S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace
Autor |
Správa |
datastor
Technická podpora
Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm Príspevky: 9112 Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
|
 S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace
Ještě teplá novinka od Poláků, kde na světlo světa prosáklo pár zajímavějších novinek. První dvě mi osobně nahnaly husí kůži. Proč? Dozvíte se taky... OdkazRád bych tohle téma nechal na očích, protože rozhodně nepůjde o první a ani poslední informace.
_________________
|
Štv Okt 21, 2010 1:39 am |
|
 |
beestar
Šmel vodkomilnyj
Registrovaný: Pon Apr 02, 2007 5:41 pm Príspevky: 1915 Bydlisko: Topoľčany
|
 Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace
no hlavne tie poz. preklad stoja za to  mno, myslím, že v najbližšom čase sa môžeme tešiť na viacero takýchto drobných a v konečnom dôsledku ničnehovoriacich správ a správičiek... Zdá sa, že GSC začína pomaly rozbiehať PR kampaň ( zaraďuje jednotku - poz. prispiev.)  a ak to ešte náhodou neviete - GSC založilo svoj vlastný kanál na Jútubý - http://www.youtube.com/GSCSTALKEROFFICIAL - kam sa môžte pridať, aby vám nič neuniklo. Od budúceho týždňa majú začať pridávať videá. Snáď sa tam nedostane nejaké video z nejakého vodk(ehm) pracovného stretnutia...
_________________
 Zonálny lišaj: Za stáleho bohovania zalievame rôznym alkoholom, načo zahučíme do hlbokej diery. Zalievame vodkou a vystriekame Kačerom.
|
Štv Okt 21, 2010 9:19 am |
|
 |
MickeyMutant
Doživotní ředitel zeměkoule
Registrovaný: Štv Máj 03, 2007 3:21 am Príspevky: 1005
|
 Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace
Skeptikův průvodce rozhovorem Saši Nikolského s Copytcem:
Copytco: V jednom z rozhovorů na internetu jste tvrdili, že hra bude naprogramována ve zbrusu novém enginu. Bude se pořád jednat o X-Ray a nebo o něco úplně jiného? Saša Nikolskij: Je to zcela nový engine (až několik desítek nových textur).
Copytco: Stalker 2 má být multiplatformní hra. Plánujete souběžně vytvářet jak verzi pro počítače, tak i pro konzole, abyste se vyhnuli omezením a limitům mezi jednotlivými platformami? (Jestli bude druhý Stalker úplně dementní, bude tomu díky portům na konzole?) Saša Nikolskij: Nejdřív si vezmeme na paškál počítačovou verzi a teprv pak (až si to všichni stáhnou) proběhne port na konzole. (Tu si koupí zbylých pár Američanů a tři Japonci s bizarní zálibou v evropských hrách.) Stolní počítače preferujeme (protože na konzole neumíme programovat).
Copytco: A co moddingová scéna? Budete moddery nějak podporovat, ať už vydáním editoru nebo dalších nástrojů? (Nebo snad dokonce snížením chaosu v samotném programu?) Budou v takovém případě úpravy snadnější než v předchozích dílech? Přece jenom modifikace spoustě hrám dodaly novou sílu, stačí si vzpomenout na Gothic nebo Half-Life 2... Saša Nikolskij: Moddingovou komunitu máme rádi (jako osinu v pr…), naše hra má talentované a zanícené moddery (kteří nás prudí a prudí). Je pro nás hodně důležité, aby tahle komunita měla z druhého Stalkera radost (= reklama zdarma).
Copytco: Plánujete nějak vylepšit hru pro více hráčů, aby konečně využila všechen potenciál hry? (Budete se mazat s multiplayerem, nebo se na to vykváknete jako posledně?) Saša Nikolskij: Naším cílem je vylepšit každičký aspekt předchozích dílů, ať už to bude hra pro jednoho nebo pro víc hráčů. Prostě všechno. (Vrtáme se ve všem. Uvidíme, co z toho bude.) Hlavní důraz ale pořád klademe na singleplayerovou kampaň a to i přesto, že z multiplayeru chceme udělat mnohem důležitější součást celé hry, než tomu bylo doposud. (Bude to stejné jako to bylo, ale kdyby se pro změnu někomu líbil náš multiplayer, tak to by bylo prima, že jo?) Ve hře budou klasické režimy typu Death Match, Artifact Hunt a podobně. (Death Hunt, Artifact Match) A možná i něco navíc. (Capture Monolith and Run Away)
Copytco: Je nějaká šance, že se druhý Stalker přesune víc do RPG roviny? Nemyslím tím přímo herní mechanikou, ale spíš způsobem vyprávění, nelineárním dějem plným morálních voleb? (Bude koridor s příběhem nebo sandbox bez příběhu?) Saša Nikolskij: Příběh ve Stalkerovi hraje velkou roli. (Bude neomezený sandbox s epickým příběhem.) Ve hře samozřejmě bude hlavní úkol, ale člověk si jinak bude moci dělat, co bude chtít a bude stát i před morálními volbami (Kalašnikov nebo Makarov). Mise a příběh budou v každém ohledu komplexnější (cesta přes tři mapy) a budou hrát větší roli v tom, co hráč prožije.
.........
Shrnutí: „Budeme lepší a ještě lepší, až budeme nejlepší na celičkém světě.“ Nevěřím ani tomu novému enginu.
Přeložil Datastor, skepticky doplnil MickeyMutant
_________________ As the sun set over the last of the hills, one of the Goo Balls seemed to say that life sure looked like a giant physics simulation! But as he felt to the spikey death pit below, he knew, it probably didn’t matter…
|
Štv Okt 21, 2010 1:08 pm |
|
 |
Case_A
Zbynigga
Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 3:16 pm Príspevky: 3746 Bydlisko: Čelákovice
|
 Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace
Micky mas u me mnoho bodu.
_________________
|
Štv Okt 21, 2010 6:08 pm |
|
 |
Skarface1
Zkušený
Registrovaný: Str Sep 24, 2008 2:46 pm Príspevky: 582 Bydlisko: Dolní Dobrouč
|
 Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace
Ale notak, novej enžín nemusí bejt zlo, to je jenom strach z neznámýho, copak současná (ne)plynulost stalkera vám vyhovuje?
|
Štv Okt 21, 2010 6:19 pm |
|
 |
Rsa Viper
Zástupce technické podpory
Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm Príspevky: 2417
|
 Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace
Vyhovovat nemusí, ale jak už známe GSC, tak zase něco po...
|
Štv Okt 21, 2010 6:21 pm |
|
 |
Case_A
Zbynigga
Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 3:16 pm Príspevky: 3746 Bydlisko: Čelákovice
|
 Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace
Hlavne aby to neopsal vokr jako faktickej rozhovor.
_________________
|
Štv Okt 21, 2010 6:57 pm |
|
 |
datastor
Technická podpora
Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm Príspevky: 9112 Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
|
 Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace
Tak hlavně kdybych se několik let pachtil s vlastním enginem, těžko bych ho pak zahodil - doteď Stalker umí ukázat hodně povedenou grafiku a moje obavy plynou hlavně z toho, že dojde k nasazení buďto Unreal Enginu, co se mi šeredně hnusí a nebo CryEnginu (a ten nemám rád taky). Nasvědčovalo by tomu i to, že jde vlastně o dva nejpoužívanější enginy fungující jak na normálních počítačích, tak i na těch starobních bedničkách... teda pardon, na konzolích. Stejně tak reakce na modding - máme rádi komunitu, ale doteď jsme nebyli schopní vydat byť jedinou dobrou a využitelnou utilitu. Mickey to shrnul až moc trefně.
Case: Tak toho bych se bál ze všeho nejmíň.
_________________
|
Štv Okt 21, 2010 7:01 pm |
|
 |
janjanx
Zelenáč
Registrovaný: Pia Aug 01, 2008 11:56 am Príspevky: 81
|
 Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace
no tak novy engine je vpodstate nutny - x-ray je sice skvely a rusti moderi s nim delaji divy, ale ma jeden zakladni nedostatek, a tim je, ze bezi pouze jednovlaknove, coz je pri obrovskem mnozstvi ruznych vypoctu ktere jsou ve stalkerovi zapotrebi hlavnim omezujicim faktorem a nejcastejsi pricinou sekani. A taky to znemoznuje port na konzole. A protoze je x-ray napsany jednovlaknove od uplnych zakladu, je daleko rychlejsi a efektivnejsi udelat (nebo koupit) novy engine.
A jeste k modum... musite se na to divat alespon trochu z pohledu vyvojaru. Rozhodne si nemyslim ze by modingovou komunitu nemeli radi, ale kdyby zverejnili uplne vsechny nastroje ktere maji, dali by tim vpodstate moznost aby si s jejich pracne vyvyjenym enginem delal kdo chce co chce, a vy byste snad v jejich situaci neco takoveho udelali? I bez toho je stalker extremne modifikovatelny a je k dispozici update na SDK 0.6, ktere funguje s CoP, takze netusim co komu chybi.
_________________
|
Štv Okt 21, 2010 8:15 pm |
|
 |
Pseudodog
Veterán
Registrovaný: Pon Sep 20, 2010 7:33 pm Príspevky: 1040 Bydlisko: Rudý les, před tunelem doprava, potom podle krvavých stop
|
 Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace
ja se zadneho noveho enginu nebojim,nejak to vyvrbi,ja se bojim toho zbytku,aby to GSC nejak fatalne neposr**o,budeme se na to tesit 2 roky + dalsi 2 roky neustaleho odkladani a nakonec z toho vznikne sra**a....no snad ne,nakonec Stalker je preuzasna hra i pres neschopnost tvurcu,treba budou mit stejne stesti i tentokrat 
_________________
|
Pia Okt 29, 2010 5:42 pm |
|
 |
Tonco247
Veterán
Registrovaný: Uto Mar 30, 2010 3:38 pm Príspevky: 1064 Bydlisko: Zóna, tam kde človek môže uvažovať sám, bez ostatných.
|
 Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace
Podľa mna sa bude zas čakať 6 rokov a nakoniec víjde hra o ktorej kvalitách sa vám ani nesnívalo.  .Pri SoCh to dopadlo dobre tak prečo nie tu?
|
Sob Okt 30, 2010 10:45 pm |
|
 |
wiloni
Součást Zóny
Registrovaný: Pon Dec 17, 2007 8:36 pm Príspevky: 2152 Bydlisko: Po dlouhých pěti letech konečně opět uklizený pokojík
|
 Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace
Dopadlo to zaplať pánbůh dobře, ale jen díky vydavateli. Nebejt THQ, tak se Oleg & spol. pachtí s prvním dílem ještě teď a jen by neustále dělali nové předváděčky z k tomu připravených úrovní o rozloze 10x10 metrů a tvrdili by všem, jaká že to bude bomba. X-Ray je plně dostačující a jistě by nebyl problém upravit dvě knihovny, aby hra využívala vícejádrová CPU.
_________________ Balada pro hospodského rváče: Všichni chlapi v hospodě měli krví potřísněné ruce. Jenom já hubu ...
Sergeant Of The Master Sergeants Most Important Person Of Extreme Sergeants TO THE MAX!
|
Sob Okt 30, 2010 11:35 pm |
|
 |
xxviktor
Součást Zóny
Registrovaný: Štv Apr 02, 2009 5:25 pm Príspevky: 1968
|
 Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace
Jestli ho chystají vydat až kdoví kdy, tak by museli XRay stejně pořádně překopat. CoP byl hnusnej už v době, kdy vyšel. Tehdy se to ještě skouslo, ale za takový 2 roky už by jim to takhle hnusný nikdo nekoupil.
|
Ned Okt 31, 2010 1:25 am |
|
 |
Lerry
Zkušený
Registrovaný: Str Máj 27, 2009 1:09 pm Príspevky: 640 Bydlisko: Útušická hasičárna
|
 Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace
xxviktor píše: Jestli ho chystají vydat až kdoví kdy, tak by museli XRay stejně pořádně překopat. CoP byl hnusnej už v době, kdy vyšel. Tehdy se to ještě skouslo, ale za takový 2 roky už by jim to takhle hnusný nikdo nekoupil. Mno tak oni to vykoupili efektama DX10 a 11, pravda efektů z DX11 je tam málo ale i to bylo v té době dobré. Vždyť CoP vyšel jen chvilku po vydaní prvních DX11 karet. Patří mezi hry, které obsahujou dost efektů DXů.(mokré povrchy, volumetrický kouř, tesalace(jen na některých předmětech.)) A pak tu máme dynamické osvětlení, které taky dělá hodně. Takže já to nepovažuju za nějakej strašnej hnus.
_________________ Jedinec neznamená nic... Celek, celkem nic. Adobe after effect CS5
|
Ned Okt 31, 2010 3:38 pm |
|
 |
datastor
Technická podpora
Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm Príspevky: 9112 Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
|
 Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - informace
Hádal bych se, jestli Stalker vypadá hnusně i po použití lepších textur (co se mi povedlo teď vykouzlit s CoPkem jsem vážně nečekal) - ale o tom tady mluvit nechci. Zajímavější bude další rozhovor, i když informačně zase o ničem. Kompletní znění
_________________
|
Sob Nov 06, 2010 9:30 pm |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|