Datastor Modpack: Project 7
Autor |
Správa |
datastor
Technická podpora
Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm Príspevky: 9112 Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
|
 Datastor Modpack: Project 7
Verze: DMP7 7.850 (říjen 2010) Modpack funguje pod verzí hry 1.0005 / 1.0006.
Kde modpack stáhnout: DMP blog
Seznam změn: ZDEInstrukce: ZDEDVD obaly: ZDEJeště než se zeptáte:Vzhledem k tomu, že se vždycky objeví nějaká ta otázka, důkladně si nejdřív pročtěte instrukce přímo v gamedata složce. Tam kromě návodů, jak vyřešit pár problémů nebo neduhů, najdete i spoustu dalších věcí - třeba i to, jak vrátit ukazatel munice. Kdyby se v modpacku vyskytla nějaká chyba, na kterou v instrukcích nebylo upozornění, případně nějaká ta chybějící popiska nebo tak podobně, neváhejte mi to sem všechno sepsat.
_________________
|
Sob Máj 02, 2009 12:12 am |
|
 |
Malcolm
Zelenáč
Registrovaný: Uto Aug 26, 2008 6:36 pm Príspevky: 108
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
No Daty, opět výborná práce, takže velké díky  Myslím že dneska v noci můj PC pojede trochu déle než je zvykem, protože kdybych tohle ihned alespoň na 30 minut neotestoval tak bych neusnul  ... jen kdyby se to sakra nestahovalo 20 minut  EDIT1: Tak bohužel první problém, po započetí nové hry to v načítací obrazovce [Ničím důkazy] spadne zpět do Windows (klasické dialogové okno Odeslat/Neodesílat). Vzhledem ktomu že v logu byly kromě FATAL ERRORu ještě nějaké zmínky o špatných ogg komentářích atd. ho raději přikládám celý: Kód: * Detected CPU: GenuineIntel Pentium-III, F6/M7/S6, 3166.00 mhz, 33-clk 'rdtsc' * CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2
Initializing File System... using fs-ltx fsgame.ltx FS: 32196 files cached, 5297Kb memory used. Init FileSystem 1.273235 sec 'xrCore' build 3116, Aug 15 2007
Initializing Engine...
Starting engine... ! Invalid ogg-comment version, file: d:\games\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\human\step\grass03.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: d:\games\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\human\step\grass04.ogg ! Missing ogg-comment, file: d:\games\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\metal_plate1.ogg ! Missing ogg-comment, file: d:\games\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\metal_plate2.ogg ! Missing ogg-comment, file: d:\games\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\metal_plate3.ogg ! Missing ogg-comment, file: d:\games\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\metal_plate4.ogg
FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CRender::texture_load [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender\Texture.cpp [error]Line : 295 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't find texture 'act\act_green_stalker7'
stack trace:
Datastor edit: trochu jsem ten výpis zkrátil, to hlavní jsem nechal, v reuploadu snad i opravil.
|
Sob Máj 02, 2009 1:00 am |
|
 |
bigfutus
Součást Zóny
Registrovaný: Str Máj 07, 2008 10:04 am Príspevky: 2159
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
Tu mas tu chybajucu texturu z verzie 6, patri do \gamedata\textures\act http://biasp.cz/ftp/bia/pub/act_green_stalker7.ddsNo vojaci mi vystrielali celu dedinu, som si vsimol ze ked stojim hore na ceste, tak ta trojclenna patrola zaklakne a pozera mojim smerom, mozu byt aj hodne daleko. Rozohram to este raz a uvidim. EDIT: V zlozke OSTATNÍ\textury rukou\U.S Woodland je jedno zbytocne PSD, ked to budes teda repackovat  A doplnil som aj zoznam textur ruk na aktualny stav, holt nuda je svina  
_________________ Galbadia hotel soundtrack page
Naposledy upravil bigfutus dňa Sob Máj 02, 2009 10:04 am, celkovo upravené 1
|
Sob Máj 02, 2009 7:07 am |
|
 |
datastor
Technická podpora
Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm Príspevky: 9112 Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
Tak na tu texturu jsem zapomněl, omlouvám se (pak udělám radši ještě repack). Vojáci mi ale za celou dobu testování žádnou kravinu neprovedli, takže to bude asi taky chyba někde jinde. Jenom přijít na to, kde. EDIT: V patchi, co jsem dodal na první stranu je i m_army.ltx od Vipera, tak možná se armáda přestane do nováčků hrabat. Ještě dneska si něco málo otestuju a na ftp dodám aktuální verzi (protože by se mi pak zas množily dotazy, proč to nejde). EDIT 2: Toho dalšího skinu na ruce jsem si nevšiml, balík se už nahrává  . Ale ten výčet textur dodám samostatně jako náhled, díky. EDIT 3: Hotovo, odkaz je v prvním příspěvku! Odstranil jsem i zvuky chůze, takže už by možná vojáci neměli nováčky v táboře napadat.
_________________
|
Sob Máj 02, 2009 9:01 am |
|
 |
mates1985
Zelenáč
Registrovaný: Sob Jún 14, 2008 2:49 pm Príspevky: 75 Bydlisko: Agroprom
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
tak som si to cele precital, zaujimaju ma tie ikony, v 5tke mi neslo rozlisit akacko normalne od vylepseneho (chybala tam ta zelena sipka), grafarnu mam ati, je to uz vyriesene ?, takisto ma zaujima cas, sestku som nehral ale cital som tam, ze cas ide podla skutocnosti, ako je to v tomto modpacku ?, resp. ak to ide podla skutocnosti, ako to vratim do normalu uz aby som dohral ten clear sky a pojdem na SoCh 
|
Sob Máj 02, 2009 2:08 pm |
|
 |
datastor
Technická podpora
Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm Príspevky: 9112 Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
Ikony by fungovat měly - nedávno jsem dostal mail, kde si jeden hráč taky stěžoval na horší zobrazení. Pomohly mu ty moje ikony s kompresí (a ty jsou v gamedata složce, stačí si pročíst instrukce). Čas jsem musel kvůli menšímu problému s úbytkem výdrže vrátit. Nebyl by ale problém nastavit normální plynutí času, jenom by bylo potřeba hned na začátku hry použít spacák (klidně jenom na jednu hodinu). Pak se výdrž vrátí do normálu.
_________________
|
Sob Máj 02, 2009 2:30 pm |
|
 |
Malcolm
Zelenáč
Registrovaný: Uto Aug 26, 2008 6:36 pm Príspevky: 108
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
Daty, co se dá dělat s Vojenskými nášivkami? Nějak jim tam chybí popis ...  A taky bych se chtěl zeptat proč pořád prší  Už jsem byl v kordónu, smetišti a argopromu, prospal jsem asi 5 dní a pořád ne a ne přestat pršet 
|
Sob Máj 02, 2009 2:36 pm |
|
 |
Rsa Viper
Zástupce technické podpory
Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm Príspevky: 2417
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
Tak ono může pršet tzv. jak dlouho chce, ale časem to přestane 
|
Sob Máj 02, 2009 2:52 pm |
|
 |
Střelec
Olegohater
Registrovaný: Pia Júl 13, 2007 8:17 pm Príspevky: 669
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
Malcolm píše: Daty, co se dá dělat s Vojenskými nášivkami? Nějak jim tam chybí popis ... Pokud platí to co mi Daty psal na ICQ, tak je můžeš asi za 500 až 1000 RU střelit Sidorovičovi.
|
Sob Máj 02, 2009 3:53 pm |
|
 |
Malcolm
Zelenáč
Registrovaný: Uto Aug 26, 2008 6:36 pm Príspevky: 108
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
To bohužel nelze protože se mi nezobrazí v prodejní nabídce ...
|
Sob Máj 02, 2009 4:11 pm |
|
 |
datastor
Technická podpora
Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm Príspevky: 9112 Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
Sidorovič nabídne odkup nášivek jako postranní úkol, jinak je prodat nemůžeš. Popisky pak ještě dodám, chybí mi text i k PDAčku od Kalugina  EDIT: Hotovo, link je v prvním příspěvku.
_________________
|
Sob Máj 02, 2009 4:14 pm |
|
 |
Malcolm
Zelenáč
Registrovaný: Uto Aug 26, 2008 6:36 pm Príspevky: 108
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
Daty, nevíš proč mi to v Armádních skladech neustále padá a hází tenhle error? Kód: FATAL ERROR [error]Expression : Ran out of memory [error]Function : TW_LoadTextureFromTexture [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender\Texture.cpp [error]Line : 132 [error]Description : D3DXCreateTexture( HW.pDevice, top_width,top_height, levels_exist,0,t_dest_fmt, D3DPOOL_MANAGED,&t_dest )
|
Sob Máj 02, 2009 8:28 pm |
|
 |
datastor
Technická podpora
Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm Príspevky: 9112 Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
Mrknu na to - jenom je zvláštní, že při testu mi žádná chyba ve skladech nevybíhala.
_________________
|
Sob Máj 02, 2009 8:31 pm |
|
 |
Rsa Viper
Zástupce technické podpory
Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm Príspevky: 2417
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
To je těma Hi-Res texturama od Arguse  Nezvládá ti to grafika - Mě taky ne a padalo mi to v Baru, ale stačilo snížit detaily na střední a bylo po problému... Akorát s vypínáním hry měl můj pc problém, vypínal ji 2 minuty a ještě se pak minutu sekal (Asi pěknej záhul  ) EDIT: Tak skus snížit detaily  EDIT2: Já mám 8600 GT 256 MB  ... Stalker je velice záhadná hra - Proto se traduje že před tím než šla do lisoven, tak ji zaklela radiací obdařená tchýně Olega Yavorského.
Naposledy upravil Rsa Viper dňa Sob Máj 02, 2009 8:41 pm, celkovo upravené 3
|
Sob Máj 02, 2009 8:36 pm |
|
 |
Malcolm
Zelenáč
Registrovaný: Uto Aug 26, 2008 6:36 pm Príspevky: 108
|
 Re: Datastor Modpack: Project 7
No mě se tohle stávalo bežně, ale maximálně tak jednou denně, ale teď když jsem ve skladech to dělá co 5 minut  EDIT: To mi chceš říct že moje dvě NVIDIE 8800 GT (512MB) v SLI to nezvládnou?  EDIT2: Ok, otestuju to na střední a jen tak mimochodem, od začátku hry mi stále nepřestalo pršet 
|
Sob Máj 02, 2009 8:36 pm |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 5 hostia |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|