• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
         | scorpions.cz | cheater.cz | gta.cz | mafia | gothic | nfs | tgames | doom3 | worms | webtech | ...
 
Datastors ModPack: Clear Sky Datastors ModPack: Shadow of Chernobyl Nebuďte lamy!
Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pon Máj 27, 2019 8:02 am



Odpovedať na tému  [ Príspevok: 1 ] 
 Vytahování zbraně. 
Autor Správa
Zelenáč

Registrovaný: Uto Jan 06, 2015 7:02 pm
Príspevky: 79
Odpoveď s citáciou
Poslať Vytahování zbraně.
Zvláštní log u vytahování zbraně:
* phase time: 416 ms
* phase cmem: 268058 K
Loading textures...
* t-report - base: 1479, 504925 K
* t-report - lmap: 5, 5120 K
* phase time: 1514 ms
* phase cmem: 268058 K
CLIENT: Synchronizing...
* phase time: 18 ms
* phase cmem: 268058 K
* [win32]: free[2929020 K], reserved[106356 K], committed[1158864 K]
* [ D3D ]: textures[510045 K]
* [x-ray]: crt heap[268058 K], process heap[669454 K], game lua[21284 K], engine lua[126 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[3765 K], smem[28680 K]
* MEMORY USAGE: 288126 K
stack trace:

0023:00451E74 XR_3DA.exe, CBlendInstance::blend_add()

_________________
Podpis.


Pon Máj 25, 2015 11:49 am
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevok: 1 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 3 hostia


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron