• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
         | scorpions.cz | cheater.cz | gta.cz | mafia | gothic | nfs | tgames | doom3 | worms | webtech | ...
 
Datastors ModPack: Clear Sky Datastors ModPack: Shadow of Chernobyl Nebuďte lamy!
Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pon Dec 16, 2019 8:11 am



Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 255 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 17  Ďalší
 Rsa Viper's Real Zone Mod (Echo-1) 
Autor Správa
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2416
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 6
Uteklo mi nastavení sdílení souboru, už to je opravený :).


Štv Sep 04, 2014 3:43 pm
Profil
Zelenáč

Registrovaný: Ned Sep 07, 2014 7:11 pm
Príspevky: 3
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 6
Zdravím. Vypnul jsem vypalovač mozku a jsem na křižovatce do Pripyati, ovšem v cestě mi brání jakési obrněné vozidlo (které, jestli mě paměť neklame, v normální neomodované hře není :wink: ). Dostalo jednu ránu raketometem a nic. Mám sehnat další raketu/y nebo se s ním jde vypořádat nějak jinak?


Ned Sep 07, 2014 7:32 pm
Profil
Zelenáč

Registrovaný: Str Sep 03, 2014 6:07 pm
Príspevky: 38
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 6
Zdravim ,

v prvom rade ocenujem pracu na tomto mode , takze dakujem !!! No a teraz menej dobre veci ...pretoze to co zazivam pri hrani RZM 6 som este nezazil...asi mam zacarovany komp ( akoze isto nie ) no posudte sami...zatial co 5-tka bezi ako po masle a NIKDY naozaj NIKDY napadla , 6-tka pada nonstop , stale dookola cilklicke chyby a vsade ...zopar logov...


FATAL ERROR

[error]Expression : m_available_count
[error]Function : CID_Generator<unsigned int,unsigned char,unsigned short,unsigned char,unsigned short,0,65534,256,65535,0>::tfGetID
[error]File : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\id_generator.h
[error]Line : 92
[error]Description : Not enough IDs


stack trace:

Scheduler tried to update object sim_stalker_gusarov

Admin edit: Stačil jeden zápis o chybě, když jsou totožné.

...cez bar sa jednoducho nedostanem . Napr. Gusarov...kedze to dookola pri nom pada , tak reku zastrelim ho , ej chyba hra kompletne vytuhne pri prvom vystrele...aj ked sa niekam dostanem , naspat ani bohovi...vzdy ta ista chyba ..hra nemoze pridelit ID...vsetky savy robia to iste...hru som zacal 5-krat odznova a vzdy preinstaloval NACISTO !! a patchom 1.005 , ale akonahle sa dostanem k baru ..koniec , prejavuje sa to tak ,ze hra NESKUTOCNE trha a trha , v ziadnej inej lokacii to nerobi , hra sice pada aj tam , ale ide hladko a plynulo...hra pocita iste okolie okolo postavy a tak ak rychlo presprintujem okolo problemovej oblasti , tak sa presmyknem dalej...ale potom aj tak padne . ...mam niekolko otazok...

1. Ako zabit preudoobra a chimeru ?? Vyskusal som vsetko ...chimera prezila 32 granatov s RG6 + 300 nabojov s AKM , lietala vzduchom po zasahoch a nic...obor prezil aj 2x RPG + vsetko co chimera a nic...zato kontroler nic, staci k nemu pribehnut a je vymalovane , AKM ho spolahlivo ulozi na spanok...burer tiez prezil 200 nabojovs AKM , ale nakoniec som ho dal...

2. Ako sa dostanem do Oparinova??? Respavne ma to rovno medzi stvoricu expertov na moste...to nic , na 25-ty pokus som ich pobil a spokojny vyrazil a ejha zem vybuchla...no dobre miny tak odznova , ale miny tam niesu , skusil som okolo po trave a zasa vybuch....tak neviem...

3. Je normalne , ze branim barieru sam??? Kapitan spacha harakiri v 9 z 10 pokusov a pri tom jednom ho odpali nejaky expert od monolitu alebo pseudopes...ak by som nemal RG6 tak to nedam ..napocital som 19 monolitakov ..


nieco je zle v state danskom , pretoze zona je prazdna , stretavm iba naskriptovane postavy a co raz vystrielam uz je prazdne...stalkery necestuju po zone , labaky su prazdne...5-tka bola ine kakao , tam to zilo stale ...tu je prazdno...az na zopar zombi , ani psov nestretavam , zato pseudopsov pomerne dost ..chimera si volne beha v divokej oblasti a je nesmrtelna...


tak trocha ma mrzi moj prvy prispevok ...to nic nemani na tom , ze mam tieto mody rad...


Ned Sep 07, 2014 7:42 pm
Profil
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2416
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 6
GTP: Tak samozřejmě musíš BTR zničit, aby došlo k postupu dál.

pajo: O Not enough IDs je jasná zmínka v manuálu, bohužel s tim nelze nic dělat.

S pseudoobrem a chimérou se to má tak, že jsou to mutanti - bossové, které zabiješ jedině, pokud jsi ve skupince. Pseudoobr je opancéřovaný parchant a chiméra se velmi rychle uzdravuje. Je lepší před nima zdrhat/nechat je na pokoji.

Do Oparinova se máš dostat až v rámci příběhu, jinak je tam taková ochrana.

Bariéra je průšvih sám o sobě. Pokud se zadaří, tak AI to zvládne ubránit, nicméně někdy AI zahapruje a nedají to.

To je účel, že je Zóna prázdná. Může docházet až k týdennímu respawnu (v rámci herního času).


Ned Sep 07, 2014 9:09 pm
Profil
Zelenáč

Registrovaný: Str Sep 03, 2014 6:07 pm
Príspevky: 38
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 6
Rsa Viper píše:
Bariéra je průšvih sám o sobě. Pokud se zadaří, tak AI to zvládne ubránit, nicméně někdy AI zahapruje a nedají to..


Dakujem za odpovede..lenze pri bariere naozaj nikto nieje , cela sloboda chodi zomierat do elektry pri chate , kde je Kulka s kamosmi ...

Citácia:
pajo: O Not enough IDs je jasná zmínka v manuálu, bohužel s tim nelze nic dělat.


Viem cital som manual , ale mne to robi nonstop , stale aj po prenstalovani ( premazem aj register win , aby to bolo totalne nacisto ) , takze ja sa nemozem dostat uz nikam . Pada to aj pre ine dovody , nevie respavnut postavu , prepisat subor alebo len tak to vytuhne ...cim viacej uloh splnim tym viac to v bare seka a bohuzial ak sa chcem dostat k vedcom , ina cesta nieje...no uvidim mozno nieco vynyslim , len mi je zahadou , ze 5-tka mi naozaj NIKDY nespadla a nesekla...a uz som aj unaveny hrat to stale os zaciatku... :P


Ned Sep 07, 2014 10:03 pm
Profil
Zelenáč

Registrovaný: Str Mar 05, 2008 7:51 pm
Príspevky: 82
Bydlisko: Red Forest
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 6
Ha tak nejsem sam komu se to seka-lo v Baru. Mel jse mten stejny problem. Zjistil jsem, ze to dela jedna z postav ktera sedi u ohne hned vedle vchodu do baru 100Radu. Asi se nade mnou hra slitovala a po nejakem case jsem nasel danou postavu lezet na zemi a prosit o lekarnu, jakmile jsem ji lekarnicku dal.... sekani se ihned vratilo, takze jsem si to loadnul a nechal postavu bohuel chcipnout. Od te doby to v Bar lokaci beha jak ma.


Pon Sep 08, 2014 12:11 pm
Profil
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2416
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 6
Zatím nic neslibuji, ale pokusím se v budoucnu pokračovat s módem a vyřešit některé zásadní věci. Od základů předělám dílčí věci a uvidím, jak se s tim hra vypořádá.
Během testů před vydáním módu všechno fungovalo v naprostém pořádku, opravdu nechápu, co se to děje. Samozřejmě budu rád (nečekaně), pokud se mi to podaří nějakým způsobem vyřešit.


Pon Sep 08, 2014 2:04 pm
Profil
Zelenáč

Registrovaný: Ned Sep 07, 2014 7:11 pm
Príspevky: 3
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 6
Nejprve bych chtěl poděkovat za radu. Dostal jsem se až před elektrárnu. Tady ovšem nastal další problém, tentokrát však technického rázu. Hra mi velice často padá. Nevím jak bych to přesně popsal, ale přijde mi, že ta hra spadne když se pohnu na určitá místa. Zkrátka se můžu pohybovat jen v určité části mapy - když udělám krok vedle, hra spadne s tímto logem.

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CRender::texture_load
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender\Texture.cpp
[error]Line : 295
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't find texture 'wpn\wpn_crosshair_fn2000'


Str Sep 10, 2014 6:30 pm
Profil
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2416
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 6
Hra nemůže najít texturu k FN2000, i když je zbraň neaktivní. Nahrál jsem nový patch, který by tohle měl opravovat.


Str Sep 10, 2014 8:27 pm
Profil
Zelenáč

Registrovaný: Ned Sep 07, 2014 7:11 pm
Príspevky: 3
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 6
Vynikající, už to nepadá. :) Díky moc.


Štv Sep 11, 2014 5:16 pm
Profil
Zelenáč

Registrovaný: Str Sep 03, 2014 6:07 pm
Príspevky: 38
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 6
Rsa Viper píše:
Zatím nic neslibuji, ale pokusím se v budoucnu pokračovat s módem a vyřešit některé zásadní věci. Od základů předělám dílčí věci a uvidím, jak se s tim hra vypořádá...


Tak to je slovo chlapa .. :!:


Uto Sep 16, 2014 1:07 pm
Profil
Zelenáč

Registrovaný: Str Sep 03, 2014 6:07 pm
Príspevky: 38
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 6
Tak som to skusil este raz uplnne odznova....a mam opat zazitky na ktore len tak nezabudnem...dostal som sa dokonca aj do Mesta mrtvych ( velmi zaujimava misia , ked v pyzame s nozom, musite vykosit vsetko zoldnierske v okoli..) . Beriera opat skuska trpezlivosti , tentokrat s AS VAL - nadherna zbran , musel som vyrazit oproti monolitakom a kosit ich , aby mili kapitan aspon prezil...mal som krasny suboj s vrtulnikom v Kordone , ked asi 20 minut som ho otreloval s AS VAL az napokon padol k zemi... a potom ma hra zarezala...plnil som nejake veci pre Slobodu a uz uz by som konecne mohol nakupovat ako priatel , ked som v noci vyrazil do Rostoku a cestou som ZACHRANIL zivot slobodakovi , ktory by inak umrel a ....a hra mi zato nadelila - 3000 bodov pre Slobodu ...no nic reloadnem a hotovo ...ale nie , uz natrvalo bol zo mna zaryty nepriatel Slobody...tak chtiac-nechtiac som sa musel prebyt do ich zakladne pre veci ( samozrejme to stalo zivoty kazdeho slobodaka ) a pridal sa k povinnosti...kupil ich ranny skafander ( ten super model co ma 93 % nepriestrelnost , dava bonus 12 kg do batohu )a vyrazil vypnut Vypalovac , co sa mi aj podarilo ...no a tu nastal koniec koncov....

FATAL ERROR

[error]Expression : m_available_count
[error]Function : CID_Generator<unsigned int,unsigned char,unsigned short,unsigned char,unsigned short,0,65534,256,65535,0>::tfGetID
[error]File : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\id_generator.h
[error]Line : 92
[error]Description : Not enough IDs


stack trace:

Scheduler tried to update object rad_stalker_dolg_0011

FATAL ERROR

[error]Expression : m_available_count
[error]Function : CID_Generator<unsigned int,unsigned char,unsigned short,unsigned char,unsigned short,0,65534,256,65535,0>::tfGetID
[error]File : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\id_generator.h
[error]Line : 92
[error]Description : Not enough IDs


stack trace:

Scheduler tried to update object rad_stalker_dolg_0008


poskodilo to vsetky savy ...takze som to zasa nedohral.....ale sklameny niesom , tato hra ide svojim vlastnym zivotom , kazda misia ina aj ked by m,ala byt ta ista....


Pon Okt 20, 2014 5:49 pm
Profil
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2416
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 6
O nedostatku idček jsem už něco napsal. V nové verzi 6.2, která momentálně letí do finiše (než začne testování), by tato chyba měla zmizet - revidoval jsem všechny možné soubory, které by to mohly zaviňovat. Datum vydání zatím neřeknu, ale lze čekat spoustu novinek a úprav.


Pon Okt 20, 2014 8:38 pm
Profil
Zelenáč

Registrovaný: Str Sep 03, 2014 6:07 pm
Príspevky: 38
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 6
To je super a nejake info o zmenach...budu modifikovatelne zbrane a obleky ???


Uto Okt 21, 2014 6:04 pm
Profil
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2416
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 6
To těžko, já tomu byl odpůrce od té doby, co se to v CS/CoP objevilo. U obleků jsem to teda ještě relativně bral, ale u zbraní mi jejich upravování přijde dost naivní. Selže ti kvůli tomu zbraň, bouchne v ruce a co potom. Seznam změn nechám jako překvapení. Některých změn si lze všimnout už v podstatě na začátku hry.


Uto Okt 21, 2014 6:55 pm
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 255 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 17  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 2 hostia


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron