• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
         | scorpions.cz | cheater.cz | gta.cz | mafia | gothic | nfs | tgames | doom3 | worms | webtech | ...
 
Datastors ModPack: Clear Sky Datastors ModPack: Shadow of Chernobyl Nebuďte lamy!
Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pon Sep 16, 2019 3:37 pm



Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 162 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Ďalší
 Dotazy ohledně moddingu 
Autor Správa
Expert
Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob Nov 15, 2008 2:42 pm
Príspevky: 862
Bydlisko: Někde v Zóně
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Dotazy ohledně moddingu
Tak Stín se mi zatím bohužel zprovoznit nepodařilo a asi nepodaří...
Tak či tak, v Clear sky se přes characters_desc_lokace řeší jen příběhové či nějak důležité posavy(Vlk, Chaletskij...), ale oddíly stalkerů ne. Na tohle se snažim přijít docela dlouho, ale nic z toho neni, teda krom rostoucí nenávisti ke GSC a nárůstu autoagresivity :) .
Jediný, co mě napadlo, bylo upravit ten gen_lager, třeba, když jsem upravoval gen_lair, rak mito spadlo. Takže to asi něco řeší:). Jenže jak znám GSc, tak to nejspíš při pokusu o takovou změnu jak jinak, než spadne.

_________________
Obrázok
Obrázok
Obrázok
That is not traditional fire.


Ned Mar 14, 2010 8:55 pm
Profil ICQ
Veterán
Veterán
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob Mar 14, 2009 3:32 pm
Príspevky: 1003
Bydlisko: GSC Game World, Kyjev
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Dotazy ohledně moddingu
datastor: áno v SoC GSC riešilo veci podstate inak ako v CoP - teraz to je viac "generickejšie". A KREB má pravdu - character_desc_lokácia.xml definuje iba príbehové a iné "špeciálne" NPCčka. character_desc_general.xml sa využíva pre A-Life skupiny.

KREB: Ako som už písal - táto vec by sa mala riešiť cez skripty. Pomocou nich si môžeš napríklad pridať parameter k definícii skupiny, ktorý určuje kde sa má daná skupina respawnuť (napr. location = zaton). Ale skripty sú v podstate zdrojáky - a tam človek-neprogramátor veľmi nepochodí :cry:


Ned Mar 14, 2010 9:29 pm
Profil
Expert
Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob Nov 15, 2008 2:42 pm
Príspevky: 862
Bydlisko: Někde v Zóně
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Dotazy ohledně moddingu
Hm...škoda. Moje autoagresivita se asi brzo vystupňuje tak, že nebudu mlátit hlavou o stůl, ale začnu mlátit hlavou o Olega nebo o Sergeje:). No, možná to udělám tak, že exo vyškrtnu z char_desc_general a hodim ho jen příběhovejm postavám.

_________________
Obrázok
Obrázok
Obrázok
That is not traditional fire.


Ned Mar 14, 2010 9:34 pm
Profil ICQ
Veterán
Veterán
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob Mar 14, 2009 3:32 pm
Príspevky: 1003
Bydlisko: GSC Game World, Kyjev
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Dotazy ohledně moddingu
Nemaj boja :) Uvidíme ako na tom s moddingom bude Metro 2033 :)

Je holt pravda, že dosť vecí je naskriptovaných ale to je podľa mňa skôr výhodou. Tým sa dá upravovať širší záber vecí.


Pon Mar 15, 2010 6:48 am
Profil
Zelenáč

Registrovaný: Pia Máj 01, 2009 11:16 am
Príspevky: 85
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Dotazy ohledně moddingu
mnn píše:
Áno dá sa :) Ale je to zložité na vysvetlenie tak som to už urobil :)

Takže, tento mód, ktorý predĺžuje čas po ktorom mŕtvoly miznú a aj zvyšuje počet mŕtvol, ktoré môžu naraz existovať. Taktiež nastavuje rýchlosť času tak ako si chcel: 1 herná hodina = 15 reálnych minút.



mnn píše:
Keď už cheatovať tak poriadne :D

cheaty jak sa patrí

- "vylepšená" vintarka
- "vylepšený" exoskeleton
- "suprová" výbava Děgtarjeva pri vstupe do Zóny

+ prekvapko pre tých, ktorí ihneď na začiatku hry utekajú do Pripjate po nástroje :D

mnn mohl by jsi prosím reuploadnout tyto 2 soubory (pokud je ještě máš)
u toho prvního jsi sice pak napsal návod jak to udělat, ale já v gamedata soubor alifeltx nemám
a u toho druhýho mi jde hlavně o to "překvapení"

a co udelat abych se mohl porozhlídnout po zóně jako v tomhle videu myslím to "létání"

a ještě poslední otázka
dá se upravit vzdálenost vykreslování trávy (na vyšší), protože to nevypadá moc hezky když drny trávy najednou záhadně "vyrostou" padesát metrů předemnou

_________________
...


Uto Sep 07, 2010 5:14 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Dotazy ohledně moddingu
Delší intervaly v miznutí mrtvol najdeš tady, ale bez změny času. Během hry to pak dělá dost potíží, takže bych šachování s časem výjimečně nedoporučoval. Jinak pokud v gamedata složce něco nemáš, nerozbalil sis hru - stačí pročíst tenhle článek.

Pokud ti jde jenom o "překvapení" (což jsou všechny kalibrační sady hned na začátku hry), tak to máš zase tady. Poznámka - Bez exoskeletonu a Vintorezky.

Třetí bod - průletová kamera: zapni konzoli [vlnovka pod Escapem] a napiš do ní demo_record on. Dopředu a dozadu se posuneš stiskem myšítek, do stran se posuneš klávesou pro úkroky. Během průletu ti ale bude na středu obrazovky problikávat text.

No a poslední otázka - bohužel nedá.

_________________
Obrázok


Uto Sep 07, 2010 8:05 pm
Profil WWW
Součást Zóny
Součást Zóny
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str Máj 07, 2008 10:04 am
Príspevky: 2159
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Dotazy ohledně moddingu
_asdf_ píše:
[a ještě poslední otázka
dá se upravit vzdálenost vykreslování trávy (na vyšší), protože to nevypadá moc hezky když drny trávy najednou záhadně "vyrostou" padesát metrů předemnou


To mi sice tiez leze na nervy, ale ak si nahodis Absolute nature mod, tak to bude menej rusive, nakolko ma rastliny a podklad lepsie zladene, hlavne v jesennom prevedeni. A este cim mas viac hustejsie nastavenu travu, tym to vyskakovanie viacej bije do oci. Teda aspon mne sa to tak zda :)

http://stalker.filefront.com/file/;113043

_________________
Galbadia hotel soundtrack page


Str Sep 08, 2010 9:30 am
Profil
Zelenáč

Registrovaný: Pia Máj 01, 2009 11:16 am
Príspevky: 85
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Dotazy ohledně moddingu
díky datastore

to bigfus: na hezčí grafiku mám atmosfear a tím odkazem si mi nasadil brouka do hlavy, ten mod vypadá taky pěkně

_________________
...


Štv Sep 09, 2010 4:04 pm
Profil
Součást Zóny
Součást Zóny
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str Máj 07, 2008 10:04 am
Príspevky: 2159
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Dotazy ohledně moddingu
Atmosfear je hlavne o dohladnosti a pocasi, ale to je fuk. Ten isty clovek co robil Atmosfear, spravil aj Absolute texture packy, Nature a Structures, oba robia hru krajsou, omnoho krajsou v pripade Nature.

http://stalker.filefront.com/file/Absolute_Structures_Texture_Pack_for_SCoP;112625

_________________
Galbadia hotel soundtrack page


Štv Sep 09, 2010 5:51 pm
Profil
Zelenáč

Registrovaný: Pia Máj 01, 2009 11:16 am
Príspevky: 85
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Dotazy ohledně moddingu
a nevíš, jestli půjdou ty modpacky spolu s atmosfearem?

_________________
...


Pia Sep 10, 2010 12:45 pm
Profil
Součást Zóny
Součást Zóny
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str Máj 07, 2008 10:04 am
Príspevky: 2159
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Dotazy ohledně moddingu
Nakolko su to prachsproste textury, tak to bude fungovat s kazdym modom.

_________________
Galbadia hotel soundtrack page


Pia Sep 10, 2010 2:16 pm
Profil
Zelenáč

Registrovaný: Ned Mar 07, 2010 10:00 am
Príspevky: 24
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Dotazy ohledně moddingu
nevite někdo jestli existuje mod kterej by přidal víc misí _:?:_

_________________
95% teenagerů by brečelo, kdyby viděli 50centa na vrcholku mrakodrapu, kde by chtěl skočit. Přidej si tohle do podpisu, pokud patříš mezi těch zbylých 5%, kteří by si přinesli pop-corn a křičeli "SKOČ SKOČ!"


Pon Sep 20, 2010 6:29 pm
Profil
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned Jan 13, 2008 7:26 am
Príspevky: 77
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Dotazy ohledně moddingu
Fajstouš píše:
nevite někdo jestli existuje mod kterej by přidal víc misí _:?:_


Existují tzv. modpacky, které přidávají kupu misi.

První z nich je SGM 1.7 u kterého mám skoro hotový překlad (informace o něm najdeš i zde na foru).

Druhý ModPack který ještě není hotový se jmenuje S.M.R.T.E.R 0.45 ve kterém budou všechny předešlé lokace z původních stalkeru plus dvě lokace z buildu a jedna lokace z AMK 2.0 (konkrétně Predbanik)..... Ten je zatím ve fázi betatestu a měl by to být nejobsáhlejší ModPack v dějinách Stalkera.

btw: Můj oblíbený screan ze stalkera v poslední době :) http://img.xrmb2.net/images/569257.jpeg

Smartphoneusr psal že už má ten modpack nezabalený cca 6.4GB
Screany k modu:http://img.xrmb2.net/gallery.php?gID=smrt
Videa z hraní: http://www.youtube.com/user/smrtphoneusr

_________________
http://www.nfs-world.cz/forum/topic/stalker-sigerous-mod-2-2-albor-eton-edice-cesky-preklad/


Pon Nov 29, 2010 2:51 pm
Profil ICQ WWW
Zkušený
Zkušený
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str Máj 27, 2009 1:09 pm
Príspevky: 640
Bydlisko: Útušická hasičárna
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Dotazy ohledně moddingu
Tak ten 2. modpack me hrozně potěšil :) už se těším až to bude hotové.

_________________
Jedinec neznamená nic... Celek, celkem nic.
Adobe after effect CS5
Obrázok


Štv Dec 16, 2010 8:08 am
Profil WWW
Zkušený
Zkušený
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str Máj 27, 2009 1:09 pm
Príspevky: 640
Bydlisko: Útušická hasičárna
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Dotazy ohledně moddingu
Nemáte někdo konvertor z .ogf do nějakého editovatelného formůtu pro 3ds max ? Konkretně 3DS max 2011. Předem díky :)

EDIT: Problém vyřešen, kdyby někdo chtěl do budoucna našel sem pack 3d modelu ze stalkera - http://resurs3d.blogspot.com/2010/09/st ... vol-1.html :)

_________________
Jedinec neznamená nic... Celek, celkem nic.
Adobe after effect CS5
Obrázok


Pon Feb 28, 2011 2:42 pm
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 162 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron