• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
         | scorpions.cz | cheater.cz | gta.cz | mafia | gothic | nfs | tgames | doom3 | worms | webtech | ...
 
Datastors ModPack: Clear Sky Datastors ModPack: Shadow of Chernobyl Nebuďte lamy!
Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob Dec 14, 2019 1:30 pm



Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 255 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Ďalší
 Rsa Viper's Real Zone Mod (Echo-1) 
Autor Správa
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2416
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 6
Díky. V pohodě. Testování je pomalu na konci, ale vydání bych i tak viděl (tentokrát definitivně) někdy na konec měsíce.


Pon Aug 08, 2016 4:45 pm
Profil
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2416
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 6
Verze 6.3 je oficiálně vydána


Pon Aug 22, 2016 10:34 am
Profil
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2416
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 6
Vydán patch, který opravuje pád hry při spuštění, bez parametru -nointro (přeskakuje úvodní videa).


Pon Aug 22, 2016 6:06 pm
Profil
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia Júl 01, 2011 9:11 am
Príspevky: 69
Bydlisko: Základna Povinnosti
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 6
Super, je čas jít hrát 8)


Uto Aug 23, 2016 9:00 am
Profil
Zelenáč

Registrovaný: Štv Sep 02, 2010 10:58 am
Príspevky: 92
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 6
Pár poznatků:v kordonu jsem neobdržel ukol s fleškou,v Agropromu hned po spavnu mě týpek nežádal o pomoc,bandyti a Armáda občas stávkují a nechtěj bojovat.Co mi však nejvíce vadí je Označený,bo je uplně z formy a preskočit malou překážku i s minymální zátěží v batohu je problém,jelikož téměř umírá vyčerpáním.Na opasku jen dva sloty pro arty je málo už i proto že jsou společné s detektorem anomálií.Naopak je ve hře moc granátů .Gafika i atmosféra je parádní!Zatím mi hra ani jednou nepadla a uvidíme co bude dál.


Štv Aug 25, 2016 1:07 pm
Profil
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2416
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 6
Flashdisk chce po tobě Sidorovič od Lišáka, místo Šikuly, který byl jenom pouhým doprovodem skupiny, co přenášela bednu dynamitu.
AI je prostě retardovaná a nic víc jsem s ní už dělat nemohl. Během mého závěrečného testování byli zas až moc hyperaktivní.
Z mojí zkušenosti: pod 30 kilo šlo skákat relativně fajn - asi 3x za sebou. Nad 30 už je to pro něj horší. Beru v úvahu, že je navíc po nehodě, tak se do formy jenom tak nedostane.
Dva sloty jsou právě akorát, musíš se rozmýšlet jestli dva artefakty nebo jeden artefakt a detektor. S více artefakty se dalo už v základní hře podvádět.
Granáty se naopak u mně spawnovaly docela sporadicky. Mají 10% šanci, že se u postavy objeví.


Štv Aug 25, 2016 1:38 pm
Profil
Zelenáč

Registrovaný: Str Sep 03, 2014 6:07 pm
Príspevky: 38
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 6
Tak....uz som za Barom , ale ja mam asi samostatne verzie modov...neskor , ked sa dostanem dalej popisem viacej . Teraz len , ze hra mi nedovoli dvihat a tahat mrtvoly , neuznala mi dve splnene ulohy ( 1 pomoc Besnakovi vytlacit banditov a 2 pomoc stalkerom a Krtkovi v Agroprome ) . Sposob ako stazit hru tym , ze naboje niesu a prekupnici zbrani nevykupuju zbrane ( ani unikatne , ani obleky nove neposkodene) ...sa mi nezda stastny , ale dobre...moj najvacsi problem je , ze hra si zapina SLOW MOTION MOD sama kedy chce , prvykrat sa mi to stalo v Jantare...vsetko ide pooomaly , len zvuky nie , ako keby som bol pod vodou...hra dvakrat spadla kvoli neschopnosti vykreslit objekt , odparila wolfovu zbran aj Strasaka do inej dimenzie...artefakty sa valaju vsade tak , ze nestiham nosit bo neunesiem...no Saigu som uz kupil , este naboje a idem do labaku v Mrtvom udoli....to bude zasa sranda , ked tam bude Skriatok + obor + upirkovia , ale sa tesim....


Pia Aug 26, 2016 11:26 am
Profil
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2416
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 6
Pomoc Běsovi a Krtkovi nejsou vyloženě příběhově podložené úkoly. Někdy se mi zadařilo a někdy ne. Není nutné při nich uspět a o tom to celé je.
S náboji u mrtvol nikdy moc problém nebyl, bylo jich vždy tak akorát. Nastavení hlavně odpovídá pravděpodobnosti původní hry.
Systém výkupu u překupníků se zaměřuje jen na artefakty. Zbraně a obleky můžeš prodat normálním stalkerům.
Tebou zmiňovaný "slow motion" rozhodně není vinou módu a hledal bych spíš problém v systému.
Mizení zbraní a mrtvol patří mezi chyby enginu a s tím těžko něco udělám.
Artefakty se objevují různě, někdy víc, někdy méně.

Takové jsou mé zkušenosti z posledního půl roku testování módu.


Pia Aug 26, 2016 12:20 pm
Profil
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia Aug 26, 2016 11:51 am
Príspevky: 41
Bydlisko: Vesnice Zelenáčů v Kordonu
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 6
Nazdar Vipere jen ti chci poděkovat za pěkný dárek k začátku školního roku a ty tvý pevný nervy co si na to měl :)
A mimochodem jsem jen tak pro to spestření natočil Prezentační video pokud ti to tedy nevadí tak ho jsem tak za půl hodinky postnu :)
Ano je tam i link na forum aby se nemyslelo že jsem zloděj a šmejd :)

Edit: Tady je video- https://www.youtube.com/watch?v=F4uEN_yM2eQ
Pokud ti to Vipere bude vadit tak to klidně smažu

_________________
Pokud postavíš elektrárnu nestav jí na Ukrajině může to totiž dopadnout jako v roce 1986.....
Katastrofou a šílenstvým


Pia Aug 26, 2016 9:45 pm
Profil
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2416
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 6
Díky. Nemám s tím problém, jenom je ve videu jedno špatné tvrzení. Exoskeletony poskytují podstatně vyšší kapacitu batohu a výdrž se sprintem v nich není nijak omezená, takže se v běžném exoskeletonu nezadýcháš a ty tam tvrdíš opak.


Sob Aug 27, 2016 9:37 am
Profil
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia Aug 26, 2016 11:51 am
Príspevky: 41
Bydlisko: Vesnice Zelenáčů v Kordonu
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 6
Dobrá tu chybu tam opravím nechám tam asi jen tu kapacitu 30 KG a ještě tam něco přidám :)

_________________
Pokud postavíš elektrárnu nestav jí na Ukrajině může to totiž dopadnout jako v roce 1986.....
Katastrofou a šílenstvým


Sob Aug 27, 2016 10:18 am
Profil
Zelenáč

Registrovaný: Pia Sep 03, 2010 2:33 pm
Príspevky: 8
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 6
Je zde nějaká možnost, jak rozbalit mod z .xdb na "gamesdata" aby lze šlo editovat např. dmg zbraní?

Vždy objevím nějaký problém nebo op zbraň co "nekope" nebo má až moc velkou/malou přesnost a tak bych si to rád změnil.

Jde to?


Sob Aug 27, 2016 1:22 pm
Profil
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2416
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 6
Jde o postupnou evoluci. Sežeň si lepší zbraň a nemusíš zbytečně podvádět. Zvyšováním účinku zbraní akorát rozbiješ balanc. Některé, přiběhově důležité, postavy mohou díky tomu zemřít s větší pravděpodobností.


Sob Aug 27, 2016 2:07 pm
Profil
Zelenáč

Registrovaný: Pia Sep 03, 2010 2:33 pm
Príspevky: 8
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 6
Většina módů akorát zbraně přidává a je to pak naprostej kočkopes. milión zbraní, špatné animace, nesrovnatelná mířidla a extrémě vzácná munice, protože z enemáků nepadá... Navíc jsou mnohdy přidané zbraně statově naprosto odlišné od těch z vanilly a díky tomu jsou často OP/UP.

Pokud si myslíš, že budu cheatovat ve hře kterou znám naprosto do puntíku, tak ok, mysli si to. Spíš mi jde to to, abych mohl moddovat zbraně tak jak jsou v realu a né tak, jak se konktrétní zbraň líbíla tvůrcům.

EDIT: neměl jsem na mysli zvyšovat dmg, jen normalizovat podle ráže, pak +-0.1 u zbraně, dostřel podle ráže/délky hlavně. Dělší/těžší hlavěň a měnší ráže (5mm) hlaveň menší zpětný ráz atd. například

9m------- .45------5.56-----5.45-----7.62x5x--
0.55 0.6 0.75 0.8 0.8
35 40 35 35 60

U 9x39/ 5.7 bych dal v ammo větší ap parametr atd.

U každého módu takto zbraně moduju a např. datastorův mod je právě takovej kočkopes. Je tam milión zbraní, dokonce staré, rezavé verze a je to bordel gigantický. Např OTS33 tam má dostřel okolo 16m a dál zbraň prostě damage nedává. To ti příjde dobře když to pak nejde editovat a musí se čekat na patch od tvůrce?


Sob Aug 27, 2016 2:38 pm
Profil
Zástupce technické podpory
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm
Príspevky: 2416
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: Rsa Viper's Real Zone Mod 6
Vzhledem k tomu, že se vším jsem si dal tu práci a zbraním dával reálné statistiky a snažil se je pak do puntíku balancovat i podle ráže a celkové charakteristiky zbraně (během několika let vývoje), aby měl přítomný rpg systém smysl - o něco odlišnější odolnost dle obleků nebo při nasazených artefaktech, tak tvůj příspěvek nemá smysl.
Můj mód rozhodně není jen o přidaných zbraních, tunu zbraní jsem nepřidával, protože animace či modely mířidel byly šejdrem. Munice rozhodně není extrémně vzácná. Psal jsem to včera.


Sob Aug 27, 2016 2:51 pm
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 255 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 4 hostia


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron