• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
         | scorpions.cz | cheater.cz | gta.cz | mafia | gothic | nfs | tgames | doom3 | worms | webtech | ...
 
Datastors ModPack: Clear Sky Datastors ModPack: Shadow of Chernobyl Nebuďte lamy!
Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Str Apr 21, 2021 2:08 am



Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie.  [ Príspevkov: 2798 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 187  Ďalší
 Datastor Modpack: Project 7 
Autor Správa
Lesník
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str Jan 30, 2008 7:28 pm
Príspevky: 552
Poslať Re: Datastor Modpack: Project 7
Co si tak pamatuju, tak je to tak jak říkal Bela, jen jedna skupina. Proto sem nikdy neřešil jak zabiju třeba tu čtveřici neutrálů v armádních skladech. Protože se stali nepřátelští vůči mě jenom ti zbylí tři. Hra je bere jako frakci až v DMP 7.0 co jsem si tak všiml. Bohudík, že tam jsou ty plechovky se střelným prachem a broky :twisted:

_________________
|||||||||||||||| |||||||||||||||| |||||||||||||||| |||||||||||||||| |||||||||||||||| |||||||||||||||| |||||||||||||||| ||||||||||||||||


Pon Máj 11, 2009 2:22 pm
Profil
Součást Zóny
Součást Zóny

Registrovaný: Štv Apr 02, 2009 5:25 pm
Príspevky: 1968
Poslať Re: Datastor Modpack: Project 7
Které ve výsledku působí spíš komicky:) Když hráč vysype před někoho 2 plechovky a pak do nich začne střílet, takové... hodně nenápadné:)


Pon Máj 11, 2009 2:23 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9112
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Poslať Re: Datastor Modpack: Project 7
Tak to možná bude mít na svědomí jenom game_relations, a ten bych mohl vrátit.

_________________
Obrázok


Pon Máj 11, 2009 2:45 pm
Profil WWW
Součást Zóny
Součást Zóny
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon Dec 17, 2007 8:36 pm
Príspevky: 2152
Bydlisko: Po dlouhých pěti letech konečně opět uklizený pokojík
Poslať Re: Datastor Modpack: Project 7
Daty - nemáš pravdu - tohle se mi nikdy nestalo že by po mě šli všichni neutrální stalkeři.
Bohužel po splnění úkolu "zabij vojáka" (SIC) jejich míra přetekla a teď po mě jdou všichni. Navíc penlizace je značně vysoká což hru dělá nedohratelnou. Samotáři nejsou frakce - samotáři jsou stalkeři pracující na vlastní pěst. Abych řekl pravdu tak jsem jen sejmul 2x nováčka a toho vojáka a můžu se jít klouzat. Jde to nějak odstranit aniž bych musel hru rozjet znovu?

_________________
Balada pro hospodského rváče:
Všichni chlapi v hospodě měli krví potřísněné ruce.
Jenom já hubu ...

Sergeant Of The Master Sergeants Most Important Person Of Extreme Sergeants TO THE MAX!


Pon Máj 11, 2009 3:40 pm
Profil
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2417
Poslať Re: Datastor Modpack: Project 7
wiloni: To je právě to... Hra se chová jako sv*ně a ukládá stavy některých souborů do savů a myslím že i game_relations.ltx, takže hra od začátku bude pravděpodobně nutná :|


Pon Máj 11, 2009 3:44 pm
Profil
Součást Zóny
Součást Zóny

Registrovaný: Štv Apr 02, 2009 5:25 pm
Príspevky: 1968
Poslať Re: Datastor Modpack: Project 7
Ano, Stalkeři v SoCh nefungují přímo jako frakce. Kdyby tomu tak bylo, tak vás NPC nebudou posílat Stalkery zabíjet. Duty taky nikoho neposílá zabíjet Dutaře. No zrovna včera sem ale vyvraždil hlídku Duty ve skladištích rozjetym (a posleze odpaleným) autem, bečkou benzínu a plynovou flašou. V tomhle je ta hra trošku nevychytaná, že nikoho nezajma, že je obestavuješ barelama a pak do nich pálíš:)


Pon Máj 11, 2009 3:57 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9112
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Poslať Re: Datastor Modpack: Project 7
Stačilo by jenom načíst starší pozici, kdy ještě byli stalkeři neutrální. Já se na to ještě podívám, případně bych nějak upravil toho vojáka.

_________________
Obrázok


Pon Máj 11, 2009 3:57 pm
Profil WWW
Součást Zóny
Součást Zóny
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon Dec 17, 2007 8:36 pm
Príspevky: 2152
Bydlisko: Po dlouhých pěti letech konečně opět uklizený pokojík
Poslať Re: Datastor Modpack: Project 7
Tak už jsem si to upravil.
místo hodnot -400 jsem si tam napsal -3000 a mám klid.

_________________
Balada pro hospodského rváče:
Všichni chlapi v hospodě měli krví potřísněné ruce.
Jenom já hubu ...

Sergeant Of The Master Sergeants Most Important Person Of Extreme Sergeants TO THE MAX!


Pon Máj 11, 2009 4:00 pm
Profil
Součást Zóny
Součást Zóny

Registrovaný: Štv Apr 02, 2009 5:25 pm
Príspevky: 1968
Poslať Re: Datastor Modpack: Project 7
wiloni píše:
Tak už jsem si to upravil.
místo hodnot -400 jsem si tam napsal -3000 a mám klid.


Aaaha, hádám, že to je uprava jen nějakeho configu, takže nemusíš rozjíždět celou hru. Co přesně jsi přepisoval teda?


Pon Máj 11, 2009 4:01 pm
Profil
Součást Zóny
Součást Zóny
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon Dec 17, 2007 8:36 pm
Príspevky: 2152
Bydlisko: Po dlouhých pěti letech konečně opět uklizený pokojík
Poslať Re: Datastor Modpack: Project 7
;řęŕëű äë˙ âűâîäŕ íŕçâŕíčé âěĺńňî ÷čńĺë
;đĺéňčíăîâ, đĺďóňŕöčé č áëŕăîńęëîííîńňč â číňĺđôĺéńĺ
rating_names = novice, 300, experienced, 600, veteran, 900, master
reputation_names = terrible, -1000, very_bad, -150, bad, -50, neutral, 50, good, 150, very_good, 1000, excellent
goodwill_names = enemy, -4000, indifferent, 500, friendly

;ďîđîăîâűĺ çíŕ÷ĺíč˙ äë˙ îňíîřĺíč˙ ďĺđńîíŕćĺé
attitude_neutal_threshold = -3000 ;ęîăäŕ attitude ěĺíüřĺ çíŕ÷ĺíč˙, ňî âűńňŕâë˙ĺňń˙ ALife::eRelationEnemy
attitude_friend_threshold = 500 ;ęîăäŕ attitude ěĺíüřĺ çíŕ÷ĺíč˙, ňî âűńňŕâë˙ĺňń˙ ALife::eRelationNeutral, číŕ÷ĺ ALife::eRelationFriend

Game_relation.itx
Ty parametry u nichž jsou hodnoty 3000 a 4000 (púvodně bylo tušim -400)
popřípadě stejné parametry u souboru Game_relation-alt.itx
Další věc která mě docela udivuje
pády s logem Out of memory
FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : _out_of_memory
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line : 359
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Out of memory. Memory request: 5184 K

_________________
Balada pro hospodského rváče:
Všichni chlapi v hospodě měli krví potřísněné ruce.
Jenom já hubu ...

Sergeant Of The Master Sergeants Most Important Person Of Extreme Sergeants TO THE MAX!


Pon Máj 11, 2009 4:04 pm
Profil
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2417
Poslať Re: Datastor Modpack: Project 7
wiloni: Hi-res textury v DMP7 ;) - Sniž detaily a nebo je smaž. Nic víc, nic míň se s tím udělat nedá.


Pon Máj 11, 2009 4:23 pm
Profil
Součást Zóny
Součást Zóny

Registrovaný: Štv Apr 02, 2009 5:25 pm
Príspevky: 1968
Poslať Re: Datastor Modpack: Project 7
Já zkusil zvýšit virtuální paměť, uvidím, jestli to pomůže. Padá ti to taky nejvíc v Armádních skladištích? Ty mi prakticky nejdou proběhnout celé bez pádu. Hra tam žere skoro 2GB paměti a to mám blbé 32 bitové XP:))


Pon Máj 11, 2009 4:37 pm
Profil
Součást Zóny
Součást Zóny
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon Dec 17, 2007 8:36 pm
Príspevky: 2152
Bydlisko: Po dlouhých pěti letech konečně opět uklizený pokojík
Poslať Re: Datastor Modpack: Project 7
Ale dá - jde o problém s křížením několika textur packů (orig WO3, WO3 z DMP a dynamic_weather_v0.9.4). Bohužel výsledek je takovej že jsem pak nejspíš přehrál textures.itx a některej z configů a hra si prostě bere některé textury vícekrát. Teď mi to začalo padat s výpisem že mi chybí textura která vůbec v DMP není (je právě v dynamic weather). S Hi-res texturama problém není. Ostatně WO3 jsem měl v pohodě - k problémům začalo docházet až když jsem začal kombinovat. Musim ten bordel projít a zjistit co kam patří. Problém je v tom že nastavení (stejuně tak jako važadované soubory) jsou přímo v sejvech takže nevim.
tak promazal jsem co bylo nezbytné a nahrál zase všechno po hromadě (textury ze všech texpacků) a už to zase jede.

Tak problém vyřešen - na vině byl Multisampling (AA)
Nejenže při jeho použití (na max) neni vidět rozdíl ale žere tolik paměti že to neni možný.

_________________
Balada pro hospodského rváče:
Všichni chlapi v hospodě měli krví potřísněné ruce.
Jenom já hubu ...

Sergeant Of The Master Sergeants Most Important Person Of Extreme Sergeants TO THE MAX!


Pon Máj 11, 2009 4:52 pm
Profil
Součást Zóny
Součást Zóny

Registrovaný: Štv Apr 02, 2009 5:25 pm
Príspevky: 1968
Poslať Re: Datastor Modpack: Project 7
Ještě bych se chtěl zeptat na configy k exoskeletonům, konkrétně mě teď zajímá exoskeleton Monolitu. Chci si povolit možnost sprintu a zrušit poškozování, ale v outfit.ltx nebo unique_items.ltx jsem nic nenašel. Respektive v outfit.ltx samozřejmě exo je, ale změny v něm nemají na Monoliťácký exo vliv.


Pon Máj 11, 2009 6:21 pm
Profil
Lesník
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str Jan 30, 2008 7:28 pm
Príspevky: 552
Poslať Re: Datastor Modpack: Project 7
Zkus antigas.ltx. Nebo nějak tak to tam je v config\misc.

_________________
|||||||||||||||| |||||||||||||||| |||||||||||||||| |||||||||||||||| |||||||||||||||| |||||||||||||||| |||||||||||||||| ||||||||||||||||


Pon Máj 11, 2009 6:27 pm
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie.   [ Príspevkov: 2798 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 187  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 5 hostia


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron