• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
         | scorpions.cz | cheater.cz | gta.cz | mafia | gothic | nfs | tgames | doom3 | worms | webtech | ...
 
Datastors ModPack: Clear Sky Datastors ModPack: Shadow of Chernobyl Nebuďte lamy!
Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Ned Sep 22, 2019 3:16 am



Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie.  [ Príspevkov: 297 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 20  Ďalší
 Rsa Viper's Real Zone Mod 5.x 
Autor Správa
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 2
Viper ti to tam jasně rozepsal - budeš upravovat death_manager.script, a to následovně:

Teď tam máš tohle:

Kód:
local section = item:section()

if section == "bolt" then
return false
end

if section == "device_torch"
or section == "device_pda"
or section == "hand_radio"
-- or section == "guitar_a"
or section == "binocular_a"
-- or section == "harmonica_a"
or section == "yad"
or section == "wpn_binoc"
or section == "medkit_npc"
then
alife():release(alife():object(item:id()), true)
return false
end

if always_keep_item[section] == true then
return true
end

Po úpravě budeš ve skriptu mít:

Kód:
local section = item:section()

if section == "bolt" then
return false
end

if section == "device_torch"
or section == "device_pda"
or section == "hand_radio"
or section == "guitar_a"
or section == "binocular_a"
or section == "harmonica_a"
or section == "yad"
or section == "wpn_binoc"
or section == "medkit_npc"
then
alife():release(alife():object(item:id()), true)
return false
end

if always_keep_item[section] == true then
return true
end


Odmažeš jenom ty dvě pomlčky před harmonikou a kytarou, víc nic.

_________________
Obrázok


Uto Sep 14, 2010 6:20 pm
Profil WWW
Zelenáč

Registrovaný: Pon Máj 05, 2008 7:04 pm
Príspevky: 95
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 2
Jo omlouvám se, došlo mi to až když jsem odeslal zprávu a přečet si to ještě jednou. Díky za pomoc.


Uto Sep 14, 2010 6:24 pm
Profil
Expert
Expert

Registrovaný: Ned Dec 14, 2008 2:02 pm
Príspevky: 770
Bydlisko: Zbrojnice, Armádní sklady.
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 2
Hele a byla měněna výdrž příběhových postav? Protože včera mi Lebka s celou svou partou vymlátili celou základnu Svobody. Myslel jsem, že ji obsadí, ale oni pak začali jen tak bloumat po mapě a základnu zas obydlili Svoboďáci. potíž je, že se tam už neobjevuje obchodník Lakomec a Šroub a mrtvoly důležitých postav jako Lukáše a jeho stráží nechcou zmizet....


Str Sep 15, 2010 7:40 am
Profil
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2416
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 2
Příběhové postavy mají jednotnou výdrž, ale nejsou nesmrtelné.
Jakmile zabiješ příběhové postavy, tak se už znova pochopitelně neobjeví. Mrtvoly po delší době zmizej.


Str Sep 15, 2010 8:17 am
Profil
Expert
Expert

Registrovaný: Ned Dec 14, 2008 2:02 pm
Príspevky: 770
Bydlisko: Zbrojnice, Armádní sklady.
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 2
Hm ,ale alepoň obchodníky mohl vystřídat někdo jiný. Kdo se s tím má tahat až do baru. Všichni v amrmádních skladech nemaj nai vindru, a maj milion věcí co jsem jim prodal. Šetřím na mosina, no :-)


Str Sep 15, 2010 10:00 am
Profil
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2416
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 2
Taky si mohl nechat vystřílet jednotku Povinnosti a měl bys pak k dispozici obchodníka Svobody. A nebo si nemusel zabíjet nikoho a byl by klid. Měl bys přemýšlet nad tim co uděláš.


Str Sep 15, 2010 10:44 am
Profil
Expert
Expert

Registrovaný: Ned Dec 14, 2008 2:02 pm
Príspevky: 770
Bydlisko: Zbrojnice, Armádní sklady.
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 2
Rsa Viper píše:
Taky si mohl nechat vystřílet jednotku Povinnosti a měl bys pak k dispozici obchodníka Svobody. A nebo si nemusel zabíjet nikoho a byl by klid. Měl bys přemýšlet nad tim co uděláš.

Jenže já nijak nezasahoval. To je ten problém. Proto jsem se ptal, jestli jsi jim měnil výdrž, protože v pár lidech přemohli základnu. Bez moji pomoci. Já se jen díval. Prostě jako NPC se chovali líp, než ve vanilce. Možná jim ale přispěla možnost házení granátu a používání granátometu.


Str Sep 15, 2010 11:48 am
Profil
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2416
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 2
A ten úkol na čistku Svobody si aktivoval nebo šli z základně Svobody sami od sebe?
V druhém případě to je chyba původní hry, co se občas stát mohla a to bohužel nijak neovlivnim.


Str Sep 15, 2010 11:54 am
Profil
Expert
Expert

Registrovaný: Ned Dec 14, 2008 2:02 pm
Príspevky: 770
Bydlisko: Zbrojnice, Armádní sklady.
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 2
Sami(ono to je asi naskriptovany stejně na nějakou událost) a teď jsem byl svědkem, jak si lebka vykračuje v upíří vesnici a upír nic. Ale jen tam přijdu já a sem mrtvej... NPC si nevšímá. Je to nějaký divný, stejně jako to, že upír nejde vyřídit ani SVDčkem. Byl viditelnej a ani tři rany ho neuspokojili. JInak s tím lebkou příště zkusím zlikvidovat povinnosťnáky v armádních skladech. Doufám, že si neznepřátelím zbytek povinnosti v baru.


Str Sep 15, 2010 12:00 pm
Profil
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2416
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 2
Ono taky záleží na jakýho upíra narazíš, protože každej je jinak odolnej. (Celkem jsou 4 typy - Od nejslabšího po nejsilnějšího a pak je ještě bažinný upír).
Navíc záleží na denní době, protože může bejt takříkajíc ospalej :) . Každý mutant má přenastavenou dobu, kdy bude normálně aktivní.
Musíš se hold smířit s tim, že některé věci v módu jsou přímo hardcore a že se v módu objevují chyby, které se prostě opravit jednoduše nedají.


Str Sep 15, 2010 12:32 pm
Profil
Expert
Expert

Registrovaný: Ned Dec 14, 2008 2:02 pm
Príspevky: 770
Bydlisko: Zbrojnice, Armádní sklady.
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 2
Hm mně všeci upíři připadaj stejní? Tys tam dal i Bahenního? Pokud vím, tak ten byl až v Cop. v CS soudruzi udělali jen entitu, která spustila zvuk ... takže to vypadalo, že tam je, ale ve skutečnosti nebyl (nebo jsem ho teda v Cs nikdy neviděl)... No, včera jsem si odskočil do Divoké oblasti pro SVD, ale asi budu muset šetřit na PKM, protože já moc v zoně nestřílím. Jen pokud po mě někdo střílí první. Ale upíry prostě musím dostat. Ve vesničce jsem jich napočítal nejmíň 6, měl jsem bulldoga a stejně mi moc nepomohl...


Str Sep 15, 2010 12:41 pm
Profil
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2416
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 2
Nová verze je k dispozici!

Je nutné začít hru od začátku.


Uto Sep 21, 2010 8:40 am
Profil
Expert
Expert

Registrovaný: Ned Dec 14, 2008 2:02 pm
Príspevky: 770
Bydlisko: Zbrojnice, Armádní sklady.
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 2
Hm, teď jsem v rudém lese a zaujaly mě dvě věci. Zaprvé se u toho rozbitýho plotu naspanovalo asi 8 upírů, což bylo nemilé (ale zas mi to ukázalo, že se tam dá jít, což jsem nevěděl, jsem si té díry nikdy nevšiml, no a taky ty dveře na kód s žebříkem, ale nevím, kde mám hledat pdačko s kodem a co je vlastně vevnitř?


Str Sep 22, 2010 6:18 am
Profil
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2416
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 2
Kdybys četl seznam změn, tak se dozvíš, že je v popisku k Rudému lesu dopsán i seznam kódů, takže si to v Encyklopedii najdi ;)


Str Sep 22, 2010 6:50 am
Profil
Expert
Expert

Registrovaný: Ned Dec 14, 2008 2:02 pm
Príspevky: 770
Bydlisko: Zbrojnice, Armádní sklady.
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 2
Hádám, že ty místnosti měly být přístupny ve hře.... Neví někdo, kam vede ten tunel v rudém lese? Blokují ho dveře s kolem a nejdou otevřít... To jen tak ze zvědavosti s dávkou OT. Jinak jsem nepotkal zloma, zombie a trpaslíka...


Str Sep 22, 2010 5:10 pm
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie.   [ Príspevkov: 297 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 20  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 4 hostia


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron