• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
         | scorpions.cz | cheater.cz | gta.cz | mafia | gothic | nfs | tgames | doom3 | worms | webtech | ...
 
Datastors ModPack: Clear Sky Datastors ModPack: Shadow of Chernobyl Nebuďte lamy!
Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Ned Sep 22, 2019 3:26 am



Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie.  [ Príspevkov: 297 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20  Ďalší
 Rsa Viper's Real Zone Mod 5.x 
Autor Správa
Expert
Expert

Registrovaný: Ned Dec 14, 2008 2:02 pm
Príspevky: 770
Bydlisko: Zbrojnice, Armádní sklady.
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 2
Ano, jenže by chtělo vidět zdrojový kó chování AI, obchodování nebude určeno je nějakým souborem definicí v ltx... Bez znalosti cečka se s tim asi nehne. Nebo se pokusit odladit dostupnou verzi z AMK (komunikace s autorem). Já bych aji pomohl, ale vysoká je vysoká a pak jsem spíše elektrotechnik než programátor...Ale jinak v prvním modu to bylo zaímavý, když jsi se vrátil do Kordonu a nováčci seděli u ohně v průzkumnických oblecích s AK místo TOZ. Chybou možná byli waipointy. Protože stalkeři se museli setkávat. ne? Předělat skript, aby obchodovali na dálku by asi nebyl tak velký problém, podle určitých pravidel. A nemáš záznam z buglistu proč to padalo? Nicméně zpětná implementace by stejně vyžadovala novou hru... Já se pral s importem nových map, ale nějak jsem to nedal. A ty?


Uto Sep 14, 2010 11:54 am
Profil
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2416
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 2
Chyba není v obchodování jako spíš ve skriptu jako takovém (V tom skriptu totiž bylo víc věcí, než jenom obchodování).

Další mapy jsem do módu nezkoušel přidat, protože chci zachovat původní příběh, navíc by s tim byla velká práce s nejistým výsledkem.


Uto Sep 14, 2010 12:02 pm
Profil
Expert
Expert

Registrovaný: Ned Dec 14, 2008 2:02 pm
Príspevky: 770
Bydlisko: Zbrojnice, Armádní sklady.
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 2
A selekce v tom skriptu by nepomohla? Dal ta tvůrce komentáře k řádkům?


Uto Sep 14, 2010 12:14 pm
Profil
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2416
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 2
Ten skript má obrovské množství řádků a nejsou tam žádné komentáře, kde, co přesně je.


Uto Sep 14, 2010 12:18 pm
Profil
Expert
Expert

Registrovaný: Ned Dec 14, 2008 2:02 pm
Príspevky: 770
Bydlisko: Zbrojnice, Armádní sklady.
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 2
Hm, tak to je špatný, takže to obchodování můžeme oželet... Co se týká zbraní, máš to dost dobře vyvážený... Jsem v pulce hry a stále s kosou, asi si ji nechám do konce hry .-)... Ale pro munici 7.62x39 bych dodělal ještě AKM nebo AK 47... To není problém, jen se udělá další konfig soubor. Jo a co ještě plánuješ do novýho buildu? :-D To se dá ještě něco vylešit? Konkrétně jestli by nešli ty plechovkový bomby udělat tak jako to měl datastor kdysi s minama. Nemuseli by se zahrabávat pod zem, ale aby se po vyhození postavili a nehýbali se... Takhle se mi vždy skutálejí z kopce dolů, je to frustrující. Měli by zůstat na místě jako statický objekt.
EDIT: c ose týká bugů, tak moc nic se nevyskytlo, občas pád (to je moje vina hraju na 1.004). Ale někdy lezou popisky mi rámečky to je detail...


Uto Sep 14, 2010 12:24 pm
Profil
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2416
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 2
Pro nadcházející build módu jsem vytvořil funkci kontaminování jídla.
Plechovka je oválná, takže by se měla podle zákonů fyziky kutálet :D .


Uto Sep 14, 2010 12:38 pm
Profil
Expert
Expert

Registrovaný: Ned Dec 14, 2008 2:02 pm
Príspevky: 770
Bydlisko: Zbrojnice, Armádní sklady.
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 2
No, ale aby když ju zahodíš, tak se automaticky postavila. Takhle útočili na smeťáku a mnou nastažené plechovky se zkutáleli směrem k nám jak běželi banditi, kopli do nich... Pak je někdo trefil a já rozpažil po celé zoně... Tož tak. Proto jsem chtěl aby s e to nestávalo.
EDIT: Ještě jsem potkal včera upíra má tu zajímavou vlastnost, že pokud je neviditelný, tak nejde zabít.... Málem jsem si káknul. Upravoval´s zvuky? Řev docela strašnej. Hele a co kontaktovat autora AMK, aby vysvětlil část s tím obchodováním ?


Uto Sep 14, 2010 12:41 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 2
Jenže to prostě nenastavíš - navíc když někdo vrazí do plechovky, taky spadne a odkutálí se. Kdyby se plechovka považovala za statickou věc, byla by likvidace postav až moc snadná. Nebo si těch plechovek kup víc a všechny je rozmísti k sobě. Zasáhneš jednu a zbytek bouchne taky.

_________________
Obrázok


Uto Sep 14, 2010 12:46 pm
Profil WWW
Expert
Expert

Registrovaný: Ned Dec 14, 2008 2:02 pm
Príspevky: 770
Bydlisko: Zbrojnice, Armádní sklady.
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 2
No právě jsem kolem vrakoviště rozházel asi 30 kousků. Některé se odkutáleli až ke mně. Takže Dead. no co, asi moje chyba. A nebo budu tahat kanystry. Ale zase jsem OT. Už nebudu psát. Dochází mi baterka...


Uto Sep 14, 2010 12:49 pm
Profil
Zelenáč

Registrovaný: Pon Máj 05, 2008 7:04 pm
Príspevky: 95
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 2
Zdravím, jak už jsem jednou psal, tak mod je suprovej, jenom mě nějak štve, že u mrtvol nacházím kytaru a harmoniku. Nedá se to nějak vypnout? Když to smažu v death_manager.scriptu, tak zase u mrtvol nacházim PDAčko nebo přijdu o "xiani_config nastavení".

Pomooooooooc prosííííííím :D


Uto Sep 14, 2010 1:41 pm
Profil
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2416
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 2
U mrtvol je ta kytara a harmonika proto, že se na ně dá hrát. Navíc pokud je NPCčka seberou a nebo jim je prodáš, tak na ně pak můžou hrát.


Uto Sep 14, 2010 1:48 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 2
Pokud to vážně někomu hodně vadí, tak mám tady řešení:

gamedata/config/gameplay/character_items.xml

Kód:
harmonica_a = 1, prob=0.7 \n
guitar_a = 1, prob=0.7 \n


přepsat na

Kód:
harmonica_a = 1, prob=0.1 \n
guitar_a = 1, prob=0.1 \n


(nebo rovnou na nuly a ani kytara a ani harmonika k sebrání nebudou).

_________________
Obrázok


Uto Sep 14, 2010 1:57 pm
Profil WWW
Zelenáč

Registrovaný: Pon Máj 05, 2008 7:04 pm
Príspevky: 95
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 2
Tak hodnoty jsem přepsal a furt je to stejný. Kytary i harmoniky nacházim u mrtvol na 90%. Ono je to zakotvený v death_manager.script -

local section = item:section()

if section == "bolt" then
return false
end

if section == "device_torch"
or section == "device_pda"
or section == "hand_radio"
-- or section == "guitar_a"
or section == "binocular_a"
-- or section == "harmonica_a"
or section == "yad"
or section == "wpn_binoc"
or section == "medkit_npc"
then
alife():release(alife():object(item:id()), true)
return false
end

if always_keep_item[section] == true then
return true
end

Tady to je udělaný, jenže, když to celý smažu a nechám tam originálně jenom ten bolt, tak zase nacházim u každý mrtvoly PDA, což taky nechci. Pomožte někdo.

Vipere, projeď svoje závity a poraď.


Uto Sep 14, 2010 3:00 pm
Profil
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2416
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 2
Stačí odstranit -- u těch sekcí kde je harmonika a kytara. Snížením hodnot v character_items se akorát stane to, že stalkeři nebudou mít tak často hudební nástroje (A navíc je nutná nová hra).


Uto Sep 14, 2010 3:17 pm
Profil
Zelenáč

Registrovaný: Pon Máj 05, 2008 7:04 pm
Príspevky: 95
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 2
No jo, takže to mám smazat v tom character_items nebo v tom death manageru???

Když to smažu v tom death_manageru a nechám tam vše ostatní i ten "xiani_config", tak nacházim i PDAčko. Když smažu xianiho, tak je to tušim OK, ale zase najdu míň věcí.

Jak to tedy mám udělat?? Nechcete mi někdo někam uploadnout ty správný upravený soubory prosím?


Uto Sep 14, 2010 5:09 pm
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie.   [ Príspevkov: 297 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 2 hostia


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron