• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
         | scorpions.cz | cheater.cz | gta.cz | mafia | gothic | nfs | tgames | doom3 | worms | webtech | ...
 
Datastors ModPack: Clear Sky Datastors ModPack: Shadow of Chernobyl Nebuďte lamy!
Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Ned Okt 20, 2019 6:39 pm



Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 563 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38  Ďalší
 DMP 8 
Autor Správa
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: DMP 8
Zdá se, že sis jenom neaktualizoval hru na pětkovou verzi. Pak by modpack měl fungovat bez pádu.

_________________
Obrázok


Pon Jan 20, 2014 1:42 pm
Profil WWW
Mírně zkušený
Mírně zkušený
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob Jún 21, 2008 8:51 am
Príspevky: 492
Bydlisko: CV
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: DMP 8
omluva za zbytečný log....měl jsem dojem , že má verze SoCh už ten pach obsahuje..ted samozřejmě vše vpořádku

edit: trochu jsem překvapen náročností...nikde nic není a hlavně pořád load..load..load


Pon Jan 20, 2014 3:06 pm
Profil
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia Jún 10, 2011 6:40 am
Príspevky: 14
Bydlisko: Trnava - Slovensko
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: DMP 8
Ahoj Daty.

Po 100 rokoch som sa vrátil k stalkerovi a ako obvykle som si stiahol DMP.
Proste bomba. Mám však jednu otázku...nevyznám sa príliš v scriptoch apod. skôr som sieťar a serverák, takže dotaz...dalo by sa nejakým spôsobom docieliť, aby matičky a šróby neboli neobmedzené, ale že by som si ich mohol kúpiť od obchodníkov v balíčku (v nejakom rozumnom množstve napr 50/100ks na balíček) prípadne pár matičiek by sa dalo nachádzať aj u mŕtvych stalkerov (dajme tomu max. do 10ks). Ja som totižto viacej fanúšik hardcore obtiažností. A ešte jeden dotaz...počet nábojov pri vybíjaní zbrane po mrtvom neprijateľovi..počet prerátava pôvodný engin predpokladám, pretože buď je prázdna, alebo sa mi vybije plný zásobník...napr. hneď na začiatku s makarovmi (aj hrdzavými) buď ani jeden náboj, alebo plných 8.

Ešte raz veľká chvála ti za DMP (pre všetky verzie stalkera).


Ned Jan 26, 2014 9:19 am
Profil
Mírně zkušený
Mírně zkušený
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned Sep 19, 2010 3:08 pm
Príspevky: 345
Bydlisko: Támhle
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: DMP 8
Mám takový pocit že to se šrouby a matičkami už se řešilo, jen si nejsem jistý.. myslím že to nejde, a nebo je to velmi zabugované.

_________________
Je tuze nebezpečné mít pravdu ve věcech, ve kterých se zmýlili mocní.
- Voltaire
Obrázok


Ned Jan 26, 2014 11:03 am
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: DMP 8
Přesně tak. Početní omezení na šrouby jsem už před nějakou dobou testoval a akorát vzrostl počet pádů kvůli c_stack_overflow (překročení kapacity paměti enginu), takže jsem to nakonec vrátil zpátky na originální verzi. Vždycky je lepší mít hru stabilní, než aby nahodile padala a akorát tak odrazovala od dalšího hraní.

U munice hra bere v potaz celkem tři stavy, a to zabití postavy ještě než začne střílet, když už nějakou dobu střílí a kdy nabíjí. Tady se toho ale bohužel moc změnit nedá a většinou skutečně buď zbraň vybiješ s plnou kapacitou zásobníku a nebo nevybiješ vůbec nic.

Každopádně jsem rád, že se DMP líbí a díky za reakci.

