• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
         | scorpions.cz | cheater.cz | gta.cz | mafia | gothic | nfs | tgames | doom3 | worms | webtech | ...
 
Datastors ModPack: Clear Sky Datastors ModPack: Shadow of Chernobyl Nebuďte lamy!
Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pon Sep 16, 2019 4:16 pm



Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 1682 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 109, 110, 111, 112, 113  Ďalší
 DMP pro Call of Pripyat 
Autor Správa
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon Máj 23, 2016 7:37 pm
Príspevky: 30
Bydlisko: Sidorovičův bunkr
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: DMP pro Call of Pripyat
No tak to je dobrý už se šíleně těšim :D

_________________
Přidej si mne na Steamu :) nick:Sidorovič CZ :D
Změnil jsem si jméno protože jsem zapoměl e-mail tak se nedivte :D
Na Larpu mi říkaj Buldozer kvůli mí zbroji a PKMku


Štv Júl 07, 2016 11:06 am
Profil
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia Aug 26, 2016 11:51 am
Príspevky: 41
Bydlisko: Vesnice Zelenáčů v Kordonu
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: DMP pro Call of Pripyat
Zdar Date, jen by mě zajímalo jak to vypadá s DMP? :)
Strašně se totiž těším a škola mi to tak trochu kazí to natěšení(Určitě chápeš o čem mluvím :D)Jinak musím říct že ta Žáruvzdorná vesta je výborná, ale tipuju že cena se bude točit kolem 40-60 tisíc jak tě znám, a ještě k tomu jí budou určitě prodávat jen vědci, a jak je znám tak to jsou strašný vydřiduchové :D

_________________
Pokud postavíš elektrárnu nestav jí na Ukrajině může to totiž dopadnout jako v roce 1986.....
Katastrofou a šílenstvým


Pia Aug 26, 2016 8:35 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: DMP pro Call of Pripyat
Nazdar,
s DMP to vypadá víc než dobře. Samozřejmě chybí ještě dodělat pár posledních drobností, ale valná většina už je kompletní a protože si na tomhle vydání dávám záležet, tak samozřejmě chci, aby všechno šlapalo podle plánu.

V seznamu mám ke kontrole ještě asi deset položek, po jejichž odškrtnutí bude chybět odstranit AtmosFear a Absolute Nature (protože testovací build je podporuje od základu a nechci, aby majitelé horších sestav byli v nevýhodě). Nakonec dojde k aktualizaci instalátoru pro další herní režimy a po ní pak vydání modpacku.

Pokud jde o žáruvzdornou vestu, tak máš pravdu jenom z poloviny. Budou ji sice prodávat výhradně vědci, ale rozhodně nebude stát tolik, kolik sis tipnul. Jde o dost specifickou část výstroje a chci, aby ji hráči používali (jelikož je vážně dost užitečná, i když má samozřejmě několik zásadních omezení).

V modpacku se navíc objeví i separátní noktovizor. V případě potřeby tak hráč nebude muset kupovat podstatně dražší vestu, která ho obsahuje v základu. Noktovizory si vůbec prošly podstatnou změnou a konečně je radost je používat. Už nejde jenom o zabarvenou překryvnou texturu, jako tomu bylo v původní hře.

_________________
Obrázok


Pia Aug 26, 2016 10:15 pm
Profil WWW
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia Aug 26, 2016 11:51 am
Príspevky: 41
Bydlisko: Vesnice Zelenáčů v Kordonu
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: DMP pro Call of Pripyat
Separátní? Takže jestli to chápu tak bude noktovizor do slotu pro Helmu?

_________________
Pokud postavíš elektrárnu nestav jí na Ukrajině může to totiž dopadnout jako v roce 1986.....
Katastrofou a šílenstvým


Pia Aug 26, 2016 10:38 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: DMP pro Call of Pripyat
Přesně tak. Pro porovnání snímek bez noktovizoru a následně s noktovizorem.

_________________
Obrázok


Pia Aug 26, 2016 11:03 pm
Profil WWW
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia Aug 26, 2016 11:51 am
Príspevky: 41
Bydlisko: Vesnice Zelenáčů v Kordonu
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: DMP pro Call of Pripyat
Nazdárek Date, tak kdy bychom se přibližně mohli dočkat?
Myslím např. Vánoce,Silvestr a nebo až ten příští rok?
Vým tyhlety komentáře jsou otravný, ale já si nedám říct :)
Jsem prostě až moc velkej Nerd na tuhletu hru a na samotný DMP :D

Wolf OUT

_________________
Pokud postavíš elektrárnu nestav jí na Ukrajině může to totiž dopadnout jako v roce 1986.....
Katastrofou a šílenstvým


Str Sep 14, 2016 3:37 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: DMP pro Call of Pripyat
Nazdar,
DMP vyjde rozhodně dřív než před začátkem Vánoc, ale ještě pořád mi chybí dokončit instalátory herních režimů. Zřejmě jsem ztratil původní podklady, takže to budu muset udělat nanovo.

_________________
Obrázok


Str Sep 14, 2016 3:44 pm
Profil WWW
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: DMP pro Call of Pripyat
Čtvrtá verze je konečně vydaná! :)

Odkaz na blog

_________________
Obrázok


Sob Nov 26, 2016 6:07 pm
Profil WWW
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia Aug 26, 2016 11:51 am
Príspevky: 41
Bydlisko: Vesnice Zelenáčů v Kordonu
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: DMP pro Call of Pripyat
Zdravím, tak staženo první hodina odehrána a musím říct že za ty dva roky čekání se vyplatily :)
Optimalizace na jedničku zatím ani jednou nespadlo
Hratelnost je vynikájící a skript s vodou je fenomenální a strašně mě baví shánět vodu a pak doma hulákat "tak se napij ty kok... tady z rybníka třeba!"
Jinak základní výbava je jako ze starý 3.7 Makarov,Obvaz,Vodka,PDA s těma blbůstkama, a 15 Nábojů 9x18 co víc si přát :)
A koukal jsem že se objevila i nová výbava jako: Poškrábáná Brokovnice,Jiný vzhled Morganova PDA a určitě tam toho ještě najdu :D
Ale je tu menší zápor nevím proč, ale z nějákého důvodu mám místo obličejů postav v inventáři rozházené textury obličejů :/ Možná je to rozlíšením což mám 1024x768(jen kvůli většímu frame ratu)jinak mám optimální 1280x1024 :)
Jinak opravdu DMP 4.0 chválím jak po grafické stránce tak i po hratelnosti a obsahu který je obrovský :)

Wolf OUT

_________________
Pokud postavíš elektrárnu nestav jí na Ukrajině může to totiž dopadnout jako v roce 1986.....
Katastrofou a šílenstvým


Sob Nov 26, 2016 11:30 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: DMP pro Call of Pripyat
Díky moc jak za pozitivní reakci, tak za poznatky – ale nemůžeš se divit, že Děgovi voda z rybníka asi moc nepojede :).

Počáteční výbavu jsem nijak zásadně měnit nechtěl, protože když něco funguje, je zbytečnost to měnit. Rozhodně ale děkuju za to nahlášení problému se zobrazováním ikon postav, ale bohužel to nijak asi změnit nedovedu. Jde nejspíš o problém s 4:3 rozlišením v kombinaci s mojí změnou velikosti základní textury na 1107x957 (kvůli přidání ikon obličejů dalších stalkerů). Můžeš zkusit zvětšit rozlišení, ale i tak to asi stačit nebude. Zkusil jsem udělat aspoň provizorní opravu (rozbalit a celou gamedata složku překopírovat přes stávající s modpackem) – základní textura je rozměrově identická s originální verzí (1024x1024), ale budou chybět ikony dvou postradatelnějších postav. Na widescreen monitoru jsem si tohohle problému nevšiml a normální 4:3 k dispozici nemám.

_________________
Obrázok


Ned Nov 27, 2016 1:59 am
Profil WWW
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon Dec 12, 2016 4:28 pm
Príspevky: 1
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: DMP pro Call of Pripyat
Zdáár

tak jsem u příležitosti vydání novýho DMP po letech oprášil CoP a pustil se do hraní. A musim říct že velká, převeliká pecka. Zatim mám za sebou jenom většinu Zatonu, ale jestli bude i zbytek hry v tomhle duchu, tak se mám na co těšit. Nejvíc se mi líbí absolutní nedostatek všeho. Hraju tu Profi+ verzi "bez nábojů" a prvních pár hodin jsem si fakt řikal, jestli jsem si neukousnul trochu moc - munice opravdu chybí a když jsem se dočetl že jí prodává Šikula, hned jsem za nim s radostí běžel. Radost mě velmi rychle opustila, když jsem zjistil že za 20 broků požaduje 4000 rublů - PERFEKTNÍ !

Pár dotazů a připomínek:

Zvuk upíra co občas slyšim je jen ambientní zvuk ?
Nešlo by udělat upíra trochu těžším mutantem ? Pamatuju si, že to byl jeden z nejhorších potvoráků na zabití ve vanille, teď mu stačí jeden brok mezi nohy a hotovo, myslim že takhle zajímavá příšera by si zasloužila lepší boj
Proč je Boxer u armády ?
2x už mi vypadl zvuk u stalkerů hrajících na kytaru - jen tak brnkaj na prázdno, ale písnička slyšet neni. Nevim jestli to je modem ale bez něj se mi to nedělo.
Když dám "F" že jdu spát, ale nakonec si to rozmyslim, po stornování nabídky s hodinama se majorovi udělá žížeň, jako kdyby spát šel.
Stalker s upilovanou brokovnicí ostřeluje 2 kilometry vzdáleného banditu, jenž sedí u ohně, požírá klobásu a o ničem neví - dost běžná a častá situace, nešlo by jim nějak "poradit" že se brokovnice na dálku nepoužívá, aby šli blíž ?
Vyměnil bych Tremorovu PB za něco bez tlumiče, ta jeho sebevražedná animace byla dost patetická předtim, teď je ale až vyloženě komická :D

To je zatim všechno, jak budu postupovat ve hře, dám vědět kdyby něco :)


Naposledy upravil jerrycan dňa Pon Dec 12, 2016 10:26 pm, celkovo upravené 1



Pon Dec 12, 2016 5:07 pm
Profil
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia Aug 26, 2016 11:51 am
Príspevky: 41
Bydlisko: Vesnice Zelenáčů v Kordonu
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: DMP pro Call of Pripyat
Mě se teda u Tremora stalo(ve vanille)že vytáhl tu svojí M9 nebo co to měl :/
Ale bugl se mi zrovna zvuk, takže jenom cvakla spoušť a on se skácel k zemi takže jsem dostal strašnej výtlem a válel jsem se po zemi skoro tak jako on :D
A ke kytaře tak to je podle mě asi bug z normální hry, protože tohleto se dělo i v ShoC,CS a i v CoP :)
Co dodat :D

_________________
Pokud postavíš elektrárnu nestav jí na Ukrajině může to totiž dopadnout jako v roce 1986.....
Katastrofou a šílenstvým


Pon Dec 12, 2016 9:43 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: DMP pro Call of Pripyat
To už záleží na hráči, jestli i zbytek hry bude horší nebo naopak snadnější :).

- Zvuky jsou povětšinou ambientní, převážně díky Absolute Nature.
- Odolnost mutantů chci držet spíš níž, ale zase tak, aby se hráč musel přesně trefit. Brokovnice jsou prostě silnější zbraně a tak na ně taky většina mutantů nebo dalších nepřátel reaguje. Ale můžu se o nějakou úpravu v budoucnu pokusit, to vůbec nevylučuju.
- Boxer je u armády proto, protože s novou DMP funkcí na znepřátelení banditů se může stát, že se pak uzavře Skadovsk a hráč bude v obří nevýhodě. CHtěl jsem mu společně se Sultánem vytvořit novou frakci banditů, ale postupy ze Stínu nejsou funkční a ještě jsem na spolehlivou metodu k vytvoření separátní frakce nepřišel.
- Problém se zvukem u kytary je chybou už od základní verze, někdy se bohužel přehraje kratší animace, než jakou je zvuková stopa.
- Nárůst žízně při stornování spánku je neduh skriptu, ale líp momentálně simulace žíznivosti udělat nejde. Viděl jsem a zkoušel jsem už tři nejrůznější verze její implementace a můžu říct akorát to, že stávající verze použitá v DMP je tou nejfunkčnější a nejmíň limitující možností.
- Odstřelování z větších vzdáleností je opětovně neduh základní hry a nedomyšlenosti ze strany GSC. I ti nejobyčejnější stalkeři už od začátku hry u sebe ve vanille s klidem nosí i AKSU, kde s dostřelem problém nebyl. Pokud ale dojde k náhradě zbraní za horší (což je případ DMP), postavy nedovedou omezení zbraní rozpoznat a jedou podle výchozího nastavení. Stejně jako v případě armádní frakce u Sultána a Boxera se mi nepovedlo přijít na funkční opravu (a těžko říct, pokud vůbec nějaká existuje).
- Je pravda, že animace u Tremora se... no, nepovedla. Ale nějakou kratší zbraň mu klidně dám.

Díky za dotazy.

_________________
Obrázok


Pon Dec 12, 2016 11:20 pm
Profil WWW
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned Júl 13, 2008 8:06 am
Príspevky: 169
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: DMP pro Call of Pripyat
Zdarov, mám nejnovější DMP...

Když technikovi v Janově předávám dokumenty že do Pripjatě vede podzemní cesta, tak hra vždy spadne že xray přestal pracovat...

Citácia:
FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_section
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 502
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't open section 'wpn_walter98'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report


Ned Aug 20, 2017 11:04 am
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: DMP pro Call of Pripyat
Nazdar,
stačí stáhnout z blogu poslední aktualizaci, nakopírovat všechny soubory do stávající gamedata složky a pak už hra padat nebude.

_________________
Obrázok


Ned Aug 20, 2017 12:15 pm
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 1682 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 109, 110, 111, 112, 113  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 2 hostia


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron