S.T.A.L.K.E.R. - Komunita na scorpions.cz
http://forum.stalker.scorpions.cz/

Rsa Viper's Real Zone Mod 5.x
http://forum.stalker.scorpions.cz/viewtopic.php?f=26&t=3755
Stránka 1 z 20

Autor:  Rsa Viper [ Ned Aug 01, 2010 5:40 pm ]
Predmet príspevku:  Rsa Viper's Real Zone Mod 5.x

Obrázok

Téma 6. verze <- aktuální

Téma 4. verze

Ke stažení: Verze 5.06 |Build 0516| - Podpora ukončena [4.2.2014].

Autor:  Tonco247 [ Pon Aug 02, 2010 10:11 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 2

Zdravím.Mám pár otázok:1.pod akou verziou to funguje?
2.tie nové zbrane sa dajú iba kúpiť alebo ich môžem aj nájsť?
3.Nepremýšľaľ si o Real Zone Móde pre Call of Prypiat?
Dík za odpovede.

Autor:  datastor [ Pon Aug 02, 2010 10:29 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 2

... přičemž stačilo jedno kliknutí. Alespoň na první dotaz.

Autor:  Rsa Viper [ Uto Aug 03, 2010 10:08 am ]
Predmet príspevku:  Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 2

Zbraně se dají koupit u různých obchodníků (Každý prodává něco jiného). Některé používají přímo frakce.

Do CoP už mód, se kterým jsem spokojen a dělá hru reálnou je, a to je samozřejmě DMP :)

Autor:  Tonco247 [ Uto Aug 03, 2010 1:08 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 2

No hej ,aj ja mám Datyho mód , ale predsa len ty by si tam dal napr možnosť infiltrácie tie vysielačky a neaké svoje nápady,a vznikol by Rsa viper Real zone mód pre Call of Prypiat :D

Autor:  Rsa Viper [ Uto Aug 03, 2010 1:26 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 2

Mohl bys pochopit, že prostě to, co šlo udělat/přidat a bylo to normální, je už v DMP pro CoP?

SHOC a CoP jsou rozdílné hry a né všechno je mezi nima navzájem funkční.

Autor:  Tonco247 [ Uto Aug 03, 2010 9:16 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 2

To bol len návrh. :wink: Samozrejme si cením tvoju tvorbu.Asi ten mód vyskúšam.Ak sa dostanem aspon za smetiská :lol:

Autor:  Rsa Viper [ Ned Aug 08, 2010 9:16 am ]
Predmet príspevku:  Seznam změn verze 5.0 - Build 0510

- Snížena odolnost stalkerů v exoskeletonech
- Odstraněna možnost vytváření anomálií z artefaktů
- Odstraněna možnost vytváření skrýší z batohů
- Přidán zvuk vydechnutí u energy drinků
- Přidáno rozšíření pro Hard-Core HUD, díky němuž zmizne i typ munice
- Prodloužen dostřel šipek do brokovnic
- Dynamic Weather mód nahrazen Panoramic módem
- Přidán skript, díky nemuž se dynamicky mění počasí.
- Do složky "Nastavení ModPacku" byla přidána funkce sumek (Více info v FAQ)

Autor:  Sovietov [ Ned Aug 08, 2010 3:24 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 2

Dobra prace. Nicmene mam 2 dotazy (nebude doufam vadit kdyz budou ohledne verze 4.8...); rad bych si nahradil pribalene pocasi (asi Dynamic Weather) mym oblibenym WO 2.0, nicmene nevim, ktere configy mam smazat ci upravit aby po nahrazeni nevznikly nejake komplikace.
Dale bych se rad vratil k puvodnimu stalkerovskemu fontu, stejna otazka - ktery soubor mam smazat ci upravit?
Diky predem za odpovedi.

Autor:  datastor [ Ned Aug 08, 2010 3:43 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 2

Počasí si nahradíš snadno:

gamedata/config/weathers - celou složku zazálohuj a překopíruj si sem složku z WO
gamedata/textures/sky - taky zazálohuj a nahraď složkou z WO
gamedata/scripts/level_weathers.script - tady bude možná problém, jelikož WO používá vlastní skript k počasí a jeho změnám

Font se mám dojem u Vipera neměnil, takže by hra měla pořád zobrazovat ten originální.

Autor:  Rsa Viper [ Ned Aug 08, 2010 6:05 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 2

Doporučuji používat pouze nejnovější verzi módu.

Fonty jsem žádné neměnil.

Autor:  entity [ Uto Aug 10, 2010 5:35 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 2

Sovietov píše:
Dale bych se rad vratil k puvodnimu stalkerovskemu fontu, stejna otazka - ktery soubor mam smazat ci upravit?

Ak si mal pred tym hru v anglictine, tak ta pouziva iny font ako ceska verzia.
A ano, ten times new roman ci co to je je naozaj hnusny oproti origo fontu.

Autor:  entity [ Štv Aug 19, 2010 7:24 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 2

Tak mi to spadlo pod mostom, ked som zabil toho pajaca co ma Wolfove AK a nasledne sa ho snazil prehladat :!:
Kód:
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : e_entity
[error]Function      : xrServer::Process_event_reject
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\xrServer_process_event_reject.cpp
[error]Line          : 12
[error]Description   : entity not found. id_parent=0 id_entity=44544 frame=16463


Pouzivam sytem sumiek, keby na tom nahodou zalezalo.

Autor:  datastor [ Štv Aug 19, 2010 7:25 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 2

Záleží. Sumky v sobě tuhle chybu (ke vší nespokojenosti) měly.

Autor:  entity [ Štv Aug 19, 2010 7:34 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 2

A do píč* ( :lol: )

Tak budem musiet hold hrat bez toho. Kazdopadne vdaka za odpoved.

Stránka 1 z 20 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/