• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
         | scorpions.cz | cheater.cz | gta.cz | mafia | gothic | nfs | tgames | doom3 | worms | webtech | ...
 
Datastors ModPack: Clear Sky Datastors ModPack: Shadow of Chernobyl Nebuďte lamy!
Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Uto Sep 17, 2019 11:16 am



Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 61 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5  Ďalší
 Nápady ohledně moddingu 
Autor Správa
Zkušený
Zkušený
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str Sep 24, 2008 2:46 pm
Príspevky: 582
Bydlisko: Dolní Dobrouč
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Nápady ohledně moddingu
renek: Hele já teda nevím, já mám doma tři různé plynové masky, a stačí v nich být chvíli a zamlžují se.. Jsou to dvě takový ty klasický (jednu jsem dostal ke Clear Sky) a ta třetí je taková novější, s těma trojúhelníkovejma filtrama uvnitř.. Ale klidně je taky možný, že do toho prostě jen neumím dýchat :lol:


Uto Jan 05, 2010 11:43 am
Profil ICQ WWW
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Mar 19, 2009 6:24 am
Príspevky: 110
Bydlisko: Zóna
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Nápady ohledně moddingu
Skarface1
Potom se teda neuraz ale neumis ji pouzivat (nasadit) jelikoz pokud ti vsude dobre těsní pak se ti nemuze zamlžit.To by pak byla k nicemu pokud bys nevidel na cestu.
Ja jsem na vojne pouzival masku dost casto ale nikdy se mi nezamlzila a to jsem v ni behal 5km a ted se bavim o klasicke plynove masce.Jo a kyslikova maska ta uz se ti nezamlzi vubec.


Uto Jan 05, 2010 11:56 am
Profil
Zkušený
Zkušený
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str Sep 24, 2008 2:46 pm
Príspevky: 582
Bydlisko: Dolní Dobrouč
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Nápady ohledně moddingu
Jo, to bude tim :wink:


Uto Jan 05, 2010 12:00 pm
Profil ICQ WWW
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob Jan 02, 2010 2:15 pm
Príspevky: 11
Bydlisko: Dolní Dobrouč
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Nápady ohledně moddingu
Taky si myslím, že ke hře nedaj plně funkčí masku - jsou strarý, vyřazený a nepotřebný :wink: Nebo to je způsobem nasazení.. Ono to zamlžování vypadá hezky, ale jestli se chceme přiblížit trochu reálu, tak tam asi nemůže být všechno :D


Uto Jan 05, 2010 4:15 pm
Profil ICQ
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob Jan 02, 2010 2:15 pm
Príspevky: 11
Bydlisko: Dolní Dobrouč
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Nápady ohledně moddingu
Ale co jsem si ještě všiml, tak je míření...Dalo by se "jakoby" posunout do prava, tak aby to vypadalo, že se na zaměřovač dívám pravím okem? Ještě když k tomu přidám pohled z masky se dvěma výhledy, které se nepřekrývají a ve prostřed je černé místo, které mi brání ve výhledu při zaměřování - optik se to netýká :wink:


Uto Jan 05, 2010 4:26 pm
Profil ICQ
Zelenáč

Registrovaný: Sob Dec 22, 2007 5:00 am
Príspevky: 148
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Nápady ohledně moddingu
No a co pak leváci kteří se dívají z druhé strany :?: :twisted:
Jak jsem psal je to o vyváženosti ale na druhou stranu pořád bude někdo kvůli něčeho remcat, že by to chtěl jinak... :wink:


Uto Jan 05, 2010 4:41 pm
Profil
Mírně zkušený
Mírně zkušený

Registrovaný: Sob Máj 05, 2007 7:11 pm
Príspevky: 378
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Nápady ohledně moddingu
DMP od datastora obsahuje jednu perfektnú vecičku - toolbox, bedničku s náradím. Prevedenie mi príliš nesedí (šialená cena), ale nápad sám o sebe je to geniálny.

Mal by som jeden podobný nápad, ale na realizáciu "nemám vlohy":
Podobný objekt, ktorý by mal tú funkciu, že "zlikviduje" poškodenú zbraň alebo zbroj, nie dobrú (predajnú) a nie úplný vrak, povedzme len so stavom 15-75%, a podľa jej zostatkového stavu vygeneruje niekoľko "súprav" náhradných dielov, ktoré sa dajú použiť na opravu zbraní (alebo zbroje) podobne ako toolbox, ale s tým, že predmety sa takto dajú opraviť len čiastočne - na 90-95%.

DMP upravuje výkupné ceny takým spôsobom, že predaj "použitých" zbraní a streliva nemá veľký zmysel, opravy sú drahé a životnosť zbraní veľmi nízka (až nezmyselne - takmer každá zbraň sa začne po 200-400 výstreloch zasekávať) - hráč si ale sám neopraví vôbec nič, proste v hre chýba niečo ako "čistenie na zbrane", ktoré by umožnilo udržiavanie zbrane v dobrom stave (povedzme 75-95%)

_________________
Obrázok Obrázok Obrázok Obrázok


Sob Jan 16, 2010 12:41 pm
Profil
Součást Zóny
Součást Zóny

Registrovaný: Štv Apr 02, 2009 5:25 pm
Príspevky: 1968
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Nápady ohledně moddingu
DMP mi přijde obecně docela nevyvážený. Jednak mám pořád pocit, že mi hra hází furt klacky pod nohy (majestátní příchod do zony s jednim zasobnikem a lovečákem v kapse, Fort za zabití chiméry, odměny půlky úkolů v takové výši, že jen vystřílený náboje stojí víc, obchodníci skoro nic nemají, generičtí nepřátelé mají všichni rezavy flinty apod.) a jednak je hra docela jednoduchá (zbraně mají neuvěřitelný účinek, takže žádnej mutant není pořádná výzva, třeba právě taková chiméra v nezmodované hře-to byla síla, ostatně i větší přestřelky vyžadovaly víc umu, v dmp stačí střílet od boku, nepřítel se stejně sesune po pár ranách).

Dávat hledí plynových masek... první věc, co bych hledal, tak jak to vypnout. Nedejbože ještě zvuky dýchání, asi by mi z toho po delší době hraní začalo hrabat. Jak tu někdo správně řekl-je to jen hra. Je sice hezké, že to chce mít pár existencí "reálné", ale mezi "reálnou hrou" a frustrací a opruzem hráčů je hodně tenká lajna (už teď mě třeba sere sprint a nemožnost nějakého rychlejšího cestování, je to sice reálné, ale plahočit se kilometr někam po cestě, kterou jsem šel stokrát, mi moc jako zábava nepřijde).


Sob Jan 16, 2010 1:58 pm
Profil
Veterán
Veterán
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob Mar 14, 2009 3:32 pm
Príspevky: 1003
Bydlisko: GSC Game World, Kyjev
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Nápady ohledně moddingu
xxviktor píše:
(už teď mě třeba sere sprint a nemožnost nějakého rychlejšího cestování, je to sice reálné, ale plahočit se kilometr někam po cestě, kterou jsem šel stokrát, mi moc jako zábava nepřijde).

Len také info: autá v CoP nikdy nebudú, lebo GSC odstránilo nepotrebné veci z engine, mimo iné aj inventár zvierat (tj časti tiel mutantov).


Sob Jan 16, 2010 2:30 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Nápady ohledně moddingu
xxviktor: Záleží, co pak od toho modpacku chceš - aby mi Gonta za jednu Chiméru dal hned v Zatonu SPASku, jsem nějak nepobral a třeba účinek zbraní je v DMPčku takhle od začátku. Vadit ti to klidně může, na to žádnou výtku nemám, ale než abych měl AKčko a musel do panáka v bundě vystřílet zásobník, tak bych to radši ani nehrál. I tak jsem v základní hře spoustu nepřátel radši obcházel, než abych do nich pořád jako blb kropil jednu salvu za druhou. Bylo to sice lepší než v CSku, ale i tak mi to nevyhovovalo. Nehledě na to, že si bez potíží můžeš srovnat weapons.ltx s originálem a jenom si překopírovat vlastnosti munice do DMPčka. Souhlasil bych s odolností mutantů, ale to můžu změnit. K začátku hry jsem se už někde snad taky vyjadřoval - když už to budu brát do detailu, tak Děgtarjeva snad armáda nevysadila hned před Skadovskem. Mít od začátku hry Kalašnikov mi prostě přijde jako kravina (ale pokud ti chybí, zajdi si k pile a vezmi si rezavou verzi od zombíků).

Mimochodem - pokud ti vadily ty zbraně se rzí, tak je přece používat nemusíš. Stejně tak záleží na tom, ke komu se jako hráč připojíš (platí až od Janova) - já si bohužel osekanější počet obchodníků nevymyslel. V tomhle ohledu jasně kraloval Stín, kde člověk přišel a věděl, že u tohohle panáka dostane zbraně z Ruska, u dalšího najde jenom NATO výbavu a podobně. Stejně tak mi trochu unikla ta výtka o výbavě těch obyč skupinek. Měl jsem jim snad dát Abakany?

_________________
Obrázok


Sob Jan 16, 2010 3:02 pm
Profil WWW
Zkušený
Zkušený
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str Sep 24, 2008 2:46 pm
Príspevky: 582
Bydlisko: Dolní Dobrouč
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Nápady ohledně moddingu
xxviktor: Hledí plynových masek v DMP nebyly, ale Datastor je sem dal jako plugin, mě se to líbí a rád to používám, tebe nikdo nenutí si to tam kopírovat, a je celkem logické když už máš na sobě tu masku, že nedýcháš normálně, ten mod s tim dýcháním asi ještě nikde není, jen bylo řečeno, že by to mohlo být zajímavý.

A to, že mutant lehne na první ránu, je podle mě celkem normální, pokud mu zasáhneš mozek. Ale třeba takového trpaslíka jsem ještě na jednu ani dvě rány nikdy nepokořil. Zase tak jednoduché to není, platí to samé i pro tebe. Už mnohokrát se mi stalo, že jsem na jednu ránu padnul.


Sob Jan 16, 2010 4:10 pm
Profil ICQ WWW
Zelenáč

Registrovaný: Pia Jan 15, 2010 8:31 pm
Príspevky: 3
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Nápady ohledně moddingu
to xxviktor: "zbrane maju neuveritelnej ucinek" - neviem ci si mal to stastie vidiet Akcko nazivo, a to este strielat z nej. Ked nie tak mi ver, ze je schopna odtrhnut kus z betonoveho bloku. Nechcem si ani len predstavit co by to spravilo z clovekom z masa a kosti. Tak isto pri tych vestach. Ked dostanes zasah (a mas obrovske stastie) tak ti to schyta kevlar a neprebije ju. Ale kevlar nepokryva cely povrch vesty, cize chrani iba najdolezitejsie organy(napr. srdce). Tak ci tak, pri strele ta to minimalne odtlaci/hodi na zem. Zasah do hlavy bez helmy = smrt. S helmou je sanca, ze prezijes.

K modpacku: Podla mna posledny Datastorov modpack je uz o dost realny. A prave vylepsuje mnou tak nenavidene salvovanie nepriatelov. Ktory sa mi zdali byt "trochu" supermanovsky. Proste ked do cloveka musim vysipat 2 zasobniky a on si veselo beha dalej? Nie, dakujem. Realita = headshot = smrt.
Co sa tyka modifikacii a ich cene, tak som tiez za to zeby sa zvysila ich cena. Zo zvyskom som spokojny. Ceny artefaktov a naradi/lekarniciek by som nemenil. Vzhladom na unosnost postavy(ktora je podla mna vynikajuca) ich aj tak nie je mozne vlacit quantum. U mna je to primarna zbran(90nabojov), sekundarna(40nabojo), 2xlekarniciek, 2xobvazy, 1x antiradiacna injekcie, popripade este 1xgranat.

Co by som vsak velmi uvital: Viac druhov zbrani, aj ked viem, ze je to postapokalipticka hra z nedostatkom tovaru. Ale napriklad moja oblubena(ak sa to o zbrani da povedat) je Sig 552 alebo jej modifikacie. Popripade nejaka Sniperka ala Kar98 co bolo aj v Datastor modpacku pre Clear sky. Proste nejaka "natahovacka".
V SMRTER mode je toho viac, bohuzial to je jedine co je na tom mode dobre(aspon pre mna). Z Datastor Modpackom sa to porovnat neda ani nahodov.

Musim este vyzdvihnut jednu vec ktora sa mi ohromne paci v tomto modpacku a to je upustenie zbrane pri zasahu do ruky. Milujem tuto vecicku :D Ked som obkluceny vojakmi a jeden ma stasne trafi do ruky a ja potom nasledne hladam na zemi moju zbran. Proste parada.

Este cosi mi vadi a to su velmi tiche a nerealisticke zvuky zbrani. Z realu viem, ze uz pri strelbe z pistole to cloveku zalahne aj v usiach. A nie to este z AK. Takze ak je mozne tak prosim o zvysenie hlasitosti a autentickosti zvuku zbrani.

Inak pre mna bez Datastorovho modpacku je stalker nehratelny.
Uz len to trochu vyladit. Ale ak to ostatnym nevyhovuje tak si budem musiet zvyknut, lebo pre jedneho hraca sa to asi robit nebude.

Ej, trochu som sa rozpisal. Sorry

Idem do zony, ak by nieco tak poslite spravu na moju PDA :P

Edit: a tym co vadi, ze maju iba pistol na zaciatku, tak ja napriklad hned prvych dvoch stalkerov poslem do virtualneho neba a hned mam brokovnicu :D

Edit 2: A kde prosim vas najdem ten plugin na plynove masky? Aj ked to asi nonstop vyuzivat nebudem ale zmena je zivot.


Naposledy upravil T1ger dňa Sob Jan 16, 2010 10:43 pm, celkovo upravené 1



Sob Jan 16, 2010 5:30 pm
Profil
Zkušený
Zkušený
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str Sep 24, 2008 2:46 pm
Príspevky: 582
Bydlisko: Dolní Dobrouč
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Nápady ohledně moddingu
Je to tady: viewtopic.php?f=51&t=2965&start=30
Hned první přízpěvek


Sob Jan 16, 2010 7:34 pm
Profil ICQ WWW
Součást Zóny
Součást Zóny

Registrovaný: Štv Apr 02, 2009 5:25 pm
Príspevky: 1968
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Nápady ohledně moddingu
mnn: Já nikdy nebyl fanoušek aut ve Stalkerovi (už kvůli anomáliím). Nějaký fast-travel ala Fallout by se hodil (ano budu kamenován, ale já se chci u hry bavit, promiňte).

Datastor: Stačí si číst dialogy, ty jsou prostě dělané na systém z originální hry (tzn. chiméra je takový minibos), stalkeři ji mají problém sejmout a prostě se jí chtějí zbavit. Ano, ta první je docela jednoduchá, ale i tak "jen chiméra je to jen v dmp, kde zdechne po dvou ranách z TOZky. Ohledně panáka v bundě-to je ten průser jako v SoCh, panák v bundě vydrží jednu-dvě rány, panák v exoskeletonu dvě-tři. Brnění pak nemají ve hře valný smysl (nadáváš, že zazdili frakce, ale že ty jsi zazdil brnění, to je v pořádku;). Skadovsk beru jako začátek Zóny a i kdyby ne, tak to, že mu někde po cestě upadl samopal a neprůstřelná vesta, je celkem blbost. Nechal bych to tak. Uvědom si, že pro celkovou hrací dobu to nějaký valný význam nemá, jen zbytečně frustruješ hráče na první hodinu hry (aspoň ten žluty pipak bys dát mohl). U rezavych zbraní mi vadí, že je mají všichni. Potkat nějakou flintu, která není rezavá, je malý zázrak. Hlavně to potěší u překupníků a pašeráků, kteří si můžou dovolit exoskeleton, ale na blbej nerezavej kalach jim už asi nezbyly peníze. Nenadávám na malý počet obchodníků, ale na zkrouhlou výbavu. Bez DMP měl Sova i exoskeleton, teď má tak možná nemodifikovatelné AK47 jak na začátku.

Skarface: Pokud to bude jako volitelný doplněk, tak nemám proti nic. Bloodsucker zařve po 1 ráně, trpajzlíka sem sejmul dvěma ranama z TOZky. A než se tu začne někdo něčím ohánět-brokovnice fakt nemá žádnou extra průraznost. Proto se jí v reálu střílej maximálně bažanti a kačeny.

T1ger: Ano, takové odborníky jako ty mám nejraději. Chceš vědět novinku? Je to hra. V realu bys asi taky nešel proti skupině dvaceti nepřátel. Nehledě na to, že brnění by mělo mít ve hře nějaký smysl a analyzovat na youtube průraznost 5mm projektilu AK74 mi příjde ujetý. K nosnosti postav jsem se vyjádřil jinde. Trénovaný člověk rozhodně unese víc, jak 30 kilo. Stalker není žádný postapo. Je to prostě na opuštěném místě, to neznamená, že by tam banda obchodníků se zbraněmi nemohla lifrovat náboje a miliony zbraněí (vlastně by to byl super byznys). Není to Fallout ani nic podobného. Natahovačky (přesnější než klasické poloautomaty) nemají ve hře moc význam. Na nějaké super vzdálenosti se tam nikde nestřílí. Boje se tam odehrávaj max. do 200m. U hry je důležitá celková vyváženost(narozdíl od hraní si na nějakou neexistující realističnost->házení klacků pod nohy).


Sob Jan 16, 2010 11:51 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Nápady ohledně moddingu
Promiň, ale pořád se nějak nechytám. Na začátku hry ten "pípák" dostaneš (nebo můžeš dostat) hned od Petruhy. Obětuješ lékárničku pro detektor, nebo ho necháš uhořet v anomálce? Těžko říct, jak velká hrůza je, když dostaneš nějakou věc ne hned, ale po padesáti metrech.

Stejně tak ti obchodníci - spousta lidí zapomíná, že na Skadovsku maká i Šikula. Ejhle, stačí kliknout na to, že chceš exoskeleton a vida, doručí ti ho. Ne hned, ne levně, ale dodá. Skutečně pochybuju, že šméčko typu Sovy bude mít pod pultem dva exoskeletony jenom tak kdyby náhodou ho po něm někdo chtěl.

Ke zbraním - stejně tak můžu já zas nadhodit to, že sice zrezlá zbraň ti vadí, ale Kalašnikov, co se sekne po pěti zásobnících (v originální hře), je naprosto normální :). Nebo možná po šesti, přesně jsem si to nepočítal. Ta samá věc k výbavě - tebe frustrovalo to, že jsi měl "jenom" Makarova. Mě zas dovedlo parádně nakrknout jenom to, když jsem po pěti mrtvolách odnášel tři Enfieldy a dva normální Kalašnikovy. Nezazdili tak náhodou v GSCčku obchodníky ještě víc, než jsem to údajně udělal já? Nehledě na to, že omezená výbava prostě se sortimentem u překupníků úzce souvisí. Je málo panáků? Tak se to holt vyřeší vztahem ke frakcím. Neutrál se u Havajce nedostane ke Groze, kámoš Povinnosti zas nemůže čekat G36. Je to vada? Neřekl bych.

Celkově bych pak teda mohl vycházet z toho, že když brokovnice nemá nijak velkou průraznost, nemusel se nikdo patlat s návrhem SPASky a mohl po lidech střílet třeba gumičkou do vlasů. Nebo mi nějak stručně sepiš, jak by sis to třeba ty představoval - vycházet z toho, že "Zazdil jsi obleky a všude je málo věcí" sice nějakou výpovědní hodnotu má, ale vyvodit z toho jde jenom málo (protože ne všem bude všechno vyhovovat a vždycky se najde někdo, kdo nedokáže přejít přes to, támhleto nebo dokonce tohle). Jenže to by pak DMPčko muselo vycházet minimálně ve stovce verzí, kde by se od změny účinku munice pak řešilo i to, že támhleten stalker by byl lepší s pihou na čele a Abakan by měl mít úplně jinou texturu). Mimochodem - jak už psal Skarface, masky skutečně jsou jenom dodatek a nikdo tě do jejich používání nenutí. Stejně tak nemůžu nikoho nutit do toho, aby hru s DMPčkem hrál nebo se mu všechno bez výhrad líbilo.

_________________
Obrázok


Ned Jan 17, 2010 12:38 am
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 61 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 2 hostia


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron