• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
         | scorpions.cz | cheater.cz | gta.cz | mafia | gothic | nfs | tgames | doom3 | worms | webtech | ...
 
Datastors ModPack: Clear Sky Datastors ModPack: Shadow of Chernobyl Nebuďte lamy!
Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Ned Okt 20, 2019 6:49 am



Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie.  [ Príspevkov: 374 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 25  Ďalší
 DATASTOR MODPACK 5.5 - zamknuto 
Autor Správa
Mírně zkušený
Mírně zkušený
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned Júl 01, 2007 10:12 pm
Príspevky: 272
Poslať 
Rsa_Viper píše:
bigfutus: No asi tě nechápu jediný co jsem našel je v stalkers.ltx

[stalkers_common]
corpse_remove_game_time_interval = 3
stay_after_death_time_interval = 3

To to musim vložit do configu každý příšery ?


Je to v monsters.ltx, ak ho nemas v gamedata/config/creatures tak ho rozbal z gamedata.dbb. Hodnota je udana v hodinach.

_________________
Obrázok

stalker.wikia.com


Štv Aug 21, 2008 9:28 am
Profil WWW
Stalker pseudoIntelektuál
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned Apr 29, 2007 4:31 pm
Príspevky: 1058
Bydlisko: Místo, kde se dá nejlíp čekat na Deus Ex 3...
Poslať 
datastore, nedá se stáhnout patch. mohl bys ho re-uploadnout?

_________________
Obrázok
Obrázok


Štv Aug 21, 2008 11:18 am
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Poslať 
Už by to mělo fungovat.

_________________
Obrázok


Štv Aug 21, 2008 11:26 am
Profil WWW
Zelenáč

Registrovaný: Sob Dec 01, 2007 9:35 pm
Príspevky: 161
Poslať 
wow do ted jsem mody nepouzival ale tohle je fakt bomba
je to o milion procent lepsi
a to AKCKO, mnam :D


Štv Aug 21, 2008 12:51 pm
Profil
Součást Zóny
Součást Zóny
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str Máj 07, 2008 10:04 am
Príspevky: 2159
Poslať 
Rsa_Viper píše:
bigfutus: No asi tě nechápu jediný co jsem našel je v stalkers.ltx

[stalkers_common]
corpse_remove_game_time_interval = 3
stay_after_death_time_interval = 3

To to musim vložit do configu každý příšery ?


Nie staci to zmenit iba v monsters.ltx a stalkers.ltx, posledne dva riadky maju spolu skoro rovnake. Inac ten prikaz corpse_remove_game_time_interval hovori sam za seba a v monters.ltx mas dokonca za ; in hours, takze naozaj staci iba troska porozmyslat :wink:


Štv Aug 21, 2008 5:30 pm
Profil
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned Aug 24, 2008 10:09 pm
Príspevky: 20
Poslať 
mám problém jak jsem v tý lokaci jak tam máte jít do tý laboratoře a najít ty dokumenty tak když už to mám a vylezu a zabiju vojáka nebo když ho zabije nejaký mutant tak se hra vypne myslim že je chyba v modelech nebo tak neco nemoh by někdo udělat nejakou opravu děje se to jen u těch vojáku u laboratoře a pár banditech jak říkám asi chyba v texturách,modelech či co. verzi mám 1.0004 a mod je jen tenhle od datastora


Pon Aug 25, 2008 5:15 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Poslať 
Sdílené dokumenty/STALKER-SHOC/logs/xray_názevprofilu.log, sjeď dolu a pod textem ERROR sem zkopíruj všechny finální řádky, kde je chyba uvedená.

_________________
Obrázok


Pon Aug 25, 2008 7:05 pm
Profil WWW
Mírně zkušený
Mírně zkušený
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia Nov 09, 2007 2:44 pm
Príspevky: 359
Bydlisko: Zaton
Poslať 
datastore nenapadlo te nekdy podivat se na mod se 125 novejma zbranema.

_________________
http://puerto-sombra.myminicity.com/


Pon Aug 25, 2008 9:01 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Poslať 
Pokud je to otázka, tak odpovím kladně. Napadlo, podíval (Arsenal Mod 1.0). A co na to řeknu? Je to hnus, bohužel. Sice neumím modelovat, ale aby hledí u skoro všech zbraní vypadaly jako osmiúhelník místo kruhu, to vážně ne. Nehledě na to, že se tam z toho skoro nic nehodí. Steyr AUG? SCAR? Famas? Tisíce druhů AKček? Možná tak ta zkrácená G36C, ale ani tam to hledí nevypadalo pěkně.

_________________
Obrázok


Pon Aug 25, 2008 9:11 pm
Profil WWW
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned Aug 24, 2008 10:09 pm
Príspevky: 20
Poslať 
s tou chybou už je to v pohodě srry že sem otravoval chyba byla u mně


jo a nemoh by si dát do svýho modu novej HUD tamten neni špatnej ale neni tam vidět stamina atd. bral bych nejakej kde je vidět radiace životnost aut atd.


Pon Aug 25, 2008 10:13 pm
Profil
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon Jan 07, 2008 10:57 pm
Príspevky: 143
Poslať 
cim vic zbrani, tim lip to je muj nazor :)

_________________
Obrázok
Obrázok


Pon Aug 25, 2008 10:16 pm
Profil ICQ
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Poslať 
Frey: Kvantitu na úkor kvality razit nebudu, promiň :-)

Evilive.04: Radiaci tak jako tak neuvidíš (během hry) - budeš muset najet do inventáře. Jinak změnu neplánuju, protože bych zas musel překopávat vícero souborů.

_________________
Obrázok


Pon Aug 25, 2008 11:52 pm
Profil WWW
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon Jan 07, 2008 10:57 pm
Príspevky: 143
Poslať 
no co jsem se dival na screeny tech zbrani, tak G36C by urcite nemela chybet a ty odstrelovacky snad krome IMI taky ne. Lehky kulomety ve hre taky dost chybi, PKM, RPK a taky MG36, to XM se me moc nelibi, to se jim nepovedlo. Taktez co ve hre skutecne chybi je UMP 45, jeden z nejrozsirenejsich samopalu na svete (samozhrejme ten nejrozsirenejsi je MP5 :) )

_________________
Obrázok
Obrázok


Uto Aug 26, 2008 10:26 am
Profil ICQ
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Poslať 
No kulomety u mě v modpacku jsou, ale až u Petrenka - PKM a MG42, takže víc jich tam vážně nebude :-).

_________________
Obrázok


Uto Aug 26, 2008 11:52 am
Profil WWW
Součást Zóny
Součást Zóny
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str Máj 07, 2008 10:04 am
Príspevky: 2159
Poslať 
Frey píše:
cim vic zbrani, tim lip to je muj nazor :)


To by som chcel vidiet statistiky tolkatich zbrani, ak sa stlpceky odlisuju po milimetroch, tak to je naozaj vyhra :D


Uto Aug 26, 2008 1:46 pm
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie.   [ Príspevkov: 374 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 25  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron