• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
         | scorpions.cz | cheater.cz | gta.cz | mafia | gothic | nfs | tgames | doom3 | worms | webtech | ...
 
Datastors ModPack: Clear Sky Datastors ModPack: Shadow of Chernobyl Nebuďte lamy!
Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pon Jan 25, 2021 1:22 am



Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 44 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší
 Build 2205 / 2215 [15.4.2005] 
Autor Správa
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2417
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Build 2205
Technicky vzato se dá odkázat na: http://stalker.scorpions.cz/shadowofchernobyl/clanek/fakta-o-puvodni-podobe-hry
-----
Aby fungovala v pohodě diakritika, tak by snad stačilo vzít soubory ui_font, co se dají nalézt v rozbalených Stínovských gamedata souborech (v textures\ui) ne?


Ned Nov 08, 2009 7:11 am
Profil
Veterán
Veterán
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia Júl 04, 2008 7:17 am
Príspevky: 1228
Bydlisko: Bohémie
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Build 2205
Tak som tu skusil a ten kordon je paradny. Moznost zostrelit vrtulnik, vacsia clenitost terenu, mutanti si kludne behaju po celej mape(aspon co som zpozoroval). Tato mapa je oproti finalnej ovela lepsia, neviem, preco ju nenechali aj v finalnej verzii.

KREB: rad by som ti pomohol s prekladom(ale len anglicky -> slovensky,cesky) tak ked tak PM


Ned Nov 08, 2009 7:44 am
Profil
Veterán
Veterán
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia Júl 04, 2008 7:17 am
Príspevky: 1228
Bydlisko: Bohémie
Odpoveď s citáciou
Poslať Ako spojazdnit anglictinu
1. Vsetky subory z \gamedata\config\text\rus nakopirujte do gamedata\config\text\eng. Ak sa vas bude pytat ci prepisat dajte vzdy nie
2. Otvorte subor \gamedata\config\system.ltx a najdite riadok language = rus. Teraz uz len staci zmenit rus na eng


Ned Nov 08, 2009 9:06 am
Profil
Expert
Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob Nov 15, 2008 2:42 pm
Príspevky: 862
Bydlisko: Někde v Zóně
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Build 2205
Jo, s tim systemem to jede. Díky, sice mě to taky napadlo, ale bylo to mooc dlouhý :D
Pokud by chtěl někdo pomoct, tak shánim chybějící dialogy (třeba v kordonu companion_hire_dialog_0 a 1, ty jsem už doplnil) a další. Na jeden chybějící jsem narazil u povinnosti a spousta jich je u arnieho v baru(u Arnieho všechny chybí)
Taky je tu problém s ruskými soubory, které nejsou přeloženy, můj notepad nepřečte ruštinu a já neumim zas tak rusky, několik dialogů jsem zkoušel přeložit s kámošem přes ajsko, protože jeho editovací soubor(nevim teď jakej) rusky umí. Ale tenhle postup je zdlouhavej a nepřesnej. A když to kámoš prohnal přes gůgltranslator...radši nebudu zmiňovat(vypadá to jako příspěvky od včera nám všem známého nového člena, který si teď užívá ovocnej košík).
Taky na několika místech dialogy sice jsou ale asi v takovéto podobě: amp;amp;amp;amp ......
Kdyby se tohle povedlo někomu rozluštit nebo s tím něco pořešit, byl bych moc vděčnej. Jinak překlad toho, co je anglicky se pohybuje okolo poloviny.

Taky jsem přišel na to, že chybí jedna část encyklopedie, při kliknutí hra spadne. Ještě zedituju, o co jde.

S diakritikou - ui_fonts tam nějaký jsou, to by šlo, jenže já už nemám stín(dvacátá reinstalace a den prohlížení registrů nic nepřinesly) takže se mi ho ani nechce zas instalovat, natož rozbalovat. Pokud by mi to někdo uploadnul, budu mu moc vděčnej. Díky.

EDIT 2 Viper: Díky, ale stejně to nemění nic na tom, že rusky moc neumim. Ztěží jsem přeložil pět stringů v quests_rad a koukl na temný údolí a vzdal to. Možná že bych to dal dohromady, ale na to nemám moc čas...

