• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
         | scorpions.cz | cheater.cz | gta.cz | mafia | gothic | nfs | tgames | doom3 | worms | webtech | ...
 
Datastors ModPack: Clear Sky Datastors ModPack: Shadow of Chernobyl Nebuďte lamy!
Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Uto Sep 17, 2019 12:19 pm



Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 1682 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113  Ďalší
 DMP pro Call of Pripyat 
Autor Správa
Součást Zóny
Součást Zóny

Registrovaný: Štv Apr 02, 2009 5:25 pm
Príspevky: 1968
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: DMP pro Call of Pripyat
No bylo to v Zatonu v lodi a imho by správně mělo být prostě přisedni, sedni, cokoli.


Str Máj 18, 2016 6:20 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: DMP pro Call of Pripyat
Tak význam zůstává beze změny, ale díky, zkusil bych tu větu najít.

_________________
Obrázok


Str Máj 18, 2016 8:05 pm
Profil WWW
Zelenáč

Registrovaný: Štv Apr 28, 2016 2:57 pm
Príspevky: 4
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: DMP pro Call of Pripyat
Nešlo by udelat abych mohl u kirilova opravovat zdarma zbraně jako ve vanille? +dá se někdy koupit exoskeleton u sovy/owla?


Pia Máj 20, 2016 9:42 am
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: DMP pro Call of Pripyat
Samozřejmě, že by to šlo udělat, tady máš k tomu opravování doplněk. Ve výchozí verzi DMP tuhle volbu ale nechávat nechci, protože to je pro hráče ohromná a dost zneužitelná výhoda.

U SOvy exoskeleton koupit nejde, ale je k dispozici na objednávku od Šikuly (asi za 80000, pokud si dobře pamatuju).

_________________
Obrázok


Pia Máj 20, 2016 10:51 am
Profil WWW
Zelenáč

Registrovaný: Štv Apr 28, 2016 2:57 pm
Príspevky: 4
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: DMP pro Call of Pripyat
Ok tak dík ;) ja jen videl že u sovy jde ten exoskeleton koupit ale to byla vanilla ale co nasetřim prachy a koupim si ho u šikuly :D


Pia Máj 20, 2016 10:54 am
Profil
Součást Zóny
Součást Zóny

Registrovaný: Štv Apr 02, 2009 5:25 pm
Príspevky: 1968
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: DMP pro Call of Pripyat
Hlásím, že ten rohypnol zabral. Sice jsem musel sežrat tři balení, ale major konečně po 9 dnech v Zóně usnul :D


Ned Máj 22, 2016 11:24 am
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: DMP pro Call of Pripyat
Díky za informaci. Mám pocit, že se někde musí resetovat časovač k únavě, ale vážně by mě zajímalo, co to zaviňuje. A nebo jestli se do savu ty údaje o únavě vůbec neuloží, těžko říct...

_________________
Obrázok


Ned Máj 22, 2016 4:01 pm
Profil WWW
Součást Zóny
Součást Zóny

Registrovaný: Štv Apr 02, 2009 5:25 pm
Príspevky: 1968
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: DMP pro Call of Pripyat
Dohráno a musím tě pochválit. Takhle odladěný mód se vidí u málokteré hry. Až na ten spánek a pár blbostí, co jsem tu napsal, jsem se nestkal s žádným problémem. Hra mi ani jednou nespadla a všechno tak nějak funguje.

Nicméně musím říct, že na mě je DMP až možná moc nekompromisní. Model poškození funguje dobře dokud se pobíhá po venku a sem tam se koná nějaká přestřelka se zombíky nebo pár bandity. Jakmile dojde na boj v budovách nebo jiných stísněných prostorách, začne jít do tuhého. V Pripjati to byl pro mě porod. Šel jsem tam se Sevou a víc času než ve hře jsem strávil v hlavním menu na položce Load a Save. Jakmile se totiž protivníci dostali k lepší výbavě než rezavýmu AKčku a pistolkám, šel jsem dolů na jednu ránu. Respektive vyražená flinta, tři čárky zdraví a červené krvácení - smrt do pěti sekund. Hlavně u vstupu do X8 jsem musel loadovat opravdu hodněkrát. Neměl jsem u sebe granáty (a nevím, jestli by vůbec byly k něčemu) a místnůstky plné Monolitu s AS Valama byly prostě pure RNG kdo se trefí dřív (já i nepřátelé jsme byli plus mínus na ránu). Obrana vrtulníků už pak neměla se zábavou nic společného. Protivníci v keříčkách, dávající mě opět na oneshot, to byla čirá frustrace a modlení se, ať už je proboha konec. Alespoň že Strelok má dost života a nějakou tu ránu vydrží (ikdyž mi taky párkrát chcípnul).

Já vím, že to chceš mít tak nějak reálné, ale z mého osobního pohledu atmosféře moc nepřídá, když většinu přestřelek musím procházet stylem - ok, tak v téhle místnosti je v tomhle rohu panák, toho zastřelím, tak a co dál. Jdu jdu jdu a pác, je po mě, panák na balkonku. OK, tak load, zastřelit panáka v rohu, rychle se otočit a střílet po panákovi na balkonku, menu - save - a dál. Jdu dál, zabiju dva panáky na schodišti, ale třetí má štěstí a trefuje mě dřív, než já jeho, protože mi rána šla komplet do háje. No co se dá dělat - load a snad budu mít štěstí. Prostě pokus omyl.

Ekonomika je na mě taky až moc utažená. Splnil jsem všechny questy, když jsem šel kolem anomálního pole, tak jsem vyzobal artefakty, co tam byly (cíleně jsem ale nechodil od jedné k druhé po každém blowoutu, jestli se tam něco neobjevilo) a i tak jsem měl peníze akorát na jídlo a to, abych koupil druhý upgrady na Abakana, první na Vintoreze a něco druhých na Sevu. Končil jsem s 6000 na účtu. Zbraně prodávat moc nemá cenu, člověk jich moc neunese. Normální Stalkerové za ně sice nabízejí enormní částky, ale moc peněz u sebe zpravidla nemají. Jinak myslím, že se nemusíš bát, že by opravář v Pripjati byl nějak zneužitelný. Přecejen cesta zpátky do Jupiteru stojí 5000 peněz:)

Ještě jedna věc, co by mohla někomu vadit - to že se nikde nic moc neválí. Já to spíš uvítal, nemám rád, když se zdržuju prolízáním každé poličky a rozbíjením každé bedny. V DMP nikde nic moc nebývá (zbraně jen tak na zemi jsem našel snad jen v X8). Ten jeden obvaz nebo radioaktivní vodku oželím. Někomu by ale třeba mohlo vadit, že se odtud vytratil ten explorativní duch a třeba bedýnky rozbíjí rád :)


Pon Máj 23, 2016 9:41 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: DMP pro Call of Pripyat
Ó, děkuju :). Jsem moc rád, že k dalším problémům nedošlo. Ostatně o stabilitu mi jde vždycky v první řadě.

S poškozením v interiéru toho ale bohužel moc neudělám. Popravdě i mně vadí ta přehnaná skupina protivníků za každou druhou stěnou před vstupem do X8, ale omezit to moc nejde (nebo jsem alespoň nepřišel na to, kde a jak by to šlo udělat). Na druhou stranu ale osobně nedokážu říct, jestli je obtížnost vážně moc vysoká, jelikož třeba právě evakuaci jsem k vlastnímu údivu musel opakovat jenom jednou, a to ještě navíc jenom proto, že mi někdo z Monolitu odstřelil ze střechy paneláku Kovalskiho. I tady jsem se počet vojáků snažil omezit, ale bez úspěchu. Navíc jsem si při pokusu o ulehčení finální přestřelky všiml, že v budově kina se donekonečna respawnuje skupina asi šesti nepřátel (zhruba po dvaceti vteřinách od eliminace předchozí skupiny).

Ideálním řešením by bylo mít ve hře nějakou možnost variabilního účinku munice, jenže to engine neumožňuje. Pokud si ale vylepšíš u mechaniků oblek na vyšší neprůstřelnost a eventuelně ještě snížíš obtížnost, měl by ses přes finále dostat bez většího zápolení. A kdyby vážně nebylo zbytí, mám na blogu dlouhou dobu i doplněk na snížení cen vylepšení o polovinu (já třeba měl na konci hry i po vylepšení obleku a dvou pušek hodně přes sto tisíc :)).

Smutnou skutečností je, že buď bude hra těžká na začátku a primitivně jednoduchá ke konci (protože hráč bude mít zákonitě přístup k lepší výbavě) a nebo ta obtížnost bude po celou dobu hraní víceméně stejná a v několika málo pasážích vyskočí o kousek nahoru. Ani já sám nemám ucelenou představu o tom, jak přesně (a pokud vůbec) by se těmhle obtížnostním špičkám dalo vyvarovat. Prakticky jde maximálně tak snížit účinek zbraní a nebo navýšit odolnost hráče. V prvním případě toho protivníci vydrží nezdravě hodně, takže se hlavně v pozdějších částech vrátí efekt nekončící kropenice z vanilly, v dalším případě toho zase hodně vydrží hráč a pro změnu utrpí začátek hry.

Co se týče explorativního ducha – chápu, taky mám rád prozkoumávání lokací, ale přece jenom je to postapokalyptická hra, kde by se mělo těžko dát něco jenom tak sehnat (i když poměrně dost skrýší jsem ve hře i tak nechal). Nechtěl jsem kopírovat koncept ostatních her, kdy je (když to trochu přeženu) co dvacet metrů k nalezení bednička/sejf/skříň/taška a uvnitř čeká puška, neprůstřelná vesta a spousta munice. Jo, určitě by se dalo přijít na kompromis, ale to už by chtělo názor třeba padesátky hráčů a potom ty jejich poznatky nějak sloučit dohromady. A druhá věc je potom samotná realizace – nehledě na pozicování předmětů, to je kapitola sama pro sebe.

_________________
Obrázok


Pon Máj 23, 2016 11:38 pm
Profil WWW
Součást Zóny
Součást Zóny

Registrovaný: Štv Apr 02, 2009 5:25 pm
Príspevky: 1968
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: DMP pro Call of Pripyat
Mě se obhajovat nemusíš, vím, že máš DMP přesně tam, kde ho chceš mít a já jen napsal svůj názor a věřím, že tak jak to je teď, spoustě lidí vyhovuje :) K těm cenám - ono pokud jsi to dohrál 50x, tak už máš tak nějak "optimalizovaný" průchod hrou. Já už si to pořádně nepamatoval, takže jsem nevěděl, co se vyplatí kupovat a co ne, protože to je lehce k nalezení (třeba AK74 v Jupiteru, což jsem ale zjistil až docela pozdě). Jak říkám, prošel jsem všechny vedlejšáky, když jsem šel kolem nějakého anomálního pole, tak ho projel detektorem (ve hrách nedělám věci, co mě nebaví, takže lítat pořád dokola po anomáliích, které jsou od sebe navíc docela daleko, to je skoro jak chození do práce :) a když tam něco bylo, tak jsem to vzal a eventuélně prodal. To mě tak napadá, když Beard na lodi hledal artefakty, tak mám takovej pocit, že ta cena "za quest" a normální výkup přes odchod, nebyla příliš rozdílná. Vlastně nevím, jestli jsem jednou nedostal i míň, ale to se možná pletu.

Ale jak říkám, dobrá práce, ikdyž vím, že jestli budu někdy zkoušet znovu Clear Sky, tak DMP si tam asi dávat nebudu, protože ty střílenice v Limansku byly šílené :)


Uto Máj 24, 2016 6:56 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: DMP pro Call of Pripyat
To nebyla ani tak obhajoba, jako spíš popis toho, co jak funguje :). A za všechny názory jsem rád.

Ceny za artefakty jsem opravoval ještě i v mojí aktuální verzi, kterou mám rozdělanou a už by snad všechno mělo odpovídat původnímu záměru (CoP je oproti předchozím dílům mnohem komplexnější, takže i každá jednotlivá úprava je o to složitější a semo tamo se může stát, že něco ujede nebo že si něčeho nevšimnu).

Clear Sky se tak nějak divně hraje i samo o sobě. Kolikrát u něj mám pocit, že se sice pohybuju v kulisách, co znám, ale zbytek tak nějak nesedí a působí cize. Ale na to by nestačilo ani osm déempéček.

_________________
Obrázok


Uto Máj 24, 2016 7:09 pm
Profil WWW
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon Máj 23, 2016 7:37 pm
Príspevky: 30
Bydlisko: Sidorovičův bunkr
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: DMP pro Call of Pripyat
Zvláštní celej můj PC je teď v bodu varu!Že by už nový DMPčko bylo za dveřmy?

_________________
Přidej si mne na Steamu :) nick:Sidorovič CZ :D
Změnil jsem si jméno protože jsem zapoměl e-mail tak se nedivte :D
Na Larpu mi říkaj Buldozer kvůli mí zbroji a PKMku


Pia Jún 17, 2016 10:20 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: DMP pro Call of Pripyat
Radši to napíšu diplomaticky. Dokončení je blízko :).

_________________
Obrázok


Sob Jún 18, 2016 12:23 am
Profil WWW
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon Máj 23, 2016 7:37 pm
Príspevky: 30
Bydlisko: Sidorovičův bunkr
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: DMP pro Call of Pripyat
Tak Daty jak to vypadá?Můj počítač už je kdyžtak ve šrotu :D
Ale vážně už mi skoro splesnivěl můj Gauss Chleba, kterej jim jenom když DMPčko výjde :(

_________________
Přidej si mne na Steamu :) nick:Sidorovič CZ :D
Změnil jsem si jméno protože jsem zapoměl e-mail tak se nedivte :D
Na Larpu mi říkaj Buldozer kvůli mí zbroji a PKMku


Str Júl 06, 2016 4:39 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: DMP pro Call of Pripyat
Dobře to vypadá :). Ještě jsem radši spustil jedno testování (kde jsem samozřejmě objevil tři chyby a mohl je tak opravit) a teď mě čeká úprava obchodních konfigů pro všechny verze herních režimů, následně pak aktualizace AtmosFear pluginu a instalátor pro všechny herní režimy.

_________________
Obrázok


Str Júl 06, 2016 6:06 pm
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 1682 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 2 hostia


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron