Datastor Modpack -Clear Sky-
Autor |
Správa |
datastor
Technická podpora
Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm Príspevky: 9112 Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
|
Pochopitelně že munice je mnohem silnější, jinak by úbytek výbavy u NPC neměl význam  Anglická verze by měla modpack taky akceptovat.
_________________
|
Pon Sep 22, 2008 8:17 pm |
|
 |
koprpe
Zelenáč
Registrovaný: Pon Sep 22, 2008 9:55 pm Príspevky: 4 Bydlisko: JH
|
 Spací pytel
Když se chci vyspat tak mi to napíše nejsi unaven... Zkoušel jsem to v taborech, v divocine, v baracich.. Skoro vsude a furt to same..
PS: Nemohl bys udělat samostatný mód se spacákem.?
_________________
|
Uto Sep 23, 2008 9:32 am |
|
 |
bigfutus
Součást Zóny
Registrovaný: Str Máj 07, 2008 10:04 am Príspevky: 2159
|
 Re: Spací pytel
koprpe píše: PS: Nemohl bys udělat samostatný mód se spacákem.?
http://stalker.filefront.com/file/AMK_S ... 0x#1641555
|
Uto Sep 23, 2008 10:11 am |
|
 |
koprpe
Zelenáč
Registrovaný: Pon Sep 22, 2008 9:55 pm Príspevky: 4 Bydlisko: JH
|
 Spacak... jak na to...?
to bigfutus: Tohle je mi k nicemu kdyz je to anglicky a inventar je pruhlednej a kdovi co jeste.. A jeste k tomu to nefunguje, furt to pise ze nejsem unaven.!!! Může mi někdo poradit jak tenhle mod funguje.?
_________________
|
Uto Sep 23, 2008 10:58 am |
|
 |
datastor
Technická podpora
Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm Príspevky: 9112 Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
|
Spacák nejde používat na základnách frakcí a nebo ve chvíli, kdy už jsi se vyspal - jinak funguje dobře, jenom jsem všehovšudy narazil na dva pády (jeden v Rudém lese, jeden v Agropromu) - jinak ale bez problémů.
_________________
|
Uto Sep 23, 2008 11:37 am |
|
 |
Iverson
Zelenáč
Registrovaný: Štv Máj 24, 2007 7:20 pm Príspevky: 40
|
Zdarek mohl by jsi mi hodit jen neco na to aby z mutantu padaly koncetiny(Kopyta atd.)
Diky 
|
Uto Sep 23, 2008 12:38 pm |
|
 |
datastor
Technická podpora
Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm Príspevky: 9112 Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
|
Stačí si z modpacku vybrat soubory m_boar, m_flesh, m_dog a m_snork z gamedata/configs/creatures.
_________________
|
Uto Sep 23, 2008 12:55 pm |
|
 |
Iverson
Zelenáč
Registrovaný: Štv Máj 24, 2007 7:20 pm Príspevky: 40
|
Oki super a neprepise mi to nic mam ten ruskou modifikaci a docela slape,jen tam chybi prave tohle.Diky zkusim to;)
A ty ostatni typu m_pseudodog a m_poltergeist ne?
EDIT:Zdárek, jak odendam to aby inventar nebyl pruhlednej...?
EDIT:Tak sem vytahl z tveho mod packu spacak a vymazal sem ten pruhlednej inventar.. A ted mam oblek, zbrane, posunute kousek do prava..nejsou tam kde maji byt... co mam vymazat aby to bylo zase OK.?
EDIT:Uz sem to vyresil...
Vladkův Edit: Příště bych prosil editovat. Děkuji.
|
Uto Sep 23, 2008 1:02 pm |
|
 |
datastor
Technická podpora
Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm Príspevky: 9112 Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
|
Pokud ještě nějakou dobu počkáš, tak vydám novou verzi modpacku s normálním inventářem.
_________________
|
Uto Sep 23, 2008 1:24 pm |
|
 |
koprpe
Zelenáč
Registrovaný: Pon Sep 22, 2008 9:55 pm Príspevky: 4 Bydlisko: JH
|
 Supr-Kuper
Jo to by bylo dobry.. sem se v tom trochu pohrabal, ted uz je inventar normalni, jen kdyz se mi ukaze kolik hodin se chci vyspat tak tam je to kousek posunute.. Ale jinak funguje OK.. 
_________________
|
Uto Sep 23, 2008 1:43 pm |
|
 |
D76
Zelenáč
Registrovaný: Sob Apr 26, 2008 3:18 pm Príspevky: 48
|
Ahoj Daty,mod jako vždy super, akorad bych potřeboval vratit zpět klasicky zaměřovač (křižek)poradiš mi jak na to?Dik.
_________________
|
Str Sep 24, 2008 5:01 pm |
|
 |
datastor
Technická podpora
Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm Príspevky: 9112 Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
|
Díky  - zaměřovač vrátíš editací system.ltx v gamedata/configs. Tady je originál:
Kód: [hud_cursor] cross_length = 0.015 min_radius = 0.0 max_radius = 1.0 radius_lerp_speed = 0.08 cross_color = 0.7,0.7,0.7,0.5 disp_scale = 0.08
_________________
|
Str Sep 24, 2008 5:26 pm |
|
 |
RiderCZ
Zelenáč
Registrovaný: Str Sep 24, 2008 9:16 pm Príspevky: 31
|
peknej mod, spadlo mi to poprve az v agropromu, pri kontaktu povinostacky hlidky s nesmrtelnym upirem (spadlo to tak dokonale, ze musim heat znova, pac nepomaha ani odendani gamedata k nacteni savu), ale top ovazuji za chybu enginu, pac nema korektni komunikaci s modama.
kazdopadne k dotazu, potrebuju vedet, co mam umazat abych vratil defaultni celovku, pac ta soucasna mi prijde intenzitou, jako baterka se kterou jsem si pred deseti lety svitil u babicky, vyrobena za hluboke totality  a ne jako moderni celovka (to se tyka detastor modu i na normal stalkera), jestli to tu nekde je napsane tak se omlouvam
|
Str Sep 24, 2008 11:29 pm |
|
 |
hiroc
Zelenáč
Registrovaný: Sob Jún 28, 2008 11:35 pm Príspevky: 22
|
Zdar Datastore zkoušel jsem výše zmiňovaný Animals mod je fakt že autoři „trošku“ přestřelily ale určitě bych některé věci z tohoto modu v tom tvém rád viděl například ty nové mutanty a i ty hodiny pod mini mapou nejsou hloupí nápad a zdálo jse mi i to prostředí takové detailnější . Prosím tě budeš dávat do svého modu modely zbraní z původní dat.modifikace ?
A ještě jedna věc šlo by dodat lokace Bar ,Divoká oblast a původní Rudý les popřípadě i Pripjat z původního stalkera do nynějšího? Díky moc za odpověď či úvahu.
|
Štv Sep 25, 2008 12:04 am |
|
 |
datastor
Technická podpora
Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm Príspevky: 9112 Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
|
Rider: Ty pohrdáš pravou stalkerskou bludičkou? Mno dobře... Stačí přejmenovat soubor light_night v gamedata/configs/models/objects. Toť vše
Hiroc: Tam se to řeší přes spawn, takže bych z toho souboru pak musel pracně vysekávat mutanty ze základen frakcí (což se mi pochopitelně moc nechce a nechápu, jak tohle mohlo někoho napadnout). Prostředí by se měnit nemělo a s dodáváním map tě asi zklamu. Prvně nevím jak na to, druhak to asi beztak nepůjde. Ale taky by se mi to zamlouvalo, ne že ne  Na problém jsem narazil i při použití těch modelů zbraní - hra mi po dodání byť jednoho modelu epesně spadla do oken. Ale nějak se to určitě bude dát zprovoznit, jenom ještě počkám na patch 1.5.05, ponadávám si na všechno co kvůli němu budu muset měnit (a na chyby co stejně neopraví včetně savů, co zase nebudou fungovat) a pak budu dál tvořit  .
_________________
|
Štv Sep 25, 2008 1:39 am |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|