_________________
Obrázok
Obrázok
Obrázok
That is not traditional fire.


Naposledy upravil KREB dňa Ned Nov 08, 2009 12:45 pm, celkovo upravené 1



Ned Nov 08, 2009 11:56 am
Profil ICQ
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2417
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Build 2205
KREB: *.xml, *.script, popř. *.txt soubory si můžeš otevřít ve Firefoxu (pokud ho máš) kde se nastavíš jinou znakovou sadu a hodí se ti to z klikyháků do ruštiny ;)


Ned Nov 08, 2009 12:01 pm
Profil
Expert
Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob Nov 15, 2008 2:42 pm
Príspevky: 862
Bydlisko: Někde v Zóně
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Build 2205
Takže, pracuju spolu s Altairem na překladu, narazil jsem už na pár chybějících stringů, který jsem už domyslel, dostal jsem se na smetiště, pak nešťastnou náhodou do údolí a pak i do baru. Tam čekal šok, protože ani jeden string neexistuje. Něco si domyslim, nejhorší je to ale s Arniem v aréně. Mluvim v řeči, která vypadá asi takto:
Já: dialog_game_1
Arnie: dialog_game_11
...
a takhle to pokračuje, dokud se neotevřou dveře k aréně, jenže mě to jaksi uvězní. Jsem před arénou a dovnitř nemůžu, kvůli dveřím a ven taky ne, protože mě Arnie zamkl. Žádný dveře se neotevřely a já tam trčim jak tvrdý Y. Nakonec jsem to vyřešil stejně, jako ty dveře od labu monolitu kdysi dávno v SOCH(hodil jsem zbraň na pant a ta ty dveře otevřela a podržela). Já nemám SOCH, nefunguje mi a tak kdyby se našla nějaká dobrá duše, která by mi obstarala tyto dialogy pro bar(celej bar), byl bych moc rád.

Zároveň ještě řešim diakritiku. Hra ji normálně nebere a ui_fonts ze zatažený oblohy nepomohlo. Možná by to šlo s tim od SOCH, ale nevim. Každopádně kdyby někdo pomohl, budu moc rád.

Dále - když jsem se snažil navlíct na sebe SEVU, hra spadla s hláškou, která odkazovala na chybu v "stalker_animation", kterej existuje, je nevim co kde je blbě. Je na to už někde oprava?

A ještě jedna věc - něco sem musel poflaksit v podzemí, kam sem se dostal vážně nešťastnou náhodou, když jsem se kryl před vojáky v agropromu, tak jsem dole vzal, co bylo třeba, jenže od té doby mi hra začala pípat(splněný úkol), když jsem provedl cokoliv - otevřu PDA "Píp"...otevřu mapu "píp" ...inventář...píp
a takhle to šlo dokola pořád, i v dalších úrovních. Tohle se taky někde řešilo?

Mimochodem, jak se dostanu k Radaru nebo do skladů? nějak se mi povedlo zabloudit v Rostoku, kterej si sice pamatuju, takže bych trefil i do Jantaru, jenže ten tady neexistuje :D . Pak jsem vzal v Agropromu dokumenty a chtěl je dát barmanovi, jenže ten nic nechtěl, ani neměl v dialogu žádnou takovou možnost. Ale možná to bude tim, že pro něj dialogy chybí i v AJ...
Díky.

No a nakonec se mi povedlo nějak v baru vážně nešťastnou, věřte mi, nešťastnou náhodou vytvořit anomálii gravi...všechny to vcuclo, i barmana. Ale výhodou je, že jsem měl několik pěkných artefaktů... ale já vážně nechtěl :D

A nakonec - ví někdo, na co jsou ty dokumenty z kordonu z té maringotky na severo-západě od vesničky a poblíž tunelu na východě? Já je našel, ale maj špatnou ikonu a popis chybí.

No a nakonec bych strašně rád poděkoval. Je to fakt paráda, pěkný bylo obvzlášť, když jsem se naštval na Arnieho a on spadl na zem s ťupkou mezi očima o průměru 9mm:)

_________________
Obrázok
Obrázok
Obrázok
That is not traditional fire.


Sob Nov 14, 2009 10:02 pm
Profil ICQ
Mírně zkušený
Mírně zkušený
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Dec 30, 2008 11:44 pm
Príspevky: 207
Bydlisko: Prakticky zvelebený, grafický, vkusně vymalovaný brloh
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Build 2205
Čau, tak jsem ti ty texty uploadnul na uložto... nevím, jestli jsou to přesně ty soubory, co potřebuješ, ale můžeš to zkusit... taky si nejsem jistý verzí hry, ze které jsou ty gamedata unpackované, ale buďto to bude 1.0 nebo 1.4 (spíše tedy 1.4, protože je tam čeština "S.T.A.L.K.E.R.cz.1004.by.Nothrem.exe"... Tak to zkus :wink: .http://uloz.to/3079492/text.7z . Cesta by měla být StalkerRoot\gamedata\config\text\.

_________________
Obrázok


Pon Nov 16, 2009 1:15 pm
Profil
Expert
Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob Nov 15, 2008 2:42 pm
Príspevky: 862
Bydlisko: Někde v Zóně
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Build 2205
Díky Torchi, fakt si mi pomohl. Jo, většina těch souborů chybí nebo nejsou úplné(proto jsem si dělal list chybějících stringů). Ale vypadá to dobře.
Teď už zbejvá jen ta diakritika, zkusil jsem ty ui_fonts ze SOCH (Který se mi podařilo na půl dne zprovoznit, pak to zase přetalo chodit) a nic.
Jsem na tom blbě s časem, ale pokud to půjde dobře a nic nebude chybět, mohl bych to zkusit stihnout do pátku, případně soboty, pokud teda nebudu muset odstranit diakritiku.
Díky ještě jednou.

_________________
Obrázok
Obrázok
Obrázok
That is not traditional fire.


Pon Nov 16, 2009 2:19 pm
Profil ICQ
Expert
Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob Nov 15, 2008 2:42 pm
Príspevky: 862
Bydlisko: Někde v Zóně
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Build 2205
Tak, paráda. Už mi přestal chodit i build :evil: :x :lol:
To už není normální, nejdřív nefunguje SOCH, který se mi záhadně podaří po stopadesáté(jenmo mírná hyperbola) reinstalaci rozchodit na půl dne, pak se odporoučelo. No a aby toho nebylo málo, poflaksil se už i build.
Nejde se mi připojit ke klientovi, no uvedu konec logu:

SERVER: Connecting...
xrServer : trying port 5445 - FAILED!
....
pokračuje podobně s vyššími čísly
....
xrServer : trying port 5544 - FAILED!

xrServer : trying port 5545 - FAILED!

Executing config-script "banned.ltx"...
* loading script db.script
* loading script xr_spawner.script
CLIENT: Connecting to 'localhost'...
* Client connect on port 5546

! Failed to start client. Check the connection or level existance.
- Destroying level
* DVB created: 512K
* DIB created: 512K
- r1_tf_aniso 4
- r1_tf_mipbias -3.
* SSample: 2048x1536
* created RT($user$rendertarget), 2048x1536
* created RT($user$distort), 2048x1536
* SSample: enabled
***STOP*** file '(null)', line 0.
***Reason***: *** Internal Error ***
Saved dump file to 'logs\xray_Admin_11-17-09_20-06-23.mdmp'


Fakt nevim, co s tim. Redownload nepomohl, nic. Tohle dělá jak při nové hře, tak při načtení staršího savu. všechno by mělo bejt v richtigu, ale nejede to.

Asi jsem proklet a navždy odsouzen hrát Clear sky, možná i Kal pripjatě :lol:
pokud by nějaká hodná duše pomohla, budu moc vděčný

Překlad dodělám tak či tak.

EDIT: tak už to zase jede, snad i na delší dobu :lol:
ale spadlo mi to u vypalovače s timhle:
Expression: motion_ID.valid()
! MODEL: can't find cycle:
fly_0

je na to oprava? žádnou jsem po hledání na gůglu nenašel. Překlad bude na 90% hotovej tenhle víkend. Jen doděláme ruský texty a odebereme diakritiku.

_________________
Obrázok
Obrázok
Obrázok
That is not traditional fire.


Uto Nov 17, 2009 9:07 pm
Profil ICQ
Zelenáč

Registrovaný: Sob Nov 21, 2009 2:30 am
Príspevky: 46
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Build 2205
Co to je za stalkera? Kdo tenhle build vymyslel? O co se jedná??? Nějaká modifikace Shadow of Chernobylu?


Pia Dec 11, 2009 6:52 pm
Profil
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2417
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Build 2205
Jedná se o jednu z mnoha prezentačních verzí Stalkera.


Pia Dec 11, 2009 6:59 pm
Profil
Expert
Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob Nov 15, 2008 2:42 pm
Príspevky: 862
Bydlisko: Někde v Zóně
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Build 2205
Tak, slíbil jsem češtinu a je, zatím ale ne úplně hotová verze.
Možná chyběj některý stringy, kterejch jsem si nevšiml.
A taky ještě nejsou komplet ruský texty, protože člověk, kterej je dělá, nemá moc času a zatím se mi neozval.

Nohužel se mi nepodařilo zprovoznit diakritiku, nefungovaly ani ui_fonts + ani žádný jiný soubory(fons v config atp.). Diakritika sice není, ale dá se to.

Tu je link na češtinu:
Kód:
http://www.ulozto.cz/3298079/build-2205-cestina-0.8.zip


Složku gamedata rozbalte ze zipky, a celou gamedata složku nakopírujte do složky, kde máte built 2205. Tam je gamedata složka. Potvrďte přepsání souboru(ů).

Pokud narazíte na nějaké chybějící stringy, pošlete mi PM nebo napište semka, taky bych rád věděl, kde jste a co děláte, popř. s kým mluvíte.

Díky.


Čeština:
Verze 0.8
Autoři: KREB(hlavní překlad), Altair/Entity (drobná výpomoc), TorchManTM(obstarání některých chybějících textů), RapTor(některé ruské texty, bude pokračovat).

Toť vše, doufám, že jsem vám zpříjemnil gameplay.
Ahoj.

_________________
Obrázok
Obrázok
Obrázok
That is not traditional fire.


Pia Dec 11, 2009 8:43 pm
Profil ICQ
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Máj 21, 2009 9:56 pm
Príspevky: 98
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Build 2205
hehe. tento build je super...
čeština šlape, len menu je rozbité nedá sa nič okrem rozlíšenia nastaviť
je to v okne a potrebujem to do fs
inak čo ma prekvapilo, rozbehlo sa to na ideapad s10e čo ma prekvapuje, ale kvôli absencii nastavenia to je max 10f(s totalne seka, ale ide.
trochu sa chcem pohrať z nastaveniamy, vie niekto kde by mohla byť chyba??
nahodeny posledny build 2215 plus cz ( aj bez nej to bolo rozbite) test na dvoch strojoch...
Ďakujem....

edit

ďakujem na domáce pc pomohlo :D ale na ten netnbook to bohužial skape, tam je hw ponekud šrotovejši :( tak sa to nechce isť

_________________
Pre mňa je cudzí jazyk aj rodný jazyk. Tak ser na to, aj tebe to bude jedno.... .
vlastním konečne S.T.A.L.K.E.R CoP ,SoCh ,CS ,METRO 2033 ( čakám na ďalšie diely )


Naposledy upravil v0tr3l3c dňa Str Dec 30, 2009 8:34 pm, celkovo upravené 1



Str Dec 30, 2009 5:43 pm
Profil
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2417
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Build 2205
V tom buildu máš na výběr několik user_název.ltx a v tom spouštěcím *.bat souboru si tam uprav název toho user.ltx.

V tom vybraném useru by mělo mít i rs_fullscreen off (nebo něco takovýho), tak to off změň na on a budeš mít fullscreen.


Str Dec 30, 2009 5:49 pm
Profil
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Júl 28, 2009 4:29 pm
Príspevky: 81
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Build 2205
Zdravim, mozna se ptam hloupe, ale v tomhle buildu jsem v zakladne freedom nasel vedce (nebo osobu v obleku pripominajici vedecky). Po jeho eliminaci jsem u nej nasel FN-2000, desert eagle atd. Neprekladal jsem texty, ani neprochazel jeho pda... takze kdyby nahodou nekdo vede:

Byl i v normalne vydane hre?
Maji v tomhle buildu nejakou pribehovou souvislost vedci a freedom?


Sob Jan 09, 2010 9:08 pm
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 44 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron