• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
         | scorpions.cz | cheater.cz | gta.cz | mafia | gothic | nfs | tgames | doom3 | worms | webtech | ...
 
Datastors ModPack: Clear Sky Datastors ModPack: Shadow of Chernobyl Nebuďte lamy!
Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Ned Okt 20, 2019 5:08 pm



Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 57 ]  Choď na stránku 1, 2, 3, 4  Ďalší
 Přidávání dalších zbraní a tak podobně 
Autor Správa
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Přidávání dalších zbraní a tak podobně
Když už se budete snažit přidávat novější zbraně, dbejte na dvě věci:

- Zbraně by měly mít logiku. Je totální zbytečnost rvát do hry rotační kulomety, raketomety s tlumičem nebo pistole střílející broky.
- Existují dvě verze zbraní, lišící se v modelech rukou. Původní, hodně nekvalitní a hranaté byly v originální hře, nové a hezčí (byť trochu zabugované) ve stylu Clear Sky nebo Call of Pripyat jsou dílem KingFridaye (Reanimation Project). Na originální modely rukou existuje zbraní víc a pokud nedychtíte skutečně po exotických kouscích, bohatě si vystačíte s povedenějšími modely z Reanimationu. Rozdíl můžete vidět na srovnávacích screenshotech.

Klasická verze rukou

Obrázok Obrázok Obrázok

Reanimation

Obrázok Obrázok Obrázok

Je lepší se rozhodnout ještě před samotným modifikováním, čemu vlastně dáte přednost. Ušetříte si pak spoustu problémů a ve výsledku bude jednotnost modelů působit mnohem lepším dojmem, než kdybyste měli na jedné polovině zbraní původní ruce a na další polovině už nové.

Tak, to bysme měli základ. Teď přejdeme k hlavnímu bodu, a to seznamu všech potřebných souborů. Předně je to funkční a pěkný model. Tady pozor, protože najít povedené zbraně dá opravdu zabrat a pokud modding myslíte aspoň trochu vážně, vyvarujte se používání zbraní z Arsenal Modu (pokud tedy ve hře nechcete mít pomačkané krabice nejasného původu). Modely mají příponu *.ogf a *.ogm, z nichž spoustu můžete najít na AMK fóru (bohužel ve valné většině případů bez sebemenšího náhledu) a nebo na FPSBanana. Stejně tak nutné je mít i textury, bez kterých je nám zbraň tak trochu k ničemu.

Pozor! Zbraně ze Stínu nejde kombinovat s Clear Sky a ani Call of Pripyat (a ani naopak)!

U zbraní je ve valné většině i konfig, který je pro hru nezbytný. Teď si v kostce ukážeme, na co je třeba se zaměřit a co si eventuelně přepsat pro vlastní účely. Jako mustr nám poslouží konfig z Enfieldu L85. Pro tyhle účely si teď zkusíme přidat pušku AKM, což je nástupce legendárního AK-47.

Obrázok Obrázok


===================================================

KONFIG - ZÁKLAD

===================================================


[wpn_l85]:identity_immunities
- Název zbraně, pod kterou se ve hře pak bude vyskytovat (například wpn_kalasnikov)

$spawn = "weapons\l85"
- Spawn záznam, stejně jako minule si sem napíšeme vlastní název

class = WP_AK74
- Typ zbraně. Pro pušky platí většinou WP_AK74 nebo WP_LR300, pro pistole pak WP_PM nebo WP_WALTH. Když si chceme udělat automatickou pistoli, je potřeba k ní dodat popisek WP_AK74 a doplnit chybějící údaje z konfigů pro automatické zbraně (například launch_speed a další).

description
- Popis co se zobrazí v inventáři, texty jsou v gamedata/config/text/cze/string_table_enc_weapons.xml

cost = 13000
- Cena

weapon_class = assault_rifle
- Typ zbraně (shotgun, assault_rifle, sniper_rifle, heavy_weapon)


===================================================

REŽIMY STŘELBY A KAPACITA ZÁSOBNÍKŮ

===================================================


ammo_mag_size = 30
- Velikost zásobníku

ammo_class = ammo_5.56x45_ap
- Použítá munice (seznam je v gamedata/config/weapons/ weapons.ltx)

grenade_class = ammo_m209
- Granáty

fire_modes = 1, 3, -1
- Režim střelby: automaticky (1), dvouranná dávka (2), tříranná dávka (3), -1 (pojistka)

slot = 2 - Slot v inventáři, kde zbraň bude: pistolový slot (1), puškový slot (2). Dejte si pozor na velikost ikony. Pokud bude zbraňový slot menší než ikona, hra spadne!


===================================================

INVENTÁŘ

===================================================


inv_name = wpn-l85
- Název v inventáři

inv_name_short = wpn-l85
- Název v inventáři (kratší - používá se jenom pro označení munice)

inv_weight = 5
- Váha v inventáři

inv_grid_width = 5
- Šířka ikony (víc informací o ikonách je v tématu o tvorbě ikon)

inv_grid_height = 2
- Výška ikony

inv_grid_x = 0
- Pozice ikony - souřadnice X

inv_grid_y = 12
- Pozice ikony - souřadnice Y

Pozor! Velikost ikony musí být menší nebo stejná, jako velikost inventárního slotu. V opačném případě hra spadne.


===================================================

CHARAKTERISTIKA ZBRANÍ

===================================================


fire_dispersion_base = 0.14
- Přesnost zbraně: menší hodnota = vyšší přesnost

control_inertion_factor = 1.35f
- Koeficient ovládání zbraně: menší hodnota = nižší přesnost (pozor na problémy s kamerou, co jsem popisoval v tomhle tématu)

cam_relax_speed = 5
- Za jak dlouho se zbraň po výstřelu vrátí do výchozí polohy

condition_shot_dec = 0.0005
- Rychlost poškození zbraně


hit_power = 0.54, 0.58, 0.61, 0.64
- Účinek střely (stačí jedna hodnota, v ukázce jsou odlišnosti pro každou jednotlivou herní obtížnost)

hit_impulse = 140
- Energie střely. Doporučuju nastavit hodnotu v řádu desítek (max. 50), jinak budou předměty a mrtvoly po zásadu odskakovat dozadu

hit_type = fire_wound
- Druh poškození po zásahu (nechejte na fire_wound)

fire_distance = 400
- Dostřel zbraně (v metrech - vzhledem k hernímu přepočtu vzdáleností je potřeba nastavit hodnoty trochu níž, hlavně u pistolí)

bullet_speed = 950
- Rychlost letu náboje

rpm = 650
- Kadence zbraně

time_to_aim = 1.0
- Jak dlouho trvá přechod z klidu do stavu míření

silencer_hit_power = 0.5
- Účinnost zbraně s nasazeným tlumičem - nastavit trochu níž než normální hit_power

silencer_hit_impulse = 120
- Energie střely s nasazeným tlumičem - nastavit o trochu níž než normální hit_impulse

silencer_fire_distance = 380
- Dostřel zbraně s nasazeným tlumičem - nastavit o trochu níž než normální fire_distance

silencer_bullet_speed = 800
- Rychlost náboje s nasazeným tlumičem - nastavit o trochu níž než normální bullet_speed


===================================================

VZHLED, DOPLŇKY A HUD

===================================================


hud = wpn_l85_hud
- HUD sekce (označená zeleně)

visual = weapons\l85\wpn_l85.ogf
- Vzhled zbraně (gamedata/meshes/weapons)

scope_status = 1
- Optika napevno (1), snímatelná (2), nemožnost nasazení (0)

silencer_status = 2
- Tlumič napevno (1), snímatelný (2), nemožnost nasazení (0)

grenade_launcher_status = 2
- Granátomet napevno (1), snímatelný (2), nemožnost nasazení (0)

zoom_enabled = true
- Možnost míření

scope_zoom_factor = 30
- Velikost přiblížení (u pistolí je výchozí hodnota 50, bez zoomu stačí nastavit hodnotu 90, hodnota 15 zapříčiní čtyřnásobný zoom, hodnota 30 zajistí dvojnásobný zoom)

scope_texture = wpn\wpn_crosshair_lr300
- Textura optiky (gamedata/textures/wpn)

scope_name = wpn_addon_scope
- Název optiky (gamedata/config/weapons/weapons.ltx)

scope_x = 60
- Pozice ikony optiky v inventáři - posunem do mínusu se ikona posune doleva

scope_y = -2
- Pozice ikony optiky v inventáři - posunem do mínusu se ikona posune nahoru

silencer_name = wpn_addon_silencer
- Název tlumiče (gamedata/config/weapons/weapons.ltx)

silencer_x = 190
- viz. scope_x

silencer_y = 10
- viz. scope_y

grenade_launcher_name = wpn_addon_grenade_launcher_m203
- Název granátometu

grenade_launcher_x = 128
- viz. scope_x

grenade_launcher_y = 28
- viz. scope_x


===================================================

ZVUKY

===================================================


snd_draw = weapons\generic_draw, 0.5, 1
- Zvuk cvaknutí závěru po vytažení zbraně

snd_holster = weapons\generic_holster, 0.35
- Zvuk schování zbraně

snd_shoot = weapons\t_l85_shot
- Zvuk střelby

snd_empty = weapons\gen_empty, 0.35
- Zvuk střelby naprázdno

snd_reload = weapons\l85_reload
- Zvuk nabíjení

snd_shoot_grenade = weapons\gen_grenshoot
- Zvuk výstřelu z granátu

snd_reload_grenade = weapons\gen_grenload
- Zvuk nabíjení granátometu

snd_switch = weapons\groza_switch
- Zvuk přepnutí režimu střelby / granátometu

snd_silncer_shot = weapons\silshot\556nato-2
- Zvuk výstřelu s nasazeným tlumičem

- Hodnoty za cestou ke zvuku slouží ke dvěma věcem:
- První hodnota určuje míru hlasitosti (0.5 = 50%, 1 = 100%)
- Druhá hodnota určuje prodlevu v přehrání zvuku (v sekundách)


[wpn_l85_hud] - HUD sekce - musí korespondovat s dřív zmíněným názvem

fire_point = 0,0,-0.5
- Informace tady

fire_point2 = 0,0,-0.5

position = 0.15,-0.06,-0.02
- Pozice zbraně v rukou (x, y, z)
- Hodnota X víc do mínusu = zbraň se posune doleva
- Hodnota Y víc do mínusu = zbraň se posune dolu
- Hodnota Z víc do mínusu = zbraň se oddálí od obrazovky

visual = weapons\l85\wpn_l85_hud.ogf
- Vzhled modelu zbraně (gamedata/meshes/weapons)


===================================================

POZICE ZBRANĚ

===================================================



zoom_offset = -0.15,0.06,-0
zoom_rotate_x = 0
zoom_rotate_y = 0
- Informace tady

zoom_hide_crosshair = true
- Nastavuje, jestli se během míření schová zaměřovač


===================================================

POKRAČUJEME

===================================================


Všechny názvy "l85" musíme samozřejmě přepsat podle toho, jak chceme, aby se zbraň jmenovala. Na ukázku si zbraň pojmenujeme třeba "akm". Konfig tedy v sobě nebude mít popisy k Enfieldu, ale zcela nové (pro přehlednost jsem konfig zkrátil a vypíšu sem jenom ty hlavní řádky):

Kód:
[wpn_akm]:identity_immunities
$spawn      = "weapons\akm"      
description   = desc_akm         
inv_name   = wpn_akm   
inv_name_short   = wpn_akm

hud            = wpn_akm_hud
visual         = weapons\akm\wpn_akm.ogf   

 
[wpn_akm_hud]         
visual      = weapons\akm\wpn_akm_hud.ogf



Soubor pak uložíme do složky gamedata/config/weapons pod názvem w_akm.ltx.

Tak... když máme tuhle část z krku, otevřeme si v gamedata/config/weapons soubor weapons.ltx a pod poslední záznam #include na začátku souboru dopíšeme další - #include "w_akm.ltx". Název musí korespondovat s názvem souboru ve weapons složce!

Teď už jenom zůstává si zbraň někam dodat - ať už k překupníkům nebo do skrýše, případně za odměnu. Stejně tak musíme ještě dodat ke zbrani nový rank. To uděláme snadno v adresáři gamedata/config/mp. Otevřeme si soubor mp_ranks.ltx a hned v první sekci [mp_item_groups] si všimneme rozdělení pistolí, munice a pušek. V našem případě nás bude zajímat právě sekce pušek, na jejíž konec dopíšeme mp_wpn_akm. Teď srolujeme kousek níž a do všech zbývajících rank sekcí (což jsou [rank_0], [rank_1], [rank_2], [rank_3] a [rank_4]) dopíšeme to samé - mp_wpn_akm. Změny uložíme.

Ranky jsou ve hře potřeba ze dvou důvodů - jednak hra rozliší, co jsme to vlastně přidali a druhak se po odhození zbraně nestane, že by se NPCčka zasekly a zíraly do blba (pokud hrajete s crackem, tak hra bez správného ranku rovnou spadne).

Ještě ale nekončíme. Teď si v adresáři gamedata/config/misc otevřeme soubor death_generic.ltx a podle toho, jakou jsme ke zbrani dali munici, dopíšeme název zbraně i do patřičné sekce. Dejme tomu, že jste si zvolili klasickou sovětskou munici ráže 5.45x39 mm, kterou používá i standardní AK-74. Srolujeme tudíž na řádek ammo_5.45x39_ap a na poslední místo dopíšeme náš nový Kalašnikov (wpn_akm). Zbraně od sebe oddělujeme čárkou. To samé provedeme i u odstavce ammo_5.45x39_fmj, změny uložíme a zapneme hru.


===================================================

UNIKÁTNÍ ZBRANĚ

===================================================


Pokud nechcete šachovat s obsahem konfigů a o nové modely nemáte zájem, můžete si udělat unikátní zbraň - ta bude stejná, jako nějaká už existující (jenom s rozdílem vlastností, což si můžete sami nadefinovat). Stačí si otevřít soubor unique_items.ltx v adresáři gamedata/config/misc a podívat se na styl zápisu stávajících speciálních zbraní. Výhodou je to, že nemusíte nic zapisovat do weapons.ltx, stačí jenom stejně jako minule dopsat funkční rank. Pro příklad uvedu Walther P99 na munici ráže 9x18 mm, co je i v normální hře:

Kód:
[wpn_walther_m1]:wpn_walther   ;pro munici 9x18
$spawn                   = "weapons\uniq\wpn_walther_m1"   
description      = enc_weapons1_wpn-walther_m1
inv_name              = wpn-walther_m1
inv_name_short      = wpn-walther_m1
ammo_class      = ammo_9x18_fmj, ammo_9x18_pmm
condition_shot_dec    = 0.00001 ; 0.00015 - default
inv_grid_x      = 11
inv_grid_y      = 21
cost         = 3200
hit_power                 = 0.30, 0.34, 0.37, 0.40
silencer_hit_power              = 0.30


Pokud si budete chtít udělat jinou variantu, která by kupříkladu střílela náboje .45 ACP, měla menší zásobník a větší účinek, stačí si vytvořit novou odnož Walthera a zapsat všechny odlišnosti. Název zbraně zvolte takový, co se v souboru nevyskytuje - například wpn_walther_45. Ikona a většina vlastností zůstane beze změny a ve výsledku tak dostaneme něco na tenhle způsob:

Kód:
[wpn_walther_45]:wpn_walther   
$spawn                   = "weapons\uniq\wpn_walther_45"   
description      = enc_weapons1_wpn-walther_45
inv_name              = wpn-walther_45
inv_name_short      = wpn-walther_45
ammo_class      = ammo_11.43x23_fmj, ammo_11.43x23_hydro
ammo_mag_size             = 10
inv_grid_x      = 11
inv_grid_y      = 21
cost         = 5000
hit_power                 = 0.6
silencer_hit_power              = 0.55


Jak vidíte, stačí tedy změnit jenom název zbraně - popisek za hranatou závorkou nechte tak jak je (tudíž wpn_walther). Hra díky tomu pozná, že jde jenom o nějakou variantu už existující zbraně. Pak už si jenom dodělejte název, popisek, upravte cenu a pokud budete chtít, tak i tu ikonku. Toť vše...

_________________
Obrázok


Pon Sep 13, 2010 10:25 pm
Profil WWW
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia Feb 27, 2009 5:51 pm
Príspevky: 167
Bydlisko: ČB
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Přidávání dalších zbraní a tak podobně
Perfektní, naprosto vyčerpávající:) Teď se můžu pokusit nacpat do mého velice skromného módu brokovou sajgu udělanou z AKčka:)

_________________
''Pouze krysy se dočkají konce války'' -MouseSentinel


Uto Sep 14, 2010 12:17 pm
Profil
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia Feb 27, 2009 5:51 pm
Príspevky: 167
Bydlisko: ČB
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Přidávání dalších zbraní a tak podobně
Ach, problém. Přidával jsem si Sajgu do hry. Přepisoval jsem původní konfig z AK74. Všechno jsem podle návodu udělal a když jsem si chtěl hru vyzkoušet, tak se nechtěla ani spustit:( Po tom úvodním obrázku, kde je stalker s SVDčkem se hra nespustí:( Ani to nehodí žádnou chybovou hlášku. Co jsem udělal špatně?

_________________
''Pouze krysy se dočkají konce války'' -MouseSentinel


Uto Sep 14, 2010 1:08 pm
Profil
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia Feb 27, 2009 5:51 pm
Príspevky: 167
Bydlisko: ČB
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Přidávání dalších zbraní a tak podobně
Zkusil jsem obnovit soubor weapons.ltx v config/weapons a hra se spustila. Ale čím to? Napsal jsem to správně přesně na konec include podle návodu:(

_________________
''Pouze krysy se dočkají konce války'' -MouseSentinel


Uto Sep 14, 2010 1:11 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Přidávání dalších zbraní a tak podobně
Zkopíruj mi sem ten záznam a i výpis z logu (ten se většinou uloží i když se neobjeví BugTrap okno). Zřejmě jsi to jenom nenapsal dobře, což se stát může.

_________________
Obrázok


Uto Sep 14, 2010 1:14 pm
Profil WWW
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia Feb 27, 2009 5:51 pm
Príspevky: 167
Bydlisko: ČB
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Přidávání dalších zbraní a tak podobně
Tohle se napíše do logu:

* Detected CPU: GenuineIntel P4 family, F15/M3/S4, 2992.00 mhz, 102-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
--found external arch mp_military_2.xdb0
FS: 31293 files cached, 5823Kb memory used.
Init FileSystem 2.310781 sec
'xrCore' build 3188, Oct 26 2007


FATAL ERROR

[error]Expression : I
[error]Function : CInifile::Load
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 166
[error]Description : Can't find include file:
[error]Arguments : w_saiga


stack trace:

_________________
''Pouze krysy se dočkají konce války'' -MouseSentinel


Uto Sep 14, 2010 1:27 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Přidávání dalších zbraní a tak podobně
No jo, protože do toho weapons.ltx musíš napsat i příponu souboru, takže v tomhle případě
Kód:
#include "w_saiga.ltx"


Ve zkratce - přesně tak, jak se jmenuje konfig ve wpn složce, musí se jmenovat i záznam ve weapons.ltx.

_________________
Obrázok


Uto Sep 14, 2010 1:32 pm
Profil WWW
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia Feb 27, 2009 5:51 pm
Príspevky: 167
Bydlisko: ČB
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Přidávání dalších zbraní a tak podobně
Aj, nápad dobrý. Ale ted mi to v logu napíše to samé s .ltx za saigou...

_________________
''Pouze krysy se dočkají konce války'' -MouseSentinel


Uto Sep 14, 2010 1:36 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Přidávání dalších zbraní a tak podobně
V tom případě nemáš ve wpn složce ten konfig (zřejmě) - a nebo se jmenuje jinak. Pokud tam konfig je, tak mi ho sem uploadni a podívám se na to.

_________________
Obrázok


Uto Sep 14, 2010 1:39 pm
Profil WWW
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia Feb 27, 2009 5:51 pm
Príspevky: 167
Bydlisko: ČB
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Přidávání dalších zbraní a tak podobně
Nene, ten tam je. Ale jak se znám, tak jsem určitě přehlédl nějakou malou, ale důležitou, drobnůstku. Nemám to kam uploadnout, tak jsem ti to poslal na mail.

_________________
''Pouze krysy se dočkají konce války'' -MouseSentinel


Uto Sep 14, 2010 1:49 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Přidávání dalších zbraní a tak podobně
Tu chybu jsem viděl hned - u w_saiga máš dvakrát po sobě příponu *.ltx, proto ta hra padá. jednu odmaž a pak už to snad poběží.

_________________
Obrázok


Uto Sep 14, 2010 1:54 pm
Profil WWW
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia Feb 27, 2009 5:51 pm
Príspevky: 167
Bydlisko: ČB
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Přidávání dalších zbraní a tak podobně
Tak tím to nebylo:-/

_________________
''Pouze krysy se dočkají konce války'' -MouseSentinel


Uto Sep 14, 2010 7:15 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Přidávání dalších zbraní a tak podobně
Tak jednak nemáš v konfigu správně nadefinovanou wpn_hud sekci (hud = wpn_ak74_hud) a druhak nemám ponětí, co jsi použil za model.

_________________
Obrázok


Uto Sep 14, 2010 7:31 pm
Profil WWW
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia Feb 27, 2009 5:51 pm
Príspevky: 167
Bydlisko: ČB
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Přidávání dalších zbraní a tak podobně
Já věděl, že jsem to zkonil. Když jsem použil upravený konfig z AK74, tak to automaticky použije i AK74 model, nebo ne?:o

_________________
''Pouze krysy se dočkají konce války'' -MouseSentinel


Uto Sep 14, 2010 8:10 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Přidávání dalších zbraní a tak podobně
Pokud si neupravíš "visual" řádky, tak rozhodně. Ale zas by nebyl problém si ten model upravit v HEXeditoru třeba na wpn_ak75, přepsat v něm název textury a tu si pak dodat do textur přímo v modifikaci.

_________________
Obrázok


Uto Sep 14, 2010 8:13 pm
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 57 ]  Choď na stránku 1, 2, 3, 4  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: