S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace
Autor |
Správa |
Rsa Viper
Zástupce technické podpory
Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm Príspevky: 2417
|
 Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace
Návrat k původnímu Stalkerovi, ženy a další nové lokace. Začíná mě to děsit. I když, jestli spíš nepřekopnou nějakej build Stínu.
|
Sob Nov 06, 2010 9:56 pm |
|
 |
datastor
Technická podpora
Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm Príspevky: 9112 Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
|
 Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace
Další lokace klidně, když v nich něco bude - CoP je z hlediska gamedesignu těžká nuda (ať si tvrdí kdo chce co chce), i když jinak jde o celkem solidního nástupce. Ale! - Když návrat k původní Zóně, tak ať pořádně. Žádná potřeba vysypat do panáka v bundě dva zásobníky, žádná hromada zbytečností, žádná snaha přeplácat to HDR a bloomem a žádná snaha zavděčit se všem (jelikož to pak dopadá jak? Bídně). Až se občas sám sebe ptám, jestli vůbec GSCčko po sobě ty buildy hrálo.
_________________
|
Sob Nov 06, 2010 10:01 pm |
|
 |
entity
Veterán
Registrovaný: Pia Júl 04, 2008 7:17 am Príspevky: 1228 Bydlisko: Bohémie
|
 Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace
Ja sa na to celkom tesim. Navrat k povodnej idee - ako hovori datastor, ked to nesprasia, tak to bude super. Snad sa konecne dockame tej AI, ktoru slubovali na zaciatku - ze NPC zbieraju artefakty, chodia k priekupnikovi, proste zarabaju peniaze a snazia sa prezit. Takisto som aj zvedavy, ako to spracuju graficky, hlavne ako bude na tom optimalizacia. Teoreticky by to malo byt lepsie, kedze maju viacej skusenosti, ale tak uvidime. Kazdopadne drzim palce a nech sa im to konecne podari tak, ako to chceli uz od zaciatku 
|
Sob Nov 06, 2010 10:49 pm |
|
 |
xxviktor
Součást Zóny
Registrovaný: Štv Apr 02, 2009 5:25 pm Príspevky: 1968
|
 Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace
Nevim, jestli lepší textury dělají automaticky i lepší grafiku. A pokud si člověk přes konfig pozapínal ty efekty "navíc", tak z toho vznikla rozmazaná přesvícená blitka (ať si říká kdo chce co chce).
|
Ned Nov 07, 2010 3:13 pm |
|
 |
datastor
Technická podpora
Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm Príspevky: 9112 Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
|
 Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace
Jako kdyby všichni hned lezli do konfigu a babrali se s nastavováním... samozřejmě že si přes konfig můžeš udělat přesvícenou blitku, stejně jako úplně normální vzhled bez pozlátka - jenže k tomu nestačí zkusmo změnit dva řádky. Nebo by bylo snad lepší novoFalloutí Gamebryo? To byl teprv hnus.
_________________
|
Ned Nov 07, 2010 5:18 pm |
|
 |
xxviktor
Součást Zóny
Registrovaný: Štv Apr 02, 2009 5:25 pm Príspevky: 1968
|
 Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace
I na tom druhém je nějakej blur. Podívej se klidně na ten druhej čistě nekriticky-opravdu by tak měla vypadat hra, která vyjde třeba příští rok? HC hráčům jistě stačí, ale ti tu hru prostě nezaplatí.
|
Ned Nov 07, 2010 5:53 pm |
|
 |
entity
Veterán
Registrovaný: Pia Júl 04, 2008 7:17 am Príspevky: 1228 Bydlisko: Bohémie
|
 Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace
xxviktor píše: opravdu by tak měla vypadat hra, která vyjde třeba příští rok? So zapnutym antialisingom, ano Neviem, co ti tam chyba? Maximalne ta trava by chcela trochu vylepsit. Snad tam nechces HDR, bloom a blur 
|
Ned Nov 07, 2010 6:07 pm |
|
 |
datastor
Technická podpora
Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm Príspevky: 9112 Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
|
 Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace
To, že se ve vzdálenějším okolí nevykresluje tak detailně prostředí, je vina enginu a blur jsem tam fakt nezapínal (naopak, ještě jsem vypnul defaultní antialiasing). Klidně bych takovou grafiku viděl i za rok, protože beton pod X-Rayem vypadá jako beton a ne jako skleněná tabulka. A jak doufám všichni víme, hlína/beton/tráva/dřevo na denním světle nesvítí jako stowattovka.
Kdybych měl uvažovat jenom na tom, co tu hru dobře zaplatí, tak se zase celá debata stočí k dementnímu HDR (což je mimochodem senzační způsob na maskování nedetailních textur), supakůl autohealu a možná že ještě autoaimu, aby se hráči s gamepadem neukvrdlali k smrti. I když to už by asi patřilo do dalšího topiku.
_________________
|
Ned Nov 07, 2010 6:37 pm |
|
 |
slauch
Nechutně mladý senilní stařešina
Registrovaný: Str Máj 16, 2007 9:06 am Príspevky: 2368 Bydlisko: Dark Valley
|
 Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace
entity píše: xxviktor píše: opravdu by tak měla vypadat hra, která vyjde třeba příští rok? So zapnutym antialisingom, ano Neviem, co ti tam chyba? Maximalne ta trava by chcela trochu vylepsit. Snad tam nechces HDR, bloom a blur  První skrín je opravdu přepálenej, ale ten druhej vypadá zas jak z Far Cry, sluníčko, modrá obloha, jen palmy chyběj. Postrádám typickou ponurost, oblohu zataženou ocelově šedejma mrakama... Nebo že by to byl jeden že dvou slunečných dní v Zóně? 
_________________
 Na Larpu jsem byl Barman, jen Barman. Pro některý i Dědek. A zase budu. Mě se jen tak nezbavíte.
|
Pon Nov 08, 2010 10:15 am |
|
 |
xxviktor
Součást Zóny
Registrovaný: Štv Apr 02, 2009 5:25 pm Príspevky: 1968
|
 Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace
Na to, že tam jsou ty efekty vypnutý, tak na můj vkus třeba ta ruka nějak moc září. Prostě ruku na srdce, Stalker není Crysis, aby z kvality grafiky padali lidi na zadek několik let (přičemž je sranda, že když si člověk přes konfig grafiku vylepší, tak se nároky na HW těchhle dvou her srovnají:)), tuším, že už v době vydání nebyl Stalker považovaný za kdovíjakou grafickou bombu. Především na té vegetaci je třeba hodně máknout. Topoly jsou nádherné, ale zbytek za moc nestojí. A předem odmítám pokusy o flame, že Crysis je moc sluníčková (co čekat od hry z tropických ostrovů, zkuste si stáhnout nějakou komunitní mapu nebo mod).
|
Pon Nov 08, 2010 11:03 am |
|
 |
datastor
Technická podpora
Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm Príspevky: 9112 Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
|
 Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace
Šlauch - tady máš ponurou stmosféru (dopoledne, zataženo). Ten předchozí screen jsem fotil za světla záměrně. Viktor: S vegetací souhlas, stejně jako by si hodně vylepšení vyžádaly world modely postav - ale samotná grafika je pro Stalkera víc než dostačující a troufl bych si říct, že i tak trochu nadčasová. Kupříkladu takhle vypadá CoPko s balíkem lepších textur (i na tu několikrát zmiňovanou trávu). Sice i tak čekám, že se ti to nijak zvlášť líbit nebude, ale já k tomu výhrady nemám. Screeny jsou bez vyhlazování, protože antialiasing přes konzoli nevyhlazuje, ale rozmazává.
_________________
|
Pon Nov 08, 2010 12:35 pm |
|
 |
xxviktor
Součást Zóny
Registrovaný: Štv Apr 02, 2009 5:25 pm Príspevky: 1968
|
 Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace
Sám za sebe tu grafiku taky nepovažuju za nic, na co by se nedalo dívat (a pokud to není něco na úrovni Resident Evil 2, tak je mi to jedno, ta hra má jiné kvality). Jen imho není dost dobře konkurence schopná (v porovnání s moderními tituly) a těžko ke značce přitáhne někoho nového. Ještě by taky soudruzi mohli zapracovat na dočítání krajiny. I na těch tvých screenech je vidět, jak ta tráva končí dvacet metrů před postavou a dál jsou jen nějaký hrubý modely (třeba tady je to dobře vidět http://s244.photobucket.com/albums/gg9/ ... -10-96.jpg )
|
Pon Nov 08, 2010 12:45 pm |
|
 |
datastor
Technická podpora
Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm Príspevky: 9112 Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
|
 Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace
To máš pravdu a údajně je to další limit X-Raye (i když se mi tomu nechce zas tak moc věřit). Z těch ostatních existujících enginů si nedovedu představit nic, co by alespoň z pětiny odpovídalo plánům GSCčka. Když budu brát v potaz jenom ty multiplatformní, tak zas dojdu jenom k Unreal Enginu a CryEnginu. Prašť jak uhoď.
Líbila se mi grafika v Metru, ale ta by pro rozlehlejší prostory asi byla nepoužitelná.
_________________
|
Pon Nov 08, 2010 12:59 pm |
|
 |
xxviktor
Součást Zóny
Registrovaný: Štv Apr 02, 2009 5:25 pm Príspevky: 1968
|
 Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace
Imho by ten CryEngin byl úplně v pohodě. Kdyby si s ním trochu pohráli, tak by výsledek mohl být víc než zajímavý. Nevím jestli by to Unreal engin zvládl. Respektive nevybavuju si hru, kde by byly plochy srovnatelné se Stalkerem. Vždycky to jsou nějaký tunelovky. Edit: http://www.map-factory.org/crysis/singl ... r-map-2347 Třeba tato mapa by nemusela být uplně marná a takových jetam víc. Sice většina lidí dělá ostrovy, ale dá se najít ledacos.
|
Pon Nov 08, 2010 1:20 pm |
|
 |
entity
Veterán
Registrovaný: Pia Júl 04, 2008 7:17 am Príspevky: 1228 Bydlisko: Bohémie
|
 Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace
xxviktor píše: tuším, že už v době vydání nebyl Stalker považovaný za kdovíjakou grafickou bombu. Tak to prave naopak, GSC dokonca pisali slanok o ich deferred renderingu do GPU Gems(kniha o real time grafike v 3D hrach od NVidie) Online forma clanku
|
Pon Nov 08, 2010 1:31 pm |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|