|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 10 ] |
|
Autor |
Správa |
lewas
Zelenáč
Registrovaný: Uto Jan 06, 2015 7:02 pm Príspevky: 79
|
 all.spawn
[2087] ; cse_abstract properties section_name = wpn_ak74_m1 name = kat_wpn_ak74_m1 position = -73.2993087768555,-5.97463035583496,-75.3087844848633 direction = -0.000921175756957382,-1.5696005821228,1.51920056343079
; cse_alife_object properties game_vertex_id = 703 distance = 0 level_vertex_id = 172 object_flags = 0xffffff0f
; cse_visual properties visual_name = weapons\ak74\wpn_ak74
; cse_alife_item properties condition = 0.999999582767487
upd:num_items = 0
; cse_alife_item_weapon properties ammo_current = 90
upd:condition = 255 upd:weapon_flags = 0 upd:ammo_elapsed = 0 upd:addon_flags = 0 upd:ammo_type = 0 upd:weapon_state = 0 upd:weapon_zoom = 0
upd:current_fire_mode = 0
upd:grenade_mode = 0
Mám dotaz. Když smažu tento spawn musím pak přejmenovat všechny spawny, které následují: jako 2088, 2089 .... o jedno dolu na 2087, 2088
_________________ Podpis.
|
Sob Mar 05, 2016 7:25 pm |
|
 |
Rsa Viper
Zástupce technické podpory
Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm Príspevky: 2417
|
 Re: all.spawn
Pokud používáš na práci s all.spawn rozbalovací perl skript (nezmínil jsi), tak ten by se o to měl postarat sám při zpětném zabalování.
|
Sob Mar 05, 2016 8:04 pm |
|
 |
lewas
Zelenáč
Registrovaný: Uto Jan 06, 2015 7:02 pm Príspevky: 79
|
 Re: all.spawn
Používám acdc.pl. Netuším jestli to je ono.
_________________ Podpis.
|
Sob Mar 05, 2016 8:15 pm |
|
 |
Rsa Viper
Zástupce technické podpory
Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm Príspevky: 2417
|
 Re: all.spawn
Koncovka .pl je perl skript, takže používáš  .
|
Sob Mar 05, 2016 8:16 pm |
|
 |
lewas
Zelenáč
Registrovaný: Uto Jan 06, 2015 7:02 pm Príspevky: 79
|
 Re: all.spawn
Aha  . Díky.
_________________ Podpis.
|
Sob Mar 05, 2016 8:19 pm |
|
 |
lewas
Zelenáč
Registrovaný: Uto Jan 06, 2015 7:02 pm Príspevky: 79
|
 Re: all.spawn
[1171] ; cse_abstract properties section_name = smart_terrain name = gar_smart_monster_lair1 position = 228.760726928711,-4.32806158065796,-174.17692565918 direction = -0.0125408433377743,0.000198664420167916,0.0158404819667339
; cse_alife_object properties game_vertex_id = 403 distance = 23.7999992370605 level_vertex_id = 358846 object_flags = 0xffffff3e custom_data = <<END [smart_terrain] type = general_lair capacity = 8 communities = dog cond = {-val_x18_door_open} switch_0 = {=gulag_empty(gar_bandit_stroyka)} switch_1 = {=gulag_population_comed_ge(gar_smart_monster_lair1:8) !gulag_empty(gar_bandit_stroyka)} ;stay = quick END
; cse_shape properties shapes = shape0 shape0:type = sphere shape0:offset = 0,0,0 shape0:radius = 1.2394003868103
; cse_alife_space_restrictor properties restrictor_type = 0
; se_smart_terrain properties
Když upravím kapacitu například z 8 na 2. Budou se spawnovat pouze dva psi nebo musím upravit ještě něco jiné?
_________________ Podpis.
|
Ned Mar 06, 2016 9:47 am |
|
 |
Rsa Viper
Zástupce technické podpory
Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm Príspevky: 2417
|
 Re: all.spawn
smart_terrain není pro respawn. Kapacita s číselnou hodnotou ukazuje, kolik se jich v dané oblasti může maximálně nacházet, jinak se přesunou v hledání na jinou cestu.
Musíš si najít přímo sekci respawn a tam je max_spawn, u kterého si lze nastavit maximální počet.
|
Ned Mar 06, 2016 10:33 am |
|
 |
lewas
Zelenáč
Registrovaný: Uto Jan 06, 2015 7:02 pm Príspevky: 79
|
 Re: all.spawn
Díky. A platí max_spawn i pro NPC? A pokud to zmenším nebude hra padat?
_________________ Podpis.
|
Ned Mar 06, 2016 12:44 pm |
|
 |
Rsa Viper
Zástupce technické podpory
Registrovaný: Štv Júl 03, 2008 3:38 pm Príspevky: 2417
|
 Re: all.spawn
Respawn platí pro všechny stejně. Rozlišuje se v podstatě jenom, co se má spawnout a jeho prodleva.
|
Ned Mar 06, 2016 1:01 pm |
|
 |
lewas
Zelenáč
Registrovaný: Uto Jan 06, 2015 7:02 pm Príspevky: 79
|
 Re: all.spawn
Díky, otestuji.
_________________ Podpis.
|
Ned Mar 06, 2016 6:42 pm |
|
 |
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 10 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 2 hostia |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|