• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
         | scorpions.cz | cheater.cz | gta.cz | mafia | gothic | nfs | tgames | doom3 | worms | webtech | ...
 
Datastors ModPack: Clear Sky Datastors ModPack: Shadow of Chernobyl Nebuďte lamy!
Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Str Nov 13, 2019 11:18 pm



Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie.  [ Príspevkov: 2798 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 187  Ďalší
 Datastor Modpack: Project 7 
Autor Správa
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Aug 26, 2008 6:36 pm
Príspevky: 108
Poslať Re: Datastor Modpack: Project 7
Není zač :wink: Mimochodem, chtěl jsem se zeptat:
1. Kdy přesně mi Sidorovič má nabídnout odkup těch vojenských nášivek? Jak vidíš jsem už v značně pokročilé části hry a stále mi úkol nenabízí ...

2. Získal jsem nějakou plynovou masku od Lebky, a nějaké rádio už nevím od koho, jaké mají tyhle věci využití? Zbytečně mi totiž žerou místo v batohu, nejdou prodat, a jako úkol to po mě taky nikdo nechce :?

3. Neexistuje nějaký Storage Mod? Myslím tím nějaké bedna, třeba v Baru, kde by hráč mohl uložit své věci pro pozdější využití. Protože tahat sebou Bulldoga skoro půlku hry, než ho po mě Voronin bude chtít, je mírně nepříjemné :)

Předem díky za odpovědi

EDIT:
A sakra :D Po vyskoušení patche č.2 mi to prozměnu v té samé situaci hodí tohle:
Kód:
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CRender::texture_load
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender\Texture.cpp
[error]Line          : 295
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find texture 'act\act_svobod1'


Ned Máj 03, 2009 10:22 pm
Profil
Shifty první Telecí
Shifty první Telecí
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia Apr 06, 2007 12:52 am
Príspevky: 3130
Bydlisko: Praha 6
Poslať Re: Datastor Modpack: Project 7
Tak si nekde najdi bednu, kde si vsechny veci nechas. Muze to byt kdekoliv. At u Sida, nebo nekde jinde. Staci tam jen nacpat veci a bude to. Nidko ti to nevezme a zustane to tam, dokud to nebudes potrebovat.

_________________
Obrázok
Na LARPu jsem byl znám jako Vasil "Krtek" Sudajev. A zase budu...


Ned Máj 03, 2009 10:28 pm
Profil ICQ WWW
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Poslať Re: Datastor Modpack: Project 7
Sidorovič by tu nášivku měl chtít buďto po přinešení pistole Walther a nebo přímo hned na začátku (záleží, jak si hra vezme nastavení priorit těch hledacích úkolů). Pokud jsi Sidovi už Walthera donesl, měl by ti právě tenhle úkol nabídnout.

Plynovou masku chce jako další postranní úkol Lovec v baru, rádio by měl chtít Plešoun (taky v baru). Jinak věci si můžeš odkládat do beden, třeba u Sidoroviče je jedna, v baru taky, u Arnieho v aréně další a takhle bych mohl pokračovat dál. Jde využít i nějaká skrýš, kam si taky spoustu věcí můžeš naštosovat.

EDIT: Tak, Šiftýna byla rychlejší :-).

_________________
Obrázok


Ned Máj 03, 2009 10:29 pm
Profil WWW
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Aug 26, 2008 6:36 pm
Príspevky: 108
Poslať Re: Datastor Modpack: Project 7
Mno Plešoun ani Lovec po mě nic nechcou, a to už mám u nich splněné všechny standartní úkoly, zajímavé ...
A mrkni se prosímtě ještě na ten bug co sem připsal o post výše, předem dík :wink:


Ned Máj 03, 2009 10:34 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Poslať Re: Datastor Modpack: Project 7
Tak ještě update, co se dá dělat :-). Zas mrkni do prvního příspěvku - jenom doufám, že ty úkoly se nezobrazí proto, že hra nebere ty předměty jako klasickou věc k nalezení. Na to se budu muset ještě podívat, případně to pak překopu.

EDIT: V gamedata/config/text/cze si ještě překopíruj soubor storyline_info_taskmanager.xml do gamedata/config/gameplay, to jsem omylem špatně umístil.

_________________
Obrázok


Ned Máj 03, 2009 10:47 pm
Profil WWW
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Aug 26, 2008 6:36 pm
Príspevky: 108
Poslať Re: Datastor Modpack: Project 7
Mno i potom co jsem to xml přemístil mi to hází po nahrátí jakéhokoli save tohle:
Kód:
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...ow of chernobyl\gamedata\scripts\task_manager.script:207: attempt to index field '?' (a nil value)


Ned Máj 03, 2009 10:59 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Poslať Re: Datastor Modpack: Project 7
Zkus ještě tohle (verze z 0:36).

Zdá se, že hra skutečně nebere ty moje věci jako úkoly a proto se ani nezobrazí v nabídce. V archivu jsem je proto vyškrtal a doufám, že se aspoň takhle už ani neobjeví ta stupidní chyba v task_manager.scriptu.

Dej mi ještě vědět, jestli se alespoň hra nahrála - plus by ti z inventáře ty věci navíc (maska, rádio a nášivky) měly zmizet.

_________________
Obrázok


Ned Máj 03, 2009 11:18 pm
Profil WWW
Mírně zkušený
Mírně zkušený
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned Júl 01, 2007 10:12 pm
Príspevky: 272
Poslať Re: Datastor Modpack: Project 7
Ta chyba zrejme nejak suvisi s generovanim nahodnych uloh.
Pozeral som zbezne konfigy a vyzeraju byt v poriadku, zrejme sa to bije s nejakym modom. Mozno by pomohlo odstranit ten subor - task_manager.script

_________________
Obrázok

stalker.wikia.com


Ned Máj 03, 2009 11:48 pm
Profil WWW
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Aug 26, 2008 6:36 pm
Príspevky: 108
Poslať Re: Datastor Modpack: Project 7
datastor píše:
...
Dej mi ještě vědět, jestli se alespoň hra nahrála - plus by ti z inventáře ty věci navíc (maska, rádio a nášivky) měly zmizet.


Hra se úspěšně nahrála, i Stopař funguje dobře, ale masku, rádio i nášivky mám pořád v batohu :shock:


Ned Máj 03, 2009 11:52 pm
Profil
Mírně zkušený
Mírně zkušený
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str Mar 19, 2008 6:02 pm
Príspevky: 250
Bydlisko: Skrýš Střelce v podzemí Agropromu...
Poslať Re: Datastor Modpack: Project 7
> Daty: Musím ještě jednou pochválit optimalizaci modpacku "Projekt7", myslel jsem že je hra náročná s DMP7 a už jsem chtěl nadávat a soptit, ale nakonec se ukázalo že je to jen chyba ovladačů u mě a hra nyní létá jak po másle (nebo spíš asi jede, létat se po másle asi moc nedá...) Takže ještě jednou díky, Daty, opravdu dobrá práce, ale už letím do Zóny, je třeba si Projekt7 vychutnat... 8)


Pon Máj 04, 2009 9:23 am
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Poslať Re: Datastor Modpack: Project 7
Díky. V úterý dopoledne reuploadnu znovu komplet balík, ale včetně patchů - nebude proto potřeba stahovat separátně modpack a pak ještě opravy.

_________________
Obrázok


Pon Máj 04, 2009 7:27 pm
Profil WWW
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Aug 26, 2008 6:36 pm
Príspevky: 108
Poslať Re: Datastor Modpack: Project 7
Daty, nechtěl bys ještě zrevidovat ceny obleků a zbraní? Protože mám pocit že některé zbraně jsou strašně předražené, třeba takové staré MG42 za 660000RU je trochu přehnané, hlavně když se pak podívám na moderní XM8 :) Jde mi o to že při těhle cenách si pořádně nic nekoupím (za celou hru nasbírám stěží 200000RU a to nic nekupuji, jen prodávám) A tak je mi tam ta hromada nových obleků a zbraní skoro k ničemu ...


Pon Máj 04, 2009 8:15 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Poslať Re: Datastor Modpack: Project 7
Tak dobře, můžu se na to ještě podívat - ale horentní slevy nečekej :-).

_________________
Obrázok


Pon Máj 04, 2009 8:17 pm
Profil WWW
Součást Zóny
Součást Zóny

Registrovaný: Štv Apr 02, 2009 5:25 pm
Príspevky: 1968
Poslať Re: Datastor Modpack: Project 7
Pokud plníš vedlejšáky, hledáš artefakty a vybíráš skrýše (s artefaktama:), tak není problém vydělat hodně moc peněz. Ve stalkerovi stejně nejsou k ničemu dobré, všechno najdeš, kupovat nemusíš prakticky nic. Jen ať je tam draho, alespoň bude mít člověk motivaci. BTW je v SoCh změněný respawn jak v CS? Tam mě u tvého modpacku (pro CS) celkem štvalo, že jak jsem vyčistil lokaci, tak už většinou zůstala vyčištěná (snad kromě Červeného lesa), to pak poflakování po Zóně brzo omrzí. Nemyslím tím základny nepřátel, ale třeba monstra apod.


Pon Máj 04, 2009 8:50 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Poslať Re: Datastor Modpack: Project 7
V modpacku pro Stín respawny jsou, do CS je stejně budu muset vrátit, protože díky tomu, že CSko je jedna velká hromada skriptů, se pak nešlo posunout dál v "příběhu".

_________________
Obrázok


Pon Máj 04, 2009 9:06 pm
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie.   [ Príspevkov: 2798 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 187  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 2 hostia


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron