S.T.A.L.K.E.R. - Komunita na scorpions.cz
http://forum.stalker.scorpions.cz/

Build 2205 / 2215 [15.4.2005]
http://forum.stalker.scorpions.cz/viewtopic.php?f=84&t=2983
Stránka 3 z 3

Autor:  AlesOxi [ Str Máj 12, 2010 12:16 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Build 2205

Dikobraz píše:
Zdravim, mozna se ptam hloupe, ale v tomhle buildu jsem v zakladne freedom nasel vedce (nebo osobu v obleku pripominajici vedecky). Po jeho eliminaci jsem u nej nasel FN-2000, desert eagle atd. Neprekladal jsem texty, ani neprochazel jeho pda... takze kdyby nahodou nekdo vede:

Byl i v normalne vydane hre?
Maji v tomhle buildu nejakou pribehovou souvislost vedci a freedom?


ted akorat znova zacinam vsechny tri dily Stalkera od zacatku po 3 mesicich a estli teda rikas ze ve freedom nejakej vedec kouknu se na to a pokud to tam bude tak ti to potvrdim a nebo ti napisu co a jak pokud tam ten vedec vubec bude

Autor:  ravenman [ Ned Máj 16, 2010 2:43 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Build 2205

chlapi , hram aktivne ulohy , ale ako je zvykom v stalkerovi ,zasek sem se , v domovskej dedine mi prikazal Vlk (neutrál/spriateleny) aby som sa isiel porozpravat ku tovarne s jeho kolegami a bojovat proti banditom a zaroven ziskat z tovarne dynamit ,problem a zasek je ze jeho kolegovia su na mieste vyznacenia mrtvi ,vzdy su mrtvi i ked sa akokolvek ponahlam ,lezia na nich pseudopsi , prehladam ich a stale mi PDA pise ze mam si s nimi promluvit ale logicky sa to neda ked su mrtvi , v tovarni pobliz som nenasiel ziaden dynamit pre vlka , ak niekdo aktivne hrate tak skuste mi poradit , Dakujem

Autor:  v0tr3l3c [ Uto Jún 22, 2010 8:19 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Build 2205

neviem poradiť z tvojim problémom, ale ja som vybehol po schodoch ( alebo po rebríku ) na poschodie pod strechu ( budova kde bol Šikula + flash disk v SOCH ) a tam ležal dynamit, a aj keď v PDA som mal úlohu a mŕtvych, tak Volf dynamit chcel a bol rád..

skôr ma zaujima otázka,
ARÉNA + nedokončený preklad, zatuhnutie v miestnosti..
preklad všeobecne - 40~30% chýba
!! ja viem že môžem byť rád že je aspoň tých 70% preložených a priznám sa som rád :) ĎAKUJEM prekladateľom. ale spýtať sa môžem, či na tom niekto ešte pracuje :)

Keď som videl Most z ohnivákom, na ceste do Jantaru ( tam sa prejsť nedalo ) to bola nádhera, nechápem prečo tam dali takú tapetu, veď v tomto builde bola nádherná a priznám a že som tam strávil 30-40 minút, čo som si to tam len tak obzeral...
Vlastne viacej miest tam je Krajších a detailnejších..

Rozhodne tento build je vydarený a vcelku hrateľný, aj keď bez pádov to nepôjde určite, ale proti iným to je lepšie..

otázka na Datastora a kolektív DMP
import

Autor:  KREB [ Str Jún 23, 2010 9:16 am ]
Predmet príspevku:  Re: Build 2205

Sem rád, že seš rád za překlad:).
K aréně asi tolik - taky sem se tam snažil dostat, ale pokaždý sem zůstal trčet v tý místnosti, všechny dveře zamčený, nejspíš to bude totálně nefunkční. Dál, dialogy z Baru chyběly 100%, sem rád aspoň za to, co se naskytlo. Hodně dialogů chybí všude možně. Jak si pamatuju, nejhorší situace byla ve skladech, kde hra padala kde jen to šlo. Na opravy v překladu teď bohužel nějak nemám čas. Překladatel ruskejch textů se nějako tako vypařil a navíc build musel z mýho počítače, takže to moc růžově nevidim. Třeba se k tomu ještě někdy dostanu, ale fakt nevim... Takže omluva. Pokud někdo objeví chybějící text, nechť mi napíše PM s místem, kde dialog proběhl a screen s textem, já už to nějak domyslim.

Autor:  datastor [ Str Jún 23, 2010 10:48 am ]
Predmet príspevku:  Re: Build 2205

Tak hlavně je to pořád build. Těžko někdo může v těhle verzích očekávat, že mu hra nespadne a nebo že bude i komplet překlad. Stejně tak pochybuju, že by šlo nějak rozumně odbugnout Arénu.

Autor:  v0tr3l3c [ Str Jún 23, 2010 3:57 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Build 2205

KREB píše:
Sem rád, že seš rád za překlad:).
Takže omluva. Pokud někdo objeví chybějící text, nechť mi napíše PM s místem, kde dialog proběhl a screen s textem, já už to nějak domyslim.


óóó to nie, neospravedlňuj sa :) ja som rád aj za to čo je.....

datastor,.
mne to je jasne, len som podotkol že oproti ostatným buildom je tento ( čo som skúšal ) asi najstabilnejší a bonus CZ :)

edit i :)

Autor:  _asdf_ [ Uto Júl 13, 2010 4:03 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Build 2205 / 2215 [15.4.2005]

jsou v tomto buildu nové (tedy spíše vynechané) lokace jako třeba mrtvé město (jak se o tom píše zde http://stalker.scorpions.cz/shadowofche ... podobe-hry )

Autor:  datastor [ Uto Júl 13, 2010 4:10 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Build 2205 / 2215 [15.4.2005]

Seznam levelů bys měl vždycky najít na první straně témat, konkrétně Dead City v tomhle buildu nenajdeš.

Autor:  ravenman [ Štv Júl 15, 2010 4:48 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Build 2205 / 2215 [15.4.2005]

Chlapi ma seriózny problém, ked navolím z inventára u lekárničky "EAT" tak ju nepoužije ale zahodí na , proste sa mi nedá použiť lekáreň, obidve funkcie EAT i DROP ju zahadzujú na zem , som z toho neštastný

Autor:  ravenman [ Pon Nov 01, 2010 4:43 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Build 2205 / 2215 [15.4.2005]

Chlapi, nevedel by mi niekdo poradit , som zaseknuty s questom, v PDA mam najst dokumenty vo vyskumnom institute Agroprom a dosniest ich barmanovi do Baru .V institute som nasiel dva biele kufriky a nejake zosity/dokumenty , vratil som sa do Baru a v dialogu nemam moznost mu tie dokumenty odovzdat , rad by som sa posunul dalej, teraz to vysi na mrtvom bode, je to neriesitelne , prosim poradte niekdo... Díky

Autor:  Rsa Viper [ Pon Nov 01, 2010 4:58 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Build 2205 / 2215 [15.4.2005]

Je to build, takže to GSC mohli mít teprve rozpracované.

Autor:  ravenman [ Pon Nov 01, 2010 9:35 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Build 2205 / 2215 [15.4.2005]

jasne , len škoda , ostáva mi sa len tak tácať po zóne , idem omrknúť build 2571 , je to taká zaujímavosť..

Autor:  CycloneB [ Pia Júl 29, 2011 10:02 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Build 2205 / 2215 [15.4.2005]

Ahoj te mam taky mensi problem pri rozbehani Buildu ...tu je cast vypisu Crash reportu :


Loading spatial-DB...
Loading details...
* [DETAILS] VertexConsts(192), Batch(45)
* [DETAILS] 14625 v(20), 9630 p
* [DETAILS] Batch(45), VB(285K), IB(56K)
Loading sectors & portals...
* Loading HOM: gamedata\levels\l01_escape\level.hom
Loading lights...
Loading game...
Loading AI objects...
Syncronizing...
CLIENT: Spawning...
* loading script bind_stalker.script
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Fatal Error ***
Can't find model file 'meshes\brkbl#0.ogf'.


neviete poradit jak to opravit????

Autor:  scad [ Uto Aug 09, 2011 8:19 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Build 2205 / 2215 [15.4.2005]

Otázka směřovaná na Datastora. Pokud ti sem neodpoví, napiš mu PM. Já tuhle betu moc nehrál, ale dle mého tam chybí tohle "brkbl#0.ogf" Zkus to tam dát z nějaké jiné verze. Mě ale šla v pohodě a ostatním také. Zas ale, je to pouze beta.

Stránka 3 z 3 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/