Autor |
Správa |
Vlastik
Mírně zkušený
Registrovaný: Str Mar 19, 2008 6:02 pm Príspevky: 250 Bydlisko: Skrýš Střelce v podzemí Agropromu...
|
Dal jsem znovu start hry od začátku, Šikula šel jak ukazuje Tvé video, nevím proč to předtím nešlo, ale zjevně došlo k nějaké kolizi scriptů či kdo ví... Nicméně skutečně šel ke stanovišti armády... 
|
Sob Aug 16, 2008 10:10 am |
|
 |
bigfutus
Součást Zóny
Registrovaný: Str Máj 07, 2008 10:04 am Príspevky: 2159
|
Da sa nejak vypnut rozmazavanie pohladu pri anomaliach, zacne to dost neprijemne sekat. Pripadne da sa nejak kompletne vypnut depth of field? Som teraz daval nove ovladace a najskor tam bude problem s plynulostou, ale zasa ich reinstalovat na starsie sa mi uz naozaj nechce. A mozes nahodit niekde ten zvuk Nivy z 5.1?
Tu som si vsimol dva zblbnute rozhovory.
http://bigy.szm.sk/pics/XR_3DA%202008-0 ... -10-57.jpg
http://bigy.szm.sk/pics/XR_3DA%202008-0 ... -33-98.jpg
|
Sob Aug 16, 2008 12:18 pm |
|
 |
datastor
Technická podpora
Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm Príspevky: 9112 Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
|
Vlastik: Já ti věřím, holt občas to zablbnout může
Bigfutus: Původní zvuk Nivy dodám odpoledne, DOF vypneš následovně (čerpáno z GSC fóra):
Citácia: In order to disable the improved mblur effect (which present even with the 'r2_mblur 0' change the following line in:
[shaders] > [r2] > SkyGRAPHICS_options.cfg
to
//#define IMPROVED_MBLUR // Enable/Disable Motion Blur
and to disable DOF
//#define DEPTH_OF_FIELD // Enable/Disable Depth Of Field
(simply add '//' in front of them)
You can also tweak other settings for those effects in this config file. .
Na rozmazání poblíž anomálií se podívám, to už si přesně nepamatuju
A k rozhovorům - u Běse je to vinou patche 1.0004, u Sida se na to ještě podívám.
EDIT: Zvuk Nivy (gamedata/counds/car).
_________________
|
Sob Aug 16, 2008 1:52 pm |
|
 |
Cervikpo
Zelenáč
Registrovaný: Sob Okt 06, 2007 6:23 pm Príspevky: 200
|
Problém. Nahodil som nový mod, spustil hra išla v pohode. Následoval výpadok prúdu a toto:
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line : 73
[error]Description : <no>
[error]Arguments : LUA error: ...ow of chernobyl\gamedata\scripts\task_manager.script:459: attempt to index local 'sel_task' (a nil value)
Što eta?
|
Sob Aug 16, 2008 8:28 pm |
|
 |
datastor
Technická podpora
Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm Príspevky: 9112 Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
|
Zkus tu hru spustit od začátku - tohle mi skutečně nic neříká... resp. se sel_task se setkávám prvně 
_________________
|
Sob Aug 16, 2008 8:35 pm |
|
 |
Cervikpo
Zelenáč
Registrovaný: Sob Okt 06, 2007 6:23 pm Príspevky: 200
|
Asi budem musieť. Ale som na začiatku takže to nebude problém.
Tá 18 nábojova pištol (neviem názov) hneď u Sida je super.
|
Sob Aug 16, 2008 8:50 pm |
|
 |
datastor
Technická podpora
Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm Príspevky: 9112 Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
|
Myslíš OTS?  Ta je užitečná, hlavně na skupinky vojáků je jako dělaná.
_________________
|
Sob Aug 16, 2008 10:04 pm |
|
 |
caba28
Zelenáč
Registrovaný: Pia Mar 21, 2008 4:09 pm Príspevky: 6
|
datastor pls help me nemozem sa dostat do laboratoria x18 hra mi spadne na tvojej cistej modifikacii patche mam obidva aj korektne ikony tiez ked chcem nahrat hru z temneho udolia tak pred tym ako vezmem borovi kluc tak mi to nahra a potom ked ho uz mam tak nie dik
|
Ned Aug 17, 2008 9:04 am |
|
 |
datastor
Technická podpora
Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm Príspevky: 9112 Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
|
Výpis z logu (Sdílené dokumenty/STALKER-SHOC/logs). Jinak nedokážu poradit.
_________________
|
Ned Aug 17, 2008 12:10 pm |
|
 |
caba28
Zelenáč
Registrovaný: Pia Mar 21, 2008 4:09 pm Príspevky: 6
|
STACI TOTO? XR_3DA.exe caused BREAKPOINT in module "D:\hry\THQ\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrCore.dll" at 001B:01047D15, xrDebug::backend()+165 byte(s)
PROBLEM JE ASI V BOROVI KYM MU NEZOBERIEM KLUC MOZEM NAHRAVAT POTON UZ NIE
|
Ned Aug 17, 2008 12:28 pm |
|
 |
datastor
Technická podpora
Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm Príspevky: 9112 Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
|
No to je mi právě naprosto k ničemu - v adresáři, co jsem psal o příspěvek výš je soubor xray_názevprofilu.log. Na konci by měla být zmínka o chybě (pod slovem ERROR). Všechny ty řádky mi sem nakopíruj a pak uvidíme...
_________________
|
Ned Aug 17, 2008 12:41 pm |
|
 |
caba28
Zelenáč
Registrovaný: Pia Mar 21, 2008 4:09 pm Príspevky: 6
|
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line : 73
[error]Description : <no>
[error]Arguments : LUA error: ....r. - shadow of chernobyl\gamedata\scripts\db.script:97: attempt to call global 'dbglog' (a nil value)
|
Ned Aug 17, 2008 12:50 pm |
|
 |
datastor
Technická podpora
Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm Príspevky: 9112 Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
|
Mno, to je přesně ta samá chyba, jaká se vyskytla předtím. Nakopíroval jsi oba soubory tam, kam jsi měl? V případě trade_trader.ltx do gamedata/config/misc a v případě db.script (to je ten první patch) do gamedata/scripts? Je možné, že jsi soubor hodil do gamedata/config/script, kde být nemá.
Jinak jsem před chvilkou zkusil nahrát pozici přímo v údolí kousek od Borovovy základny, klíč jsem mu vzal a laboratoř se načetla korektně.
_________________
|
Ned Aug 17, 2008 1:03 pm |
|
 |
caba28
Zelenáč
Registrovaný: Pia Mar 21, 2008 4:09 pm Príspevky: 6
|
NO MAS PRAVDU MOJA CHYBA UZ TO IDE DAKUJEM ZA POMOC
|
Ned Aug 17, 2008 1:24 pm |
|
 |
datastor
Technická podpora
Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm Príspevky: 9112 Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
|
K odkazům u volitelných doplňků jsem ještě přidal upravenou verzi EggChenova Particles Enhancement modu, vylepšujícího částicové efekty (jiskry od nábojů, efekty u anomálií a podobně). Krom toho se ještě chystá malý addon, který se objeví zhruba zítra (mimo jiné bude obsahovat i oba původně vydané patche a několik dalších změn). Nebude potřeba začínat novou hru, tudíž se nikdo nebude muset bát ztráty pozic .
EDIT: Dodán ještě aktualizovaný readme soubor.
EDIT 2: Addon doplněn (i s popisem). Enjoy 
_________________
|
Pon Aug 18, 2008 12:02 am |
|
 |
|