• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
         | scorpions.cz | cheater.cz | gta.cz | mafia | gothic | nfs | tgames | doom3 | worms | webtech | ...
 
Datastors ModPack: Clear Sky Datastors ModPack: Shadow of Chernobyl Nebuďte lamy!
Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv Mar 21, 2019 7:13 pm



Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie.  [ Príspevok: 1 ] 
 S.T.A.L.K.E.R. Modding 
Autor Správa
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9099
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Poslať S.T.A.L.K.E.R. Modding
Otázka č.1: Chce se po mně nějaký výpis z logu, ale nevím kde je, kamarád ho nemá, v obchodě jsem taky nepochodil a na úřad se mi nechce. Co mám dělat?

Odpověď: Většinou se po pádu hry objeví okno s letmým popisem, že ne všechno je v pořádku. To nám sem neposílejte, protože z něj nikdo skutečně nic nevyčte. A teď k věci - Log je ve složce:

Stín Černobylu: Sdílené dokumenty/STALKER-SHOC/logs
Clear Sky: Sdílené dokumenty/STALKER-STCS/logs
Call of Pripyat: Sdílené dokumenty/S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat/logs

Soubor se jmenuje xray_název-profilu.log. Máte-li Visty, soubor najdete v adresáři Users\Public\Documents\STALKER-SHOC (případně STALKER-STCS nebo S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat). Soubor otevřete v obyčejném poznámkovém bloku a poté zkopírujte posledních pár řádků na konci dokumentu pod popiskem ERROR.


Otázka č.2: Jak mám zprovoznit modifikace?

Odpověď: Pokud modifikace nemají instalátor, stačí po rozbalení staženého archivu vyextrahovat obsah přímo do složky gamedata v herním adresáři (naleznete tu i složku BIN). Složku gamedata musíte však sami vytvořit, v čisté hře ji nenajdete. Jakmile celou modifikaci nakopírujete právě do této složky, najděte v herním adresáři soubor fsgame.ltx, otevřete jej v poznámkovém bloku a hodnoty false u řádku $gamedata$ přepište na true.

V adresáři gamedata\config si pak najděte soubor system.ltx [pokud jej modifikace obsahuje] a ten otevřete v Poznámkovém bloku. Vyhledejte řádek current_server_entity_version a jeho hodnotu přepište z 6 na 7. Hodnotu 6 hra používá pro verzi s patchem 1.0004, hodnotu 7 pak pro verzi s patchem 1.0005. Pokud je u konkrétního modpacku nebo modifikace přímo archiv se soubory i pro vyšší verzi, můžete tento krok přeskočit. Pozor! Tato úprava nebude fungovat tehdy, pokud v modifikaci a nebo jejím patchi jsou skripty dialog_manager, task_manager a xr_motivator.


Otázka č.2b: A co když si chci udělat vlastní modifikaci? Kde najdu herní soubory?

Nejdřív musíte pomocí následujícího programu rozbalit herní *.db archivy. Potom budete mít přístup ke všemu, co hra obsahuje. Kompletní seznam souborů v jednotlivých archivech najdete o kousek níž v odstavci č.4.


Otázka č.3: Hra spadla s následující chybou. Co mám dělat?

Kód:
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CStringTable::Load
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\string_table.cpp
[error]Line : 53
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : string table xml file not found string_table_includes.xml, for language eng

Záleží na vaší jazykové verzi hry. Pokud použijete modifikaci nebo modpack s texty v angličtině nebo ruštině, která obsahuje svoje vlastní přidané soubory s texty, tak hra před načtením spadne. Řešení jsou dvě:

První varianta: Smažte (nebo přejmenujte) z adresáře gamedata\config soubor localization.ltx. Pak ale o všechny nově přidané texty přijdete a ve hře se zobrazí pouze jejich stringy.

Druhá varianta: V adresáři gamedata\config najděte soubor localization.ltx a otevřete jej v Poznámkovém bloku (nebo jiném textovém editoru vyjma Wordu). Přepište v něm hodnotu u řádku language na cze a hodnotu u řádku font_prefix na _cent. Výsledek by měl vypadat následovně:

Kód:
language   = cze
font_prefix   = _cent

Nyní změny uložte a vraťte se o jednu složku zpátky. Celou složku s texty, jejíž název se odvíjí podle lokalizace [nejčastěji tedy eng nebo rus] překopírujte a přejmenujte ji na cze. Nyní by hra měla fungovat správně.


Otázka č.4: Chtěl bych si rozbalit herní archivy, ale nechce se mi to extrahovat všechno. Je někde seznam toho, co kde najdu?

Odpověď: Stačí se podívat na následující seznam:

gamedata.dba
- config [creatures, gameplay, models, mp, prefetch, scripts, text, ui, weapons, weathers]
- scripts
- shaders [r1, r2, shared]
- spawns [all.spawn]
- game.graph, gamemtl.xr, lanims.xr, particles.xr, resource.h, senvironment.xr, shaders.xr, shaders_xrlc.xr, stalkergame.inf

gamedata.dbb
[Obsah patche 1.0005. Pokud chcete vytvořit modpack na verzi 1.0005, musíte vyextrahovat a použít soubory i z tohohle archivu!]
- config [creatures, gameplay, misc, mp, scripts, text, ui, weapons, weathers, několik dalších souborů]
- levels [l01_escape až l12u_sarcofag]
- scripts
- shaders [r1, r2]
- spawns [all.spawn]
- textures [artifact, flare, fx, glow, internal, lights, mtl, pfx, prop, temp, ui, veh, water]

gamedata.dbc
- config [ui, system.ltx]
- scripts

gamedata.dbp
[Dotáčky dabingu od CDProjektu]
- sounds [character_voices]

gamedata.db0
- ai [alife, common]
- anims [camera_effects, editor, helicopter, path]
- config [skoro kompletní adresář]
- levels [escape, garbage, agroprom, agr_underground, darkvalley, labx18]

gamedata.db1
- levels [labx18, bar, rostok, military, yantar, brainlab, radar]

gamedata.db2
- levels [radar, bunker, pripyat, stancia, stancia_2]

gamedata.db3
- levels [stancia_2, control_monolith, sarcofag, testers_mp_agroprom, testers_mp_atp, testers_mp_bath, testers_mp_darkvalley, testers_mp_factory, testers_mp_lost_village, testers_mp_military_1, testers_mp_military_2, testers_mp_pool, testers_mp_railroad, testers_mp_rostok]

gamedata.db4
- levels [testers_mp_rostok, testers_mp_workshop]
- meshes [actors, dm, equipments, food, monsters, objects, physics, weapons]
- batch_convert.ltx
- scripts
- shaders [r1, r2, shared]
- sounds [actor, affects, alexmx, ambient, anomaly, car, characters_voice]

gamedata.db5
- textures [act, andy, artifact, car, controller, corp, crete, det, detail, door, ed, effects, fbr, flare, fonts, fx, glas, glow, gr, grnd, hud, human, icon, internal, intro]
- sounds [detectors, device, heart, helicopter, characters_voice, interface, intro, material, messages, monsters, mp_actor, music, nature, script_replics, script_sound, scripts, weapons]

gamedata.db6
- textures [intro, item, jeffry, level, lights, map]

gamedata.db7
- textures [mtl, pda, pfx, prop, sign, sky, sleep, ston, temp, terrain, tree, trees, ui]

gamedata.db8
- spawns [all.spawn]
- textures [ui, veh, water, wind, wm, wood, wpn]

gamedata.db9
- config [misc, text, ui, localization.ltx]
- meshes [equipments]
- sounds [character_voices]


Otázka č.5: Krabicové verze Stínu Černobylu od CD Projektu (edice Topseller) mají napevno integrovaný patch 1.0006, což se od 2. září 2013 týká i všech Steam verzí. Patch 1.0006 však není oficiální aktualizací od GSC a kvůli tomu může během hraní docházet k mnoha nepříjemným problémům - namátkou například k propadávání upuštěných zbraní pod zem, ke špatné reakci postav, chybnému průběhu několika úkolů či celkové nestabilitě. Naštěstí je poměrně snadné vrátit se na původní verze, kde k výše zmíněným problémům nedocházelo.

Odpověď: Jak na to? Stačí se řídit návodem na DMP blogu.

_________________
Obrázok


Str Okt 31, 2007 5:47 pm
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie.   [ Príspevok: 1 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron