S.T.A.L.K.E.R. - Komunita na scorpions.cz
http://forum.stalker.scorpions.cz/

Nesmrteľnosť bloodsuckera, vzťahy mutantov a hlad
http://forum.stalker.scorpions.cz/viewtopic.php?f=31&t=5179
Stránka 1 z 1

Autor:  Snark [ Sob Feb 22, 2014 1:18 pm ]
Predmet príspevku:  Nesmrteľnosť bloodsuckera, vzťahy mutantov a hlad

Chcel by som sa skúsenejších moderov opýtať na pár vecí.

Nesmrteľnosť bloodsuckera - všetci vieme že ak sa v CS bloodsucker zneviditeľní, nedá sa ho zabiť. Dá sa nejak táto nesmrteľnosť odstrániť, aby to bolo presne ako v SOCH/COP? A ak nie, dá sa aspoň nastaviť to aby sa nezneviditeľňoval a tým pádom nemal ani tú nesmrteľnosť? skúšal som rôzne zmeny v m_bloodsucker.ltx ale tam sa dá maximálne (podľa toho čo som zistil) meniť "prestávka" medzi tým ako sa zviditeľní a kým sa dá naspäť do neviditeľnosti.

Vzťahy mutantov - V SOCH to tak funguje, že ak prepíšem hodnoty v game_relations na mutanti a mutanti = -5000 a všetkých mutantov v [monster_relations] nastavím na nepriateľov (napríklad bloodsucker a dog -2 atď) tak proti sebe bojujú. V Clear Sky to ale akosi nechce fungovať... vôbec na seba neútočia. Dá sa to zmeniť nejak inak, alebo dá sa to vôbec zmeniť?

Hlad - v CS je pôvodne vypnutý hlad. Podľa toho čo viem by sa hlad mal dať meniť v [actor_condition] pomocou satiety_v
satiety_power_v mení pokles energie, satiety_health_v zdravia a satiety_critical kedy zdravie začne klesať.
Škúsal som to rôzne ponastavovať, ale zmeny (okrem energie) som si nevšimol. Je mi jasné že indikátor hladu v CS nie je, ale ani mi neklesá zdravie ani nič. Skúšal som aj hrať pár hodín, spať (mód na spacák) a nič. Žiadny pokles zdravia.
Skúsil som aj Ceanov S.T.A.L.K.E.R. Hunger Mod v1.0 pre CS a tak isto... žiadny úspech.
Ako to funguje, prosím?

Autor:  datastor [ Sob Feb 22, 2014 5:24 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Nesmrteľnosť bloodsuckera, vzťahy mutantov a hlad

Zneviditelnění u Upíra odstranit snad ani nejde (nebo alespoň ne přes konfigy, obdobně jako tomu zřejmě bude i u nesmrtelnosti během neviditelnosti).

Útočení mutantů mezi sebou jsem nezkoumal, ale vzhledem k tomu, že od Clear Sky docházelo v enginu ke spoustě ořezům, nedivil bych se, kdyby se mutanti počítali globálně jako jedna skupina, která je mezi sebou neutrální). Ale je to jenom odhad.

Hlad skutečně měníš pomocí satiety_power_v a soubor od Ceana by fungovat měl - akorát v jeho verzi je nastavená hodnota 0.000055, kdežto u sebe třeba mám o nulu míň a funguje to. Vyzkoušej a uvidíš (ale radši klasickou cestou, protože mám tušení, že spacák na hlad vliv neměl).

Autor:  Snark [ Sob Feb 22, 2014 9:01 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Nesmrteľnosť bloodsuckera, vzťahy mutantov a hlad

Ďakujem za odpoveď :)

No viem toľko, že mutanti fungujú ako jedna frakcia v CS - čiže tiež obsadzujú teritóriá atď. no a pôvodne spolupracujú teda všetky druhy, kdežto v SOCH aj COP sa medzi sebou niektoré druhy zabíjajú. Akurát, že v SOCH/COP to ide zmeniť, ale v CS žiadne zmeny aj pri prepísaní hodnôt nevidím. Netuším ako to teda môže fungovať...

Autor:  datastor [ Sob Feb 22, 2014 9:41 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Nesmrteľnosť bloodsuckera, vzťahy mutantov a hlad

To jo, spíš jsem odkazoval na rozlišování frakcí a "frakcí" obecně. Mutanti ji vždycky budou mít nedefinovanou a víc jsem se v tom nevrtal, protože většinou ani přímo na boje mutantů mezi sebou nedochází (až na pár případů). Pokud to pro potřeby Clear Sky v GSC zablokovali přímo v knihovnách, tak to stejně změnit nijak nepůjde.

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/