• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
         | scorpions.cz | cheater.cz | gta.cz | mafia | gothic | nfs | tgames | doom3 | worms | webtech | ...
 
Datastors ModPack: Clear Sky Datastors ModPack: Shadow of Chernobyl Nebuďte lamy!
Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pon Feb 24, 2020 12:17 pm



Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 9 ] 
 Zbraně // přejmenováno 
Autor Správa
Zelenáč

Registrovaný: Uto Jan 06, 2015 7:02 pm
Príspevky: 79
Odpoveď s citáciou
Poslať Zbraně // přejmenováno
Můžu použít zbraně z CoP do Clear Sky?

_________________
Podpis.


Ned Apr 05, 2015 7:37 pm
Profil
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2416
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Zbraně // přejmenováno
Modely by měly být narozdíl od Stínu vzájemně kompatibilní. Druhá věc je, že u animací tomu tak nebývá. Třeba při nabíjení ti může zůstat ve zbrani zásobník. V podstatě budeš mít aktivní plně funčkní animace, ale viditelně tak nějak polovičatě.


Ned Apr 05, 2015 9:42 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Zbraně // přejmenováno
A ani to neplatí tak úplně - co jsem vypozoroval, tak se může stát, že použitá zbraň i s přidruženou animací pro Call of Pripyat se v Clear Sky prostě nenačte a hra spadne s hláškou, že některou z animací (i když v modelu je zadaná) nemůže najít. Často se tak děje třeba u modelů granátů.

_________________
Obrázok


Pon Apr 06, 2015 12:48 am
Profil WWW
Zelenáč

Registrovaný: Uto Jan 06, 2015 7:02 pm
Príspevky: 79
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Zbraně // přejmenováno
Na AMK foru měli totiž v části zbraní pro CoP i screeny z CS, tak to vyzkouším. Díky za varování.

_________________
Podpis.


Pon Apr 06, 2015 1:33 pm
Profil
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon Apr 04, 2011 6:24 pm
Príspevky: 188
Bydlisko: Pripyat
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Zbraně // přejmenováno
Souhlasim s datym, ten problém jsem párkrát mel i já
Přiznavam se, ze jsem udělal pokus a model m3 z shoc jsem dal do cop, model byl pěkný, ale postava mela 4 ruce :D důvod je jednoduchý, v shoc je každý model zbraně společné s modelem ruk


Str Apr 08, 2015 9:08 pm
Profil
Zelenáč

Registrovaný: Uto Jan 06, 2015 7:02 pm
Príspevky: 79
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Zbraně // přejmenováno
Tak jsem zkusil přidat pár zbraní z CoP do Clear Sky. Hra padala, protože nemohl najít motion nebo měla problém s particles (konkrétně shell). :cry:

_________________
Podpis.


Pia Apr 10, 2015 11:59 am
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Zbraně // přejmenováno
Partikly jde ve většině případů nahradit přímo v konfigu za ty ze základní hry, aniž by došlo k zásadnějším problémům (pokud zbraň nebude invertovaná - pak by vyhazovala nábojnice z protější strany, což by zrovna dvakrát dobře nevypadalo).

U pohybů je situace horší, protože modeláři většinou všechny animace rvou do animačního souboru jednoho typu zbraně (wpn_hand_název_hud_animation.omf), kterou je pak potřeba taky nahradit. V případě automatů se používá animační soubor Kalašnikova nebo Enfielda, u samopalů soubor od MP5 a u pistolí pak převážně soubor od HPSA Browningu - a ten se skoro vždycky nahrazuje za nechutně odpornou verzi bůhví odkud. V případě, kdyby animace byly pro každou zbraň samostatně, tak by odpadla spousta problémů.

_________________
Obrázok


Pia Apr 10, 2015 12:23 pm
Profil WWW
Zelenáč

Registrovaný: Uto Jan 06, 2015 7:02 pm
Príspevky: 79
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Zbraně // přejmenováno
Zkusil jsem v configu zbraně naradit particles od autora za puvodni vanilu a hra padala s logem, že nemůže najít pravě ten particles, který jsem přepsal. Je možné, aby byl model zavislý na daném particles.xr?

_________________
Podpis.


Ned Apr 12, 2015 6:48 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Zbraně // přejmenováno
Ne, to ne... nebo alespoň já se s takovou zbraní ještě nesetkal. Partiklů je víc (grenade_flame_particles, silencer_smoke_particles, flame_particles, shell_particles, smoke_particles), tak si zkontroluj, jestli daná zbraň má u všech sekcí základní záznamy a jestli ještě na konci konfigu nejsou další varianty toho konkrétního kousku (někdy to tak moddeři dělali, aby si ušetřili přidávání dalších záznamů do weapons.ltx a aby ty varianty byly pohromadě).

_________________
Obrázok


Ned Apr 12, 2015 8:53 pm
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 9 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 2 hostia


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron