Datastor Modpack: Project 7
Autor |
Správa |
datastor
Technická podpora
Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm Príspevky: 9112 Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
Hned po osvobození Šikuly by Sid měl těch sad prodávat kolem pěti, aspoň co jsem nastavoval v konfigu. Repair kit se pak dá získat i od vojáků a Monolitích členů. V popisku stálo, že všechny věci co nechce hráč opravit, má schovat do batohu a ve slotu nechat jenom to, co opravit chce (takže schovat i oblek). Je to taková berlička do Pripjati a Sarkofágu, kdyby bylo nejhůř. A vysoká cena je takhle nastavená schválně, stejně jako nižší účinek opravy. Bigfutus: To zdraví mohlo klesnout kvůli alkoholismu a nebo po použití adrenalinu, samovolně by k němu dojít nemělo. Teda doufám  . Nižší kapitál u postav jsem taky zvolil záměrně takhle, ale navýšení pak klidně dodělám jako dodatek. Jenom bych rád věděl, kolik zhruba by měli mít (plus by k tomu bylo potřeba začít hrát zase od začátku).
_________________
|
Str Máj 06, 2009 11:06 am |
|
 |
Bela
Zkušený
Registrovaný: Uto Sep 30, 2008 6:53 am Príspevky: 633 Bydlisko: Banská Bystrica
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
datastor píše: ...takže schovat i oblek....
Takže mi je to už jasné, myslel som len na odloženie zbrane a on mi to zožral oblek. Vďaka, nabudúce nebudem taký hlupák.
_________________
|
Str Máj 06, 2009 11:22 am |
|
 |
xxviktor
Součást Zóny
Registrovaný: Štv Apr 02, 2009 5:25 pm Príspevky: 1968
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
Ideální peníze by byly, kdyby měli na koupi nějakyho běžnějšího artefaktu, co se válí pod každým šutrem imho.
|
Str Máj 06, 2009 11:32 am |
|
 |
Bela
Zkušený
Registrovaný: Uto Sep 30, 2008 6:53 am Príspevky: 633 Bydlisko: Banská Bystrica
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
Z môjho hľadiska by bolo logické kritérium, keby mali na kúpu 1, resp. 2 vecí pre danú lokalitu bežne dostupných. Napr. 2 kožené bundy po 399,- ? Alebo 2 x poškodený Kalach po cca 500,- ? I sud po 1200,- ? Artefakty sa ľahšie nesú obchodníkovi a zaberajú menej miesta. Aj iní hráči možno ponímajú blízky predaj ako odľahčenie nesenej váhy.
_________________
|
Str Máj 06, 2009 11:43 am |
|
 |
xxviktor
Součást Zóny
Registrovaný: Štv Apr 02, 2009 5:25 pm Príspevky: 1968
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
Takovych jellyfish můžeš najít kvanta jaký neuneseš:) Ja bych to nechal u těch artefaktů, přecejen, logicky, na co by si někdo uprostřed Zóny kupoval dvě potrhaný kožený bundy a nebo zbraň, do které beztak nemá náboje.
|
Str Máj 06, 2009 12:17 pm |
|
 |
hadson
Zelenáč
Registrovaný: Ned Máj 04, 2008 8:34 am Príspevky: 14
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
asi to bude hoodne blbí dotaz, ale tenhle pack mohu nahrát na jakou verzi stalkera. ??
předem se omlouvám, pokud to už tady bylo zmíněno
_________________
[/url]
|
Str Máj 06, 2009 2:00 pm |
|
 |
datastor
Technická podpora
Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm Príspevky: 9112 Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
Stačilo kliknout na ten odkaz hned v prvním příspěvku... a pak kliknout na další odkaz s hromadou instrukcí
_________________
|
Str Máj 06, 2009 2:05 pm |
|
 |
bigfutus
Součást Zóny
Registrovaný: Str Máj 07, 2008 10:04 am Príspevky: 2159
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
Alkoholizmus ma sice napadol, ale som akurat vypil jednu vodku este v Kordone. Doma skusim este raz ist do Agro a naspat a uvidim ci sa to bude opakovat  K tej hotovosti, ja stalkerom predavam zbrane a municiu, teraz po Agroprome mam asi 370kg zbrani a streliva, cestou do baru som to s radostou rozpredaval, teraz nemam kde. Ako uvahy nad tym co by mal kto v zone realisticky vykupovat, alebo nie mi pridu o nicom, nakolko ani po mrtvych neostava realisticky ich komplet vybava. Rozmedzie vidim tak od 500-1500, ak by sa vyska dala urcit podla skusenosti, tak by to bolo fajn, nechcem zarabat hned na novacikoch v dedinke. Inac taka otazka, neda sa nejak spravit aby urcite postavy neodkladali zbrane? Napriklad Bes mi teraz skapal preto, ze tam postaval frajersky s rukami za chrbtom a kym tasil, tak ho zastrelili vojaci.
_________________ Galbadia hotel soundtrack page
|
Str Máj 06, 2009 3:20 pm |
|
 |
xxviktor
Součást Zóny
Registrovaný: Štv Apr 02, 2009 5:25 pm Príspevky: 1968
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
Nevím, mě prostě přijde debilní, že by od tebe měla osoba v exoskeletonu s valem odkupovat 5 makarovů a tři zřízený kožky.
|
Str Máj 06, 2009 5:36 pm |
|
 |
bigfutus
Součást Zóny
Registrovaný: Str Máj 07, 2008 10:04 am Príspevky: 2159
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
Tak mu ich nepredavaj a mas problem vyrieseny, ja narozdiel toho moznost predaja nemam, kedze nemaju peniaze.
_________________ Galbadia hotel soundtrack page
|
Str Máj 06, 2009 5:53 pm |
|
 |
Střelec
Olegohater
Registrovaný: Pia Júl 13, 2007 8:17 pm Príspevky: 669
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
Prosimtě Daty, kde se změnit jak často prší? Docela mi vadí že prší 95% času...
|
Str Máj 06, 2009 5:56 pm |
|
 |
datastor
Technická podpora
Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm Príspevky: 9112 Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
Bigfutus (a další): Tak dobře, udělám co nejdřív dodatek na větší množství peněz (u nováčků bude suma stejná jako teď), včetně zvýšení výkupních cen artefaktů. Střelec: V počasí jsem se nijak nevrtal, takže jak ho přenastavit by ti musel říct někdo, kdo se v něm víc vyzná. Pokud se tady někdo najde  .
_________________
|
Str Máj 06, 2009 6:04 pm |
|
 |
Rsa Viper
Zástupce technické podpory
Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm Príspevky: 2417
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
Já to řeknu, já to řeknu !  v config\weathers máš soubor weather_dynamic.ltx A tam jsou různý kombinace toho co se může stát a kdy atd... Dobu strávenou s překopáním, aby to fungovalo korektně, bych dal tak na měsíc až dva.  EDIT: Možná i více...
|
Str Máj 06, 2009 6:10 pm |
|
 |
Tomhest
Zelenáč
Registrovaný: Pia Feb 13, 2009 8:41 pm Príspevky: 106 Bydlisko: Pustá Kamenice
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
K těm penězům u NPC - mě to takhle přijde zcela v pořádku a nic bych neměnil, ale je těžké vyhovět všem  . Spíš mě překvapilo, že ostatní stalkeři neprohledávají mrtvé a nesbírají zbraně. Ale jinak jen chválu 
|
Str Máj 06, 2009 6:31 pm |
|
 |
datastor
Technická podpora
Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm Príspevky: 9112 Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
Právě proto tohle budu řešit jenom doplňkem. Kdo bude chtít, stáhne, komu to vyhovuje, nestáhne. Bude to lepší než něco napevno zas zarvávat do balíku a znovu reuploadovat. To sbírání zbraní možná bude taky v jednom přídavku, nech se překvapit  .
_________________
|
Str Máj 06, 2009 6:35 pm |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 8 hostia |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|