S.T.A.L.K.E.R. - Komunita na scorpions.cz
http://forum.stalker.scorpions.cz/

Datastor Modpack -Clear Sky-
http://forum.stalker.scorpions.cz/viewtopic.php?f=31&t=2105
Stránka 2 z 116

Autor:  speedyj [ Sob Sep 20, 2008 11:14 am ]
Predmet príspevku: 

Rsa_Viper píše:
A nemáš nějakej další mod v CS, že ti to tak padá ?


mam origo CZ+ patch, nic jinyho tam nemam

zkusim to znovu, az vlezu do jiny lokace

Autor:  datastor [ Sob Sep 20, 2008 11:14 am ]
Predmet príspevku: 

Rsa: Ono tohle se měnilo v character_desc souborech, tam je předpoklad k tomu, že se musí hra spustit od začátku - teprv pak se změna projeví. Už jsem to dodal i do prvního příspěvku. Jinak si už NPC s hromadou granátů nezahrává :-)

Autor:  jirka607 [ Sob Sep 20, 2008 11:37 am ]
Predmet príspevku: 

animal mod pridava vyskrtle mutanty a zvysuje vyskyt tech normalnich+zpratelene mutanty atd

Autor:  Střelec [ Sob Sep 20, 2008 11:59 am ]
Predmet príspevku: 

datastor píše:
Jinak si už NPC s hromadou granátů nezahrává :-)


Jo, funguje to parádně :) pouze tři granáty za celou hru, přičemž 2 přilítli najednou :?

Autor:  speedyj [ Sob Sep 20, 2008 12:28 pm ]
Predmet príspevku: 

jirka607 píše:
animal mod pridava vyskrtle mutanty a zvysuje vyskyt tech normalnich+zpratelene mutanty atd


zprateleny mutant? :shock: dej vic info !

Autor:  jirka607 [ Sob Sep 20, 2008 12:33 pm ]
Predmet príspevku: 

hodis na zem napr krysi hlavu a sebehnou se krysy a zacnou utocit na tvy nepratelke zombici na zakladnach frindly a td je verze pro 1.5.03 a 04 + prida dve nove anomalie

Autor:  C0rg3n [ Sob Sep 20, 2008 1:04 pm ]
Predmet príspevku:  mod

Tak mód je super, hned jsem ho vyzkoušel, ale asi ho budu muset dát pryč. Když teď všichni všem více ubírají, tak, ani nestihneš doběhnout na obranu nějáké pozice a když jo tak tam zůstane 1 tvůj, kterej je skoro mrtvej... V Shadow of cernobyl to tak moc nevadilo, protože v něm nebyly války frakcí, ale radši do bandity vystřelím párkrát víc, než se bránit proti 10 banditům sám.
Ps: Nevíte kde se i *.ini souboru nastavuje zapnutí hloubky pole (rozmazanost při nabíjení)? Hru sice hraji na vysoké detaily, ale mám zaplé pouze plné dynamické osvětlení. Díky moc za odpověď

Autor:  spandau [ Sob Sep 20, 2008 1:48 pm ]
Predmet príspevku:  Re: mod

C0rg3n píše:
Ps: Nevíte kde se i *.ini souboru nastavuje zapnutí hloubky pole (rozmazanost při nabíjení)? Hru sice hraji na vysoké detaily, ale mám zaplé pouze plné dynamické osvětlení. Díky moc za odpověď


v user.ltx
Kód:
r2_dof [0.000000 - 1.000000,0.000000 - 1.000000,0.000000 - 1.000000]
r2_dof_far [0.000 - 10000.000]
r2_dof_focus [-10000.000 - 10000.000]
r2_dof_kernel [0.000 - 10.000]
r2_dof_near [-10000.000 - 10000.000]
r2_dof_sky [-10000.000 - 10000.000]

Viac najdes na http://www.tweakguides.com/ClearSky_7.html

Autor:  jirka607 [ Ned Sep 21, 2008 10:50 am ]
Predmet príspevku: 

Tak datyho modpack je super ale podotykam ale neco tomu chybelo,byly to mutanti vic mutantu novy mutanti,a proto na ukor datyho skriptu ktery sem tak pracen smazal jsem dany mod spojil Animal modem 1.1 a ted to ma smrnc doufam daty ze nic nenamitas k tomu ze jsem si vypujcil zvuky a textury a dalsi kosmeticky vecicky.

EDIT:Este jedna otazka jak odstranim ten inventar vseci ikony mi litaj 1cm-2cm pryc a ja pak nemuzu cist texty u zbrani.

Autor:  datastor [ Ned Sep 21, 2008 11:18 am ]
Predmet príspevku: 

Inventář jsem právě v novější verzi modpacku opravil, ale tam to možná bude kolidovat s tou další modifikací - dej mi sem link a já se na to podívám.

Jinak k chybám: Když se tak dívám, jak hra spoustě lidem padá i s patchem, tak jsem skutečně na vážkách - může za to modpack? Nebo je to jenom zas chyba na straně GSC? Pokud hra s modpackem spadne, dejte sem místo reakce "Spadlo mi to tam a tam" výpis z logu. Kde ho najdete se dočtete ve FAQu (aneb klasická a ohraná věta Sdílené dokumenty -> STALKER-STCS -> názevprofilu.xray.log a z něj konec pod textem ERROR). Žádná jiná čísla nebo další hodnoty či výpisy spojené s bugtrapem mi nepomůžou a nic z nich nevyčtu. Modpack jsem zkoušel v bažinách, Kordonu, Smetišti, Temném údolí a několikrát se vracet do předchozích lokací a bez chyby (se zahájením nové hry).

Jde mi jenom o to, že vzhledem k tomu nedodělku zvanému Clear Sky se chyba těžko hledá a ještě hůř oddůvodňuje :cry:

Autor:  jirka607 [ Ned Sep 21, 2008 11:20 am ]
Predmet príspevku: 

http://amk-team.ru/forum/index.php?showtopic=1439
Co ty na to??

Autor:  Rsa Viper [ Ned Sep 21, 2008 12:16 pm ]
Predmet príspevku: 

jirka607: To bych radši hrál STALKERa bez modu ... nebo si di hrát The SIMS když tam chceš mít takovou ptákovinu :lol:

Autor:  datastor [ Ned Sep 21, 2008 12:18 pm ]
Predmet príspevku: 

No to je vážně katastrofa... tohle v modpacku nebude ani náhodou.

Autor:  jirka607 [ Ned Sep 21, 2008 12:34 pm ]
Predmet príspevku: 

taky nevite co je pekny nevite co je pekny.

Autor:  Rsa Viper [ Ned Sep 21, 2008 5:29 pm ]
Predmet príspevku: 

datastor: Mám problém, chtěl jsem si pustit zvuky z monlith\sleep ve složce sleep jsou zvuky, ale automaticky co se tam dostanu tam, mi Windows hodí chybu explorer.ExE

Stránka 2 z 116 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/