_________________
Obrázok


Ned Jan 26, 2014 3:14 pm
Profil WWW
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia Jún 10, 2011 6:40 am
Príspevky: 14
Bydlisko: Trnava - Slovensko
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: DMP 8
Jasnačka, chápem, takže obmedzenie padá. Vďaka aj za ozrejmenie veci s nábojmi..inak v tejto veci som si všimol zaujímavý efekt....práve ako si to popísal, som teraz len tak chvíľu behal a dával pozor v akom momente dotýčné NPC zabijem. V prípade že ho zabijem predtým, než stihne vystreliť, prípadne tesne po prebití zbrane (čiže prebije ale ešte nedá ranu) tak mám full zásobník, akonáhle ale vystrelí aspoň 1 ranu (či pred, alebo po prebití) tak zbraň nevybijem. Tento efekt som si ale všimol len v SoCH, v CS a COP to už akosi vychytali a tam už náhodný počet nábojov vybitím zbrane naozaj funguje.

Ešte jeden dotaz (nechcem byť otravný). Mám taký matný pocit, že v niektorej z verzií DMP (hral som aj so staršími, ale nemuselo to byť nutne SoCH) NPC boli schopné oberať mŕtvych po prestrelke. Ako to je s touto možnosťou? Tiež to zapríčiňovalo pády, prípadne sa to tam dá "zapnúť" zmenou configu niektorého súboru, či to je náročnejšie aj na skripty, keďže npcčko musí vykonať aj nejakú činnosť a engine previesť majetok mrtveho k npc? Pozeral som drobné modifikácie, ale tam som našiel len návod na zmenu používania kvalitnejšej zbrane.

DMP sa páčil vždy, túžobne očakávam Alteru na COP, CS s 3.12 som už prešiel, a teraz sa venujem SoCH.


Ned Jan 26, 2014 4:31 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: DMP 8
V CoP to vybíjení skutečně funguje trochu jinak, akorát jsem si občas všiml, že může dojít k problému s vybíjením pistolí, kdy získaná munice může zmizet (ale to se mi stalo snad dvakrát za celou dobu hraní).

Jinak rozhodně neotravuješ - ptej se, co hrdlo ráčí. V DMP obírání postav nebylo, ale stejně jako šrouby jsem to zkoušel taky. Po celou hru problémy nebyly, až dokud jsem se nedostal ke křižovatce do Pripjatě - v tomhle místě hra vždycky spadla a po cirka osmi dnech zkoumání jsem zjistil, že za to mohlo právě to obírání mrtvol (přitom k pádu nebyl důvod, hra evidovala všechny herní předměty, aniž by něco bylo potřeba někam dopisovat). Vyjma toho byly trochu potíže i s detekcí AI, protože v okamžiku, kdy vedle nepřítele zemřel jeho kolega, tak se automaticky v podřepu vydal prohledat mrtvolu a naprosto ignoroval přítomnost hráče. Někdy to působilo dost komicky.

_________________
Obrázok


Ned Jan 26, 2014 4:52 pm
Profil WWW
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia Jún 10, 2011 6:40 am
Príspevky: 14
Bydlisko: Trnava - Slovensko
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: DMP 8
Tak ešte raz díky za odpoveď. Preto som napísal matne, vedel som, že niekde to oberanie bolo, ale nebol som si istý že či v DMP. Takže aj bez oberania sa zaobídem, to ja skôr zabŕdam už do takých krajnejších nápadov, ako to ešte viacej "vylepšiť", ale bohužiaľ GSC nám dalo engine aký dalo.


Ned Jan 26, 2014 6:08 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: DMP 8
Což o engine, ten stačí, ale kdyby v něm tehdy v GSC nenastavili tolik limitů, hned by bylo líp. A paradoxní je, že v X-Rayi se dá toho udělat tolik, že by i dnešní "moderní" střílečky mohly závidět.

_________________
Obrázok


Ned Jan 26, 2014 6:45 pm
Profil WWW
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str Máj 18, 2011 10:54 pm
Príspevky: 55
Bydlisko: кафе Припять
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: DMP 8
Jedu pomalu dále ... přidal jsem se k Povinnosti, zaplatil poplatek, dostal jejich oblek, jsou mi "zelení" ale Generál Voronin mi stále, mimo jiné, nabízí přijetí k Povinnosti ... asi je dost "na prachy" ... :)
U vědců jsem byl a v přilehlé laboratoři, tuším X16, už jsem byl také (2x a vše splnil) ale v PDA mi stále "visí" na mapě zelený terč s nápisem "dostaň se do laboratoře".
.... jen drobnosti. :wink:

_________________
Obrázok


Pon Feb 17, 2014 3:33 am
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: DMP 8
Přijímání k Povinnosti asi trochu zlobit bude, vzhledem k tomu, že celá přísaha je znovuobnovená z původních souborů. Podívám se na to, ale nemůžu nic slíbit.

U ikon je problém v tom, že i když jsem zkoušel několik úprav, co by cíle na mapě měly správně mazat, občas něco v PDA stejně zůstávalo. Mám ale v záloze ještě jednu úpravu, kterou chci otestovat.

_________________
Obrázok


Pon Feb 17, 2014 11:37 pm
Profil WWW
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str Máj 18, 2011 10:54 pm
Príspevky: 55
Bydlisko: кафе Припять
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: DMP 8
Našel jsem "odstřelovačský Abakan", je s optikou a je u něho "šipka" jako že je vylepšený. Jeho cena je cca o 2000 r. vyšší.
Parametry jako přesnost atd. má ale stejné jako můj běžný,"neodstřelovačský Abakan".
Doufal jsem, že se tedy bude snad méně opotřebovávat.
V popisku je napsáno možné příslušenství, optika, tlumič a granátomet Kostyor.
Nechal jsem ho opravit protože byl poškozený ale Kostyora nechce přijmout a jeho optika nejde sundat - ke všem úpravám je imunní ...
Je to také drobnost ale ten popisek je matoucí a zbytečně jsem utratil peníze na jeho opravu v naději, že bude lepší, než můj dosavadní běžný ale již "ověšený".

Měl jsem se na něho vybodnout, našel jsem konečně Grozu, která není rezavá, nasyslil trochu munice, pár GPček, Vintorezku už jsem si také zasloužil, už mi jen chybí AS Val a Exo abych byl spokojený a troufl si k anténám a dál do Pripyatě. :)
U elektrárny jsem byl kdysi se starším DMP ale Monoliťáci mě vždy utloukli ještě před vchodem. :roll: :D

_________________
Obrázok


Uto Feb 18, 2014 8:43 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: DMP 8
Díky za informace - popisky určitě ještě někde nebudou sedět (je to pořád ještě pozůstatek kompletního přepracování statistik z doby, kdy jsem odstraňoval indikační pruhy v inventáři a nahrazoval je právě číselnou hodnotou). Kdyby sis tu nalezenou Grozu chtěl nechat na pozdější dobu a i tak využít odstřelovací Abakan, tak si zkus do gamedata složky nakopírovat následující soubory (radši si ale zazálohuj původní, protože od doby posledního vydání regulérní osmičky uplynula už docela dlouhá doba a v mezičase jsem toho samozřejmě zase dost měnil :)).

_________________
Obrázok


Uto Feb 18, 2014 10:09 pm
Profil WWW
Zelenáč
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str Máj 18, 2011 10:54 pm
Príspevky: 55
Bydlisko: кафе Припять
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: DMP 8
Dík ale vzal jsem to tak, že se mnou zóna prostě zase vy*ebala a prodal jsem ho. :D
Dnes jsem našel druhou, nerezavou Grozu a když jsem kontroloval, jestli není nějak upravená a tudíž lepší (že bych tu horší prodal :) ) tak jsem zjistil, že jsou stejné, jen jedna z nich je nepatrně lehčí.
Počítám, že to není záměr ale taky nějaký pozůstatek úprav.

Obrázok Obrázok

"Těžká" šla do frcu. :wink:

_________________
Obrázok


Str Feb 19, 2014 6:41 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: DMP 8
Tady mám spíš pocit, že jsi našel jednu vybitou a porovnal ji s nějakou, v níž byla munice - i by odpovídala ta rozdílná váha.

_________________
Obrázok


Str Feb 19, 2014 8:25 pm
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 563 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron