• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
         | scorpions.cz | cheater.cz | gta.cz | mafia | gothic | nfs | tgames | doom3 | worms | webtech | ...
 
Datastors ModPack: Clear Sky Datastors ModPack: Shadow of Chernobyl Nebuďte lamy!
Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Uto Sep 17, 2019 9:16 am



Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 416 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 28  Ďalší
 S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace 
Autor Správa
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace
To snad radši aby tu smlouvu nechali ležet někde v šuplíku a ani ho neotevírali.

_________________
Obrázok


Uto Júl 31, 2012 2:50 pm
Profil WWW
Zkušený
Zkušený
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str Sep 03, 2008 4:00 pm
Príspevky: 590
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace
Nedivil bych se kdyby Stalkera 2 ohlásili hned na dalším E3.

_________________
Ono to funguje !


Uto Júl 31, 2012 2:54 pm
Profil
Zkušený
Zkušený
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon Mar 21, 2011 4:46 pm
Príspevky: 588
Bydlisko: Bambusový háj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace
A je to všecko v půči. Ale že se ti zápaďáci musijou sáčkovat už aj do her z jinejch zemí.

_________________
"V temnotě noci jsem nespatřil žádnou tvář, ačkoliv jsem jasně viděl čísi horký dech srážet se na okenní tabulce. Něco mě sledovalo."
Můj Twitter.
Obrázok


Uto Júl 31, 2012 3:24 pm
Profil WWW
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace
Protože z toho co? Samozřejmě, plyne zisk. Stalker měl vynikající prodejnost a pro ty kašpárky z Bethesdy by to byla jedinečná šance se zase nějak zviditelnit. "My tam sice úplně všechno předěláme, ale hra to bude výborná. Bude se teda odehrávat v Ňů Jorku, pistole nahradí plazmapušky, z artefaktů se stanou zátky, ze zombíků ghůlové, ale bude to hrozně supr. A hrát se bude za robota." (TM)

_________________
Obrázok


Uto Júl 31, 2012 3:38 pm
Profil WWW
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2416
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace
Musíte to brát i z jiného úhlu - nebude tam už ta trapná ruština, ale amerikánština společně se španělštinou a arabštinou, aby to bylo prostě celkově lepší. Artefakty nebudou mít původní vlastnosti, ale vyměnitelné perky. Dále se dočkáme kvalitních DLC, které vyjdou nejdřív na Xbox a pak možná na PC a PS3. Dějství se přesune k rakouským hranicím, kde na samotném severu bude sídlit Temelín. Určitě všichni chápete, že Černobyl je už tématicky vyčerpán/vyčpělý.


Uto Júl 31, 2012 3:45 pm
Profil
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob Aug 07, 2010 2:13 pm
Príspevky: 134
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace
To sa mi asi len zdá nie??? :shock: Dúfal som, že ma klame zrak, ale po 3 prečítaní mi to konečne došlo. Tak teda zbohom STALKER a vzdávam chválu teraz už bývalým vývojárom, ktorý dali STALKERovi roky svojho života. Stále som dúfal, že sa tie problémy nejako vyriešia a hra nakoniec vyjde pod ukrajinskou taktovkou. Bohužiaľ nestalo sa.... :(

_________________
Keď poznáš hranice svojich možností, môžeš ich začať prekračovať.
ALBERT EINSTEIN


Uto Júl 31, 2012 4:02 pm
Profil
Zkušený
Zkušený
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str Máj 27, 2009 1:09 pm
Príspevky: 640
Bydlisko: Útušická hasičárna
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace
Hmm tak to neni nic dobrého. To už nebude ono... Jak jste psali bude to jen další přepracované RPG... :cry:

_________________
Jedinec neznamená nic... Celek, celkem nic.
Adobe after effect CS5
Obrázok


Uto Júl 31, 2012 4:28 pm
Profil WWW
Lesník
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str Jan 30, 2008 7:28 pm
Príspevky: 552
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace
Stalker jak ho známe už to určitě nebude, to je fakt. Na druhou stranu rád sem hrál a ještě hrávám Fallouty... především Fallout 3 a New Vegas, takže možná se vám budu zdát divný, ale z mojeho pohledu by to zas nemusela být až zas tak špatná hra (ikdyž se Stalkerem bude mít společnou možná jen tu tématiku). Přibydou RPG prvky, ubyde originálnost... ikdyž je fakt, že pokud by tam nacpali plasma pušky a podobné věci, typické pro Fallouty, tak už to fakt se stalkerem nebude mít společnou ani tu tématiku :?

_________________
|||||||||||||||| |||||||||||||||| |||||||||||||||| |||||||||||||||| |||||||||||||||| |||||||||||||||| |||||||||||||||| ||||||||||||||||


Uto Júl 31, 2012 7:31 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace
Problém je, že Bethesda nemá sebemenší ponětí o fungování herního světa. Když se zpětně podíváš na promyšlenost Fallouta 3 a New Vegas, tak předchozí díl oproti NV vypadá, jako kdyby ho dělala parta tří dětí po lobotomii. Uprostřed pustiny se klidně tyčí funkční počítač, městečko čítající dvacet lidí žije z masa dvou brahmín a když se schyluje k závěru, proběhne se městem obří robot šlehající paprsky z očí (a to se nebudu zmiňovat o úkolech). Ale značku vydojili dobře, to zase jo. Akorát by mě zajímalo, kolik peněz putovalo k "recenzentům", aby k tomu plácli nálepku "Hra roku" a hodnocení 10/10.

_________________
Obrázok


Uto Júl 31, 2012 8:26 pm
Profil WWW
Lesník
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str Jan 30, 2008 7:28 pm
Príspevky: 552
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace
No pokud to bereš takhle, z logického pohledu na hru, tak by sis v každé našel nějaké takové detaily, které ale ve výsledku (alespoň u mě) nijak hratelnost neovliňují :)
Fallout 3 byl pro mě docela něco nového... RPGčko, které hraju především z pohledu první osoby, možnost vypilovat si svou postavu k obrazu svému (skilly + S.P.E.C.I.A.L + perky), hromada lokací, hromada bordelu k přehrabání... questů nebylo ani málo, ani příliš moc. Hlavní je ale možnost modifikací -> těch je snad ještě víc než na stalkera, ono obecně u těch her od bethesdy jsou velké možnosti, co se týče módů... A pokud se divíš tomu hodnocení 10/10, tak upřímně já za sebe bych dal Falloutu 3 hodnocení 8/10... dva body dolů za občasné pády, nudu ke konci hry (postava vyskillovaná, nejlepší zbraně, ale protivníci pořád stejní :D )... a snad i za to, že hrací doba mohla být delší, respektive delší příběh :)

_________________
|||||||||||||||| |||||||||||||||| |||||||||||||||| |||||||||||||||| |||||||||||||||| |||||||||||||||| |||||||||||||||| ||||||||||||||||


Uto Júl 31, 2012 8:46 pm
Profil
Zkušený
Zkušený
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str Sep 03, 2008 4:00 pm
Príspevky: 590
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace
Něco uplně nového? Vždyt všechno od Oblivionu přes F3 až po Skyrim je úplně ta stejná hra.

_________________
Ono to funguje !


Uto Júl 31, 2012 9:51 pm
Profil
Součást Zóny
Součást Zóny
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon Dec 17, 2007 8:36 pm
Príspevky: 2151
Bydlisko: Po dlouhých pěti letech konečně opět uklizený pokojík
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace
Tak v případě Fallout 3 se prostě na funkční herní svět Bethesda z výšky ....
Udělala jen FPS z prostředí Falloutu a doufala, že to fanoušci sežerou.
Ti skalní to ale nevydýchali.
Funkční herní svět umí (viz třeba Oblivion, Skyrim).
Města mají fungující obchody, lidé provádějí nějakou činnost podle denní doby (i když často naprosto pitomou), u měst jsou farmy, atd. Prostě to vypadá, že by to i mohlo být funkčním celkem.
Jenže pak to umlátí taková pitomost (Skyrim) že hlavní město má 10 baráků a 20 lidí (nostalgická vzpomínka na Imperial City). To že provinční města mají v průměru 6 chalup a žije v nich 10 lidí, je prostě neuvěřitelná odfláknutost (znovu nostalgická vzpomínka na Oblivion).
A přitom by jistě nebyl problém je udělat větší a zalidněnější.

_________________
Balada pro hospodského rváče:
Všichni chlapi v hospodě měli krví potřísněné ruce.
Jenom já hubu ...

Sergeant Of The Master Sergeants Most Important Person Of Extreme Sergeants TO THE MAX!


Uto Júl 31, 2012 10:01 pm
Profil
Lesník
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str Jan 30, 2008 7:28 pm
Príspevky: 552
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace
wercingetorix píše:
Něco uplně nového? Vždyt všechno od Oblivionu přes F3 až po Skyrim je úplně ta stejná hra.


Oblivion sem nehrál, takže nemůžu o něm nic tvrdit, ale je pravda, že F3 a New Vegas jsou téměř, až na drobné vylepšení a úpravy, stejné (New Vegas by měl být spíš větší datadisk) a Skyrim je v mnoha ohledech upravný F3... První co mi připomnělo F3 ve Skyrimu byly textury, které z dálky tvoří pěkné scenérie, ale zblízky už tak pěkné nejsou... a dále hlavně páčení zámků :)
Avšak těžko říct, zda ze Stalkera Bethesda udělá "jednoduše vydělané prachy" remake-em Fallout 3, nebo se pustí do něčeho nového? Nebo aspon z poloviny do něčeho nového?


wiloni píše:
Tak v případě Fallout 3 se prostě na funkční herní svět Bethesda z výšky ....
Udělala jen FPS z prostředí Falloutu a doufala, že to fanoušci sežerou.
Ti skalní to ale nevydýchali.
Funkční herní svět umí (viz třeba Oblivion, Skyrim).
Města mají fungující obchody, lidé provádějí nějakou činnost podle denní doby (i když často naprosto pitomou), u měst jsou farmy, atd. Prostě to vypadá, že by to i mohlo být funkčním celkem.
Jenže pak to umlátí taková pitomost (Skyrim) že hlavní město má 10 baráků a 20 lidí (nostalgická vzpomínka na Imperial City). To že provinční města mají v průměru 6 chalup a žije v nich 10 lidí, je prostě neuvěřitelná odfláknutost (znovu nostalgická vzpomínka na Oblivion).
A přitom by jistě nebyl problém je udělat větší a zalidněnější.


Tak to se podle mě týká hlavně toho Skyrimu... Fallout jakožto post-apo, tam už to je i docela pochopitelné, že lidské osady mají spíš méně, než více obyvatel, ikdyž je fakt, že kolikrát to taky nějak úplně nesedí :D Jak jsem už jednou tvrdil, tak Stalker to nebude, bude při nejhorším Fallout 3 s tématikou Stalkera, pokud se trošku zadaří, tak to bude z poloviny F3, z poloviny něco nového.... a v nejlepším případě se Bethesda pustí do něčeho nového (což je ale velmi nepravděpodobné).

_________________
|||||||||||||||| |||||||||||||||| |||||||||||||||| |||||||||||||||| |||||||||||||||| |||||||||||||||| |||||||||||||||| ||||||||||||||||


Uto Júl 31, 2012 10:41 pm
Profil
Zkušený
Zkušený
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str Sep 03, 2008 4:00 pm
Príspevky: 590
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace
Podle nejnovějších zvěstí jsou zvěsti o prodeji IP Bethedě opravdu jenom zvěsti. Ted aby to nebyly jenom zvěsti.

_________________
Ono to funguje !


Str Aug 01, 2012 12:15 am
Profil
Součást Zóny
Součást Zóny
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon Dec 17, 2007 8:36 pm
Príspevky: 2151
Bydlisko: Po dlouhých pěti letech konečně opět uklizený pokojík
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace
JV:
Samozřejmě, že ona nezalidněnost se týká Skyrimu.
I když i NV měl dost NPC (rozuměj přátelskejch).
Fallout 3 a NV rozhodně nejsou "až na drobné úpravy" stejné. to platí možná o Radiantu (engine), ale jinak to jsou úplně odlišné hry.
Pokud bych měl vybrat, tak pokračováním řady Fallout je rozhodně NV, nikoliv Fallout 3.
Stejně tak tvrzení, že má Skyrim stejné textury (stejně hnusnej zblízka).
to rozhodně neplatí, zvláště pokud máš stažený Hi-res texture Pack, jenž byl uvolněn pár týdnů po vydání (a je sakra náročnej na paměť).
Ono graficky srovnávat RPG s otevřeným světem a nějakou koridorovku (FPS) prostě nejde.
Navíc to ani není hnacím motorem tohoto žánru.
Síla TES je prostě jinde, než v grafice.
Pokud jde o Stalkera, tak si nemyslím, že by ho někdo (kromě původních tvůrců) uměl udělat tak, jak ho máme rádi.
Tohle totiž není jen o nápadu, ale i o lidech, kteří ho realizují.
Jde především o mentalitu, znalosti reálií a další spousty sice drobných, ale dohromady podstatných věcí.

_________________
Balada pro hospodského rváče:
Všichni chlapi v hospodě měli krví potřísněné ruce.
Jenom já hubu ...

Sergeant Of The Master Sergeants Most Important Person Of Extreme Sergeants TO THE MAX!


Str Aug 01, 2012 1:48 am
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 416 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 28  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron