• shadow of chernobyl
  • clearsky
  • call of pripyat
  • stalker 2
  • metro 2033
  • modding
  • larp
  • Čerrnobyl
  • forum
         | scorpions.cz | cheater.cz | gta.cz | mafia | gothic | nfs | tgames | doom3 | worms | webtech | ...
 
Datastors ModPack: Clear Sky Datastors ModPack: Shadow of Chernobyl Nebuďte lamy!
Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Uto Máj 26, 2020 1:29 am



Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 7 ] 
 JEDNA MAPA 
Autor Správa
Zelenáč

Registrovaný: Štv Aug 09, 2012 8:29 pm
Príspevky: 116
Odpoveď s citáciou
Poslať JEDNA MAPA
otazka na moderov :
Neslo by zrusit tie prechody do a z lokace do lokace? to dlhe nacitavani,to je fakt na nervy. Nešlo by to urobit ako jednu mapu,s lokalitami,do ktorej ked jednoducho pridem,tak mi len napise ze som do nej vstupil a este by som si to aj sam ulozil. Napriklad len nazov Temne udoli,rostok atd. ? Nič take jak,prejete si prejit do ine lokace? no asi ano ked tam idem,a ked sa niekto aj pomyli ,tak nemusi zase cakat na to načitani spátky a možno by sa dalo tym vyhnut aj padom hry.
Tak ako,šlo by to? Ak ne,tak ma neukamenujte,len som sa spytal :?

_________________
Posledná veta pred smrťou,, Hoď mi ten granát,,


Ned Aug 26, 2012 2:40 am
Profil
Veterán
Veterán
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon Sep 20, 2010 7:33 pm
Príspevky: 1040
Bydlisko: Rudý les, před tunelem doprava, potom podle krvavých stop
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: JEDNA MAPA
nejsem moder, ale na tohle si dovolím odpovědět: ne, nejde to. jak bys to jako chtěl vyřešit ? vždyť ty lokace na sebe ani na mapě nenavazují.
a i kdyby, ty objekty a NPC se někdy načíst musí, a když ne při přechodu do lokace, muselo by se to pravděpodobně načítat všechno naráz (což by sakra trvalo) nebo tím otravným zaseknutím hry na pár sekund (jako při příchodu do Baru).

tak vážná modifikace by pádům hry nepředešla, ale tunu jich vyvolala.

a jen tak mimochodem, splést se samozřejmě dá, ale vzhledem k tomu, že se tě to vždy zeptá, jestli chceš přejít, je docela těžké dostat se někam, kam nechceš...

ono technicky by to asi šlo, možná nějaké módy i jsou, ale pokazit si kvůli tomu celou hru se asi nevyplatí...

_________________
Obrázok


Ned Aug 26, 2012 8:12 am
Profil
Zelenáč

Registrovaný: Štv Aug 09, 2012 8:29 pm
Príspevky: 116
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: JEDNA MAPA
Mas pravdu

_________________
Posledná veta pred smrťou,, Hoď mi ten granát,,


Ned Aug 26, 2012 11:19 am
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: JEDNA MAPA
Než by se načetla jenom dědinka v Kordonu, tak by se nám ty počítače odporoučely. Už tak jsou problémy s umisťováním a spawnováním předmětů a postav nebo se správou offline AI, ne tak kdyby se nároky třeba v případě Stínu zdesetinásobily. A jak už psal Pseudodog, pády by to akorát vyvolalo.

_________________
Obrázok


Ned Aug 26, 2012 11:52 am
Profil WWW
Zelenáč

Registrovaný: Štv Aug 09, 2012 8:29 pm
Príspevky: 116
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: JEDNA MAPA
jasne chapem,som myslel ze sa spoja tie cesticky v jeden celok a vznikne jedna mapa.Jasne chapem nejde to,a načitat tak velku lokalitu s takym počtom NPC a mutantov,barakov a vlastne všetkeho,by mi to asi vybuchlo.A to robi kazdemu ze sa to sekne na chvilu,ked chcete prebehnut okolo tych psov zo smetiska do baru? Na to to mi staci odpoved a lock ....thx

_________________
Posledná veta pred smrťou,, Hoď mi ten granát,,


Ned Aug 26, 2012 12:58 pm
Profil
Technická podpora
Technická podpora
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto Apr 03, 2007 2:31 pm
Príspevky: 9109
Bydlisko: Prakticky zařízená, jazykovědná, notně modifikovaná sluj
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: JEDNA MAPA
Dělá, ale hlavně kvůli načítání postav. Dá se to částečně redukovat parametrem -noprefetch do zástupce na ploše, pak je zásek kratší.

_________________
Obrázok


Ned Aug 26, 2012 1:45 pm
Profil WWW
Zelenáč

Registrovaný: Štv Aug 09, 2012 8:29 pm
Príspevky: 116
Odpoveď s citáciou
Poslať Re: JEDNA MAPA
datastor píše:
Dělá, ale hlavně kvůli načítání postav. Dá se to částečně redukovat parametrem -noprefetch do zástupce na ploše, pak je zásek kratší.

ten prikaz pouzivam,kedze mam nastudovany cely tvoj blog ,tri krat denne :D ci naaaaahodou tam neni DMP8 :wink:

_________________
Posledná veta pred smrťou,, Hoď mi ten granát,,


Ned Aug 26, 2012 3:31 pm
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 7 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron