S.T.A.L.K.E.R. - Komunita na scorpions.cz
http://forum.stalker.scorpions.cz/

Datastor Modpack: Project 7
http://forum.stalker.scorpions.cz/viewtopic.php?f=26&t=2685
Stránka 2 z 187

Autor:  datastor [ Sob Máj 02, 2009 9:18 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Datastor Modpack: Project 7

Tak skladiště naprosto bez potíží, ale všiml jsem si, že v baru jsem u Práskače prohodil dva texty k úkolům - v prvním příspěvku je proto další patch (je v něm i ta oprava textu k armádní nášivce). Za tyhle potíže se omlouvám, holt mi to uniklo.

Autor:  mates1985 [ Sob Máj 02, 2009 10:15 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Datastor Modpack: Project 7

otazka, jak tu tak citam prispevky...., zvladne tento modpack vlastne moj notebook ?, ram 2GB, ati 256 tusim, 2 jadr. procak 2 GHz, ci to ma vobec cenu stahovat

Autor:  datastor [ Sob Máj 02, 2009 10:35 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Datastor Modpack: Project 7

Pokud jsi na něm Stalkera rozjel normálně, nebude v tom snad problém. Možná budeš jenom muset trochu snížit nastavení grafiky.

Autor:  wiloni [ Ned Máj 03, 2009 1:10 am ]
Predmet príspevku:  Re: Datastor Modpack: Project 7

Nejde o velikost paměti ale o rozlišení textury. To jestli máš SLI nebo ne není určující. Hra prostě generuje texturu o vyšším rozlišení než dokáže tvoje GK zpracovat. Pomůže jedině snížení kvality textur.
Daty chtěl jsem se zeptat.
Jde mi o počasí - respektive déšť.
Kdykoliv přejdu během deště z jedné mapy na druhou tak dojde k tomu že se nenačte zvuk deště a i když kolem mě viditelně prší tak déšť neslyším.

Autor:  bigfutus [ Ned Máj 03, 2009 9:36 am ]
Predmet príspevku:  Re: Datastor Modpack: Project 7

Da sa nejak vratit k rozmazanemu pozadiu? Predpokladam ze to mala na starosti zlozka r2, ale co som si pozrel stare verzie tak je tam toho mrte a neviem co ma na starosti rozmazane pozadie.

Autor:  datastor [ Ned Máj 03, 2009 10:50 am ]
Predmet príspevku:  Re: Datastor Modpack: Project 7

Bigfutus: Na rozmáznutí pozadí stačí do konzole dopsat r2_aa on (klasika antialiasing), případně r2_aa_break 0.000000,1.000000,0.000000.

Wiloni: To nepřehrátí zvuků po přestupu do lokace bude mít zjevně na svědomí nějaká věc ve WO3, to ale bohužel nesvedu změnit (a nemám jistotu, jestli se to neprojevovalo i dřív). Zkus uložit a nahrát hru.

Autor:  wiloni [ Ned Máj 03, 2009 10:58 am ]
Predmet príspevku:  Re: Datastor Modpack: Project 7

Ano - jde o WO3.
Předpokládal jsem ž i ty vycházíš z WO tak ses s tím mohl setkat.
Načíst nepomůže - jedině restartovat (hru).

Autor:  Vlastik [ Ned Máj 03, 2009 6:04 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Datastor Modpack: Project 7

Opět velmi dobrá práce Daty, chválím a děkuji. (1.7GB dat navíc jsem nečekal, je to milé překvapení) Jen mi přijde ta záře slunce trochu moc silná, ale asi to je jen dojem... Snad se neobjeví nějaké velké bugy během hraní, ale věřím že je hra odladěná a otestovaná a budou to max jen drobnosti.
Jinak je opravdu lehce náročnější na hw než minulé DMP, ale jak jsi sám uvedl- je to za daných okolností pochopitelné.

Obrázok
Příloha: lehce vyšší záře slunce

Autor:  Rsa Viper [ Ned Máj 03, 2009 6:13 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Datastor Modpack: Project 7

Vlastik: Nechci tě nějak navádět, ale skus se v reálu podívat do slunce a taky tě to trochu oslepí ;) Podobně by to mělo dělat i tohle slunce v DMP7... (Snad, pokud se Daty pletu, tak mě popř. oprav)

Autor:  datastor [ Ned Máj 03, 2009 6:21 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Datastor Modpack: Project 7

Nepleteš, navíc záleží na denní době a taky na umístění slunce. Proto třeba střelba na nepřátele přímo proti směru paprsků bude obtížnější, přesně jako tomu je za normálních podmínek.

Autor:  Vlastik [ Ned Máj 03, 2009 6:41 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Datastor Modpack: Project 7

Dobře, děkuji za vysvětlení. :wink:

Autor:  Malcolm [ Ned Máj 03, 2009 9:52 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Datastor Modpack: Project 7

Daty, když se při misi "Setkej se se Stopařem" k němu přiblížím asi na 100 metrů hodí mi to:
Kód:
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CRender::texture_load
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender\Texture.cpp
[error]Line          : 295
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find texture 'act\act_sold_guides_head_1'

Autor:  ShadowOfPushkin [ Ned Máj 03, 2009 9:54 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Datastor Modpack: Project 7

Super modpack, je tam kopa zaujímavých vylepšení !

Nieje to moc podstatné ale chyba to je, v Kordone je nesmrteľný traktor !! :lol: Pri prasačej farme červený, prišiel som na to keď som náhodné objekty obstreloval mojou cheaterskou pištolou 1000 nábojov/ 1 výstrel (nič proti nesmrteľným traktorom :lol: )

EDIT for Shifty: Nie ten traktor je plne ovládateľný

Autor:  Šílená Šiftýna [ Ned Máj 03, 2009 10:11 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Datastor Modpack: Project 7

Ten traktor je tusim jen soucast textur ne? neni to primo herni objekt, nebo ano?

Autor:  datastor [ Ned Máj 03, 2009 10:12 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Datastor Modpack: Project 7

Malcolm: Chyběla tam textura, kterou si vyžadoval model pro Stopaře - díky němu se z něj stala nesmrtelná postava (začlenil jsem to kvůli tomu, že občas umíral a nešlo pak získat informace o skrýši v Agropromu). Patch je jako vždycky v prvním příspěvku. Díky moc za upozornění.

Stránka 2 z 187 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/