
[Ako modifikovať Stalkera] Rôzne drobné úpravy
Zmena času respawnu (stalkerov i oblúd):V súbore
\gamedata\scripts\se_repawn.scripts zmeniť:
idle_time:setHMSms( 0, 0, 0, math.random(self.idle_spawn_min, self.idle_spawn_max)*1000)
na
idle_time:setHMSms( math.random(číslo 1, číslo 2), 0, 0, math.random(self.idle_spawn_min, self.idle_spawn_max)*1000)
kde číslo 1 a číslo 2 udáva rozsah premennej a je v hodinách
Zmena nosnosti postavy V súbore
\gamedata\config\creatures\actor.ltx max_item_mass – maximálna váha nesených predmetov s ktorou možno bežať
max_walk_weight - maximálna váha nesených predmetov s ktorou možno kráčať
v súbore
\gamedata\config\system.ltx max_weight – maximálna váha nesených predmetov, pri ktorej sa postava neunavuje
Pritom má platiť: max_weight ==< max_item_mass << max_walk_weight
Zmena presnosti streľby postavyV súbore
\gamedata\config\creatures\actor.ltx parameter
disp_base =0.8 ; základný rozptyl v stupňoch
Zmena "rozkývanie" obrazu pri chôdziV súbore
gamedata\config\misc\effectors.ltx run_amplitude
walk_amplitude
limp_amplitude
štandardne:
run_amplitude =0.002
walk_amplitude = 0.005
limp_amplitude =0.011
Nastavenie, aby stalkeri zbierali/zdvíhali zbraneV súboroch
\gamedata\config\creatures\m_***.ltx[stalker_trader]:stalker
$spawn = "stalkers\stalker_trader" ; option for Level Editor
can_select_items = on ;normálne off
use_single_item_rule = off ;normálne off
Čo urobí zmena parametru "use_single_item_rule" na "on"?
Datastor edit: Single_item_rule slouží k jednomu účelu - aby po sebrání nebo nalezení lepší zbraně stalker svoji současnou zahodil a použil jenom tu novou. Ve zkratce: Najdete deset Makarovů, někomu je prodáte a on si nechá jenom tu jednu, zbytek zase vyhodí ven (což vede k tomu, že je takhle člověk může prodávat do nekonečna a podvodem si vydělat). Sekce single_item_rule jsou v souboru celkem dvě - změnit hodnotu on na off je potřeba u obou z nich, jinak budou postavy zbytek zbraní zahazovat pořád.Nastavenie počtu slotov na artefakty na opasku z 5 na 10V súbore
gamedata\config\system.ltx max_belt = 10 //16 ; pôvodne 5 //16
V súbore
gamedata\config\ui\inventory_new.xml + inventory_new_16.xmlZmeniť:
dragdrop_belt x="645" y="136" width="410" height="60" cell_width = "60" cell_height="60" rows_num="1" cols_num="5"/
na
dragdrop_belt x="700" y="117" width="260" height="104" cell_width = "52" cell_height="52" rows_num="2" cols_num="5"/
Prenášanie mutantov:V súbore
gamedata\config\system.ltx, na koniec sekcie
[ph_capture_visuals] pridajte zoznam:
//Monsters
monsters\mutant_boar\mutant_boar
monsters\krovosos\krovosos
monsters\kontroler\kontroler
monsters\dog\dog
monsters\flesh\flesh
monsters\dog\dog_cmn_1
monsters\flesh\flesh
monsters\poltergeist\poltergeist
monsters\pseudodog\pseudodog
monsters\snork\snork
monsters\burer\burer
monsters\chimera\chimera
monsters\cat\cat
monsters\zombi\zombi_1
monsters\rat\rat_1
monsters\tushkano\tushkano
S predmetmi je to zrejme podobné.
Do obchodu so zbraňouS súbore
gamedata\scripts\sr_no_weapon.scriptzmente na komentár (pridaním dvoch mínus
-- pred položku) tieto položky:
bind_stalker.hide_weapon()
bind_stalker.restore_weapon()
Doplnky na zbrane:V súbore
\gamedata\config\weapons\w_***.ltx s popisom zbrane:
;addons
scope_status = 0 ; 0 - nie je, 1 - pevný, 2 - odnímateľný
silencer_status = 0 ; 0 - nie je, 1 - pevný, 2 - odnímateľný
grenade_launcher_status = 0 ; 0 - nie je, 1 - pevný, 2 - odnímateľný
zoom_enabled = true ; true/false povolenie zoomovania
scope_zoom_factor = 50 ; zväčšenie zoomu, pozor, hodnota 50 neznamená 50x

ale asi 1x, hodnota 30 zodpovedá 2x, hodnota 15 zodpovedá 4x
scope_name = wpn_addon_scope ; typ doplnku (
scope_x = 47 ; poloha na obrázku
scope_y = 0 ; poloha na obrázku
silencer_name = wpn_addon_silencer
silencer_x = 218
silencer_y = 9
grenade_launcher_name = wpn_addon_grenade_launcher
grenade_launcher_x = 126
grenade_launcher_y = 24
Zmena pohľadu cez nočnú optiku:V súbore
gamedata\config\misc\postprocess.ltx zmeňte:
[effector_nightvision_bad]
pp_eff_name = nightvision_bad.ppe
pp_eff_cyclic = 1
na
[effector_nightvision_bad]
pp_eff_name = nightvision.ppe
pp_eff_cyclic = 1
alebo
[effector_nightvision_bad]
pp_eff_name = psy_antenna.ppe
pp_eff_cyclic = 1
[voľne podľa rôznych ruských stránok]