S.T.A.L.K.E.R. - Komunita na scorpions.cz http://forum.stalker.scorpions.cz/ |
|
Build 2205 / 2215 [15.4.2005] http://forum.stalker.scorpions.cz/viewtopic.php?f=84&t=2983 |
Stránka 3 z 3 |
Autor: | AlesOxi [ Str Máj 12, 2010 12:16 pm ] |
Predmet príspevku: | Re: Build 2205 |
Dikobraz píše: Zdravim, mozna se ptam hloupe, ale v tomhle buildu jsem v zakladne freedom nasel vedce (nebo osobu v obleku pripominajici vedecky). Po jeho eliminaci jsem u nej nasel FN-2000, desert eagle atd. Neprekladal jsem texty, ani neprochazel jeho pda... takze kdyby nahodou nekdo vede: Byl i v normalne vydane hre? Maji v tomhle buildu nejakou pribehovou souvislost vedci a freedom? ted akorat znova zacinam vsechny tri dily Stalkera od zacatku po 3 mesicich a estli teda rikas ze ve freedom nejakej vedec kouknu se na to a pokud to tam bude tak ti to potvrdim a nebo ti napisu co a jak pokud tam ten vedec vubec bude |
Autor: | ravenman [ Ned Máj 16, 2010 2:43 pm ] |
Predmet príspevku: | Re: Build 2205 |
chlapi , hram aktivne ulohy , ale ako je zvykom v stalkerovi ,zasek sem se , v domovskej dedine mi prikazal Vlk (neutrál/spriateleny) aby som sa isiel porozpravat ku tovarne s jeho kolegami a bojovat proti banditom a zaroven ziskat z tovarne dynamit ,problem a zasek je ze jeho kolegovia su na mieste vyznacenia mrtvi ,vzdy su mrtvi i ked sa akokolvek ponahlam ,lezia na nich pseudopsi , prehladam ich a stale mi PDA pise ze mam si s nimi promluvit ale logicky sa to neda ked su mrtvi , v tovarni pobliz som nenasiel ziaden dynamit pre vlka , ak niekdo aktivne hrate tak skuste mi poradit , Dakujem |
Autor: | v0tr3l3c [ Uto Jún 22, 2010 8:19 pm ] |
Predmet príspevku: | Re: Build 2205 |
neviem poradiť z tvojim problémom, ale ja som vybehol po schodoch ( alebo po rebríku ) na poschodie pod strechu ( budova kde bol Šikula + flash disk v SOCH ) a tam ležal dynamit, a aj keď v PDA som mal úlohu a mŕtvych, tak Volf dynamit chcel a bol rád.. skôr ma zaujima otázka, ARÉNA + nedokončený preklad, zatuhnutie v miestnosti.. preklad všeobecne - 40~30% chýba !! ja viem že môžem byť rád že je aspoň tých 70% preložených a priznám sa som rád ![]() ![]() Keď som videl Most z ohnivákom, na ceste do Jantaru ( tam sa prejsť nedalo ) to bola nádhera, nechápem prečo tam dali takú tapetu, veď v tomto builde bola nádherná a priznám a že som tam strávil 30-40 minút, čo som si to tam len tak obzeral... Vlastne viacej miest tam je Krajších a detailnejších.. Rozhodne tento build je vydarený a vcelku hrateľný, aj keď bez pádov to nepôjde určite, ale proti iným to je lepšie.. otázka na Datastora a kolektív DMP import |
Autor: | KREB [ Str Jún 23, 2010 9:16 am ] |
Predmet príspevku: | Re: Build 2205 |
Sem rád, že seš rád za překlad:). K aréně asi tolik - taky sem se tam snažil dostat, ale pokaždý sem zůstal trčet v tý místnosti, všechny dveře zamčený, nejspíš to bude totálně nefunkční. Dál, dialogy z Baru chyběly 100%, sem rád aspoň za to, co se naskytlo. Hodně dialogů chybí všude možně. Jak si pamatuju, nejhorší situace byla ve skladech, kde hra padala kde jen to šlo. Na opravy v překladu teď bohužel nějak nemám čas. Překladatel ruskejch textů se nějako tako vypařil a navíc build musel z mýho počítače, takže to moc růžově nevidim. Třeba se k tomu ještě někdy dostanu, ale fakt nevim... Takže omluva. Pokud někdo objeví chybějící text, nechť mi napíše PM s místem, kde dialog proběhl a screen s textem, já už to nějak domyslim. |
Autor: | datastor [ Str Jún 23, 2010 10:48 am ] |
Predmet príspevku: | Re: Build 2205 |
Tak hlavně je to pořád build. Těžko někdo může v těhle verzích očekávat, že mu hra nespadne a nebo že bude i komplet překlad. Stejně tak pochybuju, že by šlo nějak rozumně odbugnout Arénu. |
Autor: | v0tr3l3c [ Str Jún 23, 2010 3:57 pm ] |
Predmet príspevku: | Re: Build 2205 |
KREB píše: Sem rád, že seš rád za překlad:). Takže omluva. Pokud někdo objeví chybějící text, nechť mi napíše PM s místem, kde dialog proběhl a screen s textem, já už to nějak domyslim. óóó to nie, neospravedlňuj sa ![]() datastor,. mne to je jasne, len som podotkol že oproti ostatným buildom je tento ( čo som skúšal ) asi najstabilnejší a bonus CZ ![]() edit i ![]() |
Autor: | _asdf_ [ Uto Júl 13, 2010 4:03 pm ] |
Predmet príspevku: | Re: Build 2205 / 2215 [15.4.2005] |
jsou v tomto buildu nové (tedy spíše vynechané) lokace jako třeba mrtvé město (jak se o tom píše zde http://stalker.scorpions.cz/shadowofche ... podobe-hry ) |
Autor: | datastor [ Uto Júl 13, 2010 4:10 pm ] |
Predmet príspevku: | Re: Build 2205 / 2215 [15.4.2005] |
Seznam levelů bys měl vždycky najít na první straně témat, konkrétně Dead City v tomhle buildu nenajdeš. |
Autor: | ravenman [ Štv Júl 15, 2010 4:48 pm ] |
Predmet príspevku: | Re: Build 2205 / 2215 [15.4.2005] |
Chlapi ma seriózny problém, ked navolím z inventára u lekárničky "EAT" tak ju nepoužije ale zahodí na , proste sa mi nedá použiť lekáreň, obidve funkcie EAT i DROP ju zahadzujú na zem , som z toho neštastný |
Autor: | ravenman [ Pon Nov 01, 2010 4:43 pm ] |
Predmet príspevku: | Re: Build 2205 / 2215 [15.4.2005] |
Chlapi, nevedel by mi niekdo poradit , som zaseknuty s questom, v PDA mam najst dokumenty vo vyskumnom institute Agroprom a dosniest ich barmanovi do Baru .V institute som nasiel dva biele kufriky a nejake zosity/dokumenty , vratil som sa do Baru a v dialogu nemam moznost mu tie dokumenty odovzdat , rad by som sa posunul dalej, teraz to vysi na mrtvom bode, je to neriesitelne , prosim poradte niekdo... Díky |
Autor: | Rsa Viper [ Pon Nov 01, 2010 4:58 pm ] |
Predmet príspevku: | Re: Build 2205 / 2215 [15.4.2005] |
Je to build, takže to GSC mohli mít teprve rozpracované. |
Autor: | ravenman [ Pon Nov 01, 2010 9:35 pm ] |
Predmet príspevku: | Re: Build 2205 / 2215 [15.4.2005] |
jasne , len škoda , ostáva mi sa len tak tácať po zóne , idem omrknúť build 2571 , je to taká zaujímavosť.. |
Autor: | CycloneB [ Pia Júl 29, 2011 10:02 pm ] |
Predmet príspevku: | Re: Build 2205 / 2215 [15.4.2005] |
Ahoj te mam taky mensi problem pri rozbehani Buildu ...tu je cast vypisu Crash reportu : Loading spatial-DB... Loading details... * [DETAILS] VertexConsts(192), Batch(45) * [DETAILS] 14625 v(20), 9630 p * [DETAILS] Batch(45), VB(285K), IB(56K) Loading sectors & portals... * Loading HOM: gamedata\levels\l01_escape\level.hom Loading lights... Loading game... Loading AI objects... Syncronizing... CLIENT: Spawning... * loading script bind_stalker.script ***STOP*** file '(null)', line 0. ***Reason***: *** Fatal Error *** Can't find model file 'meshes\brkbl#0.ogf'. neviete poradit jak to opravit???? |
Autor: | scad [ Uto Aug 09, 2011 8:19 pm ] |
Predmet príspevku: | Re: Build 2205 / 2215 [15.4.2005] |
Otázka směřovaná na Datastora. Pokud ti sem neodpoví, napiš mu PM. Já tuhle betu moc nehrál, ale dle mého tam chybí tohle "brkbl#0.ogf" Zkus to tam dát z nějaké jiné verze. Mě ale šla v pohodě a ostatním také. Zas ale, je to pouze beta. |
Stránka 3 z 3 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |