S.T.A.L.K.E.R. - Komunita na scorpions.cz
http://forum.stalker.scorpions.cz/

DATASTOR MODPACK 5.5 - zamknuto
http://forum.stalker.scorpions.cz/viewtopic.php?f=26&t=1955
Stránka 5 z 25

Autor:  Vlastik [ Sob Aug 16, 2008 10:10 am ]
Predmet príspevku: 

Dal jsem znovu start hry od začátku, Šikula šel jak ukazuje Tvé video, nevím proč to předtím nešlo, ale zjevně došlo k nějaké kolizi scriptů či kdo ví... Nicméně skutečně šel ke stanovišti armády... :lol:

Autor:  bigfutus [ Sob Aug 16, 2008 12:18 pm ]
Predmet príspevku: 

Da sa nejak vypnut rozmazavanie pohladu pri anomaliach, zacne to dost neprijemne sekat. Pripadne da sa nejak kompletne vypnut depth of field? Som teraz daval nove ovladace a najskor tam bude problem s plynulostou, ale zasa ich reinstalovat na starsie sa mi uz naozaj nechce. A mozes nahodit niekde ten zvuk Nivy z 5.1?

Tu som si vsimol dva zblbnute rozhovory.
http://bigy.szm.sk/pics/XR_3DA%202008-0 ... -10-57.jpg
http://bigy.szm.sk/pics/XR_3DA%202008-0 ... -33-98.jpg

Autor:  datastor [ Sob Aug 16, 2008 1:52 pm ]
Predmet príspevku: 

Vlastik: Já ti věřím, holt občas to zablbnout může :-)
Bigfutus: Původní zvuk Nivy dodám odpoledne, DOF vypneš následovně (čerpáno z GSC fóra):

Citácia:
In order to disable the improved mblur effect (which present even with the 'r2_mblur 0' change the following line in:

[shaders] > [r2] > SkyGRAPHICS_options.cfg

to

//#define IMPROVED_MBLUR // Enable/Disable Motion Blur

and to disable DOF

//#define DEPTH_OF_FIELD // Enable/Disable Depth Of Field

(simply add '//' in front of them)

You can also tweak other settings for those effects in this config file.
.

Na rozmazání poblíž anomálií se podívám, to už si přesně nepamatuju :-)


A k rozhovorům - u Běse je to vinou patche 1.0004, u Sida se na to ještě podívám.


EDIT: Zvuk Nivy (gamedata/counds/car).

Autor:  Cervikpo [ Sob Aug 16, 2008 8:28 pm ]
Predmet príspevku: 

Problém. Nahodil som nový mod, spustil hra išla v pohode. Následoval výpadok prúdu a toto:
FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line : 73
[error]Description : <no>
[error]Arguments : LUA error: ...ow of chernobyl\gamedata\scripts\task_manager.script:459: attempt to index local 'sel_task' (a nil value)

Što eta?

Autor:  datastor [ Sob Aug 16, 2008 8:35 pm ]
Predmet príspevku: 

Zkus tu hru spustit od začátku - tohle mi skutečně nic neříká... resp. se sel_task se setkávám prvně :?

Autor:  Cervikpo [ Sob Aug 16, 2008 8:50 pm ]
Predmet príspevku: 

Asi budem musieť. Ale som na začiatku takže to nebude problém.
Tá 18 nábojova pištol (neviem názov) hneď u Sida je super.

Autor:  datastor [ Sob Aug 16, 2008 10:04 pm ]
Predmet príspevku: 

Myslíš OTS? :-) Ta je užitečná, hlavně na skupinky vojáků je jako dělaná.

Autor:  caba28 [ Ned Aug 17, 2008 9:04 am ]
Predmet príspevku: 

datastor pls help me nemozem sa dostat do laboratoria x18 hra mi spadne na tvojej cistej modifikacii patche mam obidva aj korektne ikony tiez ked chcem nahrat hru z temneho udolia tak pred tym ako vezmem borovi kluc tak mi to nahra a potom ked ho uz mam tak nie dik

Autor:  datastor [ Ned Aug 17, 2008 12:10 pm ]
Predmet príspevku: 

Výpis z logu (Sdílené dokumenty/STALKER-SHOC/logs). Jinak nedokážu poradit.

Autor:  caba28 [ Ned Aug 17, 2008 12:28 pm ]
Predmet príspevku: 

STACI TOTO? XR_3DA.exe caused BREAKPOINT in module "D:\hry\THQ\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrCore.dll" at 001B:01047D15, xrDebug::backend()+165 byte(s)
PROBLEM JE ASI V BOROVI KYM MU NEZOBERIEM KLUC MOZEM NAHRAVAT POTON UZ NIE

Autor:  datastor [ Ned Aug 17, 2008 12:41 pm ]
Predmet príspevku: 

No to je mi právě naprosto k ničemu - v adresáři, co jsem psal o příspěvek výš je soubor xray_názevprofilu.log. Na konci by měla být zmínka o chybě (pod slovem ERROR). Všechny ty řádky mi sem nakopíruj a pak uvidíme...

Autor:  caba28 [ Ned Aug 17, 2008 12:50 pm ]
Predmet príspevku: 

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line : 73
[error]Description : <no>
[error]Arguments : LUA error: ....r. - shadow of chernobyl\gamedata\scripts\db.script:97: attempt to call global 'dbglog' (a nil value)

Autor:  datastor [ Ned Aug 17, 2008 1:03 pm ]
Predmet príspevku: 

Mno, to je přesně ta samá chyba, jaká se vyskytla předtím. Nakopíroval jsi oba soubory tam, kam jsi měl? V případě trade_trader.ltx do gamedata/config/misc a v případě db.script (to je ten první patch) do gamedata/scripts? Je možné, že jsi soubor hodil do gamedata/config/script, kde být nemá.

Jinak jsem před chvilkou zkusil nahrát pozici přímo v údolí kousek od Borovovy základny, klíč jsem mu vzal a laboratoř se načetla korektně.

Autor:  caba28 [ Ned Aug 17, 2008 1:24 pm ]
Predmet príspevku: 

NO MAS PRAVDU MOJA CHYBA UZ TO IDE DAKUJEM ZA POMOC

Autor:  datastor [ Pon Aug 18, 2008 12:02 am ]
Predmet príspevku: 

K odkazům u volitelných doplňků jsem ještě přidal upravenou verzi EggChenova Particles Enhancement modu, vylepšujícího částicové efekty (jiskry od nábojů, efekty u anomálií a podobně). Krom toho se ještě chystá malý addon, který se objeví zhruba zítra (mimo jiné bude obsahovat i oba původně vydané patche a několik dalších změn). Nebude potřeba začínat novou hru, tudíž se nikdo nebude muset bát ztráty pozic .

EDIT: Dodán ještě aktualizovaný readme soubor.

EDIT 2: Addon doplněn (i s popisem). Enjoy :wink:

Stránka 5 z 25 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/