• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
         | scorpions.cz | cheater.cz | gta.cz | mafia | gothic | nfs | tgames | doom3 | worms | webtech | ...
 
Datastors ModPack: Clear Sky Datastors ModPack: Shadow of Chernobyl Nebuďte lamy!
Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Uto Sep 17, 2019 11:50 am



Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 10 ] 
 all.spawn 
Autor Správa
Zelenáč

Registrovaný: Uto Jan 06, 2015 7:02 pm
Príspevky: 79
Odpoveď s citáciou
Poslať all.spawn
[2087]
; cse_abstract properties
section_name = wpn_ak74_m1
name = kat_wpn_ak74_m1
position = -73.2993087768555,-5.97463035583496,-75.3087844848633
direction = -0.000921175756957382,-1.5696005821228,1.51920056343079

; cse_alife_object properties
game_vertex_id = 703
distance = 0
level_vertex_id = 172
object_flags = 0xffffff0f

; cse_visual properties
visual_name = weapons\ak74\wpn_ak74

; cse_alife_item properties
condition = 0.999999582767487

upd:num_items = 0

; cse_alife_item_weapon properties
ammo_current = 90

upd:condition = 255
upd:weapon_flags = 0
upd:ammo_elapsed = 0
upd:addon_flags = 0
upd:ammo_type = 0
upd:weapon_state = 0
upd:weapon_zoom = 0

upd:current_fire_mode = 0

upd:grenade_mode = 0


Mám dotaz. Když smažu tento spawn musím pak přejmenovat všechny spawny, které následují: jako 2088, 2089 .... o jedno dolu na 2087, 2088

_________________
Podpis.


Sob Mar 05, 2016 7:25 pm
Profil
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2416
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: all.spawn
Pokud používáš na práci s all.spawn rozbalovací perl skript (nezmínil jsi), tak ten by se o to měl postarat sám při zpětném zabalování.


Sob Mar 05, 2016 8:04 pm
Profil
Zelenáč

Registrovaný: Uto Jan 06, 2015 7:02 pm
Príspevky: 79
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: all.spawn
Používám acdc.pl. Netuším jestli to je ono.

_________________
Podpis.


Sob Mar 05, 2016 8:15 pm
Profil
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2416
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: all.spawn
Koncovka .pl je perl skript, takže používáš :).


Sob Mar 05, 2016 8:16 pm
Profil
Zelenáč

Registrovaný: Uto Jan 06, 2015 7:02 pm
Príspevky: 79
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: all.spawn
Aha :D . Díky.

_________________
Podpis.


Sob Mar 05, 2016 8:19 pm
Profil
Zelenáč

Registrovaný: Uto Jan 06, 2015 7:02 pm
Príspevky: 79
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: all.spawn
[1171]
; cse_abstract properties
section_name = smart_terrain
name = gar_smart_monster_lair1
position = 228.760726928711,-4.32806158065796,-174.17692565918
direction = -0.0125408433377743,0.000198664420167916,0.0158404819667339

; cse_alife_object properties
game_vertex_id = 403
distance = 23.7999992370605
level_vertex_id = 358846
object_flags = 0xffffff3e
custom_data = <<END
[smart_terrain]
type = general_lair
capacity = 8
communities = dog

cond = {-val_x18_door_open}
switch_0 = {=gulag_empty(gar_bandit_stroyka)}
switch_1 = {=gulag_population_comed_ge(gar_smart_monster_lair1:8) !gulag_empty(gar_bandit_stroyka)}
;stay = quick
END

; cse_shape properties
shapes = shape0
shape0:type = sphere
shape0:offset = 0,0,0
shape0:radius = 1.2394003868103

; cse_alife_space_restrictor properties
restrictor_type = 0

; se_smart_terrain properties


Když upravím kapacitu například z 8 na 2. Budou se spawnovat pouze dva psi nebo musím upravit ještě něco jiné?

_________________
Podpis.


Ned Mar 06, 2016 9:47 am
Profil
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2416
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: all.spawn
smart_terrain není pro respawn. Kapacita s číselnou hodnotou ukazuje, kolik se jich v dané oblasti může maximálně nacházet, jinak se přesunou v hledání na jinou cestu.

Musíš si najít přímo sekci respawn a tam je max_spawn, u kterého si lze nastavit maximální počet.


Ned Mar 06, 2016 10:33 am
Profil
Zelenáč

Registrovaný: Uto Jan 06, 2015 7:02 pm
Príspevky: 79
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: all.spawn
Díky.
A platí max_spawn i pro NPC? A pokud to zmenším nebude hra padat?

_________________
Podpis.


Ned Mar 06, 2016 12:44 pm
Profil
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2416
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: all.spawn
Respawn platí pro všechny stejně. Rozlišuje se v podstatě jenom, co se má spawnout a jeho prodleva.


Ned Mar 06, 2016 1:01 pm
Profil
Zelenáč

Registrovaný: Uto Jan 06, 2015 7:02 pm
Príspevky: 79
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: all.spawn
Díky, otestuji.

_________________
Podpis.


Ned Mar 06, 2016 6:42 pm
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 10 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron