• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
         | scorpions.cz | cheater.cz | gta.cz | mafia | gothic | nfs | tgames | doom3 | worms | webtech | ...
 
Datastors ModPack: Clear Sky Datastors ModPack: Shadow of Chernobyl Nebuďte lamy!
Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Str Apr 21, 2021 1:57 am



Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie.  [ Príspevkov: 2798 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 187  Ďalší
 Datastor Modpack: Project 7 
Autor Správa
Součást Zóny
Součást Zóny

Registrovaný: Štv Apr 02, 2009 5:25 pm
Príspevky: 1968
Poslať Re: Datastor Modpack: Project 7
To jo, já chápu váš přístup, ale maximální realismus akceptuju tak ve hrách typu flashpoint (snažit se o něj ve Stalkerovi, kde jeden člověk sám vymlátí půl armády, mi přijde trochu zcestné). Já beru realizmus, dokud mě nezačne prudit, proto si třeba u všech modifikací přepisuju nezničitelné obleky apod. V jádru je to ale dobré. Alespoň se v blízkosti anomálií filtruje obraz. Uvidíme, zda DMP bude lepší jak OL mod (zatím vypadá že je, hlavně díky novým questům). Jinak všiml jsem si dobře, že jsi zrušil časový limit pro side-questy? Tohle moc chválím, nevím, proč to někteří zachovávají nebo dokonce zkracují. Opravdu v tom nevidím smysl, když ti to NPC zadají hnedka znova:)

Ještě malá otázka-Je normální, že se mi skrýše zobrazují na mapě v pdačku, ale na té malé mapce v levém horním rohu ne?

A ještě:) - Je normální, že když zabiju falešného obchodníka pro Sidoroviče, tak si automaticky znepřátelím všechny Stalkery samotáře? Sejmul jsem toho borca a začal po mě střílet stalker, co byl vedle něj. Tak jsem ho musel taky zabít a teď jde po mě celá vesnička a vůbec všechno co se hýbe v Kordonu.


Štv Máj 07, 2009 10:59 pm
Profil
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia Feb 13, 2009 8:41 pm
Príspevky: 106
Bydlisko: Pustá Kamenice
Poslať Re: Datastor Modpack: Project 7
I mě zatím neviditelné anomálie dělají problémy, ale mile rád si na ně zvyknu. Jen budu muset mít pořád v ruce šrouby, poněvadž jsem tam už pár zbraní nechal :cry: . Nebo si koupím lepší detektor.
Jestli je lepší tohle než OL je také individuální. Každý mod má svoje. Pokud chceš něco akčnějšího tak vyhrává OL. A i když mě bavil, DMP 7 mi (až na pár detailů) sedí mnohem líp.


Pia Máj 08, 2009 6:27 am
Profil
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned Máj 04, 2008 8:34 am
Príspevky: 14
Poslať Re: Datastor Modpack: Project 7
ahojky,

mno lidi, konečně jsem si nahral nový dmp (na potřetí) a hned mě nepotešila jedna věc. Mám windows Vista, na ní hraju normálně stalker CS a stalker SoC s oblivion lost packem, nepadá mi ani jeden, však když jsem si nahral verzi hry s dmp často mě to padá, lépe řečeno stále. Nevím co stím, když mě to spadne do windowsu žádné chybové okno se neotevře, jenom že aplikace XR_3da.exe přestalo fungovat, znáte to.)))visty

Ptám se, co vy na to?

díky za každou odpověd

EDIT: mno problém vyřešen a nevyřešen. Je to problém ramek, ja mam 2 gb ram a stalker to proste neskousne, lépe řečeno nedokáže tolik paměti využít,pakliže je zapnuté plně dynamické osvětlení proto jsem si našel na netu fix, který dokáže opravit uhle chybku, jmenuje se to 3gb enabler >>> http://forums.firingsquad.com/firingsquad/board/message?board.id=pc&message.id=32178

Mno zkusil jsem to ale nezabralo takže, jsem si zapnul statické osvětlení a už to frčí..))

No jo,,člověk asi nemůže mít vše.))

Jinak ale pack hodnotím zatím, jedničkou.))

_________________
Obrázok[/url]


Naposledy upravil hadson dňa Pia Máj 08, 2009 10:37 am, celkovo upravené 1



Pia Máj 08, 2009 9:29 am
Profil ICQ WWW
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9112
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Poslať Re: Datastor Modpack: Project 7
Hadson: Onehdy jsem DMP ve Vistách zkoušel, šlo všechno v pohodě. Na druhou stranu jsem ve Vistě vůbec nerozchodil Clear Sky (což mi sice vůbec nevadí, ale tak přece...). Jestli se mi bude chtít, přepnu se někdy do Vist a mrknu se na to, ale pochybuju že by to byla nějaká chyba v balíku.

xxviktor: Klasická otázka, která tady koluje odnepaměti - stalkery nesmíš zabíjet střelbou. Podívej se u Sidoroviče na nabídku a určitě tě na tyhle úkoly něco trkne do očí.

_________________
Obrázok


Pia Máj 08, 2009 10:26 am
Profil WWW
Součást Zóny
Součást Zóny

Registrovaný: Štv Apr 02, 2009 5:25 pm
Príspevky: 1968
Poslať Re: Datastor Modpack: Project 7
No já vím, že oni střílení neradi, však jsem ho kuchnul nožem:) Takže klasická finta/bug s odpálením kanistru benzínu, kerej postavím vedle něj.


Pia Máj 08, 2009 11:35 am
Profil
Součást Zóny
Součást Zóny
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon Dec 17, 2007 8:36 pm
Príspevky: 2152
Bydlisko: Po dlouhých pěti letech konečně opět uklizený pokojík
Poslať Re: Datastor Modpack: Project 7
hadson: Chyba paměti nejspíše ne - sám jsem hrál SOC na vistách se 4 GB paměti a tyto problémy jsem neměl. Jestli to spíše není jedna z chybek SOC při práci s výcejádrovými procesory pod vistou. Tam bylo podobných problémů dost
(u mě kupříkladu mizerná synchronizace jader).

DAty - ty máš pokud si dobře pamatuji v PC zastrčenou i X-Fi že?
Tato karta (její ovladače) způsobují problémy se startem zvukového subsystému CS (nejen u CS - stejně tak mi blbnula i ARMA). Sám jsem měl podobný problém a řešit šel tak že jsem před spuštěním CS ve zvukovejch vlastnostech (nebo jak se to nastavení ve vistách jmenuje) X-finu zakázal. Kupodivu nejen že se hra spustila ale normálně šel i zvuk. Tenhle problém jsem ale zaznamenal jen při upgrade z Win XP (na vině je konflikt EAX rozhraní který Microsoft odmítl ve Vistě podporovat - což je důvod proč se k vistě nikdy nevrátím).

_________________
Balada pro hospodského rváče:
Všichni chlapi v hospodě měli krví potřísněné ruce.
Jenom já hubu ...

Sergeant Of The Master Sergeants Most Important Person Of Extreme Sergeants TO THE MAX!


Pia Máj 08, 2009 12:45 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9112
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Poslať Re: Datastor Modpack: Project 7
Mám ji tam, ale vzhledem k tomu, že do Vist jsem už nezavítal asi půl roku (a nehodlám na tom nic měnit), mě to netrápí :-)

Ale mám další novinku pro ty, co se jim nelíbilo počasí - na blogu v sekci dodatků si můžete vybrat z původního WO2 a nebo z novějšího Dynamic Weather modu. U WO2 si ještě přečtěte to upozornění ke smazání jednoho skriptu.

EDIT: Nikdo mě ani neupozornil, že jsem nechal stejnou popisku na bundě a uniformě vojáků, tak je na to patch (dodal jsem ho i do prvního příspěvku, jako obvykle).

_________________
Obrázok


Pia Máj 08, 2009 1:11 pm
Profil WWW
Součást Zóny
Součást Zóny
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str Máj 07, 2008 10:04 am
Príspevky: 2159
Poslať Re: Datastor Modpack: Project 7
Daty nemozes zmenit zvuk zakodovanych dveri v X18, ked do nich akoze nieco naraza? Povodne tam bolo riadne buchanie, ale teraz to je taky cudny zvuk co vo mne naozaj nevyvolava pocit ze sa z druhej strany ku mne nieco dobija. Inac tie zmenene zvuky jak v noci tak v labakoch chvalim. Este keby sa nasiel nejaky dobry suchot vo ventilacke, tak mam o hnede v trenkach postarane :)

xxviktor píše:
A ještě:) - Je normální, že když zabiju falešného obchodníka pro Sidoroviče, tak si automaticky znepřátelím všechny Stalkery samotáře? Sejmul jsem toho borca a začal po mě střílet stalker, co byl vedle něj. Tak jsem ho musel taky zabít a teď jde po mě celá vesnička a vůbec všechno co se hýbe v Kordonu.


Rozbehnuta Niva z ktorej vyskocis je pekna mrcha :wink: Neda sa pouzit vsade, ale vo vacsine pripadou ano

_________________
Galbadia hotel soundtrack page


Pia Máj 08, 2009 6:32 pm
Profil
Součást Zóny
Součást Zóny

Registrovaný: Štv Apr 02, 2009 5:25 pm
Príspevky: 1968
Poslať Re: Datastor Modpack: Project 7
No já zatím přišel na dva. První je s výbušninama (ikdyž exoskeletonské svině vydrží i stolitrovej barel benzínu) a při druhém stačí vytvořit u postavičky anomálii (taky to nikoho neštve:)


Pia Máj 08, 2009 8:42 pm
Profil
Zelenáč

Registrovaný: Pon Apr 21, 2008 10:18 am
Príspevky: 132
Poslať Re: Datastor Modpack: Project 7
Daty.........modpack samozrejme vynikajúci ako vždy, no a teraz taká otázka, že keď si dokončil mopack na SoCh tak sa pustíš aj do CS?? No a aby som enbol moc OT tak či by sa nedal spraviť taký prídavok, v ktorom by sa dali brať aspoň vesty po mŕtvych stalkeroch. Niečo ako tie ceny artefaktov, že by si to stiahol len ten kto chce.


Sob Máj 09, 2009 8:55 am
Profil
Lesník
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str Jan 30, 2008 7:28 pm
Príspevky: 552
Poslať Re: Datastor Modpack: Project 7
V tý zóně furt jenom chčije :|

EDIT 4 EXOSKELETON-MK1: No, pořádných módů pro CS se asi nedočkáš. Většina lidí pracuje na SoCh, konvertování lokací, nové modely všeho možného, a zkouší všelijaký nový věci.
Daty vlastně vezme takový ty vychytávky z těch modpacků hlavně jako je AMK mod, tam toho měli docela dost nového, a pak si najde textůry, zvuky, vybere si nové zbraně, které se mu líbí a pak to všechno smíchá a doladí, aby se to nehádalo mezi sebou. Takže pokud nebudou nějaký převratný novinky, co se týče modingu v CS, tak Daty nebude mít z čeho míchat. Může maximálně dolaďovat zbraně, udělat si vlastní textůry atp. Takže DMP Clear Sky čekat můžeš, ale řekl bych, že pokud od toho čekáš něco převratného tak budeš zklamán.
Omlouvám se, jestli to vyznělo jako urážka, nebylo to tak myšleno. Chtěl jsem mu pouze vysvětlit, jaká je nynější situace.

_________________
|||||||||||||||| |||||||||||||||| |||||||||||||||| |||||||||||||||| |||||||||||||||| |||||||||||||||| |||||||||||||||| ||||||||||||||||


Naposledy upravil JV dňa Sob Máj 09, 2009 3:23 pm, celkovo upravené 1



Sob Máj 09, 2009 3:07 pm
Profil
Součást Zóny
Součást Zóny

Registrovaný: Štv Apr 02, 2009 5:25 pm
Príspevky: 1968
Poslať Re: Datastor Modpack: Project 7
No počasí občas hápruje sem si všim (btw tam už nejsou blowouty?). Večer jsem usnul v baru pršelo, jenže se noc i počasí nějak zaseklo, takže i v osm ráno pak byla tma jak o půlnoci, létaly blesky, přšelo... Ale jak jsem přeběhl na Smetiště, tak krásné ráno s jasným sluníčkem:)


Sob Máj 09, 2009 3:15 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9112
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Poslať Re: Datastor Modpack: Project 7
Pokud se sekne počasí, stačí uložit a nahrát hru. Jinak je k mání na DMP blogu dvojice dalších počasí (Dynamic Weather a Weather Overhaul 2, co v DMP bylo původně). Takže si kdokoliv může vybrat. Mě vyhovuje WO3 (a blowouty jsem vykopl už v šestce).

Jinak k CS asi jenom tolik - ta hra jako celek je hrozně okleštěná. I když jsem (krom dalších věcí) přidal hromadu úkolů navíc a spoustu vrátil (protože si GSC asi myslelo, že najít někomu ZMLR je nad rámec možností), stejně se k nim ani nezobrazí texty a všechno to pak probíhá stylem "Dones mi pušku" - "Mám ji" - "Dík, vyzvedni si u překupníka odměnu". Taky proto je Stín pořád na modding lepší. Novinky budou i pro CSko, ale (s jistotou nikdy) ne v rozsahu, co má teď aktuální modpack ke Stínu. Plus jsem tu věc musel rozehrát od začátku - jenom proto, že hra prostě ignorovala skript na přivolání vojáků v Kordonu (možná i vlivem těch omezení v respawnu, těžko říct).

_________________
Obrázok


Sob Máj 09, 2009 3:33 pm
Profil WWW
Součást Zóny
Součást Zóny

Registrovaný: Štv Apr 02, 2009 5:25 pm
Príspevky: 1968
Poslať Re: Datastor Modpack: Project 7
Jo? Já jak vůl hledám čekám, kdy to přijde... Dobré vědět:) Tak to počasí se mi stalo jen jednou, takže neřeším. Ale jednou se mi stala divná věc, přešel jsem z Kordonu na smetiště a tam mi na začátku postavička jak kdyby chytla závrať. Rozmlžil se obraz, trochu se zamotala, párkrát obrazovka blikla bíle, několikrát se osvítila krajina (blesk to nebyl) a hotovo... Jak kdyby měl přijít blowout prostě.


Sob Máj 09, 2009 3:39 pm
Profil
Zelenáč

Registrovaný: Sob Máj 09, 2009 6:17 pm
Príspevky: 2
Poslať Re: Datastor Modpack: Project 7
skvělá práce DATY ale při přechodu z BARU do ARMÁDNÍCH SKLADIŠT mi to hází tohle! přitom už jsem tam předtím byl. Dík za každou radu

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CModelPool::Instance_Load
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender\ModelPool.cpp
[error]Line : 111
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't find model file 'actors\neytral\stalkar_neytral_rukzak_2.ogf'.


stack trace:


Sob Máj 09, 2009 7:01 pm
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie.   [ Príspevkov: 2798 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 187  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Bing [Bot] a 3 hostia


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron