S.T.A.L.K.E.R. - Komunita na scorpions.cz
http://forum.stalker.scorpions.cz/

Úpravy stávajících zbraní
http://forum.stalker.scorpions.cz/viewtopic.php?f=10&t=3980
Stránka 4 z 4

Autor:  mnn [ Štv Jún 30, 2011 9:25 am ]
Predmet príspevku:  Re: Úpravy stávajících zbraní

Myslím, že tá hláška nepotrebuje vysvetlenie (maximálne prehnať ho translatorom).

Proste si skopíroval sekciu zbrane spolu s jej hud sekciou, ale premenoval si len sekciu zbrane a hud sekciu si nechal pôvodnú. Väčšina konfigov sa spája dohromady (cez system.ltx) a žiaden konfig (aj ten spojený) nesmie obsahovať 2 sekcie rovnakého názvu.

Čiže polopatistické riešenie:
- premenuj novovytvorenú sekciu wpn_mp5_hud, najlepšie podľa vzoru wpn_názov_zbrane_hud
- v sekcii novej zbrane nastav hud hodnotu na nový názov (viď ^^)

Autor:  seeZ [ Štv Jún 30, 2011 10:43 am ]
Predmet príspevku:  Re: Úpravy stávajících zbraní

Jo, díky, ale teď to padá bez logu (rovnou jak spustím hru)
Jak jsem řekl, nemohl jsem najít v mp5.ogf/mp5_hud.ogf vždycky tu druhou sekci, co se má měnit.Tím to asi bude.....ale v groza.ogf ty dvě sekce vidím, v mp5.ogf ne, je tam jen jedna.


Jo a mimochodem, anglicky umím :)



EDIT: Už to vidím :wink:


EDIT: Ale pořád to samý.....pořád to padá :?

EDIT: Já jsem ale debil, už je to v pohodě :)

Autor:  datastor [ Štv Jún 30, 2011 11:20 am ]
Predmet príspevku:  Re: Úpravy stávajících zbraní

Už si nevzpomínám, jak tomu je u původních modelů, ale i tam snad byly dva záznamy. První hned na začátku souboru (x:\import\mp5\wpn_mp5_hud.object.\\) a další zhruba v jeho polovině (wpn\wpn_mp5.models\weapons, slouží k přiřazení vlastní textury).

Autor:  seeZ [ Štv Jún 30, 2011 1:54 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Úpravy stávajících zbraní

Jo Datastore,
v groza.ogf jsou ty dvě sekce hned nahoře, ale v mp5.ogf je jedna nahoře a jedna dole.
Já jsem to našel tak, že jsem si dal do vyhledávání MP5 a našlo mi to tu druhou sekci.

Autor:  Hobby [ Str Feb 08, 2012 12:04 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Úpravy stávajících zbraní

Prosím může mně někdo poradit s tímto.
Zbraň mp5.Jedna ze zbraní s nejnižším zpětným rázem.V DMX 1.3.4. se chová jako bych střílel průbojným protitankovým střelivem.Při střelbě na auto dávkou mám prostřílenu půlku obrazovky.Lépe řečeno chovají se tam tak všechny zbraně.Již jsem v módu zkusil nejdříve překalibrovat na menší ráži.Potom jsem vzal hodnoty z Datastorova DMP,Viperovu úpravu kde se zbraně chovají tak jak mají.V DMP COP vylepšená Mp5 střelba auto je pohádka.Pročetl jsem fóra kde se s touto problematikou zabývali.

http://forums.filefront.com/s-t-l-k-e-r ... mples.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Rozptyl by mněly upravovat tyto soubory:
cam_relax_speed = 5 ;ńęîđîńňü âîçâđŕňŕ â čńőîäíîĺ ďîëîćĺíčĺ
cam_dispersion = -0.5 ;óâĺëč÷ĺíč˙ óăëŕ (â ăđŕäóńŕő) ń ęŕćäűě âűńňđĺëîě
cam_dispersion_inc = 0.15 ;óâĺëč÷ĺíče cam_dispersion ń ęŕćäűě âűńňđĺëîě
cam_dispertion_frac = 0.7 ;ńňâîë áóäĺň ďîäűěŕňüń˙ íŕ cam_dispersion*cam_dispertion_frac +- cam_dispersion*(1-cam_dispertion_frac)
cam_max_angle = 5.0 ;ěŕęńčěŕëüíűé óăîë îňäŕ÷č
cam_max_angle_horz = 10.0 ;(degree) maximum shot horizontal degree
cam_step_angle_horz = 0.6 ;(degree) size of step camera moved in horizontal position while shooting

+ soubory weapons.ltx střelivo:

k_dist = 1
k_disp = 1.9
k_hit = 1.6
k_impulse = 0

Jak to že,když dám všechna data která zpětný ráz ovlivňují z Datastorova DMP tak výsledek je nulový popřípadě horší.Nikde jsem už nenašel soubory které by tuto položku zbraní ovlivnily.(Actor.ltx,efector.ltx)
Děkuji za rady.

Edit:
Vyřešene,dělá to soubor rx_shoot_enable.ltx.

Autor:  Festitto [ Štv Jún 07, 2012 2:30 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Úpravy stávajících zbraní

Zdravím Datastore, mám na tebe velikou prosbu. Do tvého modpacku pro COP jsem přidal zbraň "Racer445" z jinýho módu. Problém je v tom, že tato zbraň je nadefinována s pevným zaměřovačem Eotech a už delší dobu se ho snažím nahradit za Acog. Bohužel zatím bez úspěchu, nejsem moc zběhlý v hexeditoru.
Děkuji za případnou pomoc a hlavně vůbec za to co děláš a jak to děláš.

Autor:  datastor [ Štv Jún 07, 2012 2:57 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Úpravy stávajících zbraní

Tak já taky děkuju - ale s tou náhradou optiky za jinou ti poradit nedovedu. Optika, kolimátor a vlastně cokoliv dalšího je pevnou součástí modelu a na to ti HEXeditor k ničemu nebude. Musel bys model zbraně upravit například v Maye nebo 3D Studiu, překonvertovat zpátky a teprve potom by se změny projevily. Potíž je, že v úpravách modelů se vážně nevyznám a navíc při konvertování vždycky dojde k degradaci kvality (například se slije mířidlo, zdeformuje předpažbí a podobně... záleží na situaci).

Autor:  Festitto [ Štv Jún 07, 2012 3:03 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Úpravy stávajících zbraní

Takže mi nezbývá než brát co je dáno. Každopádně díky za rychlou reakci a čest tvé práci.

Autor:  Advancer [ Uto Nov 13, 2012 5:26 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Úpravy stávajících zbraní

Zdravím,
rozhodl jsem se kromě maskovaných variant přidat do hrry také rezavé zbraně, a začal sem tou nejprimitivnější a nejrozšířenější pistolkou ve hře vůbec, Makarovem PM. pohoda, udělal sem si rezavou texturu, uložil jakožto wpn_pr.dds (r jako rusty - rezavý, místo původního M) a udělal si konfig a udělal OGF..ale právě v tom OGF je problém, řetězec obsahující "wpn_pm" sem našel jen jednou, v obou souborech, a když sem ho přepsal na wpn_pr, dodělal vše potřebné a spustil, tak zbraň se ve hře objeví, ale stále používá texturu původního PMka :/ Jsem si jistý, že konfig odkazuje na ony wpn_pr.ogf a wpn_pr_hud.ogf, co jsem vytvořil, textura je správně pojmenovaná a všechno...problém musí být v samotném OGF souboru, proč jsem nalezl ten řetězec jen jednou? Když jsem dělal maskované varianty G36, F200 a SIGu, tak jsem to v každém souboru musel přepisovat dvakrát, a potom to fungovalo..není ten OGF od PMka nějakej vadnej, že je to tam jen jednou? :D A jak docílit té změny textury, když nikde jinde už se to přepsat nedá, z čeho terda ten OGF soubor zjistí, že má brát tu moji texturu? (soubor s texturou má určovat právě ten druhý řetězec s názvem zbraně, co v OGF od PMka není..)

Jsem si jistý, že jinak mám všechno dobře, konfig, textura, název i složka s OGF souborem...vždyť už jsem tyhle "odvozeniny" dělal, a vždy to fungovalo, ale všechny OGFka co sem měnil tam tu hodnotu měli dvakrát..

EDIT: zkusil jsem tu mojí texturu vymazat, což by mělo zapříčinit pád hry, ale hra vesele funguje :D Takže problém je opravdu v tom, že OGF model má v sobě stále nějak zakonzervováno, aby načítal původní texturu, i když jsem tu jednu hodnotu, co to našlo, napsal..ta druhá, co právě odkazuje na texturu, tam prostě není.. :/

Autor:  datastor [ Uto Nov 13, 2012 5:31 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Úpravy stávajících zbraní

Klidně mi všechny ty soubory někam nahraj, podíval bych se na ně.

Autor:  Advancer [ Uto Nov 13, 2012 5:37 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Úpravy stávajících zbraní

http://www.ulozto.cz/xsgZnpT/gamedata-zip tady to je. Je tam konfig, textura a oba OGF soubory. (není tam weapons.ltx, takže pokud to chceš testovat ve hře, je potřeba tam dopsat #include "w_pr.ltx", ale to je samozřejmě jasný :D )

Autor:  datastor [ Uto Nov 13, 2012 7:20 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Úpravy stávajících zbraní

Nebude potřeba - mělo by zabrat do meshes složky nakopnout tyhle dva soubory. A v čem byla chyba? V originále je záznam k textuře jako wpn_PM, což v případě, že máš zatrženou volbu rozpoznávání velikosti písma, bude dělat potíže. Pokud budeš v budoucnu dělat i další varianty zbraní, vždycky je lepší hledat jenom "wpn_" a nic dalšího. Správnou část poznáš podle názvu textury, tam nic zkazit už pak nejde.

Autor:  Advancer [ Str Nov 14, 2012 4:05 pm ]
Predmet príspevku:  Re: Úpravy stávajících zbraní

Aha, tydle vidle :D

Nenapadlo mě, že to hledání rozlišuje velká a malá písmena (I když je to vlastně logický, velký písmeno znamená jinou hodnotu než malý..) ...u všech ostatních zbraní, co jsem zatím upravoval, to bylo obojí stejně, takže mě tohle vůbec nenapadlo..no jo já sem blb :P

Kiitos paljon, Datastor :D ;) Sakra já už ti budu muset do modpacku udělat nějakou poctu, to, že jsem tě uvedl v poděkování v Readme už nestačí :D (Datastorova unikátní FN2000 - stonábojovej zásobník, absolutní přesnost, kill na jednu ránu, nezničitelná :D ) protože bez tebe bych..na spousta věcí vůbec nepřišel, nebo je udělal špatně a donekonečna dumal, cože se to vlastně pos**lo :D

Stránka 4 z 4 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/