Saša Nikolskij: Příběh ve Stalkerovi hraje velkou roli. (Bude neomezený sandbox s epickým příběhem.) Ve hře samozřejmě bude hlavní úkol, ale člověk si jinak bude moci dělat, co bude chtít a bude stát i před morálními volbami (Kalašnikov nebo Makarov). Mise a příběh budou v každém ohledu komplexnější (cesta přes tři mapy) a budou hrát větší roli v tom, co hráč prožije.

.........

Shrnutí: „Budeme lepší a ještě lepší, až budeme nejlepší na celičkém světě.“
Nevěřím ani tomu novému enginu.

Přeložil Datastor, skepticky doplnil MickeyMutant

Autor:  Case_A [ Štv Okt 21, 2010 6:08 pm ]
Predmet príspevku:  Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace

Micky mas u me mnoho bodu.

Autor:  Skarface1 [ Štv Okt 21, 2010 6:19 pm ]
Predmet príspevku:  Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace

Ale notak, novej enžín nemusí bejt zlo, to je jenom strach z neznámýho, copak současná (ne)plynulost stalkera vám vyhovuje?

Autor:  Rsa Viper [ Štv Okt 21, 2010 6:21 pm ]
Predmet príspevku:  Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace

Vyhovovat nemusí, ale jak už známe GSC, tak zase něco po...

Autor:  Case_A [ Štv Okt 21, 2010 6:57 pm ]
Predmet príspevku:  Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace

Hlavne aby to neopsal vokr jako faktickej rozhovor.

Autor:  datastor [ Štv Okt 21, 2010 7:01 pm ]
Predmet príspevku:  Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace

Tak hlavně kdybych se několik let pachtil s vlastním enginem, těžko bych ho pak zahodil - doteď Stalker umí ukázat hodně povedenou grafiku a moje obavy plynou hlavně z toho, že dojde k nasazení buďto Unreal Enginu, co se mi šeredně hnusí a nebo CryEnginu (a ten nemám rád taky). Nasvědčovalo by tomu i to, že jde vlastně o dva nejpoužívanější enginy fungující jak na normálních počítačích, tak i na těch starobních bedničkách... teda pardon, na konzolích. Stejně tak reakce na modding - máme rádi komunitu, ale doteď jsme nebyli schopní vydat byť jedinou dobrou a využitelnou utilitu. Mickey to shrnul až moc trefně.

Case: Tak toho bych se bál ze všeho nejmíň.

Autor:  janjanx [ Štv Okt 21, 2010 8:15 pm ]
Predmet príspevku:  Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace

no tak novy engine je vpodstate nutny - x-ray je sice skvely a rusti moderi s nim delaji divy, ale ma jeden zakladni nedostatek, a tim je, ze bezi pouze jednovlaknove, coz je pri obrovskem mnozstvi ruznych vypoctu ktere jsou ve stalkerovi zapotrebi hlavnim omezujicim faktorem a nejcastejsi pricinou sekani. A taky to znemoznuje port na konzole.
A protoze je x-ray napsany jednovlaknove od uplnych zakladu, je daleko rychlejsi a efektivnejsi udelat (nebo koupit) novy engine.

A jeste k modum... musite se na to divat alespon trochu z pohledu vyvojaru. Rozhodne si nemyslim ze by modingovou komunitu nemeli radi, ale kdyby zverejnili uplne vsechny nastroje ktere maji, dali by tim vpodstate moznost aby si s jejich pracne vyvyjenym enginem delal kdo chce co chce, a vy byste snad v jejich situaci neco takoveho udelali? I bez toho je stalker extremne modifikovatelny a je k dispozici update na SDK 0.6, ktere funguje s CoP, takze netusim co komu chybi.

Autor:  Pseudodog [ Pia Okt 29, 2010 5:42 pm ]
Predmet príspevku:  Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace

ja se zadneho noveho enginu nebojim,nejak to vyvrbi,ja se bojim toho zbytku,aby to GSC nejak fatalne neposr**o,budeme se na to tesit 2 roky + dalsi 2 roky neustaleho odkladani a nakonec z toho vznikne sra**a....no snad ne,nakonec Stalker je preuzasna hra i pres neschopnost tvurcu,treba budou mit stejne stesti i tentokrat :)

Autor:  Tonco247 [ Sob Okt 30, 2010 10:45 pm ]
Predmet príspevku:  Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace

Podľa mna sa bude zas čakať 6 rokov a nakoniec víjde hra o ktorej kvalitách sa vám ani nesnívalo. :lol: .Pri SoCh to dopadlo dobre tak prečo nie tu?

Autor:  wiloni [ Sob Okt 30, 2010 11:35 pm ]
Predmet príspevku:  Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace

Dopadlo to zaplať pánbůh dobře, ale jen díky vydavateli.
Nebejt THQ, tak se Oleg & spol. pachtí s prvním dílem ještě teď a jen by neustále dělali nové předváděčky z k tomu připravených úrovní o rozloze 10x10 metrů a tvrdili by všem, jaká že to bude bomba.
X-Ray je plně dostačující a jistě by nebyl problém upravit dvě knihovny, aby hra využívala vícejádrová CPU.

Autor:  xxviktor [ Ned Okt 31, 2010 1:25 am ]
Predmet príspevku:  Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace

Jestli ho chystají vydat až kdoví kdy, tak by museli XRay stejně pořádně překopat. CoP byl hnusnej už v době, kdy vyšel. Tehdy se to ještě skouslo, ale za takový 2 roky už by jim to takhle hnusný nikdo nekoupil.

Autor:  Lerry [ Ned Okt 31, 2010 3:38 pm ]
Predmet príspevku:  Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace

xxviktor píše:
Jestli ho chystají vydat až kdoví kdy, tak by museli XRay stejně pořádně překopat. CoP byl hnusnej už v době, kdy vyšel. Tehdy se to ještě skouslo, ale za takový 2 roky už by jim to takhle hnusný nikdo nekoupil.


Mno tak oni to vykoupili efektama DX10 a 11, pravda efektů z DX11 je tam málo ale i to bylo v té době dobré. Vždyť CoP vyšel jen chvilku po vydaní prvních DX11 karet. Patří mezi hry, které obsahujou dost efektů DXů.(mokré povrchy, volumetrický kouř, tesalace(jen na některých předmětech.)) A pak tu máme dynamické osvětlení, které taky dělá hodně. Takže já to nepovažuju za nějakej strašnej hnus.

Autor:  datastor [ Sob Nov 06, 2010 9:30 pm ]
Predmet príspevku:  Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace

Hádal bych se, jestli Stalker vypadá hnusně i po použití lepších textur (co se mi povedlo teď vykouzlit s CoPkem jsem vážně nečekal) - ale o tom tady mluvit nechci. Zajímavější bude další rozhovor, i když informačně zase o ničem.

Kompletní znění

Stránka 1 z 28 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/