• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
         | scorpions.cz | cheater.cz | gta.cz | mafia | gothic | nfs | tgames | doom3 | worms | webtech | ...
 
Datastors ModPack: Clear Sky Datastors ModPack: Shadow of Chernobyl Nebuďte lamy!
Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Uto Sep 17, 2019 12:09 pm



Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 61 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5  Ďalší
 Nápady ohledně moddingu 
Autor Správa
Součást Zóny
Součást Zóny

Registrovaný: Štv Apr 02, 2009 5:25 pm
Príspevky: 1968
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Nápady ohledně moddingu
Ano, ale já třeba při původním průchodu Petruhu vůbec nezaregistroval (viděl jsem stalkery u anomálie a šel jsem dál, to že se pustil skript a on mi tam začal chcípat jsem už nezjistil). Šikula ale taky není bez problémů (přenášet celou bednu kvůli němu se mi nechtělo) a nesežene všechno. V čem je Sova horší jak Havajec? Obecně vzato je blíž ke krají Zóny, tím pádem by toho měl mít víc:) Osobně jsem prostě raději za přístup-zaplať si a dostaneš. Člověk má pak i větší motivaci vydělávat, když ví na co. Je fakt, že jsem zatím jen na začátku Janova, takže nevím, jak je to s Havajcem, ale už má zajimavou nabídku, to je pravda.

Ohledně zbraní-je pravda, že poškozování mě strašně štvalo už v původní hře, takže první věc byl mod pro neničení (alespoň těch unikátních). V CoP jsem to neregistroval, vlastně se mi za celou hru sekla zbraň snad jen jednou nebo dvakrát, poctivě jsem opravoval. Ona vybavenost-zabít žoldáka v exoskeletonu u mostu bylo celkem peklo, takže zbraň byla zasloužená:) V DMP člověk nemusel ani pořádně mířit. Jestli jsi si všiml, tak GSC se vydalo se skrýšema jinou cestou-je jich míň, ale obsah většinou stojí za to. Já to docela uvítal, protože skrýš na každým metru v SoCh s jednou konzervou byla hrůza. Skrýše teď konečně taky fungují jako adekvátní ocenění úkolu (hlavně ty komplikovanější jsou obecně odměňovány lokací skrýše a v DMP je tam prd).

Spasky jsou na boj zblízka (hodně zblízka) a taky na střílení všelijakých jiných blbin než broků (doufám, že naletí nějaký military specialista a začne se v tom nimrat). Přítelkyně je myslivec a tak vím, že u brokovnice je kolikrát úspěch, že broky k cílu kolikrát doletí:)

Už od SoCh se ti snažím říct jednu věc-zbraně mi prostě přijdou strašně nevyvážené. V DMP je mi prakticky jedno, zda střílím z Akabanu nebo MP5, nedejbože jaký používám náboje. Všechno je strašně silné. Jedinej parametr, který mě pak u zbraně zajímá, je přesnost. I pistolkou odrovnám prakticky vše (pravda, potřebuji k tomu o ránu víc, než z nějaký silný útočný pušky). On na to nikdo nenadává, protože to hráči dává svobodu volby (což je i dobře), ale s AK si pak v pohodě vystačí do konce hry. Chtělo by to prostě mít zbraně taky nějak škálované, aby rozdíl v síle nebyl půl kulky. Když je Dragunov silný skoro jak PM... A jak jsem psal, alespoň ty mutanty trochu zdrsnět. V CoP jsem chcípal dost často i u blbý smečky psů (jeden pes alespoň dva výstřely z brokovnice) nebo bloodsucker, už ten byl docela výzva. Tady udělám prásk a je po něm. Jsem zvědavý na pseudogiganta, protože bez modu to byl docela epic fight:)

Hlavně to neber tak, že by se mi DMP nelíbil, jen mě prostě ty zbraně bijou do očí (jak jsem říkal u SoCh-proč by si někdo kupoval za drahý peníz exáč, když vydrží o jednu nebo dvě rány víc, jak normální plátěná bunda).


Ned Jan 17, 2010 1:44 am
Profil
Mírně zkušený
Mírně zkušený

Registrovaný: Sob Máj 05, 2007 7:11 pm
Príspevky: 378
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Nápady ohledně moddingu
DMP je mod pre určitú kategóriu hráčov - ako ostatne všetky mody.
Nemôžem povedať, že by mi vyhovoval vo všetkom, ale zatiaľ vyhovuje.
Síce som si už trochu "prihral rukou" a zmenil dve čísla 8) a asi si ešte vrátim späť niektoré čísielká pre lekárničky (aby vojenská nezastavovala krvácanie je prinajmenšom čudné).

Niektoré "nezmysly" sú v hre viacmenej vrodené - napríklad systém úprav zbraní - ale s tým sa dá niečo urobiť len ťažko a za cenu veľkej pracnosti - a zasa to bude vyhovovať len niekomu.

Beriem to tak, že Datastor urobil mod hlavne podľa seba a pre seba - ak to niekomu nevyhovuje, má voľné pole pôsobnosti a môže sa plne realizovať.

_________________
Obrázok Obrázok Obrázok Obrázok


Ned Jan 17, 2010 3:00 am
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Nápady ohledně moddingu
Semtex: To je pravda a nemůžu než souhlasit. A už si dovedu představit, jak by mě polovina lidí hnala, že jsem zrušil vylepšování :)

Viktor: Pozor, zbraně a i výdrž obleků chystám minimálně do Stínu mnohem odlišnější (slibuju to sice pořád, ale holt nemám na starosti jenom jednoho Stalkera :) - ostatně byl to první díl modpacku, takže je v něm i větší pravděpodobnost toho, že ne všechno bude zrovna akorát). Ve skrýších byl problém, že na spoustu z nich se dalo narazit skutečně mimoděk (Enfield ve člunu kousek od Noeovy Archy mluví za všechno, nepoškozená Vintorezka v hořící vesnici taky). Jinak pseudoobr je i v DMPčku mutant, co na něj jeden zásobník nestačí, takže tady se zas tolik bát nemusíš - případně si můžeš imunitu mutantů pohodlně nastavit v jejich konfizích pod sekcí immunities (fire_wound položka). Několik těch ojedinělejších stejně měnit částečně budu. Navíc to ještě zdaleka nebyla poslední verze.

_________________
Obrázok


Ned Jan 17, 2010 3:20 am
Profil WWW
Součást Zóny
Součást Zóny

Registrovaný: Štv Apr 02, 2009 5:25 pm
Príspevky: 1968
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Nápady ohledně moddingu
Semtex:
Já vím, že to dělá Datastor nezištně, ale tak vzniká každý mód a v globále by ses nemohl vyjádřit k ničemu.

Datastor:
Klidně to nech, jak to je, jestli to lidem vyhovuje, kvůli mně to měnit nemusíš, jen jsem napsal svůj názor. Kdybych na to hrábl já, tak by to bylo uplně v .... :) Zrovna tohle je asi docela blbá práce (balancování účinnosti), pokud se to nedá dělat za chodu.


Ned Jan 17, 2010 3:54 am
Profil
Zelenáč

Registrovaný: Sob Jan 16, 2010 8:06 pm
Príspevky: 2
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Nápady ohledně moddingu
Mě by se zamlouvalo změnit normální npc postavy nebo alespon některe třeba za nahaté holki a,ještě bych rád po zoně lítal s dvěmi pistolemi každou v jedné ruce jako lara croft :D


Ned Jan 17, 2010 12:33 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Nápady ohledně moddingu
Tak to sis hochu spletl hru.

Viktor: Blbá práce to bohužel je - za chodu se člověk může dočkat jenom jednoho, a to je bugtrap.

_________________
Obrázok


Ned Jan 17, 2010 1:27 pm
Profil WWW
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob Jan 02, 2010 2:15 pm
Príspevky: 11
Bydlisko: Dolní Dobrouč
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Nápady ohledně moddingu
STRAKA píše:
Mě by se zamlouvalo změnit normální npc postavy nebo alespon některe třeba za nahaté holki a,ještě bych rád po zoně lítal s dvěmi pistolemi každou v jedné ruce jako lara croft :D


Mě by se taky zamlouvalo - chtěl bych mít světelný meč a štít, exoskeleton s velkým "S" na hrudi a aby se s ním dalo lítat..Jo a ještě by se tam hodily plasmidy z BioShocku :-D ... No já nevim jetsli by se s toho měl dělat takovej cirkus..Přece si ta hra zaslou aspoň trochu respektu :-) Na 1. stránce hned na začátku je text od zakladatele toho tématu. Je asi potřeba si ho přečíst 2x nebo dokonce 3x aby ty "nápady" měli hlavu a patu a hlavně, aby to sedělo do ZÓNY :wink:


Ned Jan 17, 2010 1:37 pm
Profil ICQ
Zelenáč

Registrovaný: Sob Jan 16, 2010 8:06 pm
Príspevky: 2
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Nápady ohledně moddingu
Radeon já tam nechci světelní meč ani štít to vubec ne ty pistole se my zdály jako dobrý napád máš pravdu že s těma holkama jsem trochu přestřelil.


Ned Jan 17, 2010 1:50 pm
Profil
Veterán
Veterán
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob Mar 14, 2009 3:32 pm
Príspevky: 1003
Bydlisko: GSC Game World, Kyjev
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Nápady ohledně moddingu
Straka:
datastor píše:
Otázka: Jsem tvrďák. Už od školky. Proto by mě zajímalo, jak přinutit svého stalkera držet pistole v obou rukách. Určitě na to existuje nějaká modifikace.
Odpověď: Modifikace na tohle nikdy neexistovala, neexistuje a zřejmě ani existovat nebude.



datastor píše:
za chodu se člověk může dočkat jenom jednoho, a to je bugtrap.
Náhodou BugTrap rulez, jasné? 8)


Ned Jan 17, 2010 2:55 pm
Profil
Zkušený
Zkušený
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str Sep 03, 2008 4:00 pm
Príspevky: 590
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Nápady ohledně moddingu
No , ono by ta modifikace se dvěmi pistolemi udělat šla :D :D Akorát by to chtělo spoustu animování a změny konfingů

_________________
Ono to funguje !


Ned Jan 17, 2010 3:05 pm
Profil
Mírně zkušený
Mírně zkušený

Registrovaný: Sob Máj 05, 2007 7:11 pm
Príspevky: 378
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Nápady ohledně moddingu
Ešte na tému "desivá účinnosť brokovníc" - zobrazenie sveta v STALKER sa síce odvoláva na to, že proporcie sveta sú reálne, ale nie je to tak celkom pravda. Svet hry je silne opticky skreslený v smere do hĺbky scény.
Jeden príklad za všetky: postavte sa tesne pred vchod do baru na lodi v Zatone a odhadnite, ako ďaleko je prepážka s dvernými otvormi oproti. Na takúto vzdialenosť už volí brokovnicu ako primárnu zbraň len málokto.
(Riešenie: Pritom je okolo 30 metrov.)

_________________
Obrázok Obrázok Obrázok Obrázok


Ned Jan 17, 2010 8:36 pm
Profil
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Mar 19, 2009 6:24 am
Príspevky: 110
Bydlisko: Zóna
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Nápady ohledně moddingu
Mozna to tu uz nekde je ale bylo by fajn zas pridat moznost odebrat mutantum po zastreleni nejakej ten skalp.


Pon Jan 18, 2010 7:31 am
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Nápady ohledně moddingu
Hned několikrát, třeba tady (i s reakcí).

_________________
Obrázok


Pon Jan 18, 2010 11:13 am
Profil WWW
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Mar 19, 2009 6:24 am
Príspevky: 110
Bydlisko: Zóna
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Nápady ohledně moddingu
Sorry zacina to tu byt neprehledne a funkce hledat je docela nefunkcni jelikoz hledane slovo malokdy najde.
Edit:Mas pravdu Daty uz to vypada ze funguje.Omluva :oops:


Naposledy upravil renek dňa Pon Jan 18, 2010 1:32 pm, celkovo upravené 2



Pon Jan 18, 2010 11:48 am
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Nápady ohledně moddingu
Hledání už docela dlouho zase funguje, zmiňovalo se to i ve Správě fóra.

_________________
Obrázok


Pon Jan 18, 2010 12:32 pm
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 61 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 2 hostia


